We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Ik heb de kans om Alice weer te spelen en die wilde ik eigenlijk ook wel aanpakken. Het is nog altijd mijn meest uitgewerkte character ever, dus ja, ik kan haar niet gewoon laten nu. Het zit enkel wel zo dat mijn avatar, onderschrift en sheet dingetjes totaal outdated zijn. Ik ken mezelf, dat wil ik eerst weer goed hebben voor ik wat met haar ga doen. Alleen word ik mijn eigen creaties snel zat en kan ik op het moment geen nieuwe plaatjes vinden voor haar.
Dus ik dacht, dan maar zo. Een wedstrijdje, je mag een setje maken, een sheetje of beide. Van een plaatje dat Alice al heeft staan of een zelf gezochte. Als er genoeg dingetjes worden ingestuurd, dan krijgen de 3 mooiste een tekeningetje van mij. Kan zowel digitaal zijn als traditioneel, t is waar k op t moment zin in heb.
Het betreft mijn zwarte wolvin Alice. Ze is nu 9 jaar oud en een soort wijze wolvin die iedereen raad geeft. Al heb ik liever geen plaatjes waar t lijkt alsof ze al half dood neervalt door ouderdom ofzo. Haar vacht is altijd helemaal zwart geweest, ze heeft gouden ogen. Dat is echt haar trademark. Alice is vriendelijk, kan nu soms wat nukkig zijn, maar ze heeft dan ook veel meegemaakt.
Meer informatie mag altijd gevraagd worden en ik heb ook een heel voorsteltopic voor haar dat ik op kan sturen als je het wil hebben. http://wazilikie.deviantart.com/art/Leg-Up-145247373 De zwarte wolven van deze fotograaf heb ik tot nu toe voor Alice gebruikt. Maar zoals ik al zei, als je met iets nieuws komt, awesome, want ik ben wel aan wat nieuws toe na 4 jaar.
Doen mee: x Hanna ~ Ingestuurd x Stijn ~ Ingestuurd x Esmee x Goldenkit ~ Ingestuurd x Shadekit* ~ Ingestuurd x Liese ~ Ingestuurd x Quinty ~ Ingestuurd x Juul ~ Ingestuurd x Floriske x Raindance x Silverthorn ~ Ingestuurd x Linn x Melissa ~ Ingestuurd x Thessa ~ Ingestuurd
Veel plezier ermee :3
Laatst aangepast door Fireheart op ma 12 aug 2013 - 15:17; in totaal 14 keer bewerkt
Onderwerp: Re: Small Contest ma 29 jul 2013 - 9:53
Just bring it
words ₪ notes ₪ tag
Alice
tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst teksttekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst teksttekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst
dit is mijn sheet voor jouw Alice.
Code:
<center><link href='http://fonts.googleapis.com/css?family=Almendra+Display' rel='stylesheet' type='text/css'><style type="text/css"> .bckg {width: 400px; height:220px; } .back { opacity:0.0; height: 220px; width: 400px; -webkit-transition: opacity .5s linear; -moz-transition: opacity .5s linear; -o-transition: opacity .5s linear; background: #ddd; } .back:hover { opacity: .9 } .tags {font-family:calibri; color:#222; font-size:10px; }</style> <div style="width:400px; height:220px; background:url(http://th05.deviantart.net/fs71/PRE/i/2011/078/4/8/black_wolf_facing_4_by_silentwolfox-d3bzso3.jpg)center;" class="fondo"><div class="back"><br><div class="tags"><br style="line-height:60px;"><div style="font-family:almendra display; font-size:30px; color:#222; line-height:100%; text-shadow: 1px 1px 2px #333">Just bring it</div><br> <div style="text-transform:uppercase; ">words ₪ notes ₪ tag </div></div></div></div><div style="width:400px; height:40px; background:#777; border-top: solid 2px #bbb; border-bottom: solid 2px #ddd;"><div style="width:400px; height:auto; font-family:almendra display; color:white; font-size:30px; padding-top:13px; text-shadow: 1px 1px 2px #333">Alice</div></div><div style="width:340px; max-height:300px; overflow:auto; background:#eee; padding:30px; font-famiy:calibri; color:#333; font-size:10px; line-height:130%; text-align:justify;">tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst teksttekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst teksttekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst
Onderwerp: Re: Small Contest ma 29 jul 2013 - 10:11
Gewoon even zeggen dat je mee doet is genoeg, ik heb net een lijstje gemaakt. Bedankt voor het aanmelden in ieder geval. @Esmee: Wie speelde je daar dan? En dat is leuk om te horen, van mijn eigen chars is het echt altijd mijn favoriet geweest. @Stijn: Die ziet er mooi uit! Super bedankt voor het insturen :3
Elkkit
Member
Esmee 183 Actief I'm as single as a dollar and I'm not looking for change.
CAT'S PROFILE Age: 4 Months young Gender: She-cat ♀ Rank:
Onderwerp: Re: Small Contest ma 29 jul 2013 - 10:19
Darky ben ik ooit eens geweest, en dan nog veel meer waarvan ik de namen ook niet meer weet. It sucks xD