We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Curse of the Castle - RPG topic za 17 aug 2013 - 12:59
Lightning
Lightning schudde haar hoofd toen Hope haar vroeg of ze zich zorgen moesten maken. Het laatste wat haar op dit moment kon schelen was het welzijn van een of andere onbekende. "Ik maak me meer zorgen om Serah" zei ze, strak vooruit kijkend terwijl ze doorstapte. De tocht leek echter weer onderbroken te worden, toen er een tabby op hen afgestapt kwam. Lightning moest de neiging weerstaan om met haar ogen te rollen. Weer een kat die hen wat wilde vertellen, waarschijnlijk niet eens nuttige informatie. Deze poes leek het echter kalmer aan te pakken dan de vorige, wat haar iets beter stemde. "Er zit niets anders op. Ik zoek mijn zus, Serah" zei ze vlug, maar verstaanbaar. Normaal was ze nooit zo vrijgevig geweest met haar eigen zaken, maar in deze situatie leek het noodzakelijk. Zelf zou ze het niet echt om hulp vragen noemen, meer een kans op een goede richting, minder zoekwerk. Terwijl ze stilstonden, kwamen er nog twee andere katten aangelopen. Oh great..
Onderwerp: Re: Curse of the Castle - RPG topic za 17 aug 2013 - 14:41
[Saar-On Trial- Ergens in het kasteel] Ze merkte dat er iemand met haar sleepte. Voorzichtig opende ze haar ogen, en viel bijna weer flauw. Wat was er gebeurd? Waarom was ze zo klein? Waarom sleepte een kat haar door het kasteel? Toen kwam het langzaamaan weer terug. Ze was hier op vakantie geweest, en de omgeving gaan verkennen... En dan dit kasteel binnen gelopen, en ze viel weer al eens flauw, en toen ze wakker werd was ze een kat. Maar daarna, deze kat kon ze zich niet herinneren. Ze was nu al een beetje gekalmeerd, en kon het feit dat ze nu een kat was beter verwerken, hoewel het nog steeds een grote schok is. Voorzichtig krabbelde ze recht, wat nogal onhandig ging, en ze een paar keer viel. Ze was nog steeds een beetje duizelig, hoe lang zou ze buiten westen geweest zijn?
Onderwerp: Re: Curse of the Castle - RPG topic za 17 aug 2013 - 14:48
[Arrow-Knight-Ergens in het kasteel] De kat was weer bij bewustzijn. "Hé. Leuk dat je er weer bent. Wat heb je vandaag gegeten?" Misschien had ze wat verkeerds gegeten. Of zelfs helemaal niets. Ze begon weer te lopen en wierp een blik naar de poes achter haar.
Onderwerp: Re: Curse of the Castle - RPG topic za 17 aug 2013 - 15:45
Yuno Main hall // Knight // Female // Single
De nieuwe kattin had blijkbaar haast. "Er zit niets anders op. Ik zoek mijn zus, Serah" Antwoordde ze. Yuno hield haar hoofd wat schuin. ''Serah?'' Dacht ze hardop. Deze Serah zal wel samen met deze twee katten nieuw zijn in het kasteel. ''Niet gezien,'' Sprak ze hoofdschuddend. ''Maar als deze 'Serah' net als jullie nieuw is, kan ze niet ver zijn. Tevens is het gevaarlijk om hier als nieuweling in het kasteel rond te zwerven, je kunt er gemakkelijk verdwalen.'' Haar stem klonk al ietsjes serieuzer en ze zwiepte enkele keren met haar staart. ''Ach, zolang ze in het kasteel blijft kan er niet heel veel gebeuren.''Probeerde ze hen wat gerust te stellen. Deze katten hadden duidelijk nog geen idee waar ze terecht waren gekomen en wat er aan de hand was.
Evergreen
Member
Floriske 2583 Actief Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know
Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie
Onderwerp: Re: Curse of the Castle - RPG topic za 17 aug 2013 - 16:50
Winter -- Main Hall -- Ze liep naar een rood-witte poes toe, wiens ogen een heldere, groene kleur hadden. Winter wilde iets zeggen, maar bedacht zich en fronste lichtjes. Welke taal zou ze nu spreken? Die van de mensen of die van de katten. Zou haar stem anders klinken? Ze glimlachte voor nu alleen maar naar de andere kat en vroeg zich af hoe haar glimlach eruit zou zien. Ze had nog nooit een kat zien glimlachen.
Onderwerp: Re: Curse of the Castle - RPG topic za 17 aug 2013 - 17:02
Ronda
{Ronda-Main Hall-On Tiral}
Kreunend hief Ronda haar kop op en probeerde op te staan. Maar haar hand was geen hand meer. Ze staarde naar de pikzwarte poot en hield hem vlak bij haar gezicht. Wat? Dit was onmogelijk! Ze sprong op, op al haar poten. Voorzichtig zette ze een stap, maar de verkeerde. Toen ze weer overeind stond, probeerde ze het nogmaals. Nu gelukkig met succes. Maar wat was er gebeurd? Ze was net nog met Meral aan het rennen en nu zat ze als een kat...In dat vervloekte kasteel. Waarom was ze ooit naar binnen getreden? Zuchtend ging ze zitten, als een kat natuurlijk.
Onderwerp: Re: Curse of the Castle - RPG topic za 17 aug 2013 - 20:57
Zhanx - Knight - Main Hall Met een enorme geeuw, die zijn afgebroken hoektand duidelijk liet zien, rekte de forse kater zich uit. Zijn spieren rolde duidelijk zichtbaar onder zijn korte vacht en enkele littekens rekte zich tot het maximum uit. Zhanx likte zijn lippen af en zetten het op een lopen. Hij had niet zo veel zin om iets te gaan doen, dus besloot hij maar door het kasteel te gaan dwalen. Er was altijd wel iets om te ontdekken. Bij de Main Hall ha hij al raak, een onbekende geur en een zwarte poes. "Wie ben jij en wat mot je hier?" bromde de forse kater, terwijl hij in haar richting liep en d'r achterdochtig aanstaarde.
Silverstar
Editor
Maaike 1775 Actief "No cause is lost if there is but one fool left to fight for it."
Onderwerp: Re: Curse of the Castle - RPG topic zo 18 aug 2013 - 19:19
HOPE
Fronsend keek Hope nog even naar het tafereel, maar richtte zich toen weer op de gangen voor hen. Lightning had gelijk, hun belangrijkste doel was nu Serah vinden. Daarna kon hij zich wel weer druk maken om bewusteloze katten. Hope merkte dat het lopen, of beter gezegd, kruipen, hem steeds beter af ging. Ze kwamen lichtvoetig op het gesteente onder hem neer en met zijn nieuwe, grote oren ving hij het zwakke geluid van diens echo op. Dat was ook wel even wennen, plotseling alles veel beter horen en ruiken. Gelukkig leek zijn lichaam hier op afgestemd, anders had hij niet geweten wat hij plotseling met die grote hoeveelheid informatie aan geuren en geluiden moest. En zijn snorharen, die waren nog het vreemdst.. Hope wiebelde er even mee en voelde de wind eroverheen strijken. Zelfs hier, in het kasteel. Misschien kon dit hele katgedoe nog van pas komen, bedacht hij, en vonden ze Serah veel sneller met hun scherpere zintuigen. Plotseling werden hij en Lightning tegengehouden door een gestreepte poes. 'Weten jullie zeker dat je alleen door het kasteel willen dwalen?' vroeg ze, op een vriendelijkere toon dan de vorige. 'Uit ervaring weet ik dat zo'n nieuw lichaam best wennen is.' Hope spitste zijn oren. Nieuw lichaam? "Was jij ook een mens?" vroeg hij, zijn uitdrukking geconcentreerd. Misschien kon deze kat hen wat meer over de vloek vertellen.
Onderwerp: Re: Curse of the Castle - RPG topic zo 18 aug 2013 - 20:53
{Ronda-Main Hall-On Tiral}
"Wie ben jij en wat mot je hier?" vroeg opeens een kater aan haar en Ronda keek verbaasd op. Nog een kat? En waarom deed hij zo? ''Ik ben Ronda en ik wou op avontuur. Waarom ben ik nu een kat?''ze vroeg zich af of ze nu ook kats kon.
Firedance
Warrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
Onderwerp: Re: Curse of the Castle - RPG topic zo 18 aug 2013 - 20:59
Lightning
Ook deze kat had Serah niet gezien. Lightning sloeg een paar keer met haar staart, iets dat haar ongemak liet zien. Normaal hield ze zichzelf altijd goed in de hand, maar dit nieuwe lichaam was iets dat ze nog niet helemaal goed kon besturen, vooral de delen die nieuw waren. "Is dat een voorstel om ons te begeleiden?" vroeg ze de poes, toen deze was uitgesproken. Als het zo gevaarlijk was en ze naar hen toe kwam om hen te waarschuwen, zou ze hen vast niet alleen wegsturen. Lightning wilde zo snel mogelijk verder om Serah uit die 'gevaarlijke' gangen te halen. De kat mocht hen geruststellen, maar dat hoefde niet, het was zoals het was. Ze keek even opzij naar Hope en vervolgens weer naar voren. "Dan zou ik graag nu vertrekken" drong ze aan.
Onderwerp: Re: Curse of the Castle - RPG topic zo 18 aug 2013 - 21:05
Zhanx - Knight - Main Hall Zhanx slaakte een geïrriteerde geeuw. Geweldig, nog zo'n mens geval dat het kasteel binnen kroop en nu niet weet wat er gebeurd was. Hij sloeg zijn ogen ten hemelen en keek de poes daarna weer aan. "Nog nooit gehoord van het vervloekte kasteel? Want daar sta je nu met je domme kop in. Door de vloek ben je in een kat veranderd," legde hij op een geïrriteerde toon uit aan de zwarte poes.
Onderwerp: Re: Curse of the Castle - RPG topic ma 19 aug 2013 - 12:39
aria
main hall
Steeds meer katten kwamen de Main Hall binnen. Een deel ervan kende ze, een deel was nieuw. Wat een hoop nieuwelingen! "Wauw, wat een gezelligheid hier. Is er een of ander schoolreisje ofzo?" zei ze tegen niemand in het bijzonder, terwijl haar stem ietwat sarcastisch klonk.
Onderwerp: Re: Curse of the Castle - RPG topic wo 21 aug 2013 - 23:09
Lakitu // Knight // Main Hall
Een Tabby kat zat als een schaduw in een hoekje van de Main Hall. Haar amber gele ogen keken naar de gebeurtenissen dat er plaats vonden. Een aantal stomme dwazen waren weer het kasteel ingekomen en waren nu een kat. Vandaag waren er redelijk veel, meer dan normaal. De kleine kattin zweeg terwijl ze toekeek naar de dingen die er gebeurde, zonder dat iemand haar opmerkte.
Onderwerp: Re: Curse of the Castle - RPG topic do 22 aug 2013 - 11:05
Sparks || Knight || Main Hall || Bij Serah
Met een opgewekte blik in zijn gifgroene ogen wandelde Sparks door de Main Hall van het grote kasteel. Een zo te ruiken nieuwe poes stond verbaasd op. Ze zag er slank uit, en leek haar nieuwe viervoeter lichaam uit te testen. "Welkom in ons kasteel! Wat is je naam?", vroeg hij, meteen op de vraag gericht. Hij vroeg zich eigenlijk wel af hoe deze poes zou reageren als ze er achterkwam dat ze een kat was nu, en geen mens meer. Zijn grijze poten bewogen zijn lichaam verder, waardoor zijn zwarte pootkussentjes over de stoffige grond sleurden. Zo'n 2 vossenlengtes voor de nieuwe poes hield hij halt, en keek hij haar vriendelijk aan.
Onderwerp: Re: Curse of the Castle - RPG topic do 22 aug 2013 - 11:11
Serah || Cursed One (Location: Deep inside the Main Hall)
Langzaam spitste Serah haar oren, wat een vreemd gevoel eigenlijk, toen ze wat hoorde. Een kat verscheen uit het halfduister van het kasteel en instinctief zette Serah een paar stappen naar achter. Maar ze hield al snel halt, waar had ze voor de vrezen? Ze was immers in een droom. "Welkom in ons kasteel! Wat is je naam?" Vroeg de kater. "Bedankt voor het welkom!" Reageerde Serah vriendelijk, "Serah is de naam, en de jouwe?" Het maakte niet uit wat ze deed. Ze zou toch vanzelf ontwaken en alles zou weer verdwenen zijn. Daar was ze van overtuigd. Vloeken bestonden immers niet... Toch?
Onderwerp: Re: Curse of the Castle - RPG topic do 22 aug 2013 - 11:34
De mooie en slanke poes die voor hem stond, en blijkbaar Serah heette, ga al snel antwoord. 'Bedankt voor het welkom! Serah is de naam, en de jouwe?', sprak ze. Spraks glimlachte vriendelijk. "Ik ben Sparks. Ik kom vanuit het dorp, maar was altijd al een kat. Jij was eerst een mens, toch?", vroeg hij voor de zekerheid, om zeker te zijn dat haar geur hem niet misleid had. Het tochtte zachtjes in de Main Hall, waardoor de kater zijn mooie grijze vacht opzette tegen de koude.
Onderwerp: Re: Curse of the Castle - RPG topic do 22 aug 2013 - 11:37
Met gespitste oortjes luisterde Serah naar de woorden van de kater voor haar, maar keek wat vreemd toen hij vroeg of ze vroeger een mens was. "Ik ben nog steeds een mens," Vertelde ze met een grote glimlach, "Ik droom alleen maar." Hierop fronste ze eventjes, "Maar dit is natuurlijk droom logica, dus... Ik ben nu een kat ja."
Onderwerp: Re: Curse of the Castle - RPG topic do 22 aug 2013 - 12:05
Serah glimlachte ontkennend. 'Ik ben nog steeds een mens', sprak de poes. 'Ik droom alleen maar', zei ze, waarna Sparks zijn lach sterk moest gaan inhouden. 'Maar dit is natuurlijk droom logica, dus... Ik ben nu een kat ja.' Nu kon de grijze kater het echt niet meer uithouden! Zijn mond schoot omhoog en hij lachte zo hard als hij nog nooit gedaan had. "Ja, je zit in de eerste fase: de ontkenning. Dat gaat nog wel over hoor. Ik moet zeggen dat je een erg mooi lichaam hebt gekregen! Je hebt geluk hoor! Ik was altijd al kat, maar je zal er heus wel aan wennen joh!", grinnikte hij geruststellend.
Onderwerp: Re: Curse of the Castle - RPG topic do 22 aug 2013 - 12:09
Serah's oren gingen geschrokken achteruit toen de kater begon te lachen. "Ja, je zit in de eerste fase: de ontkenning. Dat gaat nog wel over hoor. Ik moet zeggen dat je een erg mooi lichaam hebt gekregen! Je hebt geluk hoor! Ik was altijd al kat, maar je zal er heus wel aan wennen joh!" Lachte hij. Als versteend bleef de poes staan, haar ogen zo rond als de volle maan in horror. "M-maar... Nee, het kan niet, ik moet dromen," Stamelde ze geschrokken, terwijl ze een pas achteruit zette.
Onderwerp: Re: Curse of the Castle - RPG topic do 22 aug 2013 - 12:57
Lakitu // Knight // Main Hall
De kleine kattin keek nog even naar de gebeurtenissen in de Main Hall. Ze merkte Sparks op en een of andere dwaas die een kat was geworden, maar dacht dat ze in een droom zat. Het kleine fragiele katje trippelde zo zacht als een veer naar de twee toe. "Katje, je droomt niet, echt waar." Miauwde Lakitu terwijl ze met een poot op de schouder van de kat drukte. "Zie je? Je voelt dit gewoon"