|
|
Loïs 105 Actief
| |
| Onderwerp: Re: New-layout! zo 28 jul 2013 - 11:54 | |
| Hij is echt G E W E L D I G ! echt mooi gemaakt. En gedeliciteerd Babs, ik weet zeker dat je een goede admin wordt <3 |
|
| |
Moonmoon 1105 Actief ''It's so common to become the hero of the story, so I became the villain''
| CAT'S PROFILEAge: 95 moons of my dark and cold life.Gender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: New-layout! zo 28 jul 2013 - 12:04 | |
| De lay is echt geweldig! Jullie blijven me verassen met hoe de site steeds mooier word. Gefeliciteerd ermee iedereen. Ik kan zelfs een gevoel van het prehistorie Warrior Cats er in bespeuren. Het is gezellig, warm, leuk en overzichtelijk. Dat Guidebook is een geweldige toevoeging en je kunt zien dat het met zorg is gedaan. Ik heb alles weer een beetje doorgelezen en ben blij dat het nu op één praktische plek staat. Voor nieuwe leden zal het daardoor veel makkelijker en overzichtelijker zijn, ontzettend leuk.
Plus, van harte gefeliciteerd Babs! Ik weet dat je een goede Catdmin zult zijn en ik verwelkom je met plezier in het WC team. Veel succes en mijn Skype etc staat altijd voor je open ^^ Ik wil je hierbij ook bedanken voor de hulp bij Riverclan toen ik op vakantie was.
Mvg, Moon. |
|
| |
128 Afwezig Weapon of choice
| |
| Onderwerp: Re: New-layout! zo 28 jul 2013 - 12:36 | |
| Super mooie lay-out!!!! <3 |
|
| |
Sarah 296 Actief
| |
| Onderwerp: Re: New-layout! zo 28 jul 2013 - 15:02 | |
| De lay-out is prachtig! En Babs, je zult het vast geweldig doen, gefeliciteerd ^^ |
|
| |
eva 948 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: New-layout! zo 28 jul 2013 - 20:20 | |
| zoals ik al zei, prachtig,echt waar, ik lees juist altijd marrior cats, in plaats van warrior cats,maar dat zal wel aan mij liggen. X'D |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: New-layout! ma 29 jul 2013 - 12:36 | |
| Bedankt allemaal!~<3 Ik zal hard m'n best doen! Promise! |
|
| |
Maartje (マーチ) 3589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: New-layout! ma 29 jul 2013 - 17:43 | |
| Wauww, echt heel mooi! Gawd, dat wordt weer wennen ;P Huge complimenten aan de mensen die dit hebben gemaakt, echt respect <3
Xx Mouseh |
|
| |
45
| |
| Onderwerp: Re: New-layout! ma 29 jul 2013 - 17:48 | |
| Mooi!!!!!!
en lekker rustig, bij de vorige werd alles echt uitgerekt, en was heel veel wit/blauwachtig xD dit is heel relaxd. |
|
| |
LAU 4006 Afwezig EX ELITE LEADER
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: New-layout! ma 29 jul 2013 - 20:52 | |
| Prachtig, echt prachtig! Heb er geen woorden voor om eerlijk te zijn, zo mooi is het ^^'
Geweldig werk, chapeau voor het team en iedereen die meegeholpen heeft <3 |
|
| |
Danii 314 Actief
| |
| Onderwerp: Re: New-layout! za 3 aug 2013 - 12:25 | |
| Het is perfect, echt super mooi! En gefeliciteerd Babs :3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: New-layout! | |
| |
|