Nelson 626 Actief "We're all basically fallen she-cats - an abandoned Queen, a betrayal, eventually, and now an outcast. So I say to hell with what others think."
| |
| Onderwerp: Codes wo 7 aug 2013 - 19:24 | |
| Ik heb een irritant probleempje opgemerkt bij één van mijn account. Om één of andere reden doen de codes het bij mijn account Sagepaw het niet en ik weet niet waarom want als ik dezelfde code neem bij een andere account van me, werkt deze wel. Het is erg lastig want zo kan ik geen codes gebruiken als ik met Sagepaw post. Ze is wel al van in 2010 aangemaakt dus misschien ligt het daar aan? Om even een voorbeeld te geven ga ik dezelfde code van een kader eerst posten met Sage en dan met Gooseberry. Dus wacht even met antwoorden want ik moet nog even switchen van account om dat aan te tonen.
Hier is wat ik krijg als ik met Sagepaw post:
<div align="center"> <div style="background-image:url(https://2img.net/h/oi40.tinypic.com/2qci99k.jpg);height:490px;width:500px;border:1px solid black;margin-top:25px;padding:25px;"><div style="background-image:url(https://2img.net/h/oi44.tinypic.com/2r5gq2o.png);height:440px;width:450px;border:1px solid black; margin-top:25px;padding:10px;overflow-y:auto; overflow-x:auto;"><div style="color:black;font-size:10px;height:440px;width:450px;overflow-y:auto; overflow-x:auto;">fghvbngf</div></div> </div></div></div> |
|
128 Afwezig Weapon of choice
| |
| Onderwerp: Re: Codes wo 7 aug 2013 - 19:25 | |
| En hier is wat ik krijg als ik dezelfde code neem als bij Sagepaw: |
|
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Codes wo 7 aug 2013 - 19:28 | |
| Oh, dan staat je HTML uit bij je instellingen. Ga naar Profile --> Options --> Schakel HTML altijd in : JA/nee Op oudere accounts staat dit nog standaard uit en moet je dit even aanzetten. |
|
Nelson 626 Actief "We're all basically fallen she-cats - an abandoned Queen, a betrayal, eventually, and now an outcast. So I say to hell with what others think."
| |
| Onderwerp: Re: Codes wo 7 aug 2013 - 19:31 | |
| Bedankt, nu werkt het Er mag een slotje op |
|
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Codes wo 7 aug 2013 - 19:33 | |
| |
|