Algemene Onzin Topic - Pagina 14

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 32 ... 50  Volgende
Acornpaw*
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 14 DPKsfdL
♥ L I S ♥
133
Actief

CAT'S PROFILE
Acornpaw*
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 14 Icon_minitimewo 14 aug 2013 - 14:28

Chi, Ik zag gisteren een auto met de nummerplaat 'Chi'! <333 En vlak daarna een andere auto met de nummerplaat 'Ash' x'D Het is een teken! Dus maak snel een nieuwe Ashpaw aan ;'D <33
Terug naar boven Ga naar beneden
Pantherfur
Member
~.~ Chrissy & Lis
185

CAT'S PROFILE
Pantherfur
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 14 Icon_minitimewo 14 aug 2013 - 14:34

God, ik heb Juul nodig x'D
Sagepaw
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 14 Ezgif.com-crop4f1ad9507840b8bc
Nelson
626
Actief
"We're all basically fallen she-cats - an abandoned Queen, a betrayal, eventually, and now an outcast. So I say to hell with what others think."

CAT'S PROFILE
Rank:
Sagepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 14 Icon_minitimewo 14 aug 2013 - 14:40

Acornpaw* schreef:
Sagepaw schreef:
Strawberry schreef:
https://www.warriorcatsnl.com/t8264-the-curse-of-the-castle
This fanclan trouwes xD

Nele@ Zonde :c Je kan der nooit meer terug halen eh?
Ik weet het :c Vind het best zielig voor haar want ze was mijn eerste accountje Crying or Very sad Maar het voelt wel goed aan om haar te laten sterven eigenlijk, May Starclan light her path! Sad

Edit: Maar je kan dan nog wel posten buiten de rpg toch?
Mag Sage dan een topic met Dovepaw? En mag Dovepaw er dan bijzijn wanneer Sagepaw overreden wordt? c':
Tuurlijk, ik wil graag dat ze haar laatste adem uitblaast in het bijzijn van haar vrienden ^.^ Zal ik een topicje beginnen dan?
Graystripe
Member
ϾHł ღ
1403
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Graystripe
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 14 Icon_minitimewo 14 aug 2013 - 14:44

Acornpaw* schreef:
Chi, Ik zag gisteren een auto met de nummerplaat 'Chi'! <333 En vlak daarna een andere auto met de nummerplaat 'Ash' x'D Het is een teken! Dus maak snel een nieuwe Ashpaw aan ;'D <33
Hahaha xD Ik ben sowieso al van plan een nieuw account aan te maken, maar ik ga eerst zien dat ik deze actief kan houden :')
Brokenecho
Member
.: Seven :.
362
Actief
“Life is an echo, what you send out comes back”

CAT'S PROFILE
Rank:
Brokenecho
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 14 Icon_minitimewo 14 aug 2013 - 15:12

Marieksel, snel, kijk op PotA 8D
Dovepaw
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 14 IWHPXI6
Jamie
270
Actief
“Life can get you down so I just numb the way it feels I drown it with a drink and out of date prescription pills”

CAT'S PROFILE
Rank:
Dovepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 14 Icon_minitimewo 14 aug 2013 - 15:32

Nele, ik maak wel SPT aan c: Ik moet en zal vandaag minstens 4 keer posten! ;3 Gewoon in het camp dan? Dan moet ik de link niet doorsturen , want dan gaat de tablet weer irritant doen^^"
Chi, Succes! Het wordt dan wel een Ash, toch? ;'D
Sagepaw
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 14 Ezgif.com-crop4f1ad9507840b8bc
Nelson
626
Actief
"We're all basically fallen she-cats - an abandoned Queen, a betrayal, eventually, and now an outcast. So I say to hell with what others think."

CAT'S PROFILE
Rank:
Sagepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 14 Icon_minitimewo 14 aug 2013 - 15:34

Dovepaw schreef:
Nele, ik maak wel SPT aan c: Ik moet en zal vandaag minstens 4 keer posten! ;3 Gewoon in het camp dan? Dan moet ik de link niet doorsturen , want dan gaat de tablet weer irritant doen^^"
Chi, Succes! Het wordt dan wel een Ash, toch? ;'D
Is goed.
Misao
Member
Ann
102
Actief

CAT'S PROFILE
Misao
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 14 Icon_minitimewo 14 aug 2013 - 15:40

Nightbreeze
Member
Bregje
1163
Actief

CAT'S PROFILE
Nightbreeze
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 14 Icon_minitimewo 14 aug 2013 - 15:42

Misao schreef:
Misao <3
Wil iemand nieuwe ava maken? .3.
http://www.flickr.com/photos/thaheim/4339286687/in/gallery-oleksiym-72157623370415597/
Ik kan wel kijken of ik er iets van kan maken.
Zijn er wensen?
Misao
Member
Ann
102
Actief

CAT'S PROFILE
Misao
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 14 Icon_minitimewo 14 aug 2013 - 15:47

Nightpaw' schreef:
Misao schreef:
Misao <3
http://www.flickr.com/photos/thaheim/4339286687/in/gallery-oleksiym-72157623370415597/
Zijn er wensen?
Niet echt, misschien de naam in dat kleine lettertype erop, en een rode gloed als dat kan? Heel erg bedankt btw =^.^=
Dovepaw
Member
Jamie
270
Actief
“Life can get you down so I just numb the way it feels I drown it with a drink and out of date prescription pills”

CAT'S PROFILE
Rank:
Dovepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 14 Icon_minitimewo 14 aug 2013 - 15:48

Ik zou er wel een avatar ,van willen maken, maar ik zit op de tablet dus gaat dat niet echt... x3
Eaglewing
Member
203
Actief

CAT'S PROFILE
Eaglewing
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 14 Icon_minitimewo 14 aug 2013 - 15:49

Nieuw setje <3
Misao
Member
Ann
102
Actief

CAT'S PROFILE
Misao
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 14 Icon_minitimewo 14 aug 2013 - 15:51

Eaglewing schreef:
Nieuw setje <3
AMG me likes <3
Pantherfur
Member
~.~ Chrissy & Lis
185

CAT'S PROFILE
Pantherfur
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 14 Icon_minitimewo 14 aug 2013 - 15:52

Crystal caves is denk ik klaar (A)
Ga hem promoten <'33
Eaglewing
Member
203
Actief

CAT'S PROFILE
Eaglewing
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 14 Icon_minitimewo 14 aug 2013 - 15:55

Misao schreef:
Eaglewing schreef:
Nieuw setje <3
AMG me likes <3
Thanks c:
Nightbreeze
Member
Bregje
1163
Actief

CAT'S PROFILE
Nightbreeze
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 14 Icon_minitimewo 14 aug 2013 - 15:58

Misao schreef:
Nightpaw' schreef:
Misao schreef:
Misao <3
Zijn er wensen?
Niet echt, misschien de naam in dat kleine lettertype erop, en een rode gloed als dat kan? Heel erg bedankt btw =^.^=
Ik zal eens kijken wat ik er van kan maken
EDIT: Is het trouwens voor Misao?
Dogdance
Member
Babs
1452

CAT'S PROFILE
Dogdance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 14 Icon_minitimewo 14 aug 2013 - 16:11

Algemene Onzin Topic - Pagina 14 34xhx6s

Hoe ziet dit eruit?=^-^=
Nightbreeze
Member
Bregje
1163
Actief

CAT'S PROFILE
Nightbreeze
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 14 Icon_minitimewo 14 aug 2013 - 16:16

^ leuk!
Misschien nog een paar blauwe sterretjes/stipjes/dingen om de geest?
Dovepaw
Member
Jamie
270
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Dovepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 14 Icon_minitimewo 14 aug 2013 - 16:17

Babs, N.I.C.E! O_O
Dogdance
Member
Babs
1452

CAT'S PROFILE
Dogdance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 14 Icon_minitimewo 14 aug 2013 - 16:21

Ik zit inderdaad nog een beetje te prutsen^^ Ben wat aan het werken aan reclame buttons voor de Curse of the Castle Fanclan. In die Fanclan leven de katten in een vervloekt kasteel, mensen die er binnen komen veranderen namelijk ook in katten x3
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 14 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 14 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 32 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: