|
|
Bregje 1163 Actief
| |
| Onderwerp: Droppies ma 12 aug 2013 - 19:24 | |
| Graag niks stelen of reacties plaatsen. In geval van diefstal word dit gemeld bij een van de mod's.
Overzicht: ~ Mijn katten ~ Ideën en dingen die ik moet onthouden ~ Lopende topics ~ Nightpaw'/ Nightbreeze ~ Snowdot ~ Olley ~ Kat ~ Kat ~ Moonclan
Laatst aangepast door Nightpaw' op ma 26 aug 2013 - 13:50; in totaal 6 keer bewerkt |
|
| |
Bregje 1163 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Droppies ma 12 aug 2013 - 19:29 | |
|
Katten ?= Weet ik nog niet zeker 2 poezen/ 1 kater 3 katten Windclan: 1 Thunderclan: 0 Riverclan: 0 Shadowclan: 1 Bloodclan: 0 Rogue: 0 Kittypet: 1 Naam: Nightpaw Clan: Windclan Leeftijd: 11 moons Geslacht: poes Geaardheid: Hetero Partner: Nope Karaktereigenschappen: Aardig, verlegen, snel luidruchtig, kan goed luisteren, avontuurlijk. Ervaring: Sociaal: **** Jagen *** Vechten: ** Zwemmen: X Klimmen: * Snelheid: *** Behendigheid: ***** ____________________________ Naam: Snowdrop Clan: Shadowclan Leeftijd: 12 moons Geslacht: Poes Partner: Nope Geaardheid: Lesbienne Karaktereigenschappen: Muurbloempje, zelf negatief, onopvallend, eenzaam, zielig, stil. Ervaring: Sociaal: X Jagen: **** Vechten: ** Zwemmen: ** Klimmen: *** Snelheid: ** Behendigheid: * ______________________ Naam: Olley Clan: Geen Leeftijd: 19 moons Geslacht: Kater Partner: Nee Geaardheid: Hetero Karaktereigenschappen: Watje, huismus, lui, aardig, sociaal Ervaring: Sociaal: **** Jagen: ** Vechten: * Zwemmen: ** Klimmen: *** Snelheid: *** Behendigheid: *
Laatst aangepast door Nightpaw' op do 22 aug 2013 - 15:27; in totaal 6 keer bewerkt |
|
| |
Bregje 1163 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Droppies ma 12 aug 2013 - 19:30 | |
| Ideën en dingen die ik moet onthouden Moet ik even onthouden: http://www.deviantart.com/art/Pedro-29-123102586http://cinorici.deviantart.com/art/Microbo-53-180819265Cool lettertypeNog een cool lettertype- Sheetje Sugar:
- Code:
-
<div align="center"> <div style="background-image: url(http://imageshack.us/a/img818/3967/nirc.jpg) ;background-repeat: no-repeat;background-position: top center;background-color: #000000 ; width:450px; border: 1px dotted #000000;"> <div align="justify" style="margin-top: 475px; margin-left: 25px; margin-right: 25px; margin-bottom: 10px;"><center>[color=#fe37a5][size=9]Tekst
[/size][/color]</center><div align="right"><span style="font-size: 7px; line-height: normal"></span></div></div></blockquote></div></div>
- Sheetje Arrow:
- Code:
-
<div align="center"> <div style="background-image: url(http://oi40.tinypic.com/nyuwx2.jpg);background-repeat: no-repeat;background-position: top center;background-color: #f5f4ff; width:334px; border: 1px solid #000000;"> <div align="justify" style="margin-top: 146px; margin-left: 5px; margin-right: 5px; margin-bottom: 10px;"<div align="justify" style="margin-top: 300px;<span style="letter-spacing:0.02in"><font style="font-family:Calisto MT; font-size:12px; line-height: 14px;"><font color="#000000">
</div></color></font></div></div>
- Setje Chopped:
- Code:
-
<div align="center"> <div style="background-image: url(http://i40.tinypic.com/919hlz.gif);background-repeat: no-repeat;background-position: top center;background-color: #316363; width:318px; border: 1px solid #000000;border-top: 0px solid #000000;"> <div align="justify" style="margin-top: 445px; margin-left: 10px; margin-right: 10px; margin-bottom: 10px;"<div align="justify" style="margin-top: 445px;''><span style="letter-spacing:0.02in"><font style="text-shadow: 0px 0px 0px #cebfa9;font-family:Georgia; font-size:11px; line-height: 14px;"><font color="#61c5c5">
</div></color></font></div></div>
- Code:
-
OS [IMG]http://i42.tinypic.com/2v9rkev.png[/IMG]
Ava [IMG]http://i40.tinypic.com/117aiw8.png[/IMG]
- Onthouden voor Gone:
Ik heb sinds bijna een weekje (of zo) Gimp. Ik edit zo veel als ik kan. Nu heb ik er niet zo veel tijd voor.. Maar als ik tijd heb zit ik meestal te RPG`en of te Gimpen. Ik had zin om mijn werk te laten zien. Dus die ik dat hier ^^ Ik post altijd een voor en na foto. - Voor een setjesshop die ik (misschien) wil openen:
Voor:Na:
- Voor Noa ^^ (pf):
klikhttp://images.wikia.com/thewarriorcatsclanroleplay/images/4/49/BlackWolf.jpglink
Laatst aangepast door Nightpaw' op vr 6 sep 2013 - 18:43; in totaal 13 keer bewerkt |
|
| |
Bregje 1163 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Droppies ma 12 aug 2013 - 19:33 | |
|
Laatst aangepast door Nightpaw' op za 24 aug 2013 - 20:42; in totaal 4 keer bewerkt |
|
| |
Bregje 1163 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Droppies ma 12 aug 2013 - 19:40 | |
| Nightpaw' | Nightbreeze
Accountmarkt: [Gz] Crush/ beste vriendReactiekleur als ze geen sheetje heeft: #9966ff Sheetje: Bladiebla bla blabla bladieblablabla blablab bla bla tekst praat dinges yuppie kroepoek chocolade Nightpaw Nightbreeze Lala Cute Tekst ik heb echt geen idee wat ik moet schrijven....
Ac ja. Ik ga gewoon enteren
Zo is tie wel lang genoeg
- Code:
-
<div align="center"> <div style="background-image: url(http://imageshack.us/a/img833/5942/aaeh.jpg) ;background-repeat: no-repeat;background-position: top center;background-color: #1d2431 ; width:500px; border: 1px dotted #000000;"> <div align="justify" style="margin-top: 400px; margin-left: 25px; margin-right: 25px; margin-bottom: 10px;"><center>[color=#867ea9][size=9]
[/size][/color]</center><div align="right"><span style="font-size: 7px; line-height: normal"></span></div></div></blockquote></div></div>
Quote/ spreuk: Stars are like friends: there's always some around, you just need to find your favorite one. - Toekomst:
Nightbreeze is 13 moons en krijgt een crush van binnen de clan. Ze heeft helemaal niks door. In die tijd leert ze jaloezie kennen. Al die gelukkige stelletjes met hun lieve kits. Ze heeft kits altijd al leuk gevonden, maar nu krijgt ze nog meer behoefte in die kleine pluizenbolletjes. Maar dan van haar. Ook wil ze haar liefde met iemand delen. En op een andere manier dan vriendschap. Ze word ouder en is 15 moons als ze verliefd word op een kat buiten de clan. Haar liefde lijkt beantwoord. Ze is 17 moons als ze heel dik is. Nightbreeze komt er achter dat ze in verwachting is van kittens. Ze is heel trots en blij, maar ook bang voor de gevolgen. Alle katten willen natuurlijk weten wie de vader is. Night doet alsof ze het nog een tijdje geheim wil houden. In de tussentijd smeekt ze de kater met wie ze de beste band heeft te doen alsof hij de vader is. Die vriend is haar crush. En hij stemt er mee in. Het doet hem erg pijn om zijn liefje kittens van een ander te zien dragen. Het doet hem nog meer pijn om te weten dat ze nooit van hem te houden en dat ze al die tijd moeten doen alsof ze een stelletje zijn. Het maakt hem langzaam kapot. Als de kits 2 moons zijn houd hij het niet meer en barst hij los. Hij vertelt alles. Nightbreeze heeft enorm veel spijt dat ze het niet had gezien. De twee vrienden gaan minder met elkaar om. Night wil wel. Maar haar vriend kan het niet aan, en dat weet ze. Als de kittens 4 moons zijn besluit Nightbreeze de kittens aan hun echt vader voor te stellen. Als ze terug komt word ze opgewacht. Een groot deel van de clan is haar aan het zoeken en haar vriend (van wie ze nog steeds denken dat hij haar partner is) gaat figuurlijk dood van ongerustheid. De kittens kunnen hun vader pas weer zien als ze apprentice zijn. In die tijd kan Nightbreeze maar twee keer naar hem toe. Een keer met de grote vergadering en een keer als ze er op staat om alleen te gaan jagen. Als Night 24 moons is sterft haar crush. Ze verwerkt het heel langzaam. Haar kits en partner helpen haar er weer boven op. Maar het blijft aan haar knagen. Wat er verder gebeurt zien we dan wel.
- Wachtwoord:
DUS JIJ WOU MIJN WACHTWOORD STELEN!? Haha. Had je gedroomd
|
|
| |
Bregje 1163 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Droppies vr 16 aug 2013 - 14:52 | |
|
Laatst aangepast door Nightpaw' op zo 18 aug 2013 - 17:01; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Bregje 399 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Droppies zo 18 aug 2013 - 16:32 | |
|
Snowdot Reactiekleur als ze geen sheetje heeft: #99ccff - Héél lang:
‘Ze willen me niet. Ze hebben me nooit gewild. Alles was een leugen. Niemand hield echt van me. Ze wouden niet als moordenaars worden gezien. Apprentices en kits gaan niet zomaar dood. Warriors wel. Ze hadden gewoon het goede moment af gewacht. Nou. Dat hebben ze knap gedaan. Het is ze nog gelukt ook. Al vanaf het begin hadden ze het door. Al meteen hadden ze gezien dat ik nutteloos was. En dat ik niet nuttiger zou worden. Jammer dat er niemand is om te zien wat ze aan hebben gedaan. Om te zien hoe ik er een einde aan maak. Het maakt me niks uit dat ik in het dark forest kom. Dat kan niet slechter zijn dan het nu is. Het zou er misschien wel beter zijn. Ze hebben het verdomd slim gespeeld. Ze hebben het spel gewonnen. En ik ben de verliezer.’
Zodra Snowdot warrior word gaat het allemaal mis. Haar vrienden willen niks meer met haar te maken hebben. Haar grote liefde zegt geen woord tegen haar. De andere warriors hebben al vrienden. Ze vinden het raar dat Snowdot haar vrienden in de steek heeft gelaten om nieuwe vrienden te zoeken. Maar ze weten niet wat er echt is gebeurd. Ze gaat bijna nooit mee op patrouilles en jaagt altijd alleen. Als ze iemand vraagt zeggen ze bijna altijd ‘nee’. Als ze mentor word krijgt ze allemaal gemene opmerkingen van haar leerling. Haar leerling luistert nog net naar haar. Maar hij gaat steeds vaker op jacht met een andere mentor en zijn leerling. Snowdot lacht het allemaal weg. Het word beter. En ze moet niet zwak worden. Haar vader laat haar in de steek en haar moeder is dood. Snowdot krijgt steeds moeilijker contact met andere katten. Het simpel vragen om samen te gaan jagen komt steeds minder vaak voor. Ze raakt gewend om alleen te jagen en vind het moeilijk samen te gaan jagen. Als er katten zijn die haar mee vragen verzint ze een leugentje om niet mee te moeten. Ze huilt zichzelf in slaap en als ze niet kan slapen gaat ze wandelen. Tijdens die wandeling komt ze langs een meertje. Dan kan ze het niet laten er in te kijken en zich af te vragen wat ze verkeerd heeft gedaan. Ze denkt zonder dat ze het door heeft negatief over haarzelf. Ze heeft zelfmoordneigingen en leunt wat naar de andere clans. Als ze op de borderline staat vraagt Snowdot zich af hoe het in de andere clans zou zijn. Maar ze vertelt haarzelf dat het er niet beter is. Ze maakt haarzelf stuk. En de rest van haar clan helpt haar mee. Hulp is niet altijd goed. Snowdot is het (nog net) levende bewijs.
Snowdot maakt het allemaal nét ietsje erger dan het is. Dat zat altijd al in haar karakter. En natuurlijk word ze een beetje genegeerd. Maar dat komt omdat de katten haar als arrogant zien. Ze lacht altijd, ook als iemand iets beledigends zegt. Ze is zwak. Altijd vlucht ze voor gevechten. Ze zijn van mening dat ze niet in de Shadowclan hoort. Haar vrienden vinden haar kinderachtig en vinden dat ze vriendjes moet worden met de kittens. Maar ze denken niet allemaal dat ze nutteloos is. Als Snowdot aan de poes van wie ze de chrush is verteld dat ze Lesbienne is schrikt deze zich rot en wil niks meer met haar te maken hebben. Dat maakt het allemaal er allemaal niet beter op. Snowdot gaat eenzaam door het leven. De katten van haar clan zien niet wat er in haar gebeurd. Sommige katten hebben een vermoeden dat ze naar een andere clan gaat als ze jaagt. Deels omdat ze zo weinig prooi mee neemt. Daardoor willen de katten haar mee nemen op de jacht. Als ze weigert beginnen nog meer katten zich tegen haar te keren. Na een maand heeft de poes op wie Snowdot een crush heeft het nieuws verwerkt. Ze maakt zich zorgen om Snowdot en houd haar een beetje in de gaten. De dingen die ze ziet maken haar niet blij. Twee maanden lang volgt ze Snowdot tijdens haar jacht en nachtelijke wandelingen. Tot het gebeurd. Snowdot glipt het s`nachts het kamp uit. De route die ze neemt is anders dan normaal. Ze stopt bij een klif en kijkt over de rand. Een tijd lang staat ze zo. In die tijd kruipt haar crush -die haar gevolgd is- dichter bij haar in de buurt. Als Snowdot een stap over de rand zet schiet haar crush naar haar toe. Snow bungelt in het ravijn en probeert zich los te worstelen. Haar hele toekomst hangt af van dit moment. Als ze niet los komt staat haar een goede toekomst te wachten. Ze groeit uit tot een sterke poes en weet haar Crush aan de haak te slaan. Als ze wel los komt is haar toekomst ook goed. Ze leid een vreedzaame dood in de starclan. Maar ze laat de wereld in een lastige positie achter. De andere clans krijgen te weten wat er is gebeurd en er ontstaat een rel. Starclan kan nog net een oorlog tussen de vier clans voorkomen. Haar crush krijgt enorm veel spijt dat ze niet eerder heeft geprobeerd te helpen. Ze levert zich over aan de bloodclan en komt om het leven. Wat er met haar gebeurd hou ik geheim. Om de spanning er in te houden.
- Foto`s:
Dit is Snowdot`s kader. Hier moet ik dan tekst schrijven. Dat doe ik nu ook. Ik hou van mijn keyboard en tekenen. Snowdot en Nightpaw zijn awsome. RPG pop topping taart Teen wolf. Tekst tekst tekst tekst tekst tekst Tekst tekst tekst tekst tekst tekst Tekst tekst tekst tekst tekst tekst Tekst tekst tekst tekst tekst tekst Tekst tekst tekst tekst tekst tekst Tekst tekst tekst tekst tekst tekst En nu... ENTEREN!!! - Code:
-
<div align="center"> <div style="background-image:url(http://i39.tinypic.com/2rn8vah.jpg );height:490px;width:480px;border:1px solid black;margin-top:25px;padding:10px;overflow-y:auto; overflow-x:auto;"><div align="left"><div style="color:#ffffff;font-size:10px;">
</div></div> </div></div>
|
|
| |
Bregje 35 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Droppies do 22 aug 2013 - 15:11 | |
| Olley Reactiekleur als hij geen sheetje heeft: #ffcc33 - Foto's:
Dit is het sheetje van Olley. Ik ga hier niet veel tekst posten omdat dat niet nodig is. Aangezien dit ding scrollt of hoe je dat ook noemt. | - Code:
-
[table align="center" width="450" height="450" background="http://i40.tinypic.com/2m30nbm.png"][tr][td]<div style="width:294px;height:333px;overflow:scroll;overflow-y:scroll;overflow-x:hidden;margin-top:91px;margin-bottom:15px;margin-left:19px;"><font style="font-family:Courier new; font-size:10px; line-height: 10px;"><font color="#f2c457">
</div></color></font>[/td][/tr][/table] |
|
| |
Bregje 399 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Droppies za 24 aug 2013 - 14:58 | |
| |
|
| |
Bregje 399 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Droppies za 24 aug 2013 - 14:58 | |
| |
|
| |
Bregje 399 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Droppies za 24 aug 2013 - 15:11 | |
| Moonclan Fanclan Clankleur: #ccccff - Onthouden:
- Het ontstaan:
Ik werd wakker. Ik verwachtte dat ik in de warrior den van mijn clan wakker zou worden. Maar ik lag tussen een groepje struiken naast een rivier. De rivier liep voor mijn ogen uit op een meer. De maan was het eerste dat ik zag. Het stelde me gerust. Ik keek om me heen en zag mijn vrienden, die waren omhuld in een zilverachtig licht. Ik wist dat ik de weg terug naar mijn clan nooit zou vinden. Dat ik hier voor altijd zou moeten blijven. Maar dat vond ik om de een of andere reden niet zo erg. Mijn vrienden werden een voor een wakker. We zouden een clan moeten oprichten om het hier te overleven. Met de hulp van de maan zou het ons lukken. Daar had ik alle vertrouwen in.
Als de vier vrienden aanspoelen in een totaal nieuw gebied lijkt alles verloren. Als een kat voorstelt een clan op te richten lijkt het een stuk makkelijker. Maar de jonge katten moeten door een hel om een goed lopende clan te maken. Een clan met bijna elk jaar minstens één nest. Waar dappere en gelukkige warriors of elders sterven. Waar het bruist van het leven. Deze clan heeft de naam Moonclan. niet de starclan en de sterren worden hier aanbeden maar de maan.
- Het gebied:
De clan ligt tussen een groep hoge bergen. Waar de bergen beginnen houd hun territoria op. Het gebied is heel verschillend. Het grootste deel is echter bos.
The old forest- Dit is een woud met aan de ene kant oude eiken en aan de andere kant dennenbomen. Het grootste deel van het Moonclan territory is bos.
Moon lake- Hier vind je het middelpunt van het Moonclan territory. Het is een klein meer waar 's avonds maanstof op neerdaald. Het water hier is heilig en er word hier alleen maar gedronken en gezwommen. De vissen worden met rust gelaten.
The Brook- Dit is een rivier met allemaal kleine zijtakkingen. Het water stroomt naar de Moon lake. Hier word wel gevist. Als je een stuk verder richting de bergen gaat kom je een waterval tegen. Hier achter is een geheime gang. De leader en medicine cat contact maken met de maan.
Magic flower field- Een kleine open plaats midden in het bos. Als de bloemen hier zijn zilver en gaan alleen met maanlicht open. Aan de rand van het veldje is een kleine rots. Hier staan de hoge rangen tijdens een clanvergadering.
Little moorland- Dit is een kleine heide. Hier vind je konijnen. De clanleden kunnen hier niet op jagen. Wel op de muizen die je hier soms vind.
Camp (ruïne)- Het camp ligt een paar kilometer van Magic flower field. Dit is deels in deels uit de ruïne van een wachttoren.
- Spoiler:
- Code:
-
[b][color=#ccccff][size=24][/color][/b][center]Moonclan[/center][b][color=#ccccff][/size][/color][/b][center]Fanclan[/center]
- rangen:
Leader (1 ) Dit is de Leider van de clan. Deze is een van de oprichters van Moonclan. Zijn/haar achtervoegsel is Moon
Deputy (1 ) De opvolger van de leader. Als deze sterft volgt hij/zijn de leader op.
Counsil (1 ) Dit is een kat die de Leader helpt met moeilijke beslissingen. Deze brengt ook verslag uit van wat er in de clan en het gebied gebeurd.
Medicine cat (1 ) Dit is een kat die heel goed kan omgaan met planten en kruiden. Het is de genezer van de clan. Deze kan contact maken met de maan en andersom.
Medicine cat apprentice (1 ) De opvolgen en leerling van de Medicine cat. Deze weet ook een hoop over medicijnen. Hij/zij is echter nog in de leer. Achtervoegsel Paw
Warriors (Max. 10 ) Dit zijn de normale leden. Vanaf 13 moons word je een warrior. Deze jagen, vechten en zorgen voor de clan
Apprentices (Max. 8 ) Dit zijn de leerlingen. Deze leren om te jagen vechten en hun clan te dienen. Ze hebben een Warrior als leer meester. Vanaf 7 moons word je een apprentice. Achtervoegsel Paw
Kittens (Max. 4 per nest. Max. 2 nesten ) De kittens zijn de jongste leden van de clan. Deze hoeven nog niks, het enige wat er van ze word verwacht is dat ze respectvol met ander omgaan en in het kamp blijven. Achtervoegsel Kit
Queens (Max. 2 ) Dit zijn moederpoezen of poezen in verwachting.
Elders (Max. 4 ) Dit zijn de oudste katten. Vanaf 40 moons ben je een elder. Hier zijn er maar weinig van omdat de Moonclan leden vaak jong sterven.
- Clankader:
Misschien vond je dat clankader gedoe een beetje vaag. Dat is het ook wel wat. Maar nu snap je het denk ik wel. Bij mijn vorige fanclan had ik geen kader, maar bij deze wel. Ik snapte toen ook helemaal niks van setjes maken en al helemaal niks van code's. Maar dankzij babs snap ik de code`s nu en ik heb een kader code van Branches of sin gestolen. Daar zijn echt hele mooie setjes, ik hou van dat shopje.
- Code:
-
<div align="center"> <div style="background-image: url(http://i43.tinypic.com/auz3ig.jpg );background-repeat: no-repeat;background-position: top center;background-color: black; width:493px; border: 1px solid #000000;border-top: 0px solid #000000;"> <div align="justify" style="margin-top: 398px; margin-left: 25px; margin-right: 25px; margin-bottom: 25px;"><div align="justify" style="margin-top: 398px;<span style="letter-spacing:0.02in"><font style="text-shadow: 0px 0px 0px white;font-family:Georgia; font-size:12px; line-height: 11px;"><font color="#ccccff">
</div></color></font></div></div> - Aanmelden:
- Code:
-
[b]Naam:[/b] [b]Geslacht:[/b] [b]Leeftijd:[/b] [b]Gewenste rang:[/b] [b]evtw Partner + Kits:[/b] [b]Innerlijk:[/b] [b]Verleden:[/b] [b]Uiterlijk (beschrijving):[/b] [b]Foto (os formaat graag):[/b]
Naam:Geslacht:Leeftijd:Uiterlijk (korte beschrijving):Gewenste rang: evtw Partner + Kits:Innerlijk:Verleden: Foto (niet te groot graag):Stuk dat op de startpagina gaat Naam:Geslacht:Leeftijd:Uiterlijk (korte beschrijving):
- Mijn kat:
Naam: Smokemoon Geslacht: Poes Leeftijd: 20 moons Uiterlijk (korte beschrijving): Grijze tabby met groene ogen Rang: Leader evtw Partner + Kits: X Innerlijk: Smokemoon is een poes die snel in paniek raakt. Gelukkig kan ze altijd op haar deputy en Counsil leunen. Ze is meestal wel goed in beslissingen nemen. Smoke kan heel goed de leiding geven en voor taken zorgen. Ze is heel lief en wil altijd eerst alle problemen zelf oplossen. Verleden: Deze poes is een van de 4 scheppers van de moonclan. Vanuit haar was de proloog geschreven. Ze heeft een hoop littekens aan haar verleden over gehouden, maar ze voelt zich trots dat ze het heeft gehaald. Foto (niet te groot graag):
|
|
| |
Bregje 1163 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Droppies vr 30 aug 2013 - 17:13 | |
| Ganzenopdrachten ^^ -Laat de kat ruzie krijgen met een voorwerp -Laat de kat een enorme blunder begaan -Laat de kitten zich een dag inleven in de rol van een muis -Laat de kat ruzie krijgen met zijn beste vriend om een super onzinnig onderwerp -Laat een kitten per ongeluk mamma of pappa tegen een vreemde kat zeggen -Zorg ervoor dat de kat geobserveerd word door iets onzinnigs -Laat de kat over een steen struikelen -Laat de apprentice een boom aanvallen -Laat de apprentice een mierennest aanvallen |
|
| |
Bregje 1163 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Droppies ma 9 sep 2013 - 21:23 | |
| Dit is zo awesome ^^ Welke code moet ik gebruiken om het paarse stuk met een scroll-blakje te maken? Het zou ook handig zijn als je een code voor me had om de tekst in het vakje te houden, dat ik niet dit krijg..
Edit: Mijn sheet rekt de pagina trouwens uit. Maar ik krijg hem niet kleiner ^^"
TExt Text Text Text TExt Text Text Text
Laatst aangepast door Nightpaw' op ma 30 sep 2013 - 13:54; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Bregje 67 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Droppies do 12 sep 2013 - 19:41 | |
|
Laatst aangepast door Salt op vr 13 sep 2013 - 16:39; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Bregje 67 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Droppies vr 13 sep 2013 - 16:38 | |
| Salt Reactiekleur als ze geen sheetje heeft: #cc99ff - verleden:
How everything changed
In het begin was er Saltkit. Een vrolijke, kleine maar toch ook stoere kitten. Zodra ze kon sloop ze weg van haar broertje, zusje en haar moeder. Dan ging ze op avontuur. Tot ze werd gepakt door een andere kat. Saltkit hield veel van spelen, en dan vooral dat ze een warrior spelen. Warrior worden was haar droom. Haar allergrootste. Ze werd een leergierige apprentice en iedereen vond haar aardig. Ze had een goede band met haar mentor en was een bekend poesje. Ze leerde erg snel. Salt had een goede band met een van de kittens. De kit was nog avontuurlijker als zij was geweest. Met 2 maanden wou de kit het kamp al uit. Saltpaw was het niet met de kit eens, maar na twee maanden kon ze het niet meer uithouden. Ze besloot de kitten een stukje mee te nemen buiten het kamp. Een héél klein stukje maar. Er zou niks kunnen gebeuren. Niemand zou iets merken als de kitten terug was in het kamp. Maar zodra ze buiten het kamp waren rende het beestje weg. Salt was niet bepaald behendig, en haar maatje wel. Het kroop door holle bomen, dook onder struiken en sprong over stenen. Pas in de buurt van de marshlands kreeg ze de kit te pakken. Saltpaw was zo druk bezig met de kitten bestraffen dat ze de slang niet opmerkte. Het beet de kitten in de poot. Salt kon nog net wegvluchten en hulp halen. Toen de medicine cat uiteindelijk aankwam was het te laat om de kitten te redden. Toen de zon onderging bestond de kitten niet meer. Salt kreeg de schuld van de dood van de kit. Niemand wou nog met haar omgaan. Er werd geen gedag tegen haar gezegd. Niemand wou naast haar liggen in de den of samen met haar eten. Ze had alleen nog Pepperpaw en Sugarpaw. Maar ook die ontweken haar een beetje. Het maakte Salt kapot. Ze ging steeds vaker in haar eentje jagen, om vervolgens met bijna niets terug te komen. Waarom zou ze nog iets doen? Ze was toch niks waard. Saltpaw hield steeds vaker haar mond en maakte af en toe een bijdehante opmerking. Haar mentor gaf haar amper nog trainingen en als hij dat deed verliep dat in bijna absolute stilte. Op een nacht kon Salt het niet meer aan en vluchtte weg. De halve nacht had ze liggen huilen in een verlaten konijnenhol. Toen ze de volgende middag terug kwam had niemand haar gemist. Salt kwam er achter dat haar ceremonie was verplaatst. Ze zou twee maanden later dan het plan was warrior worden. Of misschien wel helemaal niet. Dat was de druppel. Saltpaw deed voortaan alles alleen. Maakte steeds vaker gemene opmerkingen en gaf haar mening niet meer op een voorzichtige manier. Het lieve poesje was samen met de kitten gestorven. Maar Salt had nog gevoelens. Schuldgevoelens. Toen ze warrior werd had ze schijt aan alles en iedereen. Ze werd niet meer aardiger en liet nooit haar gevoelens zien. Daar kwamen toch alleen maar problemen van. Haar problemen stopte ze weg in een hoekje. Ze maakte haarzelf wijs dat het altijd al zo zou moeten zijn. Saltglow bracht weinig tijd door in het kamp. Ze ging best vaak naar andere territoriums. Gewoon, voor de kick. Zo ging het een paar jaar door. Maar toen ze drie en een half was ging het mis. Ze besloot om verder te gaan dan de clans. Het was niet haar plan geweest de twolegnesten ín te gaan. Het gebeurde gewoon. En dat had ze nou niet moeten doen.
Kader
- Code:
-
<div align="center"> <div style="background-image: url(http://oi42.tinypic.com/hv83ki.jpg) ;background-repeat: no-repeat;background-position: top center;background-color: #ffffff ; width:430px; border: 1px solid #000000;"> <div align="justify" style="margin-top: 340px; margin-left: 25px; margin-right: 25px; margin-bottom: 10px;"><center>[color=#929696]
[/color]</center><div align="right"><span style="font-size: 7px; line-height: normal"></span></div></div></blockquote></div></div>
Quote/spreuk: Tears are words the heart can't express |
|
| |
Bregje 670 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Droppies zo 22 sep 2013 - 11:53 | |
| |
|
| |
Bregje 670 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Droppies wo 25 sep 2013 - 19:10 | |
| Choppedkit/paw Choppedkit setjeAva Os Choppedpaw setjesAva Os Ava Os Ava Os Choppedkit sheetje - Code:
-
<div align="center"> <div style="background-image: url(http://i40.tinypic.com/919hlz.gif);background-repeat: no-repeat;background-position: top center;background-color: #316363; width:318px; border: 1px solid #000000;border-top: 0px solid #000000;"> <div align="justify" style="margin-top: 445px; margin-left: 10px; margin-right: 10px; margin-bottom: 10px;"<div align="justify" style="margin-top: 445px;''><span style="letter-spacing:0.02in"><font style="text-shadow: 0px 0px 0px #cebfa9;font-family:Georgia; font-size:11px; line-height: 14px;"><font color="#61c5c5">
</div></color></font></div></div> Choppedpaw Sheetje - Code:
-
<center><link href='http://fonts.googleapis.com/css?family=Tulpen+One|Amatic+SC|Open+Sans+Condensed:300' rel='stylesheet' type='text/css'><style type="text/css">.actualpost::-webkit-scrollbar { height: 100px; width:7px; }.actualpost::-webkit-scrollbar-thumb {background: #508c8c; width:7px; height:10px; } #pinfo {position:absolute; left:-80px; top:70px;}#pinfo ul {list-style-type:none; text-align:left;}#pinfo li{opacity:0.8;width:200px; -webkit-transition: all 1s linear; background-color:#242424; margin-bottom:2px; color:#fff; font:15px 'open sans condensed'; padding:2px 0px 2px 10px} #pinfo li:hover {width:250px; opacity:1;}</style><div style="width:400px;background-color:#ffffff; padding:15px;"><div style="background-image:url('http://i44.tinypic.com/8y7tqt.gif');position:relative;width:400px;height:200px;border-top: 5px solid #508c8c; text-align:left;margin:0px 0px 10px 0px; padding:0px;"><div id="pinfo"><ul><li>Theme song: </li><li>Words: </li><li>Notes: </li></div></div><div style="margin-top:-20px; margin-bottom:10px; font:20px 'Amatic SC'; text-transform:uppercase;background-color:#f7f6f6; display:block;padding-left:30px;opacity:0.8;text-shadow: 1px 1px 0px #ffffff; text-align:justify; color:#666;"></div><div style="margin-top:-20px; margin-bottom:10px; font:40px 'Tulpen One'; background-color:#508c8c;color:#fff;display:block;opacity:0.8;text-shadow: 1px 1px 0px #a07145; text-align:center;border-bottom:10px solid #000;">Choppedpaw</div><div style="color:#555; width:340px;text-align:justify;font-family:georgia;background-color:#f7f6f6;font-size:10px;text-shadow: 1px 1px 0px #ffffff;padding:30px;line-height:120%; overflow:auto; height:340px;" class="actualpost">
</div></div><div style="width:415px; padding-top:2px; padding-left:15px; padding-bottom:2px; margin-top:2px;background:#fff; font:9px arial; text-transform:uppercase; color:#000;text-align:left;">©<a href="http://z10.invisionfree.com/A_THOUSAND_FIREFLIES/index.php?showuser=13914">rachel</a></div></center>
Laatst aangepast door Choppedpaw op di 4 maa 2014 - 12:09; in totaal 3 keer bewerkt |
|
| |
Bregje 670 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Droppies wo 16 okt 2013 - 15:02 | |
| |
|
| |
Bregje 38 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Droppies vr 1 nov 2013 - 18:31 | |
| TEXTTEXTTEXTTEXTTEXTTEXTTEXTTEXTTEXT
| - Code:
-
[table align="center" width="489" height="320" background="http://i57.servimg.com/u/f57/17/46/20/66/appleb12.png"][tr][td]<div style="width:326px;height:161px;overflow:scroll;overflow-y:auto;overflow-x:hidden;margin-bottom:-115px;margin-left:143px;"> [color=white][size=9] TEXTTEXTTEXTTEXTTEXTTEXTTEXTTEXTTEXT </div>[/td][/tr][/table][/color][/size] |
|
| |
Bregje 188 Actief
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Droppies | |
| |
|
| |
|