| Curse of the Castle - Discussie topic | |
|
Babs 1452
| |
| Onderwerp: Curse of the Castle - Discussie topic do 15 aug 2013 - 22:42 | |
| Meld je hier aan voor Curse of the Castle!De reclame button van Curse of the Castle - Code:
-
[url=http://www.warriorcatsnl.com/t8264-the-curse-of-the-castle][img]http://i44.tinypic.com/34xhx6s.gif[/img][/url] ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Welkom in het discussie topic van Curse of the Castle. Hier kun je over dingen overleggen of dingen voorstellen voor Curse of the Castle.
Ik begin het overleg maar direct zelf: Is het een idee om Cursed Ones die falen voor hun Trial, de mogelijkheid te geven Rogue te worden? |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Curse of the Castle - Discussie topic do 15 aug 2013 - 22:44 | |
| Ik stem voor. Dat maakt het toch net iets minder erg, omdat je anders je kat echt definitief kwijt bent. En er zullen daardoor ook meer rogues komen, waardoor er ook wat meer gebeurd rondom het kasteel enzo. |
|
| |
Bregje 1163 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Curse of the Castle - Discussie topic do 15 aug 2013 - 23:10 | |
| Mee eens^ Dan word je kat ook niet meteen 'uitgeleverd' aan de dood.
|
|
| |
Sarah 296 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Curse of the Castle - Discussie topic vr 16 aug 2013 - 10:35 | |
| Dat vind ik ook een goed idee. Of anders kun je ghost katten toevoegen die dood zijn en rondspoken in het kasteel :'D |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Curse of the Castle - Discussie topic vr 16 aug 2013 - 10:58 | |
| Van dat rondspoken weet ik het zo net nog niet, daarvan wil ik eerst de mening van de andere leden hebben. Maar het lijkt me duidelijk dat de katten dus ook kunnen vluchten en rogue kunnen worden |
|
| |
Bregje 1163 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Curse of the Castle - Discussie topic vr 16 aug 2013 - 11:00 | |
| Geesten vind ik wel gaaf. Aangezien het logo-ding ook een geest heeft. Alleen hebben die geesten kattenoren en een staart -.- Maar ik zou maar een beperkt aantal doen. 3 ofzo |
|
| |
Sarah 296 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Curse of the Castle - Discussie topic vr 16 aug 2013 - 11:16 | |
| Ja, dat je het kunt aanvragen als je bijvoorbeeld op een gruwelijke manier vermoord bent. |
|
| |
Bregje 1163 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Curse of the Castle - Discussie topic vr 16 aug 2013 - 11:32 | |
| Dat er een kat met een hoofd die steeds van haar strot afvalt rond zweeft XD Dat vind ik wel leuk ja |
|
| |
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| Onderwerp: Re: Curse of the Castle - Discussie topic di 20 aug 2013 - 12:50 | |
| Ik vraag me nu toch af. Is twee weken on trial wel genoeg? Het is nu een week verder en geen enkele on trial is al verder gekomen dan de Main Hall. Laat staan dat ze Aka hebben ontmoet, info hebben gekregen over wat komen gaat, of een kans hebben gehad om iets te doen waardoor ze die trial niet hoeven te doen. Er zijn natuurlijk nog niet zo gek veel leden, maar het gaat wel heel snel zo. |
|
| |
Babs 1620 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Curse of the Castle - Discussie topic di 20 aug 2013 - 12:54 | |
| Twee weken was ook maar een geval van pak 'n beet. Als er een langere trial tijd nodig is, snap ik dat. Of ik zet geen vaste tijd en doe zo nu en dan gewoon trials Wie nog meer eens? |
|
| |
| Onderwerp: Re: Curse of the Castle - Discussie topic di 20 aug 2013 - 12:58 | |
| Miss is het idd handig om gewoon af en toe trials te doen. Dan zit je er niet aan vast, kan het nog als verrassing komen en kun je het zo aansluiten aan de activiteit, en hoe ver de mensen zijn. |
|
| |
Babs 1452
| |
| Onderwerp: Re: Curse of the Castle - Discussie topic za 24 aug 2013 - 9:32 | |
| Nog andere mensen hier een mening over? Anders doen we het gewoon zo. Ik zou graag ook wat events willen doen, om de activiteit der een beetje in te houden Ook een andere tip. Wanneer men's gesprekpartner niet meer reageert voor een paar dagen, spring dan gewoon opnieuw in of ga iets anders doen? Zo blijf je zelf ook actief en blijft de rpg niet hangen. |
|
| |
♥ L I S ♥ 133 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Curse of the Castle - Discussie topic za 24 aug 2013 - 10:41 | |
| Ja, het deel van de Rogue's vind ik alvast een goed idee. Dan hebben ze inderdaad nog een mogelijkheid te ontsnappen aan hun dood. Maar dat van die spoken vind ik toch maar een beetje raar... En zeker als je dan gaat zeggen 'maximum 3', dat is zo uitsluitend, vind je niet...? Die Trails vind ik ook in orde zo c: Dan kan je ook zelf wat zien, en dat geeft nog wat meer 'Curse' gedeelte voor de Cursed Ones, om steeds die verassing te krijgen dat ze een Trail moeten gaan doen en als ze het niet halen dat ze verbannen worden uit het kasteel of gedood worden... :3 |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Curse of the Castle - Discussie topic za 24 aug 2013 - 10:45 | |
| http://us10.chatzy.com/21329226929111Ik heb hier iets voor Chatbox RPG's. Je kan gewoon een username invullen en gaan. Ik moet zeggen dat ik zelf ook niet zo'n fan ben van het Spook idee. ^^" |
|
| |
| Onderwerp: Re: Curse of the Castle - Discussie topic | |
| |
|
| |
|