Miss Psycho Unicorn 1191
| |
| Onderwerp: » Hollypaws Dumping Place di 28 dec 2010 - 16:10 | |
| » Hollypaws Dumping Place.
Welkom, dit is de topic waarin Moonfur al haar zaakjes bijhoud, En nog wat overig stuff plaatst. Started: Dinsdag 28 December 2010 17:10 Di / 28 / 12 / '10 / 17:10
Indeling
1. Karakters 2. Warrior Fan Clans 3. To Do List 4. Drawings
Belangrijk!
Ben ik volgens jou iets vergeten in mijn To Do List post dan niet in dit topic! Gelieve me een pbtje te sturen op Hollypaw. Op andere accounts is een kleinere kans dat ik reageer.
Laatst aangepast door Hollypaw op di 7 jun 2011 - 18:34; in totaal 8 keer bewerkt |
|
Miss Psycho Unicorn 1191
| |
| Onderwerp: Re: » Hollypaws Dumping Place di 28 dec 2010 - 16:22 | |
| » Karakters DIT WORDT GEUPDATE! Klaar: Ashpaw Burningfire Hollypaw Jeweltear Quietwind Wrenpaw Accounts op accountmarkt Aube Daemon Felix Hawkpath Volewhisker SnowpawBelangrijk!Seastream is Medicine Cat. Gelieve een pbtje te sturen naar Hollypaw als ze ergens moet posten, In verband met haar taak. Geen verdere vragen over bepaalde dingen! Let maar goed op in de rpg en je merkt wel waarom sommige dingen er staan. I'm Not Going To Give Away Spoilers!
Belangrijk! Het kan zijn dat ik vaak bepaalde dingen verander; Omdat ik de verhaallijn(voor in de toekomst) verander voor mijn characters. Om bepaalde privé reden, of omdat ik er toch gewoon vanaf zie. Dus niet boos worden als ik dingen verander. Het zijn en blijven mijn characters; Ik bepaal wat er met ze gebeurt, niet jij.
Laatst aangepast door Hollypaw op zo 14 aug 2011 - 11:32; in totaal 22 keer bewerkt |
|
Miss Psycho Unicorn 1191
| |
| Onderwerp: Re: » Hollypaws Dumping Place di 28 dec 2010 - 16:27 | |
| » Warrior Fan Tribes
WORDT GEÜPDATE!
Laatst aangepast door Hollypaw op do 7 jul 2011 - 13:40; in totaal 8 keer bewerkt |
|
Miss Psycho Unicorn 1191
| |
| Onderwerp: Re: » Hollypaws Dumping Place di 28 dec 2010 - 16:36 | |
| » To Do List
Topics
Ashpaw x Foxpaw [In afwachting]
Open Topics
x
Overig Dingen voor in de RPG bedenken om te doen. Karakter verhaallijnen uitwerken. Volepaw uitwerken. Vergeten dingen toevoegen aan To Do List. Dumping Place regelmatig updaten. Mod dingetjes doen, je snapt me wel. - Ref sheets voor karakters: Ashpaw [x] Burningfire [x] Hollypaw [x] Seastream [] Quietwind [x] Wrenpaw [x]
Status: [] = niet begonnen [/] = begonnen, maar niet af [x] = klaar
Belangrijk! Ik heb ook een leven. Kijk naar het aantal topics waar ik in zit; Lijkt me logisch dat ik niet altijd gelijk kan reageren. Beetje medeleven soms aub. Graag en Dank U (;
Belangrijk! Mocht je perse een topic met mij willen, Stuur me dan een pb, het liefst getiteld; Topic. Met hierin de vraag of ik een topic met je zou willen, en met wel char. Het liefste heb ik dan dat jíj het topic aanmaakt, en niet ik (; Ik ben niet degene die het zo perse wil, per slot van rekening c:
Laatst aangepast door Hollypaw op ma 22 aug 2011 - 23:42; in totaal 91 keer bewerkt |
|
Miss Psycho Unicorn 1191
| |
| Onderwerp: Re: » Hollypaws Dumping Place di 28 dec 2010 - 16:50 | |
| » DrawingsDrawings 1. Ik neem geen requests aan. 2. Ja, ik maak soms gifts. 3. Ga niet zeuren om fan-art want dan krijg je het niet. 4. Meestal teken ik dingen die mijn chars hebben meegemaakt in de RPG. 5. DA account: Timeleaper.deviantart.com
--
- Volepaw En Foxpaw:
Dit is van een topic, En is ook echt gebeurd. Vond het zo'n leuk moment dat ik het besloot te tekenen (;
- Seastream:
Nop, dit is niet in de RPG gebeurd. Maar als je Seastream haar verhaallijn een beetje kent... Dan weet je wat dit allemaal inhoud.
- Cinderkit:
Ghehe, gewoon wat gift-art voor Cinderkit. Ik lieft kleine grijze pluizenbal x)
Laatst aangepast door Moonfur op vr 21 jan 2011 - 19:43; in totaal 5 keer bewerkt |
|
| Onderwerp: Re: » Hollypaws Dumping Place | |
| |
|