209
| |
| Onderwerp: Re: Snakekit's (and all the other char's) Dump vr 31 dec 2010 - 13:27 | |
| Nieuwtjes ----------------------
Snakekit's Dump - Een overladen werk. Veel reageren. Kan even duren. (Bekijk de lijst maar helemaal bovenaan voor hoeveel ik moet doen.) - De 'To do list' van Warrior Fan Clans is erbij gekomen. - Eternall Darkness, Monica High en Starshine Academy 'To do listen' en 'Char's listen' zijn uitgekomen. - Het nieuwe hoofdstuk van het boek 'Eng' kan nog even duren.
@ Home - Vandaag ben ik er niet (wegens feestdagen)
|
|
209
| |
| Onderwerp: Re: Snakekit's (and all the other char's) Dump za 1 jan 2011 - 21:12 | |
| Nieuwtjes --------------------------
Snakekit's Dump - De lijstjes van topics waar ik nog moet posten snellen aan. - Ik denk dat ik dit jaar nog aan RPG'en doe en er volgend jaar mee kap.
@ Home - Beetje verdrietig. - Nauwelijks meegedaan met vuurwerk.
@ RPG - De regel om 500 regels te posten is aangekomen en wordt goed gebruikt! - Soms reageer ik ietwat laat, maar hé, kan ik er wat aan doen... XD |
|
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Snakekit's (and all the other char's) Dump zo 2 jan 2011 - 15:28 | |
| Het is niet de bedoeling dat je hier dingen neer gaat zetten over AL de fora's waarop je speelt. Ten eerste maakt dat het heel onoverzichtelijk, ten tweede is dit sluipreclame. |
|
| Onderwerp: Re: Snakekit's (and all the other char's) Dump | |
| |
|