|
Aimée 312 Actief
| |
| Onderwerp: Status gebied do 8 aug 2013 - 14:03 | |
| Een klein ideetje:
In Leaf-bare veranderd er natuurlijk veel aan de gebieden, de River kan bevriezen en zo. Maar omdat bij de ene topic het misschien al bevroren is en bij de andere topic nog open, bedacht ik iets.
Status gebied kan door Admin in het gebied geplaats worden:
Bv: River. -gebruikelijke tekst-Status: Frosted.
Ik weet niet of het wat is? |
|
| |
Denise 105 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Status gebied do 8 aug 2013 - 14:51 | |
| Ik vind het wel een goed idee. Bijvoorbeeld nu, in Leaf-bare, is het gebied van Riverclan volgens sommige al ondergesneeuwd en bij andere is de grond alleen maar wat aangevroren. Dat maakt het wel wat verwarrend als je dan een nieuw topic begint, weet je niet echt wat het nu is. Het zou een stuk makkelijker zijn maar een nadeel ervan is wel dat het veel tijd kost om dat bij alle gebieden te doen... |
|
| |
Sarah 296 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Status gebied do 8 aug 2013 - 15:41 | |
| Ja, dat bedacht ik me eerlijk gezegd ook net xD Of anders een soort van weerbericht, dat je zoals het seizoen ziet of het gesneeuwd heeft, of het een dikke laag is, of dat de zon schijnt ofzo.. |
|
| |
Bregje 1163 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Status gebied vr 9 aug 2013 - 11:24 | |
| Er moet wel zo iets komen. Ik vind het een goed idee ^^ |
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 18 moons already... Time flies i guess.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Status gebied vr 9 aug 2013 - 14:45 | |
| Ik vind het een goed idee want zoals mensjes hierboven al zeiden: Het voorkomt een boel verwarring. |
|
| |
Floriske 2583 Actief Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know
Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie
| |
| Onderwerp: Re: Status gebied vr 9 aug 2013 - 18:53 | |
| Aan de ene kant lijkt het me inderdaad wel handig, maar aan de andere kant is het ook weer niet zo nodig. Ik vind het niet echt een probleem als het in het ene topic wel sneeuwt en het andere niet, bijvoorbeeld. |
|
| |
41 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Status gebied vr 9 aug 2013 - 18:56 | |
| ik bedoel meer hoe het gebied eruit ziet. |
|
| |
113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Status gebied vr 9 aug 2013 - 18:58 | |
| Ik snap wat je bedoelt ^^ Bijv.: Rivier: Bevroren Waterval: bijna bevroren. Zoiets had je in gedachten, niet? Ah, ik vind het een goed plan ^^ |
|
| |
Maaike 1775 Actief "No cause is lost if there is but one fool left to fight for it."
| |
| Onderwerp: Re: Status gebied vr 9 aug 2013 - 18:59 | |
| Ik denk dat het een beetje de vrijheid van de posts wegneemt. Stel jij wilt net dat de rivier bevroren is of niet.. Bovendien is het ook best veel werk om bij te houden. We hebben natuurlijk wel de seizoenwidget, hier staat een beetje in grote lijnen hoe het seizoen is, dus dan kan je dat daar altijd nog een beetje van afleiden. ^^ |
|
| |
534 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Status gebied vr 9 aug 2013 - 19:00 | |
| Dat wat Evergreen en Silverfang zeggen. Ik ben er persoonlijk eigenlijk vanuit gegaan dat de seizoenen meer een soort richtlijn zijn. Nu hebben we IC 3 maanden waarin het koud is, dus het kan sneeuwen, de grond is mogelijk bevroren, etc. Dus dat het niet in elk topic hetzelfde hoeft te zijn. ^^ |
|
| |
Liese 480
| |
| Onderwerp: Re: Status gebied vr 9 aug 2013 - 19:16 | |
| Ik ben het wat met iedereen eens. Ik bedoel, als je super graag een topic wilt maken waar je kat speelt in de sneeuw, en er staat als status dat er geen sneeuw is... Of als je aan een topic bezig bent wanneer een meer bijvoorbeeld bevroren is, en de status veranderd, dan is dat nog harder verwarrend dan hoe het nu is, toch? |
|
| |
Bregje 1163 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Status gebied vr 9 aug 2013 - 19:53 | |
| Daar heb je dan wel gelijk in ^ |
|
| |
45
| |
| Onderwerp: Re: Status gebied za 10 aug 2013 - 19:19 | |
| Misschien dat je zelf mag kiezen of je het wil gebruiken in je post of niet |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Status gebied zo 11 aug 2013 - 19:28 | |
| Als je toch zelf mag beslissen dan is het net nodig, right? Want dan kun je ook zelf bedenken dat bijv. De rivier bevroren is en heb je hier geen extra tekstje ofzo voor nodig. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Status gebied | |
| |
|
| |
|