|
|
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 16 aug 2013 - 11:41 | |
| Geen probleem!
En nog veel meer, geloof me. |
|
| |
Bregje 1163 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 16 aug 2013 - 11:43 | |
| Zouden katten ook Homo of Lesbienne kunnen zijn? Ik zie alleen maar Hetero`s
EDIT: Ik weet nu dat ze het kunnen zijn
Laatst aangepast door Nightpaw' op vr 16 aug 2013 - 16:59; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 16 aug 2013 - 11:44 | |
| Euh... Secretsong is geloof ik lesbisch, Mojave was homoseksueel. Lostpath is homoseksueel. |
|
| |
Hanna 4 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 16 aug 2013 - 11:50 | |
| |
|
| |
Bregje 1163 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 16 aug 2013 - 11:51 | |
| |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 16 aug 2013 - 11:53 | |
| Ja, het kan.
En welkom Brindlespots~ Blij dat je de naam leuk vond xD
---
-kopieert vanuit de chatbox- -flails- Er is vannacht om de hoek brand gesticht en dat vind ik mweh en -flails- en D: |
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 18 moons already... Time flies i guess.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 16 aug 2013 - 12:55 | |
| - Nightpaw' schreef:
- Zouden katten ook Homo of Lesbienne kunnen zijn?
Ik zie alleen maar Hetero`s Mr. Mistoffelees is Bi ^.^ Het kan gewoon c: (Ik vind het leuk xD) |
|
| |
Stijn. 239
| |
| |
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 16 aug 2013 - 14:31 | |
| Hi Stijn~
Ik ga weer verder aan de OTM prijs voor Thessa~ Even kijken of ik alles werkend krijg en dus een livestream aan kan zetten. |
|
| |
307 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 16 aug 2013 - 14:46 | |
| Ben aan het kijken, awesomness x'D |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 16 aug 2013 - 14:51 | |
| De stream werkte niet goed xD Jammer genoeg. |
|
| |
Bregje 1163 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 16 aug 2013 - 14:59 | |
| Ik ben echt in de zielige-verhaallijn sfeer. Voor de mensen die zich vervelen. - Héél lang:
‘Ze willen me niet. Ze hebben me nooit gewild. Alles was een leugen. Niemand hield echt van me. Ze wouden niet als moordenaars worden gezien. Apprentices en kits gaan niet zomaar dood. Warriors wel. Ze hadden gewoon het goede moment af gewacht. Nou. Dat hebben ze knap gedaan. Het is ze nog gelukt ook. Al vanaf het begin hadden ze het door. Al meteen hadden ze gezien dat ik nutteloos was. En dat ik niet nuttiger zou worden. Jammer dat er niemand is om te zien wat ze aan hebben gedaan. Om te zien hoe ik er een einde aan maak. Het maakt me niks uit dat ik in het dark forest kom. Dat kan niet slechter zijn dan het nu is. Het zou er misschien wel beter zijn. Ze hebben het verdomd slim gespeeld. Ze hebben het spel gewonnen. En ik ben de verliezer.’
Zodra Snowdrop warrior word gaat het allemaal mis. Haar vrienden willen niks meer met haar te maken hebben. Haar grote liefde zegt geen woord tegen haar. De andere warriors hebben al vrienden. Ze vinden het raar dat Snowdrop haar vrienden in de steek heeft gelaten om nieuwe vrienden te zoeken. Maar ze weten niet wat er echt is gebeurd. Ze gaat bijna nooit mee op patrouilles en jaagt altijd alleen. Als ze iemand vraagt zeggen ze bijna altijd ‘nee’. Als ze mentor word krijgt ze allemaal gemene opmerkingen van haar leerling. Haar leerling luistert nog net naar haar. Maar hij gaat steeds vaker op jacht met een andere mentor en zijn leerling. Snowdrop lacht het allemaal weg. Het word beter. En ze moet niet zwak worden. Haar vader laat haar in de steek en haar moeder is dood. Snowdrop krijgt steeds moeilijker contact met andere katten. Het simpel vragen om samen te gaan jagen komt steeds minder vaak voor. Ze raakt gewend om alleen te jagen en vind het moeilijk samen te gaan jagen. Als er katten zijn die haar mee vragen verzint ze een leugentje om niet mee te moeten. Ze huilt zichzelf in slaap en als ze niet kan slapen gaat ze wandelen. Tijdens die wandeling komt ze langs een meertje. Dan kan ze het niet laten er in te kijken en zich af te vragen wat ze verkeerd heeft gedaan. Ze denkt zonder dat ze het door heeft negatief over haarzelf. Ze heeft zelfmoordneigingen en leunt wat naar de andere clans. Als ze op de borderline staat vraagt Snowdrop zich af hoe het in de andere clans zou zijn. Maar ze vertelt haarzelf dat het er niet beter is. Ze maakt haarzelf stuk. En de rest van haar clan helpt haar mee. Hulp is niet altijd goed. Snowdrop is het (nog net) levende bewijs.
Snowdrop maakt het allemaal nét ietsje erger dan het is. Dat zat altijd al in haar karakter. En natuurlijk word ze een beetje genegeerd. Maar dat komt omdat de katten haar als arrogant zien. Ze lacht altijd, ook als iemand iets beledigends zegt. Ze is zwak. Altijd vlucht ze voor gevechten. Ze zijn van mening dat ze niet in de Shadowclan hoort. Haar vrienden vinden haar kinderachtig en vinden dat ze vriendjes moet worden met de kittens. Maar ze denken niet allemaal dat ze nutteloos is. Als Snowdrop aan de poes van wie ze de chrush is verteld dat ze Lesbienne is schrikt deze zich rot en wil niks meer met haar te maken hebben. Dat maakt het allemaal er allemaal niet beter op. Snowdrop gaat eenzaam door het leven. De katten van haar clan zien niet wat er in haar gebeurd. Sommige katten hebben een vermoeden dat ze naar een andere clan gaat als ze jaagt. Deels omdat ze zo weinig prooi mee neemt. Daardoor willen de katten haar mee nemen op de jacht. Als ze weigert beginnen nog meer katten zich tegen haar te keren. Na een maand heeft de poes op wie Snowdrop een crush heeft het nieuws verwerkt. Ze maakt zich zorgen om Snowdrop en houd haar een beetje in de gaten. De dingen die ze ziet maken haar niet blij. Twee maanden lang volgt ze Snowdrop tijdens haar jacht en nachtelijke wandelingen. Tot het gebeurd. Snowdrop glipt het s`nachts het kamp uit. De route die ze neemt is anders dan normaal. Ze stopt bij een klif en kijkt over de rand. Een tijd lang staat ze zo. In die tijd kruipt haar crush -die haar gevolgd is- dichter bij haar in de buurt. Als Snowdrop een stap over de rand zet schiet haar crush naar haar toe. Snow bungelt in het ravijn en probeert zich los te worstelen. Haar hele toekomst hangt af van dit moment. Als ze niet los komt staat haar een goede toekomst te wachten. Ze groeit uit tot een sterke poes en weet haar Crush aan de haak te slaan. Als ze wel los komt is haar toekomst ook goed. Ze leid een vreedzaame dood in de starclan. Maar ze laat de wereld in een lastige positie achter. De andere clans krijgen te weten wat er is gebeurd en er ontstaat een rel. Starclan kan nog net een oorlog tussen de vier clans voorkomen. Haar crush krijgt enorm veel spijt dat ze niet eerder heeft geprobeerd te helpen. Ze levert zich over aan de bloodclan en komt om het leven. Wat er met haar gebeurd hou ik geheim. Om de spanning er in te houden.
Wat vinden jullie er van? |
|
| |
Marieke 2130 Actief Locked inside reality's maze
| CAT'S PROFILEAge: 3 years and 6 moons, forever nowGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 16 aug 2013 - 15:05 | |
| |
|
| |
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!) 2917 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 16 aug 2013 - 15:07 | |
| |
|
| |
Jamie 270 Actief “Life can get you down so I just numb the way it feels I drown it with a drink and out of date prescription pills”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 16 aug 2013 - 16:04 | |
| - Nightpaw' schreef:
Ik zie alleen maar Hetero`s Je praat hier tegen een Lesbienne (Dovepaw hé, niet ik ik ;'D) En mijn katertje Dinamo is homo c: Dus JA, het kan xp |
|
| |
Aimée 559 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 16 aug 2013 - 16:08 | |
| - Nightpaw' schreef:
Ik zie alleen maar Hetero`s Boneface is Lesbisch, echter moet ze er nog achterkomen. |
|
| |
Bregje 1163 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 16 aug 2013 - 16:16 | |
| Oke. Ik weet nu dat katten lesbisch kunnen zijn. - That`s a part of this story:
‘Ze willen me niet. Ze hebben me nooit gewild. Alles was een leugen. Niemand hield echt van me. Ze wouden niet als moordenaars worden gezien. Apprentices en kits gaan niet zomaar dood. Warriors wel. Ze hadden gewoon het goede moment af gewacht. Nou. Dat hebben ze knap gedaan. Het is ze nog gelukt ook. Al vanaf het begin hadden ze het door. Al meteen hadden ze gezien dat ik nutteloos was. En dat ik niet nuttiger zou worden. Jammer dat er niemand is om te zien wat ze aan hebben gedaan. Om te zien hoe ik er een einde aan maak. Het maakt me niks uit dat ik in het dark forest kom. Dat kan niet slechter zijn dan het nu is. Het zou er misschien wel beter zijn. Ze hebben het verdomd slim gespeeld. Ze hebben het spel gewonnen. En ik ben de verliezer.’
Zodra Snowdrop warrior word gaat het allemaal mis. Haar vrienden willen niks meer met haar te maken hebben. Haar grote liefde zegt geen woord tegen haar. De andere warriors hebben al vrienden. Ze vinden het raar dat Snowdrop haar vrienden in de steek heeft gelaten om nieuwe vrienden te zoeken. Maar ze weten niet wat er echt is gebeurd. Ze gaat bijna nooit mee op patrouilles en jaagt altijd alleen. Als ze iemand vraagt zeggen ze bijna altijd ‘nee’. Als ze mentor word krijgt ze allemaal gemene opmerkingen van haar leerling. Haar leerling luistert nog net naar haar. Maar hij gaat steeds vaker op jacht met een andere mentor en zijn leerling. Snowdrop lacht het allemaal weg. Het word beter. En ze moet niet zwak worden. Haar vader laat haar in de steek en haar moeder is dood. Snowdrop krijgt steeds moeilijker contact met andere katten. Het simpel vragen om samen te gaan jagen komt steeds minder vaak voor. Ze raakt gewend om alleen te jagen en vind het moeilijk samen te gaan jagen. Als er katten zijn die haar mee vragen verzint ze een leugentje om niet mee te moeten. Ze huilt zichzelf in slaap en als ze niet kan slapen gaat ze wandelen. Tijdens die wandeling komt ze langs een meertje. Dan kan ze het niet laten er in te kijken en zich af te vragen wat ze verkeerd heeft gedaan. Ze denkt zonder dat ze het door heeft negatief over haarzelf. Ze heeft zelfmoordneigingen en leunt wat naar de andere clans. Als ze op de borderline staat vraagt Snowdrop zich af hoe het in de andere clans zou zijn. Maar ze vertelt haarzelf dat het er niet beter is. Ze maakt haarzelf stuk. En de rest van haar clan helpt haar mee. Hulp is niet altijd goed. Snowdrop is het (nog net) levende bewijs.
Snowdrop maakt het allemaal nét ietsje erger dan het is. Dat zat altijd al in haar karakter. En natuurlijk word ze een beetje genegeerd. Maar dat komt omdat de katten haar als arrogant zien. Ze lacht altijd, ook als iemand iets beledigends zegt. Ze is zwak. Altijd vlucht ze voor gevechten. Ze zijn van mening dat ze niet in de Shadowclan hoort. Haar vrienden vinden haar kinderachtig en vinden dat ze vriendjes moet worden met de kittens. Maar ze denken niet allemaal dat ze nutteloos is. Als Snowdrop aan de poes van wie ze de chrush is verteld dat ze Lesbienne is schrikt deze zich rot en wil niks meer met haar te maken hebben. Dat maakt het allemaal er allemaal niet beter op. Snowdrop gaat eenzaam door het leven. De katten van haar clan zien niet wat er in haar gebeurd. Sommige katten hebben een vermoeden dat ze naar een andere clan gaat als ze jaagt. Deels omdat ze zo weinig prooi mee neemt. Daardoor willen de katten haar mee nemen op de jacht. Als ze weigert beginnen nog meer katten zich tegen haar te keren. Na een maand heeft de poes op wie Snowdrop een crush heeft het nieuws verwerkt. Ze maakt zich zorgen om Snowdrop en houd haar een beetje in de gaten. De dingen die ze ziet maken haar niet blij. Twee maanden lang volgt ze Snowdrop tijdens haar jacht en nachtelijke wandelingen. Tot het gebeurd. Snowdrop glipt het s`nachts het kamp uit. De route die ze neemt is anders dan normaal. Ze stopt bij een klif en kijkt over de rand. Een tijd lang staat ze zo. In die tijd kruipt haar crush -die haar gevolgd is- dichter bij haar in de buurt. Als Snowdrop een stap over de rand zet schiet haar crush naar haar toe. Snow bungelt in het ravijn en probeert zich los te worstelen. Haar hele toekomst hangt af van dit moment. Als ze niet los komt staat haar een goede toekomst te wachten. Ze groeit uit tot een sterke poes en weet haar Crush aan de haak te slaan. Als ze wel los komt is haar toekomst ook goed. Ze leid een vreedzaame dood in de starclan. Maar ze laat de wereld in een lastige positie achter. De andere clans krijgen te weten wat er is gebeurd en er ontstaat een rel. Starclan kan nog net een oorlog tussen de vier clans voorkomen. Haar crush krijgt enorm veel spijt dat ze niet eerder heeft geprobeerd te helpen. Ze levert zich over aan de Bloodclan en komt om het leven. Wat er met haar gebeurd hou ik geheim. Om de spanning er in te houden.
|
|
| |
Viktor 1058 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 16 aug 2013 - 16:18 | |
| |
|
| |
Bregje 1163 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 16 aug 2013 - 16:20 | |
| ^Hii - Lees dit:
Snowdrop maakt het allemaal nét ietsje erger dan het is. Dat zat altijd al in haar karakter. En natuurlijk word ze een beetje genegeerd. Maar dat komt omdat de katten haar als arrogant zien. Ze lacht altijd, ook als iemand iets beledigends zegt. Ze is zwak. Altijd vlucht ze voor gevechten. Ze zijn van mening dat ze niet in de Shadowclan hoort. Haar vrienden vinden haar kinderachtig en vinden dat ze vriendjes moet worden met de kittens. Maar ze denken niet allemaal dat ze nutteloos is. Als Snowdrop aan de poes van wie ze de chrush is verteld dat ze Lesbienne is schrikt deze zich rot en wil niks meer met haar te maken hebben. Dat maakt het allemaal er allemaal niet beter op. Snowdrop gaat eenzaam door het leven. De katten van haar clan zien niet wat er in haar gebeurd. Sommige katten hebben een vermoeden dat ze naar een andere clan gaat als ze jaagt. Deels omdat ze zo weinig prooi mee neemt. Daardoor willen de katten haar mee nemen op de jacht. Als ze weigert beginnen nog meer katten zich tegen haar te keren. Na een maand heeft de poes op wie Snowdrop een crush heeft het nieuws verwerkt. Ze maakt zich zorgen om Snowdrop en houd haar een beetje in de gaten. De dingen die ze ziet maken haar niet blij. Twee maanden lang volgt ze Snowdrop tijdens haar jacht en nachtelijke wandelingen. Tot het gebeurd. Snowdrop glipt het s`nachts het kamp uit. De route die ze neemt is anders dan normaal. Ze stopt bij een klif en kijkt over de rand. Een tijd lang staat ze zo. In die tijd kruipt haar crush -die haar gevolgd is- dichter bij haar in de buurt. Als Snowdrop een stap over de rand zet schiet haar crush naar haar toe. Snow bungelt in het ravijn en probeert zich los te worstelen. Haar hele toekomst hangt af van dit moment. Als ze niet los komt staat haar een goede toekomst te wachten. Ze groeit uit tot een sterke poes en weet haar Crush aan de haak te slaan. Als ze wel los komt is haar toekomst ook goed. Ze leid een vreedzaame dood in de starclan. Maar ze laat de wereld in een lastige positie achter. De andere clans krijgen te weten wat er is gebeurd en er ontstaat een rel. Starclan kan nog net een oorlog tussen de vier clans voorkomen. Haar crush krijgt enorm veel spijt dat ze niet eerder heeft geprobeerd te helpen. Ze levert zich over aan de Bloodclan en komt om het leven. Wat er met haar gebeurd hou ik geheim. Om de spanning er in te houden.
Ik ga nu even stoppen met jullie zo wat te dwingen mijn verhaallijn idee te lezen -.- |
|
| |
Hanna 95 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 16 aug 2013 - 16:42 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |