| You're so classic [Wonderland] | |
|
Stijn~ 59 Actief
| |
| |
| |
Babs 313 Actief
| |
| Onderwerp: Re: You're so classic [Wonderland] zo 28 jul 2013 - 19:18 | |
| De gure wind priemde zelfs door door de dikke pels van Wonderland heen en liet een scherpe huivering over haar hele lichaam gaan. Haar groene ogen kneep ze wat dicht. Het gebeurde niet vaak dat ze het koud had. De door de vorst verhardde grond voelde kil aan onder haar poten terwijl ze de stinkende carrionplace op ging. Ze kwam hier nooit voor haar plezier, alleen om eventjes te patrouilleren en de rattenpopulatie in de gaten te houden... Als het er teveel werden, moest er immers ingegrepen worden. Toch kon ze het niet van haar af schudden dat ze een sterke Shadowclan lucht rook. De poes keek eventjes om zich heen met haar groene ogen. "Hallo?" Besloot ze uiteindelijk maar te vragen, toen ze niemand zag. |
|
| |
Stijn~ 59 Actief
| |
| |
| |
Babs 313 Actief
| |
| Onderwerp: Re: You're so classic [Wonderland] zo 28 jul 2013 - 20:05 | |
| Weer huiverde ze even. Woorden schoten tekort om haar haat voor deze plaats te beschrijven. Maar een stem kwam wel ergens vandaan. "Hey, ik zit hier!" Zei een kater. Wonderland hief haar kop en hield deze wat scheef. Waar was hij? Maar toen zag ze eindelijk een kater tussen het vuil vandaan komen. "Kom er maar bij hoor, als je wil." Miauwde de kater. Wonderland hield haar kop even wat scheef, maar knikte toen wat weifelend. "Ik moet wel snel rapporteren bij Shrewstar.." Miauwde ze wat weifelend, "Dus ik kan niet lang blijven enzo.." |
|
| |
Stijn~ 59 Actief
| |
| |
| |
Babs 313 Actief
| |
| Onderwerp: Re: You're so classic [Wonderland] zo 28 jul 2013 - 20:20 | |
| Wonderland hield haar kopje eventjes scheef toen Lionpelt zijn verhaal begon. "Ik was ook niet van plan om lang te blijven ik wou gewoon even wachten tot de ergste storm was gaan liggen." Miauwde de kater. "Maar... zo hard gaat 't toch niet?" Reageerde Wonderland aarzelend, zich er goed van bewust dat het ook had kunnen zijn dat ze het helemaal niet had opgemerkt in haar dromenwereld. "Dus..ben je op jacht patrouille of check je de grenzen.." Vroeg de kater vervolgens aan haar. Wonderland glimlachte voorzichtig en haalde haar schouders op. "Niet echt, gewoon kijken of de rattenpopulatie hier niet uit de hand loopt... Voordat ze agressief weer worden," Legde de poes uit. |
|
| |
Stijn~ 59 Actief
| |
| |
| |
Babs 313 Actief
| |
| Onderwerp: Re: You're so classic [Wonderland] zo 28 jul 2013 - 21:03 | |
| "Aha.. ik snap het, nou ik heb net een jonge rat gedood dus er zal wel eer ergens een nest zijn." Miauwde Lionpelt en Wonderland knikte begrijpend. "Met een beetje mazzel zullen die nu wel doodvriezen of verhongeren, het is niet de tijd van het jaar voor nesten." Miauwde ze afwezig, terwijl ze naar de stapels troep keek. De woorden van Lionpelt drongen nauwelijks door in haar dromenwereld. "Wonderland" mompelde hij twijfelend "je hebt mooie ogen." Wonderland keek verbaasd op en knipperde verbaasd. "Huh, wat?" Reageerde ze, duidelijk had ze niet op zitten letten. Pas daarna drongen zijn woorden tot haar door. "Oh, euh, bedankt." |
|
| |
| Onderwerp: Re: You're so classic [Wonderland] | |
| |
|
| |
|