We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 19 aug 2013 - 21:38
Denken jullie dat Teen wolf geschikt voor mij is? Ik ben 12 jaar. Heb een tijdje The vampire diaries gevolgd, maar ben gestopt. Ik weet eigenlijk niet meer waarom..
Lionroar
Member
Linn <3 2602 Actief And in the middle of this chaos
there was you
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 19 aug 2013 - 21:43
Babs? Welk tekenprogramma gebruik jij ook alweer om mee te tekenen? En weet je ook welke waz gebruikt? Ik overweeg of ik misschien een tablet zou kopen xD
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 19 aug 2013 - 21:49
Nightpaw' schreef:
Denken jullie dat Teen wolf geschikt voor mij is? Ik ben 12 jaar. Heb een tijdje The vampire diaries gevolgd, maar ben gestopt. Ik weet eigenlijk niet meer waarom..
Ik denk dat Teen Wolf wel geschikt is :')
Al weet ik natuurlijk niet wat je gewend bent. Er zit niet zo zeer veel geweld in [well, soms wel xD], maar er kunnen wel wat bloederige/gore stukjes in zitten ^^'
@Linn; Volgens mij SAI (:
Snowynight
StarClan
Babs 1620 Actief
CAT'S PROFILE Age: x 58 Moons Gender: She-cat ♀ Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 19 aug 2013 - 21:51
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 19 aug 2013 - 22:03
En dat is gratis te downloaden? Wat is eigenlijk het verschil tussen de Wacom Bamboo Pen & Touch en de Wacom Bamboo Fun Pen & Touch.. behalve de kleur dan x'D
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 19 aug 2013 - 22:09
Lionroar schreef:
En dat is gratis te downloaden? Wat is eigenlijk het verschil tussen de Wacom Bamboo Pen & Touch en de Wacom Bamboo Fun Pen & Touch.. behalve de kleur dan x'D
Ik denk dat de fun langer mee gaat en dat je daar meer mee kan. Die is immers ook een stuk duurder
Lionroar
Member
Linn <3 2602 Actief And in the middle of this chaos
there was you
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 19 aug 2013 - 22:12
Nightpaw' schreef:
Lionroar schreef:
Ik denk dat de fun langer mee gaat en dat je daar meer mee kan. Die is immers ook een stuk duurder
Op de site waar ik ze heb gevonden niet ^^ Daar zijn ze beiden even duur.
Snowynight
StarClan
Babs 1620 Actief
CAT'S PROFILE Age: x 58 Moons Gender: She-cat ♀ Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 19 aug 2013 - 22:14
Ik heb zelf een bamboo fun, A5 formaat
En ik heb SAI niet zo legaal, maar het is een bestanden pakketje wat je gewoon kan openen en gebruiken. Je hoeft niks te installeren.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 19 aug 2013 - 22:50
Woesj, net terug van EK hockey, best wel awesome :'D Bij wedstrijd België - Tsjechië geweldige sfeer, maar wat wil je met het EK in België xD En Nederland - Engeland was gewoon nog best spannend :3 Wel Nederland en België gewonnen :3