119 Actief
| |
| Onderwerp: [Gz]Brother[Gz] do 22 aug 2013 - 17:12 | |
| Hallo Gast! n.n Zoals als je waarschijnlijk al in de titel hebt, zoek ik een broer. Voor Shadepaw, om precies te zijn.
De broer moet in de Shadowclan, dus geen andere clan of Rogue/Kittypet. Het uiterlijk mag je zelf bepalen.
Ik kwam met dit idee omdat Shadepaw iemand is die altijd de schuld op zichzelf gooit, en daar nooit mee ophoudt. Wat broedersteun zou hem kunnen helpen n.n
Lijstje mag je zelf maken (: Bedankt dat je even wou kijken n.n
-Tara |
|
Berenbos 256 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Gz]Brother[Gz] zo 25 aug 2013 - 14:42 | |
| Waxpaw Male • Apprentice • SINGLE |
|
•Adoptions Naam (engels): Waxpaw --> Waxwing Naam (nederlands): Pestpoot --> Pestvogel Naam (betekentis): Een Waxwing is een kleine breedgebouwde vogel. Met een rood kuifje en zwarte vlekken rond ogen en bek. Geslacht: Kater Uiterlijk: Redelijk kleine, breedgebouwde tabby kater. Hazelnootbruine vacht met donkergrijze strepen. Bruingoude ogen. - Avatar:
- Onderschrift:
Innerlijk: Waxpaw is eigenlijk niet zo slecht als hij denkt. Graag helpt hij andere welke achtergrond die ook heeft. Hij denkt ook altijd twee keer na voor hij iets doet. Het liefst helpt hij Shadepaw door de moeilijke tijden heen al durft hij wel eens boos te zijn. Zelf is Waxpaw bang voor vriendschap, ook al heeft hij daar geen reden voor. Likes: Helpen, zwemmen, donker, winter, sneeuw, donder en liefde Dislikes: kleine en nauwe ruimtes, licht, twolegs, regen, zon en vriendschap. |
|
|
320 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Gz]Brother[Gz] zo 25 aug 2013 - 14:48 | |
| Ik heb Bulletpaw voor je, dan is hij een oudere broer ^-^
Naam: Bulletpaw Leeftijd: 11 moons Uiterlijk: Kijk ava Innerlijk: Bulletpaw is een vriendelijke kater, die erg beschermend is over zijn familie en vrienden en erg agressief tegen buitenstaanders. Hij is erg loyaal aan de clan, wordt alleen een tijdje erg geirriteerd doordat hij erg laat Warrior wordt doordat hij geen training krijgt.
Even een kort lijstje, moet gaan x'D |
|
| Onderwerp: Re: [Gz]Brother[Gz] | |
| |
|