Nieuw Subfora

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Nieuw Subfora

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Nieuw Subfora Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Nieuw Subfora   Nieuw Subfora Icon_minitimedi 28 dec 2010 - 14:23

Beste leden,

Een tijdje geleden kwam ik met het idee een subfora te maken voor al je plaatjes en stuff. Dan is alleas wat makkelijker bij te houden. In mijn quote meer info over dit idee.
Er waren goede reacties over en nu ik even tijd had heb ik het subforum maar aangemaakt.
Dus vanaf nu kun je een topic maken in 'Dropping' bij 'StarClan'.
Veel plezier ermee Wink

firepaw schreef:
Beste leden,

ik zie dat er de laatste tijd erg veel topics worden gemaakt waarin mensen vragen waar ze nog moeten posten. In deze topics worden dan ook lijstjes gemaakt van die topics enzo.
Ik begrijp dat dit handig is, maar ze worden een beetje rommelig tussen al het andere gezet en niemand weet precies waar zoiets hoort. Dat komt ook omdat we geen plek voor dat soort dingen hebben.
Van een ander forum heb ik een heel handig ideetje gekregen. Daar speel je namelijk meerdere characters op één account, en moet je posten met een plaatje bij je post. Al die plaatjes moet je natuurlijk niet de hele tijd overnieuw moeten zoeken of uploaden, dus hebben ze daar iets op bedacht.

Het subfora 'Drop', afgeleid van dropping, gaat open staan voor alle dingetjes die jullie even kwijt willen, zoals Character lijsten en topics waarin je moet posten.
Iedereen mag een topic openen, die hij/zij zelf mag onderhouden en erin mag zetten wat hij/zij wil. Het moet wél iets zijn wat met de site te maken heeft. Je mag daarbij in de drop plaats van een ander posten, maar alleen als je dat nodig vind, niet omdat je wil reageren op een plaatje.
Door dit subfora blijft de rest van het forum een stuk schoner.
Het zal komen te staan onder StarClan, naast Accountmarkt en Prophecies.

Wat kun je in je Dropping topic zetten?
- Plaatjes van je katten(accounts)
- Character sheets/profielen van je katten(accounts)
- Lijstje van je katten(accounts)
- Te doen lijstje
- Leuke topics lijstje
- Verhaallijn lijstje

Noem maar op.

.Firepaw.

Mvg. Firepaw & het beheer

Nieuw Subfora RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Bluewave
Member
Nieuw Subfora DPKsfdL
432

CAT'S PROFILE
Bluewave
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw Subfora   Nieuw Subfora Icon_minitimedi 28 dec 2010 - 14:41

Ik snap dat forum niet echt goed...
Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw Subfora
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Bulletin Board :: Announcements-
Ga naar: