Acc Markt.. </3 563 Afwezig
| |
| Onderwerp: Firefox problem zo 11 aug 2013 - 11:53 | |
|
Hi, Ik ontdekte een kleine 'error' wanneer ik op de pc van m'n moeder op WC speelde. Ze heeft Firefox, want op mijn laptop heb ik Google Chrome, dus ik had dat probleem niet echt gemerkt op deze pc. Maar je hebt bovenaan de pagina je balk met 'Forum - Information - Clans - Warriors - Profile - Log Out', en met firefox/m'n moeder's pc, had ik het probleem dat die woorden onder dat balkje stonden... o_o Ik weet niet of anderen dit probleem ook hebben opgemerkt, maar ik vond het wel een beetje, naja, verwarrend? Ik stoor me er wel niet echt aan, maar dan klik ik gewoon vaak mis en dan heb ik zo'n fail gevoel x'D Misschien dat het ook gewoon aan die pc ligt of zo, maar ik wilde dat toch wel even melden ;3 Lis
|
|
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Firefox problem zo 11 aug 2013 - 12:08 | |
| Dit probleem is er al een hele tijd en we zijn eraan aan het werken om het op te lossen. Het probleem is, dat we (Nog) geen oplossing gevonden hebben^-^"
Mvg,
Strawberry |
|
Bunny 456 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Firefox problem zo 11 aug 2013 - 14:04 | |
| Ow.. Ik dacht dat het de bedoeling was xD Ik heb hetzelfde probleem, maar dan wel op Chrome.. |
|
Liese 480
| |
| Onderwerp: Re: Firefox problem zo 11 aug 2013 - 14:39 | |
| Owh, okay c: Dan mag hier wel een slotje op, aangezien jullie er toch aan werken c; |
|
| Onderwerp: Re: Firefox problem | |
| |
|