Kill him! ||GZ||



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 Kill him! ||GZ||

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Acornpaw*
Member
Kill him! ||GZ|| DPKsfdL
♥ L I S ♥
133
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender:
Rank:
Acornpaw*
BerichtOnderwerp: Kill him! ||GZ||   Kill him! ||GZ|| Icon_minitimewo 14 aug 2013 - 11:04

Hallo Gast!

Het wordt tijd dat ik wat accountjes wegdoe, en ik heb besloten dat ik één hiervan naar StarClan ga sturen. Het gaat hier over Cleverkiller, de met iedereen vechtende, moordlustige, gestoorde vader van Skullfur. Hij gaat een gevecht aangaan met een volwassen kat die sterker is dan hij, en omdat hij Rogue is geworden gaat hij niet meteen  sterven, maar sterven omdat niemand hem verzorgt en zo. Nu zoek ik de kat die Cleverkiller naar hel helpt. Als ik een geschikte kat gevonden heb, dan zal ik met de persoon in kwestie nog een klein verhalenlijntje bedenken voor hij ook echt sterft.
Dus, meld je maar aan zou ik zeggen. Liefst heb ik 2 warriors die apart met 'm vechten, eentje die hem eerst wat lichter verwond, en in een ander topic dan eentje die de doorslag zowat geeft, en hem echt ernstig verwond.
Ik zou het ook erg waarderen als je wat uitleg geeft over je kat z'n karakter c; Dat maakt het mij wat makkelijker om te beslissen wie het wordt.
Alvast bedankt!

Lis x
Terug naar boven Ga naar beneden
Honeyspots
StarClan
Kill him! ||GZ|| RMyJq5TR_o
Lianne
1597
Actief
Everyone knows what I look like
Not even one of them knows me

CAT'S PROFILE
Age: ⚜ 67 moons †
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior Warrior
Honeyspots
BerichtOnderwerp: Re: Kill him! ||GZ||   Kill him! ||GZ|| Icon_minitimewo 14 aug 2013 - 12:18

Ik wil wel heel graag met Senji Cleverkiller's leven eindigen n_n

'Senji is een echte, koude kat. Hij heeft geen geweten en denkt niet te veel na voor hij iets doet. Hij is slim en heeft een scherpe tong die hij maar al te graag gebruiken kan. Hij geeft niets om andermans gevoelens en zal dus ook een moord plegen zonder er lang over in te zitten. Ook kan hij heel goed met je geest spelen en over komen als iemand die 'echt om je geeft' waar dat in werkelijkheid alles behalve waar is'

Zo maar Cleverkiller dus om zeep helpen om dat hij hem tegen komt of een blok aan zijn been word klinkt dus ook als iets wat hij zou doen ^^
De leeftijden verschillen dus wel heel erg dus ik denk dat het beter zou zijn dat Senji hem dan vind en hem 'uit goedheid van zijn hart' hem dan maar om zeep helpt aangezien Senji veel jonger is dan Cleverkiller. Alvast een klein ideetje (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Acornpaw*
Member
Kill him! ||GZ|| DPKsfdL
♥ L I S ♥
133
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender:
Rank:
Acornpaw*
BerichtOnderwerp: Re: Kill him! ||GZ||   Kill him! ||GZ|| Icon_minitimewo 14 aug 2013 - 12:35

Leuke aanmelding, bedankt! c: Maar euh, nog een klein vraagje: Misschien, als ik jou kies, dat het dan wel leuk is als Senji hem een soort van stalkt als dat blok aan z'n been gebeuren ;'p
Terug naar boven Ga naar beneden
Honeyspots
StarClan
Kill him! ||GZ|| RMyJq5TR_o
Lianne
1597
Actief
Everyone knows what I look like
Not even one of them knows me

CAT'S PROFILE
Age: ⚜ 67 moons †
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior Warrior
Honeyspots
BerichtOnderwerp: Re: Kill him! ||GZ||   Kill him! ||GZ|| Icon_minitimewo 14 aug 2013 - 12:46

Dat blok aan zijn been gebeuren was een eventueel voorbeeld, wat bedoel je met stalken? Ik zie Senji niet een kat zomaar stalken zonder legitieme reden. Wacht ik PM je even anders spam ik het hele topic vol (;
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Kill him! ||GZ||   Kill him! ||GZ|| Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Kill him! ||GZ||
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: