Hanna 13 Actief
| |
| Onderwerp: {Storyline}There is no light without darkness di 20 aug 2013 - 11:31 | |
| welkom Gast, ik heb besloten een storyline te doen, dit is de eerste keer dat ik zoiets doe, dus waarschuw me als ik iets verkeerd doe. - the story:
Lightpaw en Darkpaw worden als twee zusjes in Shadowclan geboren. Als ze apperentices worden, blijkt het dat Lightpaw in zowat alles beter is dan Darkpaw. Lightpaw geefd haar zus zo nu en dan opmerkingen, steeds vaker en vaker, ze word ook steeds botter tegen haar zus, de andere apperentices keren zich langzaam ook tegen haar. Darkpaw is woedend op haar zus en wil wraak nemen. Ze herrinerd zich dat Lightpaw eens tegen haar had gezegd dat ze verliefd was op een jongere apperentice. Ze besluit deze te vermoorden, als wraak. Wanneer deze apperentice eens alleen gaat jagen, volgd ze hem stiekem. Als ze denkt dat er niemand in de buurd is, slaat ze toe. Het lukt haar om hem te vermoorden. maar iemand heefd het gezien, het word bekend en Darkpaw word uit de Shadowclan verbannen. Lightpaw gaat uit schuldgevoel achter haar aan. Darkpaw verteld haar dat ze haar nooit meer wil zien. Ze besluit naar de Bloodclan te vertrekken. Lightpaw besluit rogue te worden.
and that was the sad story of light and darkness
- ik zoek dus:
Darkpaw (een echte aanmelding! liefst een nieuw acc, of een dat heel inactief is geweesd) de jongere kater (een echte aanmelding! liefst een nieuw acc, of een dat heel inactief is geweesd) het groepje pesters
de kat die Darkpaw betrapt
- gevonden:
-de kat die Darkpaw betrapt-Hiddendance
Laatst aangepast door Lightpaw' op di 20 aug 2013 - 17:14; in totaal 2 keer bewerkt |
|
♥ L I S ♥ 133 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {Storyline}There is no light without darkness di 20 aug 2013 - 11:51 | |
| Ik wil Hiddendance wel aanbieden als de kat die Dark betrapt? |
|
Hanna 13 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {Storyline}There is no light without darkness di 20 aug 2013 - 12:01 | |
| |
|
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!) 163 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {Storyline}There is no light without darkness ma 26 aug 2013 - 13:50 | |
| |
|
| Onderwerp: Re: {Storyline}There is no light without darkness | |
| |
|