Beautiful View [Open]

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Beautiful View [Open]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Lionroar
Member
Beautiful View [Open] V4tWg5l
Linn <3
2602
Actief
And in the middle of this chaos
there was you

CAT'S PROFILE
Rank:
Lionroar
BerichtOnderwerp: Beautiful View [Open]   Beautiful View [Open] Icon_minitimevr 16 aug 2013 - 20:42

Stilletjes stapte de kater de Outlook Rock op. Zijn blauwe kijkers stonden strak op de passen die hij zette. Hier wilde hij zeker weten niet uitglijden, want dan zou hij de hele berg afvallen en daar had hij momenteel geen zin in. Hij was hier gekomen voor het uitzicht en een grote glimlach verscheen op zijn gezicht toen hij eindelijk de top had bereikt. Vanuit hier kon hij bijna alles zien. De heuvels, de grasvelden, alles lang onder de sneeuw. Nog steeds dwarrelden er een paar sneeuwvlokken naar beneden en dat deed hem zachtjes grinniken. Leaf-bare was dan wel het zwaarste seizoen, hij vond het uitzicht altijd wel mooi. Sneeuw had zo zijn voordelen, maar ook zijn nadelen. Jagen ging erg langzaam, netzoals reizen. Kittens hadden het heel koud en prooi was in dit seizoen amper te vinden.

[Open]
Terug naar boven Ga naar beneden
Firework
StarClan
Beautiful View [Open] DPKsfdL
Tha Eminem!!
881
Actief

CAT'S PROFILE
Firework
BerichtOnderwerp: Re: Beautiful View [Open]   Beautiful View [Open] Icon_minitimewo 11 sep 2013 - 17:40

Firework liep rustig naar de outlook rock. Hij wilde graag alles goed verkennen, en trainen voor mentorship, wat een van zijn dromen was.
Hij stopte, er zat al een kat... Zachtjes sloop hij dichterbij totdat hij Lionroar zag zitten. Hij lachte. "Ik schrok me dood man!" Riep hij naar hem toe, daarna kwam hij dichterbij en vervolgde. "Wat doe je hier eigenlijk zo alleen?"
Lionroar
Member
Linn <3
2602
Actief
there was you

CAT'S PROFILE
Rank:
Lionroar
BerichtOnderwerp: Re: Beautiful View [Open]   Beautiful View [Open] Icon_minitimevr 11 okt 2013 - 23:13

Hij keek op toen hij de geur van een andere kat rook en al snel verscheen een van Windclan's warriors achter hem. De kater lachte, maar Lionroar kon er niet om lachen. Ergens begreep hij het niet waarom de kater moest lachen. Was hij zo lachwekkend, dat hij hier zat? "Ik schrok me dood man!" Lionroar wierp zijn blik van de kater af en kalm knikte hij. Hij wist niet wat hij erover moest zeggen, het leek wel alsof de kater dacht dat ze vrienden waren. Maar hij kende hem toch nog niet goed? Niet zo goed als hij Icyrose kent, of Everstar. "Wat doe je hier eigenlijk zo alleen?" Hij wiebelde wat met zijn oren en keek de kater weer aan. "Ik zit hier gewoon." Miauwde hij nonchalant. "Wat doe jij hier?"
Firework
StarClan
Tha Eminem!!
881
Actief

CAT'S PROFILE
Firework
BerichtOnderwerp: Re: Beautiful View [Open]   Beautiful View [Open] Icon_minitimezo 13 okt 2013 - 12:50

"Ik zit hier gewoon." Firework trok een wenkbrauw op, oké, hij kon ook koeltjes doen. Daar had hij geen problemen mee. "Wat doe jij hier?" De kater keek zijn deputy aan, zou hij eerlijk antwoord geven? Of zou dat te vriendelijk overkomen?
Hij zette alle boze, koele of kille reacties die in zijn hoofd opkwamen opzij en antwoordde "Ik wilde mezelf voorbereiden op het mentorschap, zeg maar, als ik de kans krijg om mentor te worden." Er zat geen greintje zelfmedelijden in zijn stem, en hij hoopte dan ook dat Lionroar dit niet zou opvatten als een vraag voor zijn hulp. Dat had Firework niet nodig.
De kater bleef nog even zitten, en keek uit over de vlakte, het zag er kil, en ijzig uit. Een beetje zoals de stemming tussen de twee katers op outlook rock...
Een wind stak op, en Firework reageerde automatisch door zijn vacht op te zetten. Er veranderde niet veel, de licht-oranje kater had nooit echt een dikke vacht gehad, dat was dan ook een van de redenen waarom hij het zo snel koud had. Maar je hoorde hem er nooit over, en nu al helemaal niet, hij wilde niet onderdoen voor Lionroar.
"De clan schijnt Hollystars dood goed te verwerken. Denk je niet?" Het was puur een zin om een gesprek op gang te brengen. Alhoewel Firework er zijn twijfels over had of de kater wel zou reageren. Ze waren niet bepaald hartelijk tegen elkaar op het moment...
Lionroar
Member
Linn <3
2602
Actief
there was you

CAT'S PROFILE
Rank:
Lionroar
BerichtOnderwerp: Re: Beautiful View [Open]   Beautiful View [Open] Icon_minitimema 14 okt 2013 - 13:20

"Ik wilde mezelf voorbereiden op het mentorschap, zeg maar, als ik de kans krijg om mentor te worden." Iets kalmer dan eerst knikte hij. "Dat komt vast wel goed," Miauwde hij, terwijl hij zijn blik op de kater wierp. "De clan schijnt Hollystars dood goed te verwerken. Denk je niet?" Hij keek weer voor zich uit. De dood van Hollystar, daar dacht hij liever niet over na. "Ik denk het wel ja, de clan is weer druk in de weer met alles." Miauwde hij. "Ze hebben alles goed opgepakt na de dood van Holly."
Firework
StarClan
Tha Eminem!!
881
Actief

CAT'S PROFILE
Firework
BerichtOnderwerp: Re: Beautiful View [Open]   Beautiful View [Open] Icon_minitimema 14 okt 2013 - 15:25

"Dat komt vast wel goed," Firework snorde, als hij om een makkelijk antwoord gevraagd had, dan had hij dit gekregen. Maar hij zou het niet laten merken, de kater wilde de ander niet krenken. Eerst maar eens de kat uit de boom kijken.
Firework merkte dat Lionroar liever niet over Hollystar praatte, en dat was begrijpelijk. Iedereen ontweek het onderwerp liever, maar Firework moest toch met iets opkomen, en iedereen wist wel iets over dit onderwerp. "Ik denk het wel ja, de clan is weer druk in de weer met alles." Dat was de clan altijd, Firework kon het bijdehante antwoord net op tijd terugslikken. Geen handige woorden.
Lionroar scheen het niet gemerkt te hebben, en ging verder "Ze hebben alles goed opgepakt na de dood van Holly." Firework keek op, Lionroar gebruikte alleen Hollystars eerste voorvoegsel. 'Holly', erg vond hij het niet, het had altijd geleken alsof de twee close waren. Dus had Lionroar het recht om zijn voormalige leider 'Holly' te noemen.
"Over mentorschap gesproken..." Begon Firework, om het gesprek van het, duidelijk pijnlijke, onderwerp weg te leiden. "Hoe gaat het met Crowpaw's training?" Direct nadat hij de zin had gezegd kon hij zichzelf wel slaan, het klonk net alsof hij Lionroar de les wilde lezen over het mentorschap. Dus voegde hij er snel aan toe "Pure interesse, zeg maar, zo van.. Ehm.. Ik kan er altijd nog wat van leren.." Hij keek strak voor zich uit, moeite doende om niet naar zijn poten te kijken uit schaamte. Hij klonk als een dwaas zoals hij zich daar een beetje uit probeerde te redden!
Lionroar
Member
Linn <3
2602
Actief
there was you

CAT'S PROFILE
Rank:
Lionroar
BerichtOnderwerp: Re: Beautiful View [Open]   Beautiful View [Open] Icon_minitimema 14 okt 2013 - 15:45

"Over mentorschap gesproken..." Nu richtte hij zijn ogen nieuwsgierig op de kater naast hem. Wat ging hij nu vragen? "Hoe gaat het met Crowpaw's training?" Even beet hij op zijn onderlip. Hij wist niet wat hij hier precies over moest zeggen, aangezien hij nog maar een training met haar had gehad en meer niet. Die training verliep niet zo heel soepel, althans, in het begin dan. "Pure interesse, zeg maar, zo van.. Ehm.. Ik kan er altijd nog wat van leren.." Hij knikte en opende zijn mond om te spreken; "Het gaat wel oké, maar meer kan ik het niet echt over zeggen, aangezien ik haar pas een keer heb getraind." Miauwde hij.
Firework
StarClan
Tha Eminem!!
881
Actief

CAT'S PROFILE
Firework
BerichtOnderwerp: Re: Beautiful View [Open]   Beautiful View [Open] Icon_minitimema 14 okt 2013 - 16:28

Hij liet een zucht van verlichting toen Lionroar knikte dat hij hem snapte, gelukkig, de kater had het niet opgevat als een belediging. Dat was alvast beter dan hoe ze net begonnen waren. "Het gaat wel oké, maar meer kan ik het niet echt over zeggen, aangezien ik haar pas een keer heb getraind." De kater knikte begrijpelijk, en dacht er even over na. Wat deed je precies in een training? Wat als de apprentice je niet aardig vond? Een luide zucht verliet zijn lippen, zonder dat hij dat doorhad, en de kater wendde zijn blik weer op het landschap. Het was veranderd in een grauw landschap, alsof alle hoop eruit was weggezogen, het land treurde om Hollystar, en om Bluestar, en alle andere katten, die zins de laatste gathering de ranks of Starclan betreed hadden.
Een glimlach verspreidde zich over zijn gezicht. Hollystar was nu iniedergeval veilig, op een plek waar je niet van ravijnen kon vallen, en waar geen kat je kwaad zou doen. Een fijne plek.
Firework schrok op, hij realiseerde zich net dat het heel onbeleefd was, wat hij aan het doen was. Dus wendde hij zich weer tot Lionroar, met nieuwe moed, en een nieuw gespreksonderwerp. "Weet je ook al of er nieuwe kittens geboren zullen worden?" Hij keek naar zijn deputy, met interesse in zijn ogen, nieuwe kittens betekende dat de clan vooruit ging, iets dat altijd beter was dan achteruit.
Firework had ook een persoonlijke reden dat hij dit vroeg, maar verwoordde deze niet. De kater was bang dat hij dan uitgelachen zou worden door sommige onnadenkende katten. Kittens vond hij gewoon superschattig, en lief. Ze waren bijna altijd vrolijk, en je kon ze altijd iets leuks laten zien. Dat veranderde altijd zo snel als ze apprentice werden...
Lionroar
Member
Linn <3
2602
Actief
there was you

CAT'S PROFILE
Rank:
Lionroar
BerichtOnderwerp: Re: Beautiful View [Open]   Beautiful View [Open] Icon_minitimeza 2 nov 2013 - 19:33

"Weet je ook al of er nieuwe kittens geboren zullen worden?" Hij keek verbaasd op om de vraag van de kater. Nieuwe kittens? Hij zou het eigenlijk niet weten. Er waren nog geen nieuwe queens in de Nursery gekomen, in ieder geval. Al had hij zo'n vermoeden dat er binnenkort meer Queens zouden komen. "Ik denk het wel, ik hoop het in ieder geval." Zei hij, waarna hij grinnikte.
Firework
StarClan
Tha Eminem!!
881
Actief

CAT'S PROFILE
Firework
BerichtOnderwerp: Re: Beautiful View [Open]   Beautiful View [Open] Icon_minitimeza 2 nov 2013 - 23:59

"Ik denk het wel, ik hoop het in ieder geval." De kater naast hem grinnikte, en Firework keek verbaasd opzij. Blijkbaar had hij iemand in gedachten, of hij vond het gewoon heel grappig. "Heb je iemand in gedachten?" Vroeg hij dus maar, met een twinkeling in zijn ogen. Nieuwe kittens waren leuk, schattig en klein. Maar als ze apprentices werden waren ze al een stuk lastiger waren, tenzij ze natuurlijk Firework's apprentice waren, want die konden in zijn ogen niets fout doen.
Weer keek hij opzij, naar zijn deputy, zijn nieuwe deputy, moest hij hem daar nog voor feliciteren? Uiteindelijk nam de kater genoegen met: "Hoe is het, om deputy te zijn?" en keek vragend opzij.
Lionroar
Member
Linn <3
2602
Actief
there was you

CAT'S PROFILE
Rank:
Lionroar
BerichtOnderwerp: Re: Beautiful View [Open]   Beautiful View [Open] Icon_minitimema 4 nov 2013 - 19:46

"Heb je iemand in gedachten?" Hij schudde lachend zijn hoofd. "Ik heb wel zo'n vermoedens bij sommige poezen, maar je weet wel hoe ze kunnen reageren als je denkt dat ze zwanger zijn en ze dat niet blijken te zijn." Hij keek Firework aan, hopelijk begreep hij dat wel. "Hoe is het, om deputy te zijn?" Even slikte hij. Hoe het was om deputy te zijn? Hij wist precies hoe het was. "Ik heb een soort gevoel.. dat ik verantwoordelijk ben voor de clan en de clan boven mezelf moet stellen, ieder lid dien te beschermen in tijd van nood. Snap je? Daarnaast.. ik denk dat ik gewoon nog moet wennen aan mijn nieuwe rang, het is allemaal zo nieuw.. maar het is wel leuk!"
Firework
StarClan
Tha Eminem!!
881
Actief

CAT'S PROFILE
Firework
BerichtOnderwerp: Re: Beautiful View [Open]   Beautiful View [Open] Icon_minitimema 4 nov 2013 - 20:03

"Ik heb wel zo'n vermoedens bij sommige poezen, maar je weet wel hoe ze kunnen reageren als je denkt dat ze zwanger zijn en ze dat niet blijken te zijn." De kater knikte lachend, ja dat wist hij wel. Want zoiets had hij ooit gedaan als apprentice, de poes was daar inderdaad niet blij mee geweest. Dus knikte hij, en stelde zijn vraag.
Het antwoord was anders dan hij had verwacht, de kater wist niet wat hij had verwacht maar dit waarschijnlijk niet. Lionroar was altij op hem overgekomen als de kater die alles aankon, en nog steeds wel. Maar nu zag ook Firework in dat deputy zijn niet over rozen ging. "Ik heb een soort gevoel.. dat ik verantwoordelijk ben voor de clan en de clan boven mezelf moet stellen, ieder lid dien te beschermen in tijd van nood. Snap je? Daarnaast.. ik denk dat ik gewoon nog moet wennen aan mijn nieuwe rang, het is allemaal zo nieuw.. maar het is wel leuk!" Terwijl de ander dit zo verwoorde knikte Firework, begrijpend en meelevend. Niet om bijdehand te doen, maar omdat hij het zich kon voorstellen. "Ik denk dat ik het begrijp, niet dat ik het ook heb, maar ik heb het gevoel dat ik snap wat je voelt... Snap je?" Nee, natuurlijk niet, want Firework had het weer eens geweldig verwoord. Balende van hoe hij het had gezegd startte hij een nieuw onderwerp. "Het is trouwens wel rustiger zonder Skullfur vindt je ook niet?"
Lionroar
Member
Linn <3
2602
Actief
there was you

CAT'S PROFILE
Rank:
Lionroar
BerichtOnderwerp: Re: Beautiful View [Open]   Beautiful View [Open] Icon_minitimedo 26 dec 2013 - 11:16

"Ik denk dat ik het begrijp, niet dat ik het ook heb, maar ik heb het gevoel dat ik snap wat je voelt... Snap je?" Zachtjes knikte hij, maar hij ging er niet verder op in. Over zijn nieuwe rang praten vond hij nooit zo leuk, hij sprak niet zo graag over zichzelf. "Het is trouwens wel rustiger zonder Skullfur vindt je ook niet?" Zijn blik richtte zich nu op Firework. "Ja, veel rustiger. Ik ben blij dat ik haar niet meer in de gaten hoef te houden." Hij had een hekel aan die poes en als het aan hem lag had hij haar zo het territorium uit gesleept, zodat dat verschrikkelijke mormel nooit meer terug zou komen.
Firework
StarClan
Tha Eminem!!
881
Actief

CAT'S PROFILE
Firework
BerichtOnderwerp: Re: Beautiful View [Open]   Beautiful View [Open] Icon_minitimedo 26 dec 2013 - 16:03

Firework begon nu eindelijk wat te relaxen, en verschoof even om gemakkelijker te kunnen zitten. Daarna richtte hij zijn helderblauwe ogen op de kater die zo op hem leek, net toen hij een antwoord gaf. "Ja, veel rustiger. Ik ben blij dat ik haar niet meer in de gaten hoef te houden." Begrijpend knikte hij, en dacht na over de dingen die hij nog meer kon zeggen, maar besloot dat de stilte ook wel te verdragen was. Dus zat hij daar, na te denken, vooral over de ander. Want erg warm was het gesprek nog niet geworden. Maar wanneer zou het dat dan wel worden? Kittens waren lief, maar misschien dacht Lionroar dan wel dat hij een poessie was. Waarom was praten soms zo lastig?
Eindelijk drong het tot hem door dat je niet hoefde te praten om de tijd door te brengen, eigenlijk kon hij nu pas echt genieten van de stilte in zijn hoofd.

Na een tijdje zo gezeten te hebben zag Firework een roodborstje opvliegen uit het grasland dat voor ze lag, en hij glimlachte. Roodborstjes kon hij niet doden of eten, ze waren zo mooi, en rustig. En hun lied bracht rust naar de aarde, waarom zouden ze er anders zijn?
"Vroeger wilde ik altijd Robinkit heten, naar de mooie vogels..." De woorden waren eruit voor hij er erg in had, maar toen de kater hoorde hoe rustig zijn stem eindelijk was, besloot hij om er nu maar mee door te gaan. "Denk je dat het vreemd is, om prooi niet te kunnen doden door de schoonheid die ze met zich meedragen?" Hij Lionroar aan, eindelijk niet bang voor het antwoord. Nu was hij in staat een nórmaal gesprek te voeren.
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Beautiful View [Open]   Beautiful View [Open] Icon_minitime

Beautiful View [Open]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan territory :: Outlook Rock-
Ga naar: