Just raise that flag



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 Just raise that flag

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Wolftail
StarClan
Just raise that flag DPKsfdL
Chi
1455
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Time has stopped {55 moons}
Gender:
Rank:
Wolftail
BerichtOnderwerp: Just raise that flag   Just raise that flag Icon_minitimeza 3 aug 2013 - 15:02

Voorzichtig trippelde de kater door het Shadowclan kamp heen, ijsberend om een bepaalde reden. Vanaf dat Shrewstar aan de macht was komen te staan had hij Foxstream niet meer gezien. En dat baarde hem zorgen gezien hij maar al te goed wist hoe'n grote hekel de twee poezen aan elkaar hadden. Hij schudde zachtjes zijn kopje, hield even halt en gunde gauw een ruwe lik aan zijn schouders. Sinds enkele dagen geleden begon hij zichzelf weer te verzorgen, traag maar zeker begon hij over het verlies van Shrewstar heen te geraken. Echter wist hij niet of hij ooit weer een relatie kon opbouwen met een andere poes. Misschien was hij voorbestemd om voor eeuwig loner te zijn. Hij greens even en keek nadien de uitgang van het kamp. Nee, dat kon niet. Gauw snelde hij het kamp uit en rende hij op een rustig tempo door het Shadowclan gebied. Echter, toen de bekende geur van een kattin die hij maar al te goed kende zijn neusgaten binnenkroop, hielt hij abrupt halt en keek hij vragend rondom zich heen.

+Shrewstar
Terug naar boven Ga naar beneden
Shrewstar
StarClan
Just raise that flag DPKsfdL
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Age: No need to count anymore.
Gender:
Rank:
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: Just raise that flag   Just raise that flag Icon_minitimeza 3 aug 2013 - 15:13

S H R E W S T A R
De kou was bijna niet meer te doorstaan. Een rilling gleed over haar rug toen de Clanleader de lucht nog een keertje checkte. Nee. De vos was echt van het ShadowClan gebied gegaan, haar patrouille had dus wel iets verricht. Wat gerustgestelder draaide Shrewstar zich om en ontweek de hoopjes bevuilde sneeuw. Als Queen mocht ze helemaal niet ziek worden, want ook al waren haar kittens al aardig oud, ze waren nog steeds katten met een zwakke gezondheid. Ze voelde zich er ook niet goed over om ze in dit harde seizoen Apprentices te laten maken, maar het kon niet anders. De Clan had meer voedsel nodig en dus meer hard werkende katten. Sowieso zou Shrewstar ervoor zorgen dat ze Mentors kregen die dan ook goed voor hen zorgden en ze geen flauwekul zouden aanpraten. Wie weet kreeg ze zelfs de tijd om.. Nee. Shrewstar schudde haar kop. Het was niet handig als ze zelf een Mentor zou worden van haar eigen kittens. Jaloezie kon dan ontstaan en dat wilde ze helemaal niet. De poes kwam weer wat in beweging en voelde als snel wat warmte in haar lijf komen. Maar die warmte verdween toen ze een geur rook. Nee. Niet hij. Haar nekharen prikkelden wat, maar ze hield haar verdere houding normaal. "Wolftail." Mompelde ze koud terwijl ze in de buurt van de kater kwam. Gewoon zo blijven doen en ze kon zo weer terugkeren naar het kamp. Gun hem het genoegen niet je kwaad te laten maken.
Wolftail
249
TY SARA
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolftail
StarClan
Just raise that flag DPKsfdL
Chi
1455
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Time has stopped {55 moons}
Gender:
Rank:
Wolftail
BerichtOnderwerp: Re: Just raise that flag   Just raise that flag Icon_minitimeza 3 aug 2013 - 15:18

Het duurde ook weer niet lang of hij zag het zwart witte gestalte van de poes die hij geroken had. "Shrewstar," Mompelde hij als begroeting, waarna hij van haar wegkeek. De struiken werden algauw interessanter dan de poes zelf. Hij hoopte maar dat ze niet weer in één van die buien van d'r zat. Dat kon hij weer een hoop gezeik over zich heen krijgen. Hij greens even, schudde eventjes met zijn kopje en keek de poes nadien weer aan. "Hoe gaat het met de kits?" Waagde hij maar te vragen, op een neutrale toon. De bruine kater bleef staan waar hij stond en bekeek de poes met een neutrale blik in zijn cyaan blauwe ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shrewstar
StarClan
Just raise that flag DPKsfdL
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Age: No need to count anymore.
Gender:
Rank:
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: Just raise that flag   Just raise that flag Icon_minitimeza 3 aug 2013 - 15:29

S H R E W S T A R
"Shrewstar," Goed, zijn stem klonk normaal. Nog normaal dan. Shrewstar bleef hem aankijken, het gewoon niet vertrouwende wat hij zich in zijn hoofd wilde uithalen, terwijl Wolftail dat niet deed. Ze was dit keer niet van plan uit haar vel te schieten, zeker niet om deze zielige kat die genoot van andermans leiden. "Hoe gaat het met de kits?" Zijn blik werd weer op haar gericht, maar ze hield haar koele blik gewoon op zijn ogen gericht. "En dat interesseert jou omdat..?" Sprak ze neutraal, de kittens wisten niet eens van ene 'Wolftail' af, dus waarom zou ze hem dan vertellen hoe het met hen ging? Wie weet ging hij die informatie wel gebruiken tegen haar om net zoals Nightpaw haar eigen kits tegen haar op te zetten. Wantrouwen. Dat was hetgeen waar hij haar mee had achtergelaten. Hij was dan wel de vader, maar als hij ook maar een poot naar ze uitstak zou ze keihard ingrijpen.
Wolftail
159
TY SARA
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolftail
StarClan
Just raise that flag DPKsfdL
Chi
1455
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Time has stopped {55 moons}
Gender:
Rank:
Wolftail
BerichtOnderwerp: Re: Just raise that flag   Just raise that flag Icon_minitimeza 3 aug 2013 - 15:34

"En dat interesseert jou omdat..?" Ze voelt zich vast heel wat omdat ze Clanleader is geworden. Dacht hij honend. Hij zuchtte en schudde eveneens zijn kopje afkeurend. "Kun je me nu niet eens voor één keer een normaal antwoord geven?" Vroeg hij, nog altijd op dezelfde toon. Niets veranderde aan zijn houding, en tot zijn verbazing was de poes nog niet uitgevallen. Maar dat ging straks vast nog wel gebeuren. De poes had nou eenmaal zéér weinig geduld, dat had hij al een tijdje geleden ondervonden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shrewstar
StarClan
Just raise that flag DPKsfdL
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Age: No need to count anymore.
Gender:
Rank:
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: Just raise that flag   Just raise that flag Icon_minitimezo 4 aug 2013 - 13:40

S H R E W S T A R
De kater voor haar schudde zijn kopje met een afkeurende bedoeling, maar dat kon haar eigenlijk niets schelen. Zijn mening was anders dan die van haar, hij was voor die vreselijke kater terwijl zij het wel duidelijk had gemaakt dat ze Rushspirit ShadowClan niet liet verwoesten. Goed. Dat was blijkbaar weer fout volgens hem. "Kun je me nu niet eens voor één keer een normaal antwoord geven?" Shrew lachte wat sarcastisch en keek de kater met een wat scherpere blik aan. Hij verdiende zo'n antwoord niet eens. "Ik vond het anders nog wel normaal hoor, maar ja, blijkbaar is niets wat ik doe goed genoeg voor je." Zei ze koud en bleef hem met haar strakke blik aankijken. Zo nu had de meneer iets om over na te denken, als hij dat nog deed tenminste. Waarom deed hij eigenlijk nog de moeite om haar lastig te vallen? Hij had nu toch Foxstream waar hij elke dag mee kinderachtig kon doen? Zij was nu eindelijk tevreden met haar kittens en dan kwam meneer weer zijn grote neus in haar zaken stoppen. Dat liet ze niet zomaar toe.
Wolftail
186
TY SARA
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolftail
StarClan
Just raise that flag DPKsfdL
Chi
1455
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Time has stopped {55 moons}
Gender:
Rank:
Wolftail
BerichtOnderwerp: Re: Just raise that flag   Just raise that flag Icon_minitimezo 4 aug 2013 - 18:53

"Ik vond het anders nog wel normaal hoor, maar ja, blijkbaar is niets wat ik doe goed genoeg voor je." Hij greens even en zette algauw een tactiek op. Rustig keek hij haar aan, geen enkel teken vertonende van geïrriteerdheid. "Net zoals je het doodgewoon vond om Rushstar te vermoorden? Ik vraag me af wat de kits ervan zullen denken wanneer ik hen vertel hoe je de vorige Clanleader het leven ontnam alsof het iets was dat je elke dag deed," Zijn stem klonk zwaar, en hij vernauwde even zijn ogen toen hij rond de poes begon te stappen. "Het is geen leugen hoor, iedereen zag het. Iedereen keek toe terwijl jij Rushstar doodde. Jij bent ziek, ziek zeg ik je." Siste hij in haar oor, waarna hij haar weer de rug toekeerde en weg stapte. "De groeten."
Terug naar boven Ga naar beneden
Shrewstar
StarClan
Just raise that flag DPKsfdL
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Age: No need to count anymore.
Gender:
Rank:
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: Just raise that flag   Just raise that flag Icon_minitimezo 4 aug 2013 - 20:06

S H R E W S T A R
Een vuile grijns verscheen op het gezicht van de Warrior en Shrewstar versmalde haar blik even. Hij was weer eens iets van plan.. "Net zoals je het doodgewoon vond om Rushstar te vermoorden?" Ze legde haar oren even in haar nek bij dat woord, maar liet nog geen woord over haar lippen gaan. "Ik vraag me af wat de kits ervan zullen denken wanneer ik hen vertel hoe je de vorige Clanleader het leven ontnam alsof het iets was dat je elke dag deed," De kater stond op en begon rondjes om haar te lopen, maar Shrewstar hield haar blik strak voor zich uit. "Het is geen leugen hoor, iedereen zag het. Iedereen keek toe terwijl jij Rushstar doodde. Jij bent ziek, ziek zeg ik je." Hoorde ze zijn stem in haar oor en draaide haar kop om naar de akter die zijn rug naar haar had toegekeerd. "De groeten." Nu was ze van hem af, maar hij nog niet van haar. "Welke kittens bedoel je eigenlijk? Degene die niet eens van jouw bestaan af weten? Je doet je best maar, ze kennen alleen maar hun moeder, Shrewstar en hun vader.." Ze hield even een pauze terwijl ze een kleine glimlach op haar gezicht liet zien. "Timesong."
Wolftail
207
TY SARA
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolftail
StarClan
Just raise that flag DPKsfdL
Chi
1455
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Time has stopped {55 moons}
Gender:
Rank:
Wolftail
BerichtOnderwerp: Re: Just raise that flag   Just raise that flag Icon_minitimezo 4 aug 2013 - 20:40

"Welke kittens bedoel je eigenlijk? Degene die niet eens van jouw bestaan af weten? Je doet je best maar, ze kennen alleen maar hun moeder, Shrewstar en hun vader.." Wolftail spitste zijn oren even, en er kwam een lach uit zijn mond toen Shrewstar haar zin eindelijk afmaakte. "Timesong." Hij greens en keek achterom. "Timesong? Die mislukkeling van een kater? Ik wist het wel," Begon hij, licht glimlachend. "Gelukkig is er nog wel één kattin die een helder verstand heeft, en wie weet wat voor prachtige kits kan zij wel niet krijgen." Er verscheen een sluwe blik in zijn ogen, hij wist dat hij met haar gevoelige snaar speelde. "Foxstream zou haar kits tenminste nooit behandelen zoals jij dat hebt gedaan bij ons eerste nestje. En wie weet~" Hij stopte met praten, om de spanning er in te houden en draaide zich om. "Ik wou je nog een kans geven, je respecteren, en terug vrienden proberen te worden. Maar blijkbaar is Timesong nu véél belangrijker voor je geworden. Als ik dood was zou je het nog niet eens opmerken." Hij keek haar even serieus aan, maar sloeg nadien zijn blik neer op de grond. "En natuurlijk zul je nu weer een dom antwoord geven, niets gaat vóór je reputatie."[/justify]
Terug naar boven Ga naar beneden
Shrewstar
StarClan
Just raise that flag DPKsfdL
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Age: No need to count anymore.
Gender:
Rank:
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: Just raise that flag   Just raise that flag Icon_minitimezo 4 aug 2013 - 21:36

S H R E W S T A R
"Timesong? Die mislukkeling van een kater? Ik wist het wel," De glimlach die op zijn gezocht stond, stond haar helemaal niet aan. Maar wat wilde hij doen dan? Haar uitlachen omdat er tenminste één kater was die wel om haar gaf? Dan kon hij nog lang doorgaan. "Gelukkig is er nog wel één kattin die een helder verstand heeft, en wie weet wat voor prachtige kits kan zij wel niet krijgen." Shrew zette weer een scherpe blik in zijn ogen, maar liet deze meteen weer vallen. Wolftail bestond niet meer voor haar als een vriend. Hij was een vuile verrader waar voor uitgekeken moest worden. "Foxstream zou haar kits tenminste nooit behandelen zoals jij dat hebt gedaan bij ons eerste nestje. En wie weet~" Oh leuk, verrader kittens die de Clan uiteindelijk vast in hun vieze klauwtjes wilden hebben. De zwart witte poes haalde haar schouders wat loom op. "Ik wou je nog een kans geven, je respecteren, en terug vrienden proberen te worden. Maar blijkbaar is Timesong nu véél belangrijker voor je geworden. Als ik dood was zou je het nog niet eens opmerken." Ze versmalde haar blik, ging hij nu zielig lopen te doen nadat hij haar had lopen uitsnauwen? Niet de beste combinatie. "En natuurlijk zul je nu weer een dom antwoord geven, niets gaat vóór je reputatie." Shrewstar stond op en hief haar kop wat hoger op. "Ik behandel mijn kittens slecht? Ha! Laat me niet lachen!" Gromde ze naar hem, maar behield haar positie. "Ik probeer tenminste nog wat goed te maken tussen mij en de anderen, van jou hebben ze ook niets gehoord. Wie is er nu een slechte ouder, hm? En je tweede nestje is er zeker ook niet? Weet je, Wolftail, jij denkt nooit ja over de toekomst, jij vindt de gevolgen niet belangrijk. Als ik een slechte moeder ben, waarom heb ik die vier kittens dan niet allang gedumpt? Nou? Ben jij dan naar voren gestapt om ze als vader te verzorgen?" Sprak ze met sissende stem en keek hem alsnog scherp aan. "En kom niet met het smoesje dat ik je niet toeliet, want ik ben toch een slechte Clanleader, toch? Een slechte moeder? Dus hoezo ben jij nooit voor je kittens opgekomen! Zie je, jij hebt ook fouten. En je wilde dat weer eens proberen? Laat me niet lachen, je behandelt mij ook als vuil. Achter mijn rug om bespuug jij me naam, dus van dat respect kan ik toch niets geloven. Nee. Ik heb nog geen moeite gezien van je, dus laat staan dat ik dat ooit ga zien. En als je mij zo dom vindt, waarom heb je dan ooit van me gehouden? Of was ik maar een dom mokkel waar je even kittens van wilde hebben? Volgens mij was ik nooit genoeg voor jou. Weet je, ik hoop maar dat je mij een vreselijke Clanleades vindt, want van mij zul je nog lang niet af zijn. Als je mij vriend wilde zijn, had je moeten accepteren dat ik Rushspirit niet aankon, maar nee, toen jouw grote held ten gronde was gevallen was ik meteen de vreselijke poes die de Clan zou verpesten." Sloot ze sissend af en keek de tabby uiterst fel aan. "Ik kreeg geen kans van je, ik was meteen een onwaardig mormel."
Wolftail
No matter
TY SARA
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolftail
StarClan
Just raise that flag DPKsfdL
Chi
1455
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Time has stopped {55 moons}
Gender:
Rank:
Wolftail
BerichtOnderwerp: Re: Just raise that flag   Just raise that flag Icon_minitimezo 4 aug 2013 - 22:53

Iets aan zijn houding veranderde toen de poes haar zegje deed. Hij vernauwde zijn ogen fel, maar deed voor de rest niets. "Ik deed niets voor de kits omdat alles wat ik deed nóóit goed was in jou ogen. Zei ik dat ik van je hield, werd je pissig, deed ik andere dingen was het ook nooit goed genoeg. En je weet zelf maar al te goed dat ik niet gewoon met je ging om kits. Dat is nu het stomste dat ik ooit uit jou mond heb horen komen," Hij begon zich te ontspannen en zuchtte even diep. "Maar goed," Begon hij. "Misschien heb ik inderdaad te snel geoordeeld, en moest ik me niet zo snel aansluiten bij Rushst-spirit's kant." Na dit uitgesproken te hebben vernauwde hij zijn ogen weer, en een diepe gekwetste blik was er zichtbaar in. Eentje die duidelijk niet door Shrewstar veroorzaakt was. "En wat Foxstream betreft, ik heb haar al dagen niet meer gezien. Niet in het kamp noch in het territorium. En voor als je het écht zo graag wilt weten, ik heb nooit gevoelens voor haar gekregen. Of toch niet op het gebied van liefde," Hij slikte even een krop door en bleef de poes strak aankijken. "Ze is mijn beste vriendin, die me altijd gesteund heeft, en toen ik het zo moeilijk had omdat wij uit elkaar groeide hielp ze me weer. Daarom was ik zo vaak bij haar."
Terug naar boven Ga naar beneden
Shrewstar
StarClan
Just raise that flag DPKsfdL
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Age: No need to count anymore.
Gender:
Rank:
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: Just raise that flag   Just raise that flag Icon_minitimema 5 aug 2013 - 13:55

S H R E W S T A R
"Ik deed niets voor de kits omdat alles wat ik deed nóóit goed was in jou ogen. Zei ik dat ik van je hield, werd je pissig, deed ik andere dingen was het ook nooit goed genoeg. En je weet zelf maar al te goed dat ik niet gewoon met je ging om kits. Dat is nu het stomste dat ik ooit uit jou mond heb horen komen," Shrew legde haar oren wat dichter tegen haar nek aan, maar hield haar kaken nog stijf op elkaar. "Maar goed," Oh, wat ging hij nu weer zeggen? Zeker iets waardoor hij weer als een lafaard weg zou lopen of zou eht weer zo'n mislukte poging zijn om 'aardig' te doen? "Misschien heb ik inderdaad te snel geoordeeld, en moest ik me niet zo snel aansluiten bij Rushst-spirit's kant." Ze hief haar kopje weer wat hoger op en hield haar blik nog versmald. En daar kwam hij nu pas mee?" En wat Foxstream betreft, ik heb haar al dagen niet meer gezien. Niet in het kamp noch in het territorium. En voor als je het écht zo graag wilt weten, ik heb nooit gevoelens voor haar gekregen. Of toch niet op het gebied van liefde," Dat wilde hij haar wijsmaken? Bijna kon Shrew haar gegrinnik niet inhouden, maar omdat ze de blik in Wolftail's ogen zag wist ze zich nog in te houden. "Ze is mijn beste vriendin, die me altijd gesteund heeft, en toen ik het zo moeilijk had omdat wij uit elkaar groeide hielp ze me weer. Daarom was ik zo vaak bij haar." Woest zwiepte Shrew met haar staart, klaar met zijn onzin. "En wat dan met 'haar prachtige kittens?' of dat ze tenminste helder verstand heeft?" Sprak de poes op felle toon. "Zojuist gooide je nog allerlei beschuldigingen naar mijn kop en nu doe je opeens zo? Hoe moet ik dan in StarClan's naam weten wat je vindt? Of speel je nu het slachtoffer? Zodat je mijn naam straks weer kan bespugen bij je vriendjes? Weet je Wolftail, je hebt mijn vertrouwen gekwetst en vervolgens heb je een onschuldige Apprentice bezoedeld met je leugens. Wat was daar dan mee? Of was dat maar een 'grapje?'"
Wolftail
No matter
TY SARA
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolftail
StarClan
Just raise that flag DPKsfdL
Chi
1455
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Time has stopped {55 moons}
Gender:
Rank:
Wolftail
BerichtOnderwerp: Re: Just raise that flag   Just raise that flag Icon_minitimema 5 aug 2013 - 14:07

"En wat dan met 'haar prachtige kittens?' of dat ze tenminste helder verstand heeft?" Hij haalde een wenkbrauw op en keek haar luchtig aan. "Misschien omdat je me zonet nog slechte ouder noemde, terwijl je zelf toen ook geen haar beter was dan mij?" Verklaarde hij. "Zojuist gooide je nog allerlei beschuldigingen naar mijn kop en nu doe je opeens zo? Hoe moet ik dan in StarClan's naam weten wat je vindt? Of speel je nu het slachtoffer? Zodat je mijn naam straks weer kan bespugen bij je vriendjes? Weet je Wolftail, je hebt mijn vertrouwen gekwetst en vervolgens heb je een onschuldige Apprentice bezoedeld met je leugens. Wat was daar dan mee? Of was dat maar een 'grapje?'" Deze keer stelde hij zich defensief op. "Ik? Jou vertrouwen gekwetst? Sorry hoor, was jij niet degene die zomaar uit het niets mijn grootste vijand als de vader van mijn eigen kittens benoemde? Weet jij eigenlijk wel iets af van mij? Ik probeer vriendelijk te zijn, maar nu lijk je me weer als een speer te willen aanvallen." Hij schudde zijn kop en richtte zijn blik strak op de poes voor hem. "En wat bedoel je met een onschuldige apprentice bedoezeld met leugens?" Hij hield zijn kopje schuin, maar bleef haar met dezelfde ijskoude blik aankijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shrewstar
StarClan
Just raise that flag DPKsfdL
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Age: No need to count anymore.
Gender:
Rank:
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: Just raise that flag   Just raise that flag Icon_minitimema 5 aug 2013 - 14:17

S H R E W S T A R
"Misschien omdat je me zonet nog slechte ouder noemde, terwijl je zelf toen ook geen haar beter was dan mij?" Dat was alsnog geen verklaring, want net had hij nog gezegd dat ze elkaar al even niet meer gesproken hadden. Maar goed, als hij vond dat Foxstream mooiere kittens had, kreeg hij de zijne ook nooit meer te zien. "Ik? Jou vertrouwen gekwetst? Sorry hoor, was jij niet degene die zomaar uit het niets mijn grootste vijand als de vader van mijn eigen kittens benoemde? Weet jij eigenlijk wel iets af van mij? Ik probeer vriendelijk te zijn, maar nu lijk je me weer als een speer te willen aanvallen." Dus dit was zijn bedoeling van vriendelijk? "Ja, ik val je nu aan." Gromde Shrew nog fel. "Ik heb dan nog geen enkel vriendelijk woord van je gehoord, je zegt wel dat je weer 'vrienden' wilt worden, maar daarvoor was ik weer een vijand. En wat denk je dat ik doe? Ik had geen vader meer voor mijn kittens en Timesong was de enige kat die me nog steunde, jij was alweer weg en ik was toch een kat die alleen maar lust had naar macht. En ik ben nu degene die niets van de ander af weet? Mooi. Want ik ben klaar met jouw soort. Goed, ik ben wat kieskeurig, mar je hebt er nooit wat van gezegd, dus merkte ik er ook niets van op. Vreemd dat je er nu mee komt. Een band opbouwen met mij? Dan moet je eerst werk verrichten, ik heb geen behoefte aan katten die me zomaar kunnen laten vallen omdat hun beste vriend het niet met me eens is." Siste ze vervolgens en wendde haar blik af. Ze wilde hem niet meer aankijken, zo'n walgelijk gevoel kreeg ze van hem. "En wat bedoel je met een onschuldige apprentice bedoezeld met leugens?" Ze hief haar wenkbrauwen even op. "Ga niet dom spelen, jij." Gromde ze vervolgens.
Wolftail
No matter
TY SARA
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolftail
StarClan
Just raise that flag DPKsfdL
Chi
1455
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Time has stopped {55 moons}
Gender:
Rank:
Wolftail
BerichtOnderwerp: Re: Just raise that flag   Just raise that flag Icon_minitimema 5 aug 2013 - 14:56

Met een furieuze blik keek hij zijn leader aan. "Bijna gedaan met de heilige kat te spelen?" Vroeg hij, met honende opgetrokken wenkbrauwen. "Weet je wat? Ga maar met die Timesong, lieg maar tegen je kittens. Speel maar de hopeloze leader wiens Clan haar helemaal haat. Je bent het niet waard. Ik wou je nog een kans geven, maar zo te zien heb je niet iemand nodig die waarschijnlijk de Clan van gedachten kan veranderen," Hij greens even toen de poes wegkeek. "Je denkt alleen maar aan jezelf, het enigste wat jij doet is het slechte in iedereen zien. Iedereen afsnauwen, 't verbaasd me niets dat je veel vijanden erbij hebt gekregen." Hij nam een pas naar haar toe en torende met zijn vijandige houding zeker één kop boven haar uit. "Verban me maar uit die Clan van je, maar wees dan maar zeker dat je nog niet van me af bent." Siste hij, waarna hij traag wegstapte en nog iets over zijn schouder riep. "Als je ooit echt om me hebt gegeven zou je me niet zo snel hebben losgelaten, dit bewijst alles." Na deze woorden verdween hij, weg van haar.

(Wolftail is 't topic uit~)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Just raise that flag   Just raise that flag Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Just raise that flag
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory-
Ga naar: