|
|
Linn <3 2602 Actief And in the middle of this chaos
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 aug 2013 - 16:52 | |
| |
|
| |
ϾHł ღ 1403 Actief
| CAT'S PROFILEAge: .: Died at the age of 130 moonsGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 aug 2013 - 16:54 | |
| - Lionroar schreef:
- Chi, ikke heb gepost :'D
Merci, she needed that xD Stiekem heb ik de neiging haar leeftijd wat omhoog te prikken, Babs?C: |
|
| |
Lianne 64
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 aug 2013 - 16:57 | |
| - Irispaw schreef:
- Senji schreef:
- Hierboven; ^ Je hebt je onderschrift in je onderschrift in een spoiler met een onderschrift B)
......Whà? x'D Mijn curiositeit waarom je OS ook in een spoiler hebt staan xD en dat was mijn logica. Mijn excuses~ |
|
| |
ϾHł ღ 1403 Actief
| CAT'S PROFILEAge: .: Died at the age of 130 moonsGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 aug 2013 - 16:59 | |
| - Senji schreef:
- Irispaw schreef:
- Senji schreef:
- Hierboven; ^ Je hebt je onderschrift in je onderschrift in een spoiler met een onderschrift B)
......Whà? x'D Mijn curiositeit waarom je OS ook in een spoiler hebt staan xD en dat was mijn logica. Mijn excuses~ Geeft nie, I guess. En dat kwam omdat ik nie kon kiezen tussen de twee xD |
|
| |
Kip 2278 Actief ↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head
| CAT'S PROFILEAge: ↠ 9 years {108 moons} forever Gender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 aug 2013 - 17:03 | |
| heb het uit gemaakt met mijn vriendje... voel me zwaar kut voor hem maar ben ook wel weer hele blij ^^"
heb het hem aan de deur gezegd... ben zo slecht in dat soort dingen ;_; ik zat gewoon te trillen >.< Ik tril nooit... |
|
| |
pannenkoekentaart 22 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 aug 2013 - 17:05 | |
| meh,ik voel me slecht (als in een slecht persoon, niet een slecht gevoel), ik heb nog nooit een topic afgemaakt hier |
|
| |
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!) 163 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 aug 2013 - 17:12 | |
| |
|
| |
43 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 aug 2013 - 17:17 | |
| Zeg, heb je persé Photoshop nodig om een randje om een gif te kunnen doen? |
|
| |
pannenkoekentaart 22 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 aug 2013 - 17:17 | |
| - Simon. schreef:
- Zeg, heb je persé Photoshop nodig om een randje om een gif te kunnen doen?
nope, het kan ook met Gimp :3 |
|
| |
Megurine Tanya 1093
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 aug 2013 - 17:18 | |
| - Jinx schreef:
- heb het uit gemaakt met mijn vriendje... voel me zwaar kut voor hem maar ben ook wel weer hele blij ^^"
heb het hem aan de deur gezegd... ben zo slecht in dat soort dingen ;_; ik zat gewoon te trillen >.< Ik tril nooit... Meeh D: ik snap hoe je je voelt... Mijn vorige vriendje moest huilen en ik voelde me echt vreselijk T.T |
|
| |
Mariekseltjah 851 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 aug 2013 - 17:22 | |
| Sunny... Waarom heb ik je op de accountmarkt gezet? |
|
| |
Kip 2278 Actief ↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head
| CAT'S PROFILEAge: ↠ 9 years {108 moons} forever Gender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 aug 2013 - 17:22 | |
| - Darkblood schreef:
- Jinx schreef:
- heb het uit gemaakt met mijn vriendje... voel me zwaar kut voor hem maar ben ook wel weer hele blij ^^"
heb het hem aan de deur gezegd... ben zo slecht in dat soort dingen ;_; ik zat gewoon te trillen >.< Ik tril nooit... Meeh D: ik snap hoe je je voelt... Mijn vorige vriendje moest huilen en ik voelde me echt vreselijk T.T D: dat begrijp ik... Maar het is toch beter dan hem de hele tijd voor te liegen |
|
| |
43 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 aug 2013 - 17:24 | |
| - Luckyflower schreef:
- Simon. schreef:
nope, het kan ook met Gimp :3 Hoe doe ik dat zo dat het bij elk plaatje komt, want daar zit ik mee... |
|
| |
Megurine Tanya 1093
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 aug 2013 - 17:25 | |
| - Jinx schreef:
- Darkblood schreef:
- Jinx schreef:
heb het hem aan de deur gezegd... ben zo slecht in dat soort dingen ;_; ik zat gewoon te trillen >.< Ik tril nooit... Meeh D: ik snap hoe je je voelt... Mijn vorige vriendje moest huilen en ik voelde me echt vreselijk T.T D: dat begrijp ik... Maar het is toch beter dan hem de hele tijd voor te liegen
Zeker, je moet in een relatie gewoon eerlijk zijn, hoe hard het ook kan zijn ^^ |
|
| |
Berenbos 256 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 aug 2013 - 17:25 | |
| Ahw i love Skulls nieuwe setje <'3 |
|
| |
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!) 2917 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 aug 2013 - 17:30 | |
| is het normaal dat er twee keer dezelfde foto staat bij de Couple OTM (aan de zijkant), of is dat alleen bij mij? |
|
| |
Mariekseltjah 851 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 aug 2013 - 17:31 | |
| - Simon. schreef:
- Luckyflower schreef:
- Simon. schreef:
nope, het kan ook met Gimp :3 Hoe doe ik dat zo dat het bij elk plaatje komt, want daar zit ik mee...
Als je gewoon een simpel randje wil, kan ik dat wel ff uitleggen. Je doet rechtermuisknop, dan ga je naar filters en dan naar decor. Dan klik je op Rand toevoegen en als je eenmaal de rand hebt gemaakt versleep je de laag tot boven het eerste frame van de GIF. Daarna rechtermuisknop op de laag met de rand en klik je op Neerwaarts samenvoegen en als het goed is heb je dan een simpel randje om je GIF :3 |
|
| |
kippiestein, but just Kip is fine 483 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 aug 2013 - 17:34 | |
| ... EN DAT BELT DE VADER VAN DIE JONGEN WAARMEE IK HET UIT HEB GEMAAKT... ZEGT HIJ DAT DIE JONGEN HET HEEL MOEILIJK HEEFT EN DAT IK HET WEL HELE SNEL DEED. wat had ik dan moeten doen ;_; hoe gaat het? Hoe voel je je nu? Het spijt me echt heel erg en zo moeten zeggen? >.< Hij nodigde me ook niet uit om naar binnen te komen ofzo...
,wbfqoelvwouefwe |
|
| |
Berenbos 256 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 aug 2013 - 17:36 | |
| @Hanna; dat is bij mij ook ^^ |
|
| |
Megurine Tanya 1093
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 aug 2013 - 17:40 | |
| - *Dawnpaw schreef:
- ...
EN DAT BELT DE VADER VAN DIE JONGEN WAARMEE IK HET UIT HEB GEMAAKT... ZEGT HIJ DAT DIE JONGEN HET HEEL MOEILIJK HEEFT EN DAT IK HET WEL HELE SNEL DEED. wat had ik dan moeten doen ;_; hoe gaat het? Hoe voel je je nu? Het spijt me echt heel erg en zo moeten zeggen? >.< Hij nodigde me ook niet uit om naar binnen te komen ofzo...
,wbfqoelvwouefwe FUCKED UP VADER. Sorry, ik wordt echt pissig door zulke mensen. Gewoon negeren die koter. Tis jou beslissing, en hij moet maar gwn opflikkeren |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|