|
|
534 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 19 aug 2013 - 12:05 | |
| - Owlkit schreef:
weet iemand een handig tekenprogamma dat niet te duur is? mijn moeder wil eerst een goed tekenprogamma zien voodat ik misschien een tekentablet krijg Photoshop CS is "minder legaal" veel te vinden (maar legaal wel erg duur natuurlijk xD)... Bij mijn tablet kreeg ik gratis Photoshop Elements en Art Rage, maar ik weet niet hoe duur die normaal gesproken zouden zijn. ^^; |
|
| |
Bregje 399 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 19 aug 2013 - 12:05 | |
| @Linn Haha. Veel succes Ik moet Woensdag |
|
| |
Bregje 399 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 19 aug 2013 - 12:07 | |
| |
|
| |
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!) 2917 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 19 aug 2013 - 12:12 | |
| - Silverthorn schreef:
- Owlkit schreef:
weet iemand een handig tekenprogamma dat niet te duur is? mijn moeder wil eerst een goed tekenprogamma zien voodat ik misschien een tekentablet krijg Photoshop CS is "minder legaal" veel te vinden (maar legaal wel erg duur natuurlijk xD)... Bij mijn tablet kreeg ik gratis Photoshop Elements en Art Rage, maar ik weet niet hoe duur die normaal gesproken zouden zijn. ^^; en welke tablet was dat? XD |
|
| |
534 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 19 aug 2013 - 12:21 | |
| Bamboo Fun A5 Maar dat is al wel weer en jaar of vier geleden. |
|
| |
Babs 1620 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 19 aug 2013 - 13:21 | |
| - Evergreen schreef:
- Snowynight schreef:
- Het zou oneerlijk zijn, omdat meervouden over het algemeen niet geaccepteerd worden hier. :)Dat besefte ik me vannacht toen ik probeerde te slapen xD
Wordt dat niet toegestaan? Er zijn toch wel meer namen in meervoud (bijv. Honeyspots). Maar goed, ik ga er ook niet over zeuren, ik vind het allebei even mooi :3 Over het algemeen ook Maar bv. Hummingbirds werd niet geaccepteerd. Ik geloof dat Spots en stripes 1 van de uitzondering is, omdat katten daar over het algemeen meer van hebben. Ik vond meervoud ook raar klinken als ik schreef dat ze iets deed xD "Snowynights' pels rees overeind" Dunno :'3 It bugged me. |
|
| |
Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 19 aug 2013 - 14:13 | |
| Had daarnet het Algemene rpg discussie topic omgewisseld met het onzin topic.. *Shame on me~* xD Littlepaw<3
- Spoiler:
|
|
| |
Babs 1620 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 19 aug 2013 - 14:18 | |
| |
|
| |
Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 19 aug 2013 - 14:23 | |
| |
|
| |
Bregje 1163 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 19 aug 2013 - 14:27 | |
| |
|
| |
320 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 19 aug 2013 - 14:31 | |
|
Laatst aangepast door Bulletpaw op ma 19 aug 2013 - 14:33; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Babs 1109 Actief Starclan, they play with cats' fates like a kit plays with a helpless moth, slowly tearing its wings off and leaving it to die in agony.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 19 aug 2013 - 14:32 | |
| Buhbye~! Leuke schooltas |
|
| |
Linn <3 2602 Actief And in the middle of this chaos
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 19 aug 2013 - 14:35 | |
| Stortregen. Hagel. Onweer. Holy shit dat was niet normaal meer. We waren net van plan om op de fiets te stappen en weg te gaan van school en opeens BAM vol op hagel en stortregen, daarna onweer. Gelukkig zijn we meteen weer naar binnen gegaan want anders waren we kletsnat geweest, zeker omdat we geen jassen hadden :/ |
|
| |
Bregje 1163 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 19 aug 2013 - 14:37 | |
| Thanks Ik ben er ook blij mee ^^ |
|
| |
Babs 1109 Actief Starclan, they play with cats' fates like a kit plays with a helpless moth, slowly tearing its wings off and leaving it to die in agony.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 19 aug 2013 - 14:38 | |
| Holy shizz Linn, en hier schijnt de zon nog wel o_o -gaat toch maar even naar buienradar- |
|
| |
320 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 19 aug 2013 - 14:38 | |
| 0_0 waarom doet Join me het niet bij de sims x'D |
|
| |
.: Seven :. 362 Actief “Life is an echo, what you send out comes back”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 19 aug 2013 - 14:39 | |
| FU FU FUUUUUUUUUUUUUJUJJUJUJUJUH ;____________; IK HEB PER ONGELUK EEN TEKENING DIE NIET WAS GEUPLOAD VERWIJDERD GREAT NU MAG IK OPNIEUW BEGINNEN ;~~~~~; |
|
| |
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 19 aug 2013 - 14:39 | |
| Ja nu schijnt ze zon ook. De wolk kwam echt heel plotseling aan en achter de wolk is de lucht gewoon weer blauw, niet normaal ;o We hadden allemaal geen jas bij ons omdat de zon scheen en de lucht gewoon nog blauw was. Het is niet eens koud ofzo :/ Iemand zei dat ze code geel gemeld hadden. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 19 aug 2013 - 14:40 | |
| |
|
| |
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 19 aug 2013 - 14:44 | |
| Thank you Chi for that cat-base, nu heb ik iets te doen :'D -en ja, dit is heel simpel :/ Rarara wie het is- |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|