We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 aug 2013 - 14:25
Weet er iemand een goeie site om te tekenen? ^^
Smokebreath
StarClan
Babs 1109 Actief Starclan, they play with cats' fates like a kit plays with a helpless moth, slowly tearing its wings off and leaving it to die in agony.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 aug 2013 - 15:38
Hier de uitleg van Oekaki.nl Boven aan staan van die pagina`s
Tekeningen Hier kun je de tekeningen die het kortst geleden zijn gemaakt en ze beoordelen. Je kan reacties plaatsen en punten geven voor een tekening. Als je zelf een tekening hebt gemaakt kun je er voor kiezen deze online te zetten. Dan komt hij hier te staan.
Forum Dat is de warrior chat van Oekaki. Maar daar draait het toch vooral om tekeningen.
Paintchat Dit werkt niet bij Internet Explore! Hier kun je met iedereen op het forum een grote tekening maken. Terwijl je dit doet kun je ook chatten. Je kunt er een schets maken. Een beetje uitproberen. Je kan ook andermans tekening verprutsen XD
Fotoalbums Dit spreekt voor zich
De home page Klik op het lelijke ding links boven en je komt hier.
Hall of fame Hier komen mooie tekeningen te staan. Ik weet niet precies hoe dit werkt. Maar als je een goede beoordeling krijgt komt je tekening wss hier. Leden | Jouw account Bij leden zie je wel wat er staat. Bij jou account staan (als het goed is) de tekeningen die je pas geleden hebt gemaakt. Hier staan alleen jouw tekeningen.
Forum | Activiteiten Bij Forum staan de populairste of nieuwste (ik denk het eerste) topics. Bij activiteiten staan een paar uitdagingen. Deze moet je niet doen.
Tekenen [/b]- Maak een tekening of animatie Als je hier op klikt kun je een tekening of animatie maken. Er staat bij voor welk internet-progamma dit mogelijk is en welke niet. Onder de namen van de tekenprogamma`s staat ook wat uitleg. Je kan deze progammas niet downloaden. Onder bij deze dingen moet je het formaat en de naam van de tekening invullen. Het formaat kan je later niet veranderen. - De rest De rest heb ik hier boven al uitgelegd
Ik zou een account aanmaken als ik jou was. Zonde account kan je ook tekenen. Maar dan kan je het niet opslaan/delen etc. Ik ben zelf een tijdje lid geweest maar gebruik het niet omdat ik geen tekentablet heb XD. Je kan gewoon de muis gebruiken.