{Open SPT} Reach for the sky



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 {Open SPT} Reach for the sky

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Skymask
Dark forest
{Open SPT} Reach for the sky DPKsfdL
Babs
184
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender:
Rank:
Skymask
BerichtOnderwerp: {Open SPT} Reach for the sky   {Open SPT} Reach for the sky Icon_minitimedo 1 aug 2013 - 11:22

Zijn lange, leisteen gekleurde poten stapten moeiteloos over het gebied heen, al kietelde de heide zo nu en dan nog wel aan zijn neus. Een lichte glimlach liep over het gezicht van Skymask heen, terwijl de ranke kater op de outlook rock sprong en hier ging liggen. Sneeuw dwarrelde in kleine vlokjes naar beneden, maar het deerde hem niet. Het enige wat hij op dit moment deed, was kijken naar het prachtige winter wonderland wat hij zag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Skull
Member
{Open SPT} Reach for the sky DPKsfdL
Berenbos
256
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ▼ 52 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Skull
BerichtOnderwerp: Re: {Open SPT} Reach for the sky   {Open SPT} Reach for the sky Icon_minitimevr 2 aug 2013 - 11:38

Skullfur keek naar de hemel. Duizende stomme sneeuwvlokkjes vielen uit de lucht. Waarom bestaat deze stomme kou? Vanaf dat het eerste sneeuwvlokje viel raasde die gedachte door haar hoofd. Ze keek met dichtgeknepen ogen naar de Outlook Rock. Er lag een kat op. Rustig trippelde ze naar de kat toe. Het was Skymask de broer van Inkmask. Ze giegelde. Daar lag dus een kat waar ze mee kon spelen. Toen ze uit de heide stapte schraapte ze haar keel: "Hallo Inkmask, oeps ik bedoel Skymask." Skullfur knipperde met haar ogen. "Wel Skymask, zeg jij geen hallo?!", haalde ze gemeen uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Irisflower
Member
{Open SPT} Reach for the sky DPKsfdL
Chi <'3
106
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x 12 moons
Gender:
Rank:
Irisflower
BerichtOnderwerp: Re: {Open SPT} Reach for the sky   {Open SPT} Reach for the sky Icon_minitimevr 2 aug 2013 - 13:55

Met spiedende ogen keek ze naar de twee katten die zich bij de Outlook Rock bevonden. "Hallo Inkmask, oeps ik bedoel Skymask." Irispaw trok één van d'r wenkbrauwen op en trippelde dichter naar de twee toe. "Wel Skymask, zeg jij geen hallo?!" Irispaw keek de oudere kattin ietwat vragend aan, en ging nadien rustig zitten. "Misschien komt het omdat je hem er de tijd niet voor geeft?" Miauwde ze simpeltjes, waarna ze even een vriendelijke blik op Skymask wierp.
Terug naar boven Ga naar beneden
Skymask
Dark forest
{Open SPT} Reach for the sky DPKsfdL
Babs
184
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender:
Rank:
Skymask
BerichtOnderwerp: Re: {Open SPT} Reach for the sky   {Open SPT} Reach for the sky Icon_minitimevr 2 aug 2013 - 14:02

Skymask's ogen gingen langzaam open toen hij de naam van zijn broer hoorde en daarna zijn eigen. Met een mild geïrriteerde, toch stoïcijnse blik keek hij naar de poes, waarna ze onbeleefd verder ging. Het was redelijk irritant en hij had er absoluut geen zin in. "Hallo Skullfur," Miauwde hij echter enkel, nog steeds op een doodkalme toon en een blik die aangaf dat hij totaal niet onder de indruk was. Zijn toon was bijna verveeld geweest. Zijn blik verwarmde echter toen er een apprentice verscheen. "Goedemorgen Irispaw," Miauwde hij op warmere toon. "Misschien komt het omdat je hem er de tijd niet voor geeft?" Vroeg de apprentice aan de poes die hem lastig kwam vallen. Nou, hij stond in ieder geval niet alleen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Skull
Member
{Open SPT} Reach for the sky DPKsfdL
Berenbos
256
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ▼ 52 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Skull
BerichtOnderwerp: Re: {Open SPT} Reach for the sky   {Open SPT} Reach for the sky Icon_minitimeza 3 aug 2013 - 20:21

"Misschien komt het omdat je hem er de tijd niet voor geeft?" Verstoord keek Skullfur op. Irispaw kwam net aangetrippeld. De kattin trok zwijgend haar lippen op. Ze blies naar de apprentice en draaide die bruusk de rug om. Skullfur keek terug naar Skymask. "Heb jij geen interresen om de nieuwe deputy te worden? Na Evergreen dan.", vroeg ze oprecht geïnterreseert. Ze hielde haar kop scheef. In haar ogen kon je direct lezen dat ze niet zou ophouden met hem te treiteren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Irisflower
Member
{Open SPT} Reach for the sky DPKsfdL
Chi <'3
106
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x 12 moons
Gender:
Rank:
Irisflower
BerichtOnderwerp: Re: {Open SPT} Reach for the sky   {Open SPT} Reach for the sky Icon_minitimeza 3 aug 2013 - 20:38

"Goedemorgen Irispaw," Miauwde Skymask op warme toon. "Goedemorgen Skymask," Begroette ze hem terug, waarna ze zich weer geërgerd tot Skullfur wendde. "Heb jij geen interresen om de nieuwe deputy te worden? Na Evergreen dan." Ze kon afleiden van de manier waarop ze dat had gezegd dat ze hem alleen maar probeerde te treiteren. "Zeg, Skullfur," Begon ze op verveelde toon. "Heb jij niks beters te doen?" Miauwde ze nadien, met opgetrokken wenkbrauw.
Terug naar boven Ga naar beneden
Skull
Member
{Open SPT} Reach for the sky DPKsfdL
Berenbos
256
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ▼ 52 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Skull
BerichtOnderwerp: Re: {Open SPT} Reach for the sky   {Open SPT} Reach for the sky Icon_minitimeza 3 aug 2013 - 21:01

"Zeg, Skullfur", begon de apprentice. Skullfur wende zich tot de kleine apprentice. Ze siste neidig maar wachtte op het vervolg. "Heb jij niks beters te doen?" Kokend van woede viel de grijze kattin uit: "Stil! Jij hebt hier niets mee te maken en als je je nog bemoeit haal ik Cleverkiller erbij." Ze snoof en keek terug naar Skymask. "Hoe heb je dat verwerkt, die dood van je lieve broertje? Of... gaf je eigenlijk niet om hem.", vroeg de kattin op poeslieve toon. Ze keek even achterom naar Irispaw. Als die maar zou zwijgen!


Laatst aangepast door Skullfur op za 3 aug 2013 - 21:38; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Skymask
Dark forest
{Open SPT} Reach for the sky DPKsfdL
Babs
184
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender:
Rank:
Skymask
BerichtOnderwerp: Re: {Open SPT} Reach for the sky   {Open SPT} Reach for the sky Icon_minitimeza 3 aug 2013 - 21:18

Skymask bleef de poes aanstaren met een nogal verveelde blik. Hij was pesten en treiteren ondertussen wel gewend, zo enorm dat dit hem helemaal niet meer boeide.  "Heb jij geen interresen om de nieuwe deputy te worden? Na Evergreen dan." Miauwde de poes. "Nee." Miauwde hij enkel, geduldig doch verveeld. Hij richtte zijn aandacht weer op Irispaw, die hem fervent verdedigde. Hij glimlachte zachtjes. "Pas maar op kleine apprentice, haar slechte gedrag kan nog besmettelijk zijn." Miauwde hij droogjes, waarna hij zich weer op de poes richtte. "Stil! Jij hebt hier niets mee te maken en als je je nog bemoeit haar ik Cleverkiller erbij." Ze snoof en keek terug naar Skymask. "Hoe heb je dat verwerkt, die dood van je lieve broertje? Of... gaf je eigenlijk niet om hem." Miauwde de poes. "Mijn relatie met mijn broer behoort niet tot jouw zaken. Verder, geloof ik dat je niet welkom bent." Miauwde de kater met een gaap.


Laatst aangepast door Skymask op za 3 aug 2013 - 21:31; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Skull
Member
{Open SPT} Reach for the sky DPKsfdL
Berenbos
256
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ▼ 52 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Skull
BerichtOnderwerp: Re: {Open SPT} Reach for the sky   {Open SPT} Reach for the sky Icon_minitimeza 3 aug 2013 - 21:26

"Mijn relatie met mijn broer behoort niet tot jouw zaken. Verder, geloof ik dat je niet welkom ben." Skullfur snoof. "Ik ben trouwens altijd welkom.", bromde ze woedend. Ze keek met hoog opgeheven hoofd naar hem. Haar oren lagen plat tegen haar kop en haar lip was opgetrokken in een grauw. "Oké, als je niet wilt antwoorden op mijn vraag moet je het zelf maar weten.", siste ze naar hem.
~Flut


Laatst aangepast door Skullfur op za 3 aug 2013 - 21:38; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Irisflower
Member
{Open SPT} Reach for the sky DPKsfdL
Chi <'3
106
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x 12 moons
Gender:
Rank:
Irisflower
BerichtOnderwerp: Re: {Open SPT} Reach for the sky   {Open SPT} Reach for the sky Icon_minitimeza 3 aug 2013 - 21:36

"Stil! Jij hebt hier niets mee te maken en als je je nog bemoeit haar ik Cleverkiller erbij." De poes snoof en Irispaw haalde haar schouders op. Echter keek ze weer op naar Skymask toen deze weer eens iets van zich liet horen. "Pas maar op kleine apprentice, haar slechte gedrag kan nog besmettelijk zijn." Ze grinnikte en wierp hem een instemmende blik toe. "Een meneertje die niet kan spellen. En ik ben trouwens altijd welkom." Irispaw keek haar verwonderd aan. "Maar mevrouw, bent u niet degene die daarnet haar had gezegd in plaats van haal?" Begon ze terwijl haar staart eventjes furieus tegen te grond zwiepte. "Oké, als je niet wilt antwoorden op mijn vraag moet je het zelf maar weten." Ze schudde afkeurend haar kopje en keek Skullfur even verveeld aan als Skymask dat had gedaan. "Hoe zou je zelf zijn." Merkte ze honend op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionroar
Member
{Open SPT} Reach for the sky V4tWg5l
Linn <3
2602
Actief
And in the middle of this chaos
there was you

CAT'S PROFILE
Age: 67 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lionroar
BerichtOnderwerp: Re: {Open SPT} Reach for the sky   {Open SPT} Reach for the sky Icon_minitimeza 3 aug 2013 - 21:40



In een liggende houding staarde de kater gefocust naar het gehele schouwspel. Hij had zich voorgenomen zich er niet mee te bemoeien, maar kon het niet laten om toch te blijven staan. Hij fronste verbaasd over de acties van Skullfur. Het zag er allemaal heel onvolwassen uit,  net alsof Skymask en Irispaw tegen een kit aan het praten waren. Toen de warrior uitviel tegen de apprentice kon hij het niet meer laten om te blijven liggen. Zachtjes stond hij op, waarna hij op een rustige manier op het drietal afliep. Zijn blik keek Skullfur kalm aan, maar vanbinnen was hij alles behalve kalm. "Skullfur." Miauwde hij, zijn stem klonk bijna emotieloos. "Je hebt niet het recht om zo tegen een apprentice uit te vallen." Zijn stem klonk streng en sterk, iets waar hij zijn naam aan te danken had. "Het word tijd dat je wat respect toont voor je clangenoten. Ik vind het onterecht van jou om iemand zo te treiteren en ik vind het zelfs kinderachtig. Irispaw handelt zelfs nog volwassener dan jou." Miauwde hij, waarna hij kort naar Irispaw knikte. Als hij de macht had, zou hij deze warrior zo apprentice taken geven. Maar dat was niet aan hem om die beslissingen te nemen, helaas. Deze poes ging een beetje te ver. Hij keek kort naar Skymask, vooral door Inkmask in het gesprek te mengen. Hij had niet het recht om zo tegen iemand anders te spreken. "Het wordt tijd dat je maar gaat, Skullfur." Er was geen enkel deel van hem dat twijfelde aan zijn woorden en met een zelfverzekerde blik keek hij de poes aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Skull
Member
{Open SPT} Reach for the sky DPKsfdL
Berenbos
256
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ▼ 52 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Skull
BerichtOnderwerp: Re: {Open SPT} Reach for the sky   {Open SPT} Reach for the sky Icon_minitimeza 3 aug 2013 - 21:50

"Hoe zou je zelf zijn.", merkte Irispaw honend op. Lionroar kwam aangetrippeld. De grijze kattin lette niet op hem. Ze verloor haar geduld. Ze siste neidig en storte zich op de apprentice. Ze haalde blindelings uit naar Irispaw. "Stom stuk vossenstront.", krijste ze terwijl haar tanden in iets wegzonken...
Skullfur spuugde bloed uit en zette een paar stappen achteruit. Ze keek de kring van katten rond. Blazend liep ze weg. "Ik ga Cleverkiller halen.", siste ze tegen de katten.
~FLUT en (EVEN)TOPIC UIT~

Edit; Skullfur word na haar familie-reunie verbannen. De reputatie moet dus slecht zijn sorry daarvoor >]
Terug naar boven Ga naar beneden
Skymask
Dark forest
{Open SPT} Reach for the sky DPKsfdL
Babs
184
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender:
Rank:
Skymask
BerichtOnderwerp: Re: {Open SPT} Reach for the sky   {Open SPT} Reach for the sky Icon_minitimeza 3 aug 2013 - 22:13

{Sorry, ik heb niet zo'n zin om mijn karakter in z'n eerste topic meteen in een gevecht of whatever verzuild te laten raken xD}

Skymask knipperde wat verbaasd toen de kattin uithaalde naar Irispaw. "Dat beest is hondsdol," Siste hij, met vernauwde ogen. Hij knikte even wat waarderend naar Lionroar. Deze poes begon hem al flink de keel uit te hangen, nu al. "Ik ga Cleverkiller halen." Miauwde de poes boos. Om eerlijk te zijn, kon Skymask niet eens de naam van het beest oplepelen. "Veel plezier," Miauwde hij enkel droogjes als reactie, waarna hij opstond en zijn pels uitschudde. "Ik ga terug naar het kamp," informeerde hij monotoon, "Ik zal ook wel even aan Brindlepool informeren dat er een apprentice is aangevallen en dat ze daar kruiden voor moet uitleggen." En met deze woorden, verdween hij in het hoge gras.

{Topic uit}
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionroar
Member
{Open SPT} Reach for the sky V4tWg5l
Linn <3
2602
Actief
And in the middle of this chaos
there was you

CAT'S PROFILE
Age: 67 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lionroar
BerichtOnderwerp: Re: {Open SPT} Reach for the sky   {Open SPT} Reach for the sky Icon_minitimeza 3 aug 2013 - 22:27



De kater werd volledig genegeerd en geërgerd staarde hij Skullfur aan. Hij knipperde verbijsterd met zijn ogen toen de poes Irispaw aanviel. Zachtjes gromde hij, spande hij zijn spieren aan om in de aanval te gaan. Maar Skullfur was al klaar en voordat hij het wist was ze weg om Cleverkiller te halen. "Ik ga terug naar het kamp," Hij richtte zijn blik nu op Skymask en knikte naar hem. "Ik zal ook wel even aan Brindlepool informeren dat er een apprentice is aangevallen en dat ze daar kruiden voor moet uitleggen." "Oké, wij komen er ook aan." Hij liet deze apprentice hier niet alleen staan en het beste was om samen met Irispaw terug te gaan naar het kamp. De kater keek naar Irispaw. "Ik laat een apprentice niet alleen staan, kom je mee?" Miauwde hij, waarna hij begon te lopen.

{Topic uit~ Als Irispaw natuurlijk meeloopt haha, anders komt hij terug C:}
Terug naar boven Ga naar beneden
Irisflower
Member
{Open SPT} Reach for the sky DPKsfdL
Chi <'3
106
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x 12 moons
Gender:
Rank:
Irisflower
BerichtOnderwerp: Re: {Open SPT} Reach for the sky   {Open SPT} Reach for the sky Icon_minitimeza 3 aug 2013 - 23:35

Ze keek instemmend naar Lionroar die zijn zegje ook eens deed. Hierna richtte ze haar aandacht weer op de poes, welke blijkbaar een of ander gedragsprobleem had. De poes viel haar aan. Irispaw wou haar nog net ontwijken, maar de tanden van de oudere kattin zonken al weg in haar ruggengraat. Ze siste vijandelijk en haalde zelf ook uit met haar nagels, maar de poes liet haar alweer met rust. "Ik ga Cleverkiller halen." Siste ze tegen de katten. Irispaw maakte zich groot, maar nam algauw weer een neutrale houding aan toen ze doorhad dat ze anders niet echt slim bezig was. "Veel plezier," Miauwde Skymask haar na. Irispaw vernauwde haar ogen toen ze de grijze kat weer aankeek, en weigerde haar nog aan te spreken. "Ik ga terug naar het kamp," Informeerde hij Lionroar en haar. "Ik zal ook wel even aan Brindlepool informeren dat er een apprentice is aangevallen en dat ze daar kruiden voor moet uitleggen." Ze knikte, maar keek hem nadien eerst nog even best onschuldig aan. "Ik voel me prima," Miauwde ze, waarna ze toch toegaf en zuchtte. "M-maar ik zal toch even langs gaan bij Brindlepool als het echt moet.." Miauwde ze nadien op mokkende toon. "Oké, wij komen er ook aan." Miauwde Lionroar plots. "Ik laat een apprentice niet alleen staan, kom je mee?" Vervolgde hij nadat hij haar had aangekeken. "Oké, bedankt." Sprak ze, met lichte dankbaarheid in haar stem. Hierna liep ze achter de kater aan, waarna ze nog even een blik over haar schouder wierp om te zien of Skullfur al verdwenen was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: {Open SPT} Reach for the sky   {Open SPT} Reach for the sky Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
{Open SPT} Reach for the sky
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan territory :: Outlook Rock-
Ga naar: