|
|
119 Actief
| |
| Onderwerp: Living in the Shade [Gz] ma 29 jul 2013 - 18:31 | |
| Hallo Gast =3 Ik zoek van alles voor dit kleintje, ik zal hem nog aanmelden bij Shadowclan, alvast een hint ^^ Vandaar dit topic.
What I need |
~Siblings (3 or 2, every Clan) {Toxickit} ~Misschien Ouders {Nightwhisper-Pleeg vader} {Wonderland-Pleeg moeder} ~Friends{Honeymist} ~Topics ~Familie {Vipertongue-Tante}
Als je een familielid of vriend wil zijn, graag een beetje een omschrijving over de kat ^^
Alvast bedankt =)
Laatst aangepast door Shadekit* op di 30 jul 2013 - 22:26; in totaal 2 keer bewerkt |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Living in the Shade [Gz] ma 29 jul 2013 - 18:40 | |
| Ik zou met Wonderland op zich wel pleegmoeder willen zijn, mocht je geen echte moeder kunnen vinden^-^ |
|
| |
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!) 2917 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Living in the Shade [Gz] ma 29 jul 2013 - 18:42 | |
| Nightwhisper kan (pleeg)vader zijn, hoewel ik twijfel of dat wel bij zijn karakter past... |
|
| |
« Daan » 1370 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Living in the Shade [Gz] ma 29 jul 2013 - 19:25 | |
| Ik heb Toxickit als sibling :} |
|
| |
Stijn~ 59 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Living in the Shade [Gz] ma 29 jul 2013 - 19:51 | |
| ik wil wel vader zijn met Lionpelt? als ik een lijstje moet in vullen hoor ik het wel ^^ |
|
| |
119 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Living in the Shade [Gz] ma 29 jul 2013 - 23:12 | |
| @Babs, Stijn: Ik kan Lionpelt als vader nemen, en als dat misschien kan, kan Wondeland zoals je zei pleegmoeder zijn? Dan is Wonderland niet de echte, moeder, maar zorgt samen met Lionpelt wel voor hem? =)
@Hanna: Ik zal kijken =3 misschien dat Shadekit zelf Nightwhisker respecteert, en hem zo een beetje als half vader zit, vergeleken met Lionpelt (;
@Daan: Is goed, ik zet je bij mijn lijstje ^^
Jullie mogen (Als jullie willen) een lijstje maken, dan kan ik ze allemaal een beetje beter bestuderen (; |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Living in the Shade [Gz] ma 29 jul 2013 - 23:18 | |
| Oké^^ Maar omdat ze Lionpelt niet goed kent, lijkt het me dat ze het doet voor de kittens xD |
|
| |
119 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Living in the Shade [Gz] ma 29 jul 2013 - 23:21 | |
| Ik vind het goed ^^ Dan hebben we die twee al =) Als jij het ook goed vindt, Stijn =3 |
|
| |
❄ Daan ❄ 96 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Living in the Shade [Gz] ma 29 jul 2013 - 23:25 | |
| Name; Toxickit Gender; Female Age; 3 moons Karakter; Toxickit is een eigenwijs poesje, met een wat hoge eigendunk. Ze houd niet van saaie dingen, en is totaal niet soft. Ik ben van plan der een populair poesje te maken, met een snelle tong en als ze apprentice word een goede leerlinge, alhoewel ze niet echt lijkt te luisteren naar haar mentor. Extra; Omdat hun moeder toch dood is, krijg je der meteen een tante bij, Vipertongue is der naam. Ik had al afgesproken dat ze een tante van Toxickit zou worden, maar Toxic gaat een hekel aan der krijgen. Dat lijkt me niet z'n groot probleem denk ik. |
|
| |
119 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Living in the Shade [Gz] ma 29 jul 2013 - 23:33 | |
| Bedankt dat je het even deed ^^ Ik heb iedereen (ook Vipertongue) erbij gezet =) |
|
| |
Stijn. 239
| |
| Onderwerp: Re: Living in the Shade [Gz] di 30 jul 2013 - 9:42 | |
| Ik vind het een goed idee ^^ (ben ook Lionpelt) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Living in the Shade [Gz] di 30 jul 2013 - 10:16 | |
| hier heb ik nog een beschrijving van nightwhisper naam: Nightwhisper Geslacht:kater clan:Sadowclan inside:Nightwhisper is een rustige, trotse kater die het moeilijk vind om zijn gevoelens te uiten, waardoor hij soms erg emotieloos overkomt. Hij is erg behulpzaam, en helpt altijd anderen in nood.(tenzij hij het om de een of andere reden niet lukt) Hij vind het ook erg jammer dat de katten in zijn clan hem meestal niet vertrouwen. |
|
| |
119 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Living in the Shade [Gz] di 30 jul 2013 - 10:26 | |
| Ok, dan doen we dat ^^
En bedankt dat je Nighthisker even beschrijft, dan kunnen we doen dat Shadekit een van de weinige is die hem vertrouwt? (;
Dan doen we dat ^^ Als iedereen het goed vindt, kunnen we al zoal beginnen =3 ? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Living in the Shade [Gz] di 30 jul 2013 - 10:42 | |
| Oké, en het is trouwens Nightwisper |
|
| |
Isaatjee 215
| |
| Onderwerp: Re: Living in the Shade [Gz] di 30 jul 2013 - 12:16 | |
| Ik heb Honeymist wel voor een topicje ;3 (misschien later vriend) Het is een verlegen poes die zichzelf niks vind. Daardoor is ze erg in zichzelf gekeerd, en maakt niet snel vrienden. Ze wordt soms wel eens gezien als een arrogant typ die niks met andere te maken wil hebben. |
|
| |
Stijn. 239
| |
| Onderwerp: Re: Living in the Shade [Gz] di 30 jul 2013 - 12:27 | |
| Name: Lionpelt Gender: male Age: 18 moons Inside: Lionpelt is een verlegen kater,hij bijt gouw van zich af en maakt niet goed vrienden. Hij is erg beïnvloedbaar hij is niet echt een vechter maar als het nodig is doet hij dit wel. Outside: Lionpelt is een flame lynx point kater met oranje/ bronze ogen.
|
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Living in the Shade [Gz] di 30 jul 2013 - 12:33 | |
| Ook een lijstje van mij. Naam: Babs Accountnaam: Wonderland Uiterlijk: Een langharige calico poes met heldere groene ogen. Ze is niet al te groot van bouw, maar haar lange poten zorgen ervoor dat ze toch wat groter is dan de gemiddelde poes. Persoonlijkheid: Wonderland is een rustige poes die een hele korte aandachtsspanne heeft. Ze raakt hierdoor heel erg snel afgeleid. Samen met haar neiging tot dromen en haar vergeetachtigheid, maakt dat ze nog wel eens een onhandige, wandelende ramp kan zijn. Ze kan snel over dingen struikelen, zich vergissen of ergens mee bezig zijn en vergeten waar ze mee bezig is. Toch is ze vriendelijk naar de wereld om zich heen en zal niet snel agressief raken. Toch kan ze redelijk haar mannetje staan en vurig zijn als ze dit nodig acht. Ze is best naïef en kent over het algemeen nauwelijks schaamte. Voorsteltopic: Klikkie! |
|
| |
119 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Living in the Shade [Gz] di 30 jul 2013 - 13:13 | |
| Oeps, ja Nightwisper ^^' Is goed =)
En Isa, is ook goed ^^
En ja, Wonderland zou een goede pleegmoeder zijn =) Bedankt voor dit lijstje ^^
En ook Danke voor het lijstje van Lionpelt =) |
|
| |
Isaatjee 215
| |
| Onderwerp: Re: Living in the Shade [Gz] di 30 jul 2013 - 15:37 | |
| :-) Zullen we dan topicje doen? |
|
| |
Tara =3 4 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Living in the Shade [Gz] di 30 jul 2013 - 15:48 | |
| Shadekit here{ Is goed. Ik maak wel aan als je wilt (; Alleen ga nu even eten dus het duurt even |
|
| |
| Onderwerp: Re: Living in the Shade [Gz] | |
| |
|
| |
|