Hall of fame.. never made it.



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 Hall of fame.. never made it.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
One-eye
StarClan
Hall of fame.. never made it. DPKsfdL
Stijn
33
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 120 moons butt now i'm a Starclan cat
Gender:
Rank:
One-eye
BerichtOnderwerp: Hall of fame.. never made it.   Hall of fame.. never made it. Icon_minitimeza 17 aug 2013 - 13:16

Hall of fame

good day guys.. in dit topic ga ik wat dingen zoeken voor het einde van One-eye, ze zal een natuurlijke ouderdom dood tegemoet gaan. On-eye is sinds 20 moons oud een elder geworden omdat haar linker oog blind wegens een ongeluk. de laatste paar moons van haar leven gaat ze steeds verder achteruit haar andere oog raakt half blind ze is steeds ziek en beland dan weer in medicine-cat den. uiteindelijk mag ze terug naar de elder den daar zal ze sterven.

ik zoek voor haar een warrior die haar vind een starclan kat waarmee ze kan praten en de medicine-cat/apprentice maar daarvoor zal ik in het aanvraag topic van de medicine-cat's reageren. ook zoek ik iets wat niet perse noodzakelijk is, een levende Thunderclan kat waarmee ze kan praten van uit Starclan.

bedankt voor het lezen in dit topic, Stijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hall of fame.. never made it.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: