En met maatje bedoel ik dus vriend, goede vriend, beste vriend
Na The Final Prophecy gaat Featherleaf naar ShadowClan, dus ik dacht, misschien kan ik wel een reden bedenken!
Het is de bedoeling dat ze een ShadowClan kat ontmoet bij de grens, een paar topicjes doen en vrienden worden. Als je wilt kun je je kat (kater) verliefd laten worden, maar dit is zeker niet noodzakelijk of de bedoeling van dit topic. Door haar vriend bij ShadowClan besluit de poes uiteindelijk om zich bij hen aan te sluiten. Het is de bedoeling dat deze kat haar in die tijd een beetje steunt.
Haar karakter:
[Verlegen][Eenzaam][Weinig zelfvertrouwen][Dromerig]
Featherleaf is een verlegen katje, dat niet snel contacten legt. Daardoor is ze best eenzaam, omdat haar ouders al gestorven zijn en ze geen broers of zussen heeft. Ze is ook een beetje dromerig, is er soms met haar gedachten niet bij. Daardoor let ze soms niet echt op de Clangrenzen of loopt de jacht soms wel eens mis. Door haar weinige zelfvertrouwen maakt ze ook van een mug een olifant en voelt zich vreselijk als iets fout loopt. Als je haar beter leert kennen merk je dat ze altijd goede bedoelingen heeft.
Hou ook rekening met het karakter van je eigen kat, dat ze een beetje overeenkomen
- Code:
-
[b]Real name:[/b]
[b]Name:[/b]
[b]Gender:[/b]
[b]Character:[/b]
[b]Extra (optional):[/b]