Cynthia 936
| |
| Onderwerp: Winterstorm's dump di 28 dec 2010 - 16:32 | |
| Winterstorm's dump
Hier zal ik alle dingen neerzetten over mijn karakters en wat ik nog moet doen. Gelieve mij een pb sturen als ik ergens nog moet reageren, want ik wil nog wel eens topics vergeten.-.-' Je hebt de meeste kans dat ik het zie als je het stuurt naar Winterstorm.
1.Characters 2.Warrior fan clans 3.To do list
Laatst aangepast door Winterstorm op di 28 dec 2010 - 16:38; in totaal 1 keer bewerkt |
|
Cynthia 936
| |
| Onderwerp: Re: Winterstorm's dump di 28 dec 2010 - 16:37 | |
| CharactersWinterstorm- Spoiler:
Vroegere namen: Winterkit/paw Leeftijd: 20 manen(1 jaar en 8 maanden) Levenswijze: Clankat(Thunderclan) Leerling: Shadowrose, Littlepaw Ouders: Dineira & ??? Kittens: Tailpaw(1e), Amberpaw(1e), Patchpaw(1e), Zebrapaw(1e), Brightpaw(1e) Broers/zussen: Cloudsong Partner: Felix Sheeptail- Spoiler:
Vroegere namen: Sheepkit/paw Leeftijd: 80 manen(6 jaar en 6 maanden) Levenswijze: Clankat(Thunderclan) Leerling: - Ouders: - Kittens: - Broers/zussen: - Partner: - Doveheart- Spoiler:
Vroegere namen: Dovekit/paw Leeftijd: 41 manen(3 jaar en 5 maanden) Levenswijze: Clankat(Thunderclan) Leerling: Spottedpaw en Jaypaw(Tijdelijk) Ouders: Onbekend Kittens: Ze is een medicine cat Broers/zussen: Onbekend Partner: Ze is een medicine cat Wavesun- Spoiler:
Vroegere namen: Wavekit, Wavesun Leeftijd: 12 manen(1 jaar) Levenswijze: Clankat(Thunderclan) Mentor: - Ouders: - Kittens: - Broers/zussen: - Partner: - Amberpaw- Spoiler:
Vroegere namen: Amberkit Leeftijd: 6 manen(6 maanden) Levenswijze: Clankat(Thunderclan) Mentor: Marveldream Ouders: Winterstorm & Felix Kittens: - Broers/zussen: Tailpaw, Patchpaw, Zebrapaw, Brightpaw Partner: - Cherrykit- Spoiler:
Vroegere namen: - Leeftijd: 2 manen(2 maanden) Levenswijze: Clankat(Thunderclan) Mentor: - Ouders: Honeyfeather & Ravenwing Kittens: - Broers/zussen: Tigerkit, Flintkit, Timberkit Partner: - Beetlewhisker- Spoiler:
Vroegere namen: Beetlekit/paw Leeftijd: 22 manen(1 jaar en 10 maanden) Levenswijze: Clankat(Riverclan) Leerling: Niemand Ouders: Onbekend Kittens: Geen Broers/zussen: Onbekend Partner: Leopardfur Mintwhisker- Spoiler:
Vroegere namen: Mintkit/paw Leeftijd: 27 manen(2 jaar en 3 maanden) Levenswijze: Clankat(Windclan) Leerling: Bluewave, Silverpaw* Ouders: Onbekend Kittens: Pantherface(1e), Icecloud(1e), Speedpaw(Adoptie), Lovekit(2e), Sweetkit(2e), ???(2e) Kleinkinderen: Shadowkit, Rosekit, Windkit, Pantherkit, Scarkit Broers/zussen: Onbekend Partner: Eagleheart Pantherface- Spoiler:
Vroegere namen: Pantherkit/paw Leeftijd: 14 manen(1 jaar en 2 maanden) Levenswijze: Clankat(Windclan) Mentor: Emberstorm Leerling: - Ouders: Mintwhisker en Eagleheart Kittens: Shadowkit(1e), Rosekit(1e), Windkit(1e), Pantherkit(1e), Scarkit(Adoptie) Broers/zussen: Icecloud, Speedpaw, Lovekit, Sweetkit, ??? Partner: Windflame Icecloud- Spoiler:
Vroegere namen: Icekit/paw Leeftijd: 14 manen(1 jaar en 2 maanden) Levenswijze: Clankat(Windclan) Mentor: Rainbelly Leerling: - Ouders: Mintwhisker en Eagleheart Kittens: - Neefjes: Shadowkit, Pantherkit Nichtjes: Rosekit, Windkit Broers/zussen: Pantherface, Speedpaw, Lovekit, Sweetkit, ??? Partner: - Autumnbreeze- Spoiler:
Vroegere namen: Autumnkit/paw Leeftijd: 20 manen (1 jaar en 8 maanden) Levenswijze: Clankat(Skyclan) Leerling: Featherpaw Ouders: Unknown Kittens: - Broers/zussen: Unknown Partner: Windflare Reedfeather- Spoiler:
Vroegere namen: Reedkit/paw Leeftijd: 20 manen(1 jaar en 8 maanden) Levenswijze: Clankat(Shadowclan) Leerling: - Ouders: Father: Unknown; Mother: Dead Kittens: None Broers/zussen: - Partner: - Leaf- Spoiler:
Vroegere namen: - Leeftijd: 12 manen(1 jaar) Levenswijze: Rogue Leerling/Mentor: - Ouders: Icy & Lionheart Kittens: - Broers/zussen: Braveheart, Freddy, Cinder Partner: - Mizu- Spoiler:
Vroegere namen: - Leeftijd: 12 manen(1 jaar) Levenswijze: Kittypet Leerling/Mentor: - Ouders: Unknown Kittens: None Broers/zussen: Unknown Partner: - Belangrijke characterDoveheart - Medicine cat van Thunderclan - Als ze nodig is wil je me dan pb'en, want soms kan ik dingen over het hoofd zien. Pantherface-Deputy van Windclan
Laatst aangepast door Winterstorm op wo 26 okt 2011 - 21:49; in totaal 27 keer bewerkt |
|
Cynthia 936
| |
| Onderwerp: Re: Winterstorm's dump di 28 dec 2010 - 18:46 | |
| Warriors fan clansCharactersOwlstar- Spoiler:
Naam: Owlstar Rang: Leader Leeftijd: Nog 5/9 levens over Geslacht: Kater Vacht: Grijs Ogen: Amber Partner: Geen Kittens: Geen Ouders: Onbekend Broers/zussen: Onbekend Wildflower- Spoiler:
Naam: Wildflower Rang: Medicine cat Leeftijd: 24 manen Geslacht: Poes Vacht: Roodbruin Ogen: Amber Partner: Geen Kittens: Geen Ouders: Onbekend Broers/zussen: Onbekend Cherrytail- Spoiler:
Naam: Cherrytail Rang: Warrior Leeftijd: 20 manen Geslacht: Poes Vacht: Rood gestreept Ogen: Amber Partner: Geen Kittens: Geen Ouders: Onbekend Broers/zussen: Onbekend Finchpaw- Spoiler:
Naam: Finchpaw Rang: Apprentice Leeftijd: 6 manen Geslacht: Poes Vacht: Roodbruin Ogen: Amber Partner: Geen Kittens: Geen Ouders: Onbekend Broers/zussen: Onbekend To do listOwlstar: -... Wildflower: -... Cherrytail: -... Finchpaw: -... Belangrijke positiesOwlstar – Leader van Rainclan – Als je een ceremonie, mentor/apprentice wilt of Owlstar gewoon nodig hebt mag je me een pm sturen Wildflower – Medicine cat van Lakeclan – Als je Wildflower nodig hebt mag je me een pm sturen.
Laatst aangepast door Winterstorm op vr 28 jan 2011 - 15:47; in totaal 5 keer bewerkt |
|
Cynthia 936
| |
| Onderwerp: Re: Winterstorm's dump di 28 dec 2010 - 18:53 | |
| To do list Winterstorm -Reageren bij 'First training for Littlepaw'
Beetlewhisker -...
Mintwhisker -Reageren bij 'It's time'
Pantherface -Reageren bij 'Let's go'
Doveheart -Reageren bij 'Half moon'
Leaf -...
Amberpaw -Reageren bij 'Youre first training - Amberpaw'
Cherrykit -...
Autumnbreeze -...
Icecloud -...
Reedfeather -...
Laatst aangepast door Winterstorm op di 7 jun 2011 - 13:23; in totaal 13 keer bewerkt |
|
Cynthia 936
| |
| Onderwerp: Re: Winterstorm's dump vr 28 jan 2011 - 15:48 | |
| Oke, sorry als ik nog niet op topics heb gereageerd, maar ik ben het even een beetje kwijt waar ik allemaal nog moet reageren, dus als ik ergens nog moet reageren met een van mijn karakters, wil je dan alsjeblieft even een pm naar Winterstorm sturen? Dan kan ik tenminste even weer reageren waar ik moet reageren. |
|
| Onderwerp: Re: Winterstorm's dump | |
| |
|