|
|
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: .:'~My drawings~':. vr 16 aug 2013 - 11:39 | |
| My Drawings Het is denk ik wel algemeen bekend hier dat ik graag teken. Maar, ik heb al tijden geen topic hier meer gemaakt om mijn tekeningen te droppen, in tegenstelling tot veel andere artists. Het spijt me, ik doe geen requests. Het enige wat ik zo nu en dan doe zijn OTM prijzen (Waar ik zo nu en dan ook verdomd traag mee ben als ik niet in een teken-bui ben). Heb alsjeblieft begrip voor dat ik geen requests doe, aangezien ik mijn examenjaar in ga en tekenen heel erg veel tijd kost. Ik doe ook zo nu en dan wel eens animaties, al doe ik dit veel minder vaak dan het tekenen zelf, omdat ik dit minder lonend vind. Ik kan niet zoveel tijd steken in elke frame als in een tekening. Maar goed, mijn art. Animatie - Nonsense SpeakerKlik hier (Pas op, zit geluid bij)Improvement 2007 - 2013- Spoiler:
Dog x Silver <3- Spoiler:
OTM prijs - Cherry x Twilight- Spoiler:
Wonderland- Spoiler:
Pet Portrait - Scooter the Fox Terrier- Spoiler:
Pet Portrait - August the French Bulldog- Spoiler:
Shading Practice - Cat- Spoiler:
OTM prijs - Graystripe- Spoiler:
Dit is werkelijk waar een willekeurige greep uit mijn deviantart galerij. Om al mijn tekeningen te zien, kun je hier kijken: http://be-arts.deviantart.com/gallery/
Laatst aangepast door Strawberry op ma 19 aug 2013 - 10:28; in totaal 2 keer bewerkt |
|
| |
Bregje 1163 Actief
| |
| Onderwerp: Re: .:'~My drawings~':. vr 16 aug 2013 - 11:42 | |
| Jou tekeningen zijn echt omschrijfbaar 0.0 Als ik ooit zo iets kan bereiken is mijn leven perfect |
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 18 moons already... Time flies i guess.Gender: Rank: |
| |
| |
534 Actief
| |
| Onderwerp: Re: .:'~My drawings~':. vr 16 aug 2013 - 13:42 | |
| Wauw, zo mooi! Ik zat even in je gallery te kijken en ik vind je stained glass tekening ook echt heel mooi (de rest ook hoor, maar die sprong er gewoon even uit XD), heb je die helemaal zelf bedacht? En ik ben echt jaloers op al die perfecte verhoudingen. :3 Misschien een beetje stomme vraag, maar zit jij op een "gewone" middelbare school? Want het is echt wel heel tof dat je les krijgt in Photoshop en Illustrator. (Wij kregen alleen maar les in traditioneel tekenen/schilderen) |
|
| |
Sarah 296 Actief
| |
| Onderwerp: Re: .:'~My drawings~':. vr 16 aug 2013 - 14:15 | |
| *Kijkt naar tekeningen* *Valt flauw* *komt bij* *Bekijkt de tekeningen nog eens* *Kijkt je ongelovig aan* *Valt weer flauw*
|
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: .:'~My drawings~':. vr 16 aug 2013 - 14:27 | |
| Haha bedankt allemaal^^ Ja, ik zit op een gewone middelbare school, maar ik heb dan ook geen kunst beeldende vorming (Oftewel, tekenen en handvaardigheid). Ik heb les nooit leuk gevonden en daarom ook mezelf alles aangeleerd. Ik heb wel het vak informatica op school, waar ik altijd mijn tablet mee naar toe sleep en ga tekenen (Oftewel, elke opdracht zo ombuig dat ik ervoor mag tekenen). Mijn informatica leraar vind dat prima, aangezien hij m'n tekeningen wel goed vind. Instant hoge cijfers, instant compensatie punten. |
|
| |
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!) 2917 Actief
| |
| Onderwerp: Re: .:'~My drawings~':. vr 16 aug 2013 - 14:34 | |
| wow, vooral die meer 'cartoonige' is mooi, wat voor tablet gebruik je? *wil ook zo mooi kunnen tekenen* |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: .:'~My drawings~':. za 17 aug 2013 - 11:55 | |
| Ik gebruik een A5 formaat Wacom Bamboo: Fun, Pen & Touch tablet. NIEUW - OTM prijs - Cherry x Twilight- Spoiler:
|
|
| |
534 Actief
| |
| Onderwerp: Re: .:'~My drawings~':. za 17 aug 2013 - 13:52 | |
| - Strawberry schreef:
Ja, ik zit op een gewone middelbare school, maar ik heb dan ook geen kunst beeldende vorming (Oftewel, tekenen en handvaardigheid). Ik heb les nooit leuk gevonden en daarom ook mezelf alles aangeleerd. Ik heb wel het vak informatica op school, waar ik altijd mijn tablet mee naar toe sleep en ga tekenen (Oftewel, elke opdracht zo ombuig dat ik ervoor mag tekenen). Mijn informatica leraar vind dat prima, aangezien hij m'n tekeningen wel goed vind. :)Instant hoge cijfers, instant compensatie punten. Ah, oke, awesome! En hoge cijfers zijn natuurlijk altijd leuk Ik vind je nieuwe tekening ook echt weer heel mooi. So much talent :E |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: .:'~My drawings~':. za 17 aug 2013 - 15:14 | |
| zo mooi! *hoopt ooit zo mooi te kunnen tekenen* |
|
| |
➽ Juul-chan ♥ 118
| |
| Onderwerp: Re: .:'~My drawings~':. za 17 aug 2013 - 18:33 | |
| Wauw Babs, ik vind je tekeningen nog steeds geweldig! <3 Ookal had je dat denk ik inmiddels wel door. xD - :»cυяƨε σғ тнε cαƨтʟε«:
Y U N O
Acidpaw × 'Silverpaw × Runelight × Chikita × Strife × Otterpaw |
|
| |
M&Mmetje 26 Actief
| |
| Onderwerp: Re: .:'~My drawings~':. za 17 aug 2013 - 18:35 | |
| awesome! (maar dat zijn bijna al je tekeningen) |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: .:'~My drawings~':. ma 19 aug 2013 - 10:29 | |
| Improvement 2007 - 2013- Spoiler:
Dog x Silver <3- Spoiler:
Nieuwe toevoegingen Merci allemaal<3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: .:'~My drawings~':. ma 19 aug 2013 - 10:33 | |
| die eerste laat mooi zien waarom sommige mensen mooi kunnen tekenen, ze oefenen veel, en die tweede is prachtig! |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: .:'~My drawings~':. ma 19 aug 2013 - 10:35 | |
| Bedankt. ^-^ Het is inderdaad diehard doorzettingsvermogen. Daarom kan ik der ook niet tegen als mensen zeggen dat ze het nooit zullen leren. Waar heb ik dan al die jaren voor geoefend? Geloof me, als ik nooit was wezen tekenen, was ik nog steeds bezig met tekeningen zoals 2011 xD |
|
| |
Bregje 399 Actief
| |
| |
| |
Babs 1620 Actief
| |
| Onderwerp: Re: .:'~My drawings~':. ma 19 aug 2013 - 12:46 | |
| Haha bedankt^^ Maar ikzelf niet echt meer xD |
|
| |
Bregje 1163 Actief
| |
| Onderwerp: Re: .:'~My drawings~':. ma 19 aug 2013 - 14:14 | |
| Dat snap ik opzcgh wel. Je tekent nu nóg veel mooier. |
|
| |
21 Actief
| |
| Onderwerp: Re: .:'~My drawings~':. di 20 aug 2013 - 3:44 | |
| Babs, had het al gezegd, maar je animatie is awesoooome! Dat liedje er ook onder <3
Verder, veel complimenten natuurlijk! Vind het leuk om te zien hoe je steeds meer de kant van het realisme op gaat en ook duidelijk steeds meer het tekenen van vacht in de vingers krijgt. Ik weet niet waarom, maar ik vind die lange snorharen echt prachtig gedaan :3 |
|
| |
699 Actief
| |
| Onderwerp: Re: .:'~My drawings~':. di 20 aug 2013 - 9:58 | |
| die van 2011 vind ik ook niet zo vreselijk mooi, maar als je eens kijkt wat een vooruitgang je naar 2012 gemaakt... |
|
| |
| Onderwerp: Re: .:'~My drawings~':. | |
| |
|
| |
|