Algemene Onzin Topic - Pagina 24

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 37 ... 50  Volgende
Mirroredsound
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 24 DPKsfdL
Juul
308

CAT'S PROFILE
Mirroredsound
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimedo 22 aug 2013 - 20:25

Tweede jaar voor mij, nog 4 jaar te gaan. ._. Als ik dit al ga overleven dan
---
Mirror heeft toch wel het meest geweldige theme in z'n voorsteltopic, al is 't maar tijdelijk tot ik een betere gevonden heb. xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Camomilepelt
Member
620

CAT'S PROFILE
Camomilepelt
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimedo 22 aug 2013 - 20:26

Wow O.o ik wil ook in mn laatste jaar zitten xD Kennen ze in Nederland Chrisostemos (of hoe je het ook schrijft ^^)?
Mysterymind
Member
MRS. Meap
104
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Mysterymind
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimedo 22 aug 2013 - 20:27

3e voor mij...
-----
WAAROMBENIKZO'NSPAMMER D:
Silverthorn
Member
534
Actief

CAT'S PROFILE
Silverthorn
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimedo 22 aug 2013 - 20:27

Urr, good luck allemaal! Vooral degenen die net aan een nieuwe school beginnen of in een examenjaar zitten. ^^

Ik ga zelf naar het tweede jaar van mijn studie. Kreeg net een brief en ik was even bang dat het een boekenlijst zou zijn, maar het was gelukkig alleen maar de collegekaart. Laughing
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimedo 22 aug 2013 - 20:29

Thanks hierboven.
Jij ook succes met je studie :3
Camomilepelt
Member
620

CAT'S PROFILE
Camomilepelt
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimedo 22 aug 2013 - 20:31

Silverthorn schreef:
Urr, good luck allemaal! Vooral degenen die net aan een nieuwe school beginnen of in een examenjaar zitten. ^^

Ik ga zelf naar het tweede jaar van mijn studie. Kreeg net een brief en ik was even bang dat het een boekenlijst zou zijn, maar het was gelukkig alleen maar de collegekaart. Laughing
Bij mij is het de eerste keer dat ik niet van school verander (toch ook speciaal, nee c;) in het middelbaar, na het eerste en tweede middelbaar veranderd gheghe c;
Mysterymind
Member
MRS. Meap
104
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Mysterymind
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimedo 22 aug 2013 - 20:32

Ik wil posten, maar heb geen charrie met wie ik een sad post kan maken.... (ik heb de laatste tijd alleen inspi voor sad posts)
-----
Ik weet (nog steeds) niet wat ik Mysterymind aanmoet ;w;
Daypaw
Member
Miss Cat
554
Actief

CAT'S PROFILE
Daypaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimedo 22 aug 2013 - 20:32

Mysterymind schreef:
Ik wil posten, maar heb geen charrie met wie ik een sad post kan maken....  (ik heb de laatste tijd alleen inspi voor sad posts)
-----
Ik weet (nog steeds) niet wat ik Mysterymind aanmoet ;w;
Anders maak je haar sad? Heb je inspi én kan je weer even verder met Mytery ^^
Mysterymind
Member
MRS. Meap
104
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Mysterymind
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimedo 22 aug 2013 - 20:34

nee, want Mystery ik heb een speciaal doel aangemaakt... Maarja, dat doel zal toch niet gaan lukken...

En ze voelt gewoon niet aan als een sad typetje voor mij...
Silverthorn
Member
534
Actief

CAT'S PROFILE
Silverthorn
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimedo 22 aug 2013 - 20:36

@Firestar: Dankje ^^

Camomilepelt schreef:
Silverthorn schreef:

Bij mij is het de eerste keer dat ik niet van school verander (toch ook speciaal, nee c;) in het middelbaar, na het eerste en tweede middelbaar veranderd gheghe c;
Oh, echt? Razz Wel fijn dat je op dezelfde school bent gebleven, dan. Ik weet niet waarom je de vorige keer van school bent veranderd, maar het lijkt me toch eng. x'd maargoed, dat ben ik dan... Ik vind het ook eng dat straks school weer begint, terwijl ik vorig jaar echt een superleuk jaar heb gehad XD
Timesong
StarClan
» Quinty «3 «
682
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Timesong
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimedo 22 aug 2013 - 20:37

Strawberry schreef:
Firestar schreef:
Final year for me *imscared*
Ditto for me.
And me, but it's my second time x'D
Mysterymind
Member
MRS. Meap
104
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Mysterymind
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimedo 22 aug 2013 - 20:38

IK

HAAT

MIJN

SCHOOL

NU

AL
Camomilepelt
Member
620

CAT'S PROFILE
Camomilepelt
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimedo 22 aug 2013 - 20:41

Mysterymind schreef:
IK

HAAT

MIJN

SCHOOL

NU

AL
+1 :c
Mysterymind
Member
MRS. Meap
104
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Mysterymind
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimedo 22 aug 2013 - 20:43

Ik haat het niet vanwege de leerlingen of de leraren,het is gewoon dat ik niet meer wil wennen aan ALWEER een nieuwe school (mijn 4e middelbare school, ik zit in de 3e. Ik heb in totaal op 7 verschillende scholen gezeten (basisschool+middelbaar))
Camomilepelt
Member
620

CAT'S PROFILE
Camomilepelt
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimedo 22 aug 2013 - 20:44

Silverthorn schreef:
@Firestar: Dankje ^^

Camomilepelt schreef:
Silverthorn schreef:

Oh, echt? :PWel fijn dat je op dezelfde school bent gebleven, dan. Ik weet niet waarom je de vorige keer van school bent veranderd, maar het lijkt me toch eng. x'd maargoed, dat ben ik dan... Ik vind het ook eng dat straks school weer begint, terwijl ik vorig jaar echt een superleuk jaar heb gehad XD
Het is inderdaad wel eng geweest maar na een lange tijd went het wel ongeveer. Maar de eerste keer zat ik ook niet in een leuke school dus zo erg was het niet om te veranderen maar de tweede keer wel :s Maar niet bang zijn he, het is maar school ;p
Silverthorn
Member
534
Actief

CAT'S PROFILE
Silverthorn
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimedo 22 aug 2013 - 20:53

Camomilepelt schreef:

Het is inderdaad wel eng geweest maar na een lange tijd went het wel ongeveer. Maar de eerste keer zat ik ook niet in een leuke school dus zo erg was het niet om te veranderen maar de tweede keer wel :s Maar niet bang zijn he, het is maar school ;p
Haha, ikr. Maar vorig jaar was zo leuk en ging alles zo goed... Ik weet gewoon zeker dat dit jaar heel erg tegen gaat vallen. x'D [/pessimistenmodus]

Maar veranderen van een vervelende school naar een andere school lijkt me idd niet zo erg. ^^
Jinx
Deceased
Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Magik
Kip
2278
Actief
↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head

CAT'S PROFILE
Rank:
Jinx
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimedo 22 aug 2013 - 20:54

Miep ik ga naar de brugklas :c
Ben echt benieuwd hoe het word... ben toch wel blij dat ik van de basisschool af ben, was er wel klaar mee x3
Alleen nu hopen dat ik met aardige mensen in de klas kom die mij accepteren >.<
Sunpelt
Member
Moontje ;)
438

CAT'S PROFILE
Sunpelt
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimedo 22 aug 2013 - 21:08

Ik snap hoe je je voelt Kippie XD
Ik zit weer in het zelfde schuitje als 4 jaar terug >.<''
Nieuwe school, nieuwe mensen, nieuwe aanpak van dingen enz. Dinsdag eerste dag MBO, wish me luck D:
Nightbreeze
Member
Bregje
1163
Actief

CAT'S PROFILE
Nightbreeze
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimedo 22 aug 2013 - 21:10

Bij ij gaat het al aardig.
Je moet je bedenken dat de rest wss het zelfde voelt als jij
Blecky
Member
Superkat
276

CAT'S PROFILE
Blecky
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitimedo 22 aug 2013 - 21:26

fuck douchen, heb daar nu echt geen zin in ><

En toen had ik zo'n moment van dat ik mezelf haat om wat ik met mijn leven gedaan heb Sad
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 24 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 24 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 37 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: