Samen jagen

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Samen jagen

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Falconheart
Member
Samen jagen DPKsfdL
149

CAT'S PROFILE
Falconheart
BerichtOnderwerp: Samen jagen   Samen jagen Icon_minitimedi 28 dec 2010 - 22:07

Falconheart liep rustig door het kamp. Na een tijdje plofte hij op de grond. Hij was de enige die wakker was. Het was saai om alleen te zijn. Met de eerst die wakker zou worden zou hij gaan jagen. Nam hij zich voor. Hij gaf zichzelf een wasbeurt en keek rond. Dat katten zolang slapen af en toe. Was dit nationale slaapdag ofzo. Hij spitste zijn oren. Ja hij hoorde iemand opstaan in de warriorden. Hij hoopte dat het een gezelig iemand was dus niet iemand met een ochtent humeur. Toen zag ze dat het Foxfur was die de den uit liep. Falconheart tripelde naar Foxfur toe. 'hey wat zie je er weer mooi uit zin om te gaan jagen?' Vroeg hij. Hij keek haar lief aan. Hij hadwel zin om met foxfur te gaan. Eigelijk was hij verliefd op haar maar dat hij nog niet eens aan zichzelf toe gegeven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Foxfur
Member
Samen jagen DPKsfdL
217

CAT'S PROFILE
Foxfur
BerichtOnderwerp: Re: Samen jagen   Samen jagen Icon_minitimedo 30 dec 2010 - 15:13

Foxfur opende haar ogen en zag de rustige warrior den voor zich. Iedereen sliep nog! Het had geen zin om weer te gaan slapen nu ze wakker was. Foxfur rekte zich stevig uit en liep naar buiten. Ze zag Falconheart midden in het kamp. Hij liep meteen naar haar toe. 'hey wat zie je er weer mooi uit zin om te gaan jagen?' Vroeg hij, hij keek haar met zijn ogen vriendelijk aan. Foxfur had het gevoel dat ze een sterke band met Falconheart had. " Tuurlijk! Wat moet ik anders doen! " Zei Foxfur, ze likte haar vacgt schoon zodat er geen mos aan hing. Ze liepen het kamp uit opweg naar een goed plekje om te jagen.
Falconheart
Member
Samen jagen DPKsfdL
149

CAT'S PROFILE
Falconheart
BerichtOnderwerp: Re: Samen jagen   Samen jagen Icon_minitimedo 30 dec 2010 - 16:29

" Tuurlijk! Wat moet ik anders doen! " Zei Foxfur. Foxfur ging haar vacht even schoon maken. Foxfur's mooie vacht glimde in de roze lucht toen ze klaar was met haar vacht wassen. Falconheart probeerde haar een beetje te versieren met een soort fluitje. Toen liep hij samen met Foxfur weg om te gaan jagen. 'Foxfur er zit een haasje achter je' zei Falconheatt zacht maar lief. Toen ze latere naast elkaar zaten gaf ze Foxfur een lik. Oke hij moest het toegeven hij vond Foxfur leuk. Hij sloeg zijn staart voorzichteg om die van foxfur.
Foxfur
Member
Samen jagen DPKsfdL
217

CAT'S PROFILE
Foxfur
BerichtOnderwerp: Re: Samen jagen   Samen jagen Icon_minitimedo 30 dec 2010 - 16:47

Foxfur liep samen met Falconheart het kamp uit. Falconheart kwam steeds dichterbij haar staan, eigenlijk vond Foxfur dat wel leuk. " Foxfur er zit een haasje achter je. " Zei Falconheart, zijn stem was zacht en lief. Na een tijdje gejaagd te hebben zaten ze naast de rivier. De rivier was perfect, niet te hoog en niet te laag. Een mooie plek om te vissen. Foxfur en Falconheart zaten naast elkaar. Falconheart gaf Foxfur een lik en sloeg zijn staart om die van haar. Dus zo voelde liefde. Zei Foxfur zacht tegen haarzelf. Ze gaf Falconheart een kopje. Een klein muisje ritselde in de struiken, maar dat kon haar nu niks schelen. Ze was nu echt verliefd!
Falconheart
Member
Samen jagen DPKsfdL
149

CAT'S PROFILE
Falconheart
BerichtOnderwerp: Re: Samen jagen   Samen jagen Icon_minitimedo 30 dec 2010 - 17:55

Hij kreeg een kopje van Foxfur. 'ik hou van je foxfur' Zei hij met een verliefde blik op Foxfur. 'Je bent de mooiste poes die ik ooit heb gezien' Zei hij verlieft. Hij gaf haar een lik over haar mond. 'jij bent mijn liefde de mooiste van het universum' Zei Falconheart terwijl hij zijn vacht tegen die van zijn grote liefde aan duwde. 'you are beautiful not only in light of the Sun' Zei hij lief en VERliefd.
Foxfur
Member
Samen jagen DPKsfdL
217

CAT'S PROFILE
Foxfur
BerichtOnderwerp: Re: Samen jagen   Samen jagen Icon_minitimedo 30 dec 2010 - 20:10

Foxfur keek naar Falconheart zijn ogen zaten vol met liefde. " Ik hou van je Foxfur. " Zei hij, zijn ogen zaten vol met liefde. " Jij bent de mooiste poes die ik ooit heb gezien. " Zei hij met een lieve toon. Hij gaf haar een lik over haar mond. " Jij bent mijn liefde de mooiste van het universum. " Zei hij, ondertussen zaten ze helemaal tegen elkaar aan. " You are beautiful not only in the light of the Sun. " Zei Falconheart. " Falconheart, ik hou ook van jou. " Zei Foxfur, ze had eindelijk haar ware liefde gevonden. Ze wou nooit meer weg van Falconheart.
Falconheart
Member
Samen jagen DPKsfdL
149

CAT'S PROFILE
Falconheart
BerichtOnderwerp: Re: Samen jagen   Samen jagen Icon_minitimedo 30 dec 2010 - 20:21

" Falconheart, ik hou ook van jou. " Zei Foxfur. Falconheart keek haar lief aan. De zon was al weer aan het ondergaan maar dat was niet erg want het meer werd nu romantisch. Het was allemaal heel snel gegaan. Hij kende foxfur al lang maar zo vaak waren ze ze niet samen maar dat maakte allemaal niet erg want hij hield van haar hoe dan ook. 'ik heb het naar me zin en dit meer is echt romantische ze begrijpen het echt al we hier blijven' Zei hij nog steeds met een verliefde toon. Deze pos verlaate hij nooit meer. Dit was zijn gezin hier werd hij groot mee.
Foxfur
Member
Samen jagen DPKsfdL
217

CAT'S PROFILE
Foxfur
BerichtOnderwerp: Re: Samen jagen   Samen jagen Icon_minitimedo 30 dec 2010 - 20:32

Falconheart keek haar met liefde in zijn ogen aan. De zon was aan het ondergaan. Het mmeer werd nu erg romantisch, maar ze moesten terug naar de Clan. Als ze samen waren ging de tijd erg snel. " Ik heb het naar mijn zin en dit meer is echt romantisch. Ze begrijpen het wel als we hier blijven. " Zei hij met een verliefde toon. Foxfur was het niet echt met hem eens, wat nou als de Clan denkt dat ze gedood waren? Of nog erger dat ze dachten dat ze weggelopen waren. " Sorry Falconheart ik hou van je en zo. Maar we moeten terug naar de Clan. Morgen doen we het weer. Dat beloof ik je. " Zei Foxfur, ze keek hem lief aan en liep richting het kamp. Zonder om te kijken liep ze naar de prooistapel en legde ze haar prooi neer. Ze liep naar de warriors den en ging slapen.
Falconheart
Member
Samen jagen DPKsfdL
149

CAT'S PROFILE
Falconheart
BerichtOnderwerp: Re: Samen jagen   Samen jagen Icon_minitimedo 30 dec 2010 - 20:40

" Sorry Falconheart ik hou van je en zo. Maar we moeten terug naar de Clan. Morgen doen we het weer. Dat beloof ik je. " Zei Foxfur. 'je hebt gelijk je bent verstandig Foxfur' Zei Falconheart. Foxfur had helemaal gelijk het was niet verstandig om nu hier te blijven. Hij gaf foxfur een lik over haar mond en stond op. Samen liepen ze terug. Zonder een woord te wisselen maar gewoon het was romantische. De omgeving was mooi en het mooiste van de omgening was Foxfur. Terug in het kamp was hun afweligheid niet opgemerkt. 'ik ga slapen we gaan morgen' Zei hij en gaf haar een lik over haar mond. Hij liep naar de den rolde zich op en viel in diepe slaap en over wie hij droomde kon je wel raden........

-topic uit-
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Samen jagen   Samen jagen Icon_minitime

Samen jagen
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan camp :: Warriors den-
Ga naar: