|
|
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 15 aug 2013 - 19:53 | |
| - Roseheart schreef:
- Dogdance schreef:
- Ik heb een kat uit de Cursed Castle nodig, het liefste een Knight, die Serah tegen komt xD
Iemand?~
Deze kat moet wel wat dieper in het kasteel zijn, aangezien Serah nogal afgedwaald was. Kies Sparks, kies Sparks! c: Dan kan ik meteen met 'm posten c: Maar ik zoek nog een leuke code voor een kader.. x3 Ik had een leuke, maar die codes waren te ingewikkeld voor mijn oogjes x'D Ik kies Sparks, ik kies Sparks~! |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 15 aug 2013 - 19:54 | |
| - Honeyspots schreef:
- Fireheart schreef:
- Honeyspots schreef:
- WAZOULA!? *roept*
Juah?
Zo ziet Light er eigenlijk uit. Omdat k iedereen al crèmekleurig zie schrijven xD (flamepointt) xD
Nou in het topic dat Fireheart Icestorm verliest had jij een Youtube 'linkje' van een music box. Dat linkje was heel klein en het speelde zich automatisch af, you know what I mean? Hoe deed je dat? (: Das de code, dan moet je even de embed code van jouw afspeellijst erin zetten en voila. - Code:
-
<span style="font-size: 7px; line-height: normal">....</span><iframe src="http://www.youtube.com/embed/videoseries?list=PLvvk4Y3o4XxggnevtNO-kewLx7pIoJzDn&feature=plpp_play_all&autoplay=1" frameborder="0" height="25" width="300"></iframe> |
|
| |
for you it's bad angel, but somethimes you may call me Lein 627 Actief
| CAT'S PROFILEAge: already I'm 16moons on this damm world where everybody have left me..Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 15 aug 2013 - 19:56 | |
| - Spotlight schreef:
- Goldenshadow schreef:
- Spotlight schreef:
- Goldenshadow schreef:
- Spotlight schreef:
- LEINNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
lein lein lein lein lein
<33333333
~ Ahem, ik bedoel: Hi lein. sasssieeeeeee<33333 jij ook hi ^^ Zaterdag afspreken? c: (O.o idee: Laten we een Vikings marathon doeeeennnnn c:)
whaha, dat hadden we toch al afgesproken sas XD
Vikings marathon? En heb wat voor je^^ maar dat neem ik zaterdag wel voor je mee, Jupjup, een serie die jij awesome gaat vinden >D
Ik heb ook van alles voor jou (a) awh, okey is goed ^^ van hoelaat tot hoelaat? wil me ma weten XD |
|
| |
Lianne 1597 Actief Everyone knows what I look like
Not even one of them knows me
| CAT'S PROFILEAge: ⚜ 67 moons †Gender: She-cat ♀Rank: Senior Warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 15 aug 2013 - 20:00 | |
| - Fireheart schreef:
- Honeyspots schreef:
- Fireheart schreef:
- Honeyspots schreef:
- WAZOULA!? *roept*
Juah?
Zo ziet Light er eigenlijk uit. Omdat k iedereen al crèmekleurig zie schrijven xD (flamepointt) xD
Nou in het topic dat Fireheart Icestorm verliest had jij een Youtube 'linkje' van een music box. Dat linkje was heel klein en het speelde zich automatisch af, you know what I mean? Hoe deed je dat? (: Das de code, dan moet je even de embed code van jouw afspeellijst erin zetten en voila. - Code:
-
<span style="font-size: 7px; line-height: normal">....</span><iframe src="http://www.youtube.com/embed/videoseries?list=PLvvk4Y3o4XxggnevtNO-kewLx7pIoJzDn&feature=plpp_play_all&autoplay=1" frameborder="0" height="25" width="300"></iframe> Hartstikke bedankt! ~ |
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 18 moons already... Time flies i guess.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 15 aug 2013 - 20:00 | |
| - Goldenshadow schreef:
- Spotlight schreef:
- Goldenshadow schreef:
- Spotlight schreef:
- Goldenshadow schreef:
- Spotlight schreef:
lein lein lein lein lein
<33333333
~ Ahem, ik bedoel: Hi lein. sasssieeeeeee<33333 jij ook hi ^^ Zaterdag afspreken? c: (O.o idee: Laten we een Vikings marathon doeeeennnnn c:)
Vikings marathon? En heb wat voor je^^ maar dat neem ik zaterdag wel voor je mee, Jupjup, een serie die jij awesome gaat vinden >D
Ik heb ook van alles voor jou (a) awh, okey is goed ^^ van hoelaat tot hoelaat? wil me ma weten XD Maakt niet uit xD Als we idd marathon doen (EN JA DAT DOEN WE >D) dan is het leuk als je 's avonds bent c: EDIT: Je werd gebelt right xD en we moeten een topic c: |
|
| |
Bregje 1163 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 15 aug 2013 - 20:12 | |
| |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 15 aug 2013 - 20:14 | |
| Ik ken Apofiss al lang?xD
---
I dislike feeling ill. I dislike it alot. |
|
| |
Bregje 1163 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 15 aug 2013 - 20:27 | |
| |
|
| |
| CAT'S PROFILEAge: already I'm 16moons on this damm world where everybody have left me..Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 15 aug 2013 - 20:28 | |
| - Spotlight schreef:
- Goldenshadow schreef:
- Spotlight schreef:
- Goldenshadow schreef:
- Spotlight schreef:
- Goldenshadow schreef:
- Spotlight schreef:
lein lein lein lein lein
<33333333
Ik heb ook van alles voor jou (a) awh, okey is goed ^^ van hoelaat tot hoelaat? wil me ma weten XD Maakt niet uit xD Als we idd marathon doen (EN JA DAT DOEN WE >D) dan is het leuk als je 's avonds bent c:
EDIT: Je werd gebelt right xD en we moeten een topic c: whaah, kan ik dan ook meeeten? dat is maybe handiger, en idd, wij moeten topic. geen idee of ik werd gebeld, want was effe bij pa naar foto's kijken^^ |
|
| |
Ann 102 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 15 aug 2013 - 20:34 | |
| |
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 15 aug 2013 - 20:40 | |
| - Goldenshadow schreef:
- Spotlight schreef:
- Goldenshadow schreef:
- Spotlight schreef:
- Goldenshadow schreef:
- Spotlight schreef:
- Goldenshadow schreef:
- Spotlight schreef:
lein lein lein lein lein
<33333333
Ik heb ook van alles voor jou (a) awh, okey is goed ^^ van hoelaat tot hoelaat? wil me ma weten XD Maakt niet uit xD Als we idd marathon doen (EN JA DAT DOEN WE >D) dan is het leuk als je 's avonds bent c:
EDIT: Je werd gebelt right xD en we moeten een topic c: whaah, kan ik dan ook meeeten? dat is maybe handiger, en idd, wij moeten topic. geen idee of ik werd gebeld, want was effe bij pa naar foto's kijken^^ Ja jaaaaa c: |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 15 aug 2013 - 20:46 | |
| - Spotlight schreef:
- Goldenshadow schreef:
- Spotlight schreef:
- Goldenshadow schreef:
- Spotlight schreef:
- Goldenshadow schreef:
- Spotlight schreef:
- Goldenshadow schreef:
- Spotlight schreef:
lein lein lein lein lein
<33333333
EDIT: Je werd gebelt right xD en we moeten een topic c: whaah, kan ik dan ook meeeten? dat is maybe handiger, en idd, wij moeten topic. geen idee of ik werd gebeld, want was effe bij pa naar foto's kijken^^ Ja jaaaaa c: dan ik jou overmorgen wel spreken sassie^^ zo, ga maar eens dingen op deviantart uploaden, kijken of ie dat aankan |
|
| |
Bregje 1163 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 15 aug 2013 - 20:47 | |
| Ik zit al een tijdje te denken om aan een tekentablet te gaan. Iemand ervaring met een bepaalde tablet? Welke zal ik nemen? Waarschijnlijk dat ik geen andere ga kopen. Hij moet een beetje goedkoop zijn en goed voor beginners/gemiddelde. |
|
| |
Marieke 2130 Actief Locked inside reality's maze
| CAT'S PROFILEAge: 3 years and 6 moons, forever nowGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 15 aug 2013 - 20:50 | |
| LEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEIN |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 15 aug 2013 - 20:56 | |
| - Whispersong schreef:
- LEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEIN
marieekselllllllllllll |
|
| |
Marieke 2130 Actief Locked inside reality's maze
| CAT'S PROFILEAge: 3 years and 6 moons, forever nowGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 15 aug 2013 - 20:57 | |
| LEIN, ME IS HAPPY DAT JE WEER TERUGBENT |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 15 aug 2013 - 21:00 | |
| |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 15 aug 2013 - 21:03 | |
| - Nightpaw' schreef:
- Ik zit al een tijdje te denken om aan een tekentablet te gaan.
Iemand ervaring met een bepaalde tablet? Welke zal ik nemen? Waarschijnlijk dat ik geen andere ga kopen. Hij moet een beetje goedkoop zijn en goed voor beginners/gemiddelde. De Bamboo tablets van Wacom zijn altijd wel goed. Ik heb er al wat jaartjes een. Die doet het nog prima en ik ben er nog altijd heel blij mee. |
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 15 aug 2013 - 21:07 | |
| |
|
| |
Bregje 1163 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 15 aug 2013 - 21:09 | |
| - Fireheart schreef:
- Nightpaw' schreef:
- Ik zit al een tijdje te denken om aan een tekentablet te gaan.
Iemand ervaring met een bepaalde tablet? Welke zal ik nemen? Waarschijnlijk dat ik geen andere ga kopen. Hij moet een beetje goedkoop zijn en goed voor beginners/gemiddelde. De Bamboo tablets van Wacom zijn altijd wel goed. Ik heb er al wat jaartjes een. Die doet het nog prima en ik ben er nog altijd heel blij mee. Hij ziet er goed uit ja ^^ Weet je ook of je op de Wacom bamboo kan zien wat je tekent? Niet alleen op de pc maar ook op de tablet dus |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|