|
|
Juul 308
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 22 aug 2013 - 20:25 | |
| Tweede jaar voor mij, nog 4 jaar te gaan. ._. Als ik dit al ga overleven dan --- Mirror heeft toch wel het meest geweldige theme in z'n voorsteltopic, al is 't maar tijdelijk tot ik een betere gevonden heb. xD |
|
| |
620
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 22 aug 2013 - 20:26 | |
| Wow O.o ik wil ook in mn laatste jaar zitten xD Kennen ze in Nederland Chrisostemos (of hoe je het ook schrijft ^^)? |
|
| |
MRS. Meap 104 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 22 aug 2013 - 20:27 | |
| 3e voor mij... ----- WAAROMBENIKZO'NSPAMMER D: |
|
| |
534 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 22 aug 2013 - 20:27 | |
| Urr, good luck allemaal! Vooral degenen die net aan een nieuwe school beginnen of in een examenjaar zitten. ^^ Ik ga zelf naar het tweede jaar van mijn studie. Kreeg net een brief en ik was even bang dat het een boekenlijst zou zijn, maar het was gelukkig alleen maar de collegekaart. |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 22 aug 2013 - 20:29 | |
| Thanks hierboven. Jij ook succes met je studie :3 |
|
| |
620
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 22 aug 2013 - 20:31 | |
| - Silverthorn schreef:
- Urr, good luck allemaal! Vooral degenen die net aan een nieuwe school beginnen of in een examenjaar zitten. ^^
Ik ga zelf naar het tweede jaar van mijn studie. Kreeg net een brief en ik was even bang dat het een boekenlijst zou zijn, maar het was gelukkig alleen maar de collegekaart. Bij mij is het de eerste keer dat ik niet van school verander (toch ook speciaal, nee c;) in het middelbaar, na het eerste en tweede middelbaar veranderd gheghe c; |
|
| |
MRS. Meap 104 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 22 aug 2013 - 20:32 | |
| Ik wil posten, maar heb geen charrie met wie ik een sad post kan maken.... (ik heb de laatste tijd alleen inspi voor sad posts) ----- Ik weet (nog steeds) niet wat ik Mysterymind aanmoet ;w; |
|
| |
Miss Cat 554 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 22 aug 2013 - 20:32 | |
| - Mysterymind schreef:
- Ik wil posten, maar heb geen charrie met wie ik een sad post kan maken.... (ik heb de laatste tijd alleen inspi voor sad posts)
----- Ik weet (nog steeds) niet wat ik Mysterymind aanmoet ;w; Anders maak je haar sad? Heb je inspi én kan je weer even verder met Mytery ^^ |
|
| |
MRS. Meap 104 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 22 aug 2013 - 20:34 | |
| nee, want Mystery ik heb een speciaal doel aangemaakt... Maarja, dat doel zal toch niet gaan lukken...
En ze voelt gewoon niet aan als een sad typetje voor mij... |
|
| |
534 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 22 aug 2013 - 20:36 | |
| @Firestar: Dankje ^^ - Camomilepelt schreef:
- Silverthorn schreef:
- Urr, good luck allemaal! Vooral degenen die net aan een nieuwe school beginnen of in een examenjaar zitten. ^^
Ik ga zelf naar het tweede jaar van mijn studie. Kreeg net een brief en ik was even bang dat het een boekenlijst zou zijn, maar het was gelukkig alleen maar de collegekaart. Bij mij is het de eerste keer dat ik niet van school verander (toch ook speciaal, nee c;) in het middelbaar, na het eerste en tweede middelbaar veranderd gheghe c; Oh, echt? Wel fijn dat je op dezelfde school bent gebleven, dan. Ik weet niet waarom je de vorige keer van school bent veranderd, maar het lijkt me toch eng. x'd maargoed, dat ben ik dan... Ik vind het ook eng dat straks school weer begint, terwijl ik vorig jaar echt een superleuk jaar heb gehad XD |
|
| |
» Quinty «3 « 682 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 22 aug 2013 - 20:37 | |
| - Strawberry schreef:
- Firestar schreef:
- Final year for me *imscared*
Ditto for me. And me, but it's my second time x'D |
|
| |
MRS. Meap 104 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 22 aug 2013 - 20:38 | |
| |
|
| |
620
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 22 aug 2013 - 20:41 | |
| - Mysterymind schreef:
- IK
HAAT
MIJN
SCHOOL
NU
AL +1 :c |
|
| |
MRS. Meap 104 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 22 aug 2013 - 20:43 | |
| Ik haat het niet vanwege de leerlingen of de leraren,het is gewoon dat ik niet meer wil wennen aan ALWEER een nieuwe school (mijn 4e middelbare school, ik zit in de 3e. Ik heb in totaal op 7 verschillende scholen gezeten (basisschool+middelbaar)) |
|
| |
620
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 22 aug 2013 - 20:44 | |
| - Silverthorn schreef:
- @Firestar: Dankje ^^
- Camomilepelt schreef:
- Silverthorn schreef:
Ik ga zelf naar het tweede jaar van mijn studie. Kreeg net een brief en ik was even bang dat het een boekenlijst zou zijn, maar het was gelukkig alleen maar de collegekaart. Bij mij is het de eerste keer dat ik niet van school verander (toch ook speciaal, nee c;) in het middelbaar, na het eerste en tweede middelbaar veranderd gheghe c; Oh, echt? :PWel fijn dat je op dezelfde school bent gebleven, dan. Ik weet niet waarom je de vorige keer van school bent veranderd, maar het lijkt me toch eng. x'd maargoed, dat ben ik dan... Ik vind het ook eng dat straks school weer begint, terwijl ik vorig jaar echt een superleuk jaar heb gehad XD Het is inderdaad wel eng geweest maar na een lange tijd went het wel ongeveer. Maar de eerste keer zat ik ook niet in een leuke school dus zo erg was het niet om te veranderen maar de tweede keer wel :s Maar niet bang zijn he, het is maar school ;p |
|
| |
534 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 22 aug 2013 - 20:53 | |
| - Camomilepelt schreef:
Het is inderdaad wel eng geweest maar na een lange tijd went het wel ongeveer. Maar de eerste keer zat ik ook niet in een leuke school dus zo erg was het niet om te veranderen maar de tweede keer wel :s Maar niet bang zijn he, het is maar school ;p Haha, ikr. Maar vorig jaar was zo leuk en ging alles zo goed... Ik weet gewoon zeker dat dit jaar heel erg tegen gaat vallen. x'D [/pessimistenmodus] Maar veranderen van een vervelende school naar een andere school lijkt me idd niet zo erg. ^^ |
|
| |
Kip 2278 Actief ↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head
| CAT'S PROFILEAge: ↠ 9 years {108 moons} forever Gender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 22 aug 2013 - 20:54 | |
| Miep ik ga naar de brugklas :c Ben echt benieuwd hoe het word... ben toch wel blij dat ik van de basisschool af ben, was er wel klaar mee x3 Alleen nu hopen dat ik met aardige mensen in de klas kom die mij accepteren >.< |
|
| |
Moontje ;) 438
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 22 aug 2013 - 21:08 | |
| Ik snap hoe je je voelt Kippie XD Ik zit weer in het zelfde schuitje als 4 jaar terug >.<'' Nieuwe school, nieuwe mensen, nieuwe aanpak van dingen enz. Dinsdag eerste dag MBO, wish me luck D: |
|
| |
Bregje 1163 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 22 aug 2013 - 21:10 | |
| Bij ij gaat het al aardig. Je moet je bedenken dat de rest wss het zelfde voelt als jij |
|
| |
Superkat 276
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 22 aug 2013 - 21:26 | |
| fuck douchen, heb daar nu echt geen zin in >< En toen had ik zo'n moment van dat ik mezelf haat om wat ik met mijn leven gedaan heb |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|