[Little search for my cutey]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 [Little search for my cutey]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Elkkit
Member
[Little search for my cutey] 2agvib
Esmee
183
Actief
I'm as single as a dollar and I'm not looking for change.

CAT'S PROFILE
Age: 4 Months young
Gender: She-cat ♀
Rank:
Elkkit
BerichtOnderwerp: [Little search for my cutey]   [Little search for my cutey] Icon_minitimeza 27 jul 2013 - 15:12

Hey!

Sinds een tijdje heb ik dit schatje aangemaakt <'3 Je snapt wel dat ik in elk geval wat dingen voor haar nodig heb, voordat ik de RPG instap. Voor de verandering heb ik eens gekozen voor een Windclan poesje. Ik zoek de volgende dingen voor haar:

-Verzorger (Warrior poes/kater die af en toe wat leuks met haar doet)
-Vriend/in
-Topics

Elkkit is nog niet zo zelfstandig. Ze blijft het liefste de hele dag bij haar verzorger. Dit kan natuurlijk niet, want die is zelf gewoon warrior. 's Nachts is ze bang voor enge geluiden en schaduwen, en vaak slaapt ze een hele nacht niet. De volgende dag zal ze de hele dag moe zijn. Dan ontmoet ze een andere kitten, die eigenlijk precies het tegenovergestelde van haar is. Door deze nieuwe vriend/in wordt Elkkit ook wat zelfstandiger.

Voor de verzorger en de vriend graag een echte aanmelding, topics zoek ik gewoon altijd :'D

xxx Esmee
Terug naar boven Ga naar beneden
Elkkit
Member
[Little search for my cutey] 2agvib
Esmee
183
Actief
I'm as single as a dollar and I'm not looking for change.

CAT'S PROFILE
Age: 4 Months young
Gender: She-cat ♀
Rank:
Elkkit
BerichtOnderwerp: Re: [Little search for my cutey]   [Little search for my cutey] Icon_minitimezo 28 jul 2013 - 14:33

*Points*
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionpelt
Member
[Little search for my cutey] DPKsfdL
Stijn~
59
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons.
Gender:
Rank:
Lionpelt
BerichtOnderwerp: Re: [Little search for my cutey]   [Little search for my cutey] Icon_minitimezo 28 jul 2013 - 14:36

ik heb Parrotkit wel als vriend. hij is een kitten van Cherryleaf x Twilightmoon, hij moet nog wel geboren worden so..
Terug naar boven Ga naar beneden
Swiftfur
Member
[Little search for my cutey] Wjdn2p
Dagmar
255
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Swiftfur
BerichtOnderwerp: Re: [Little search for my cutey]   [Little search for my cutey] Icon_minitimezo 28 jul 2013 - 15:44

ik heb Swiftfur wel als verzorger ze is een lieve en zachte kat die houdt van kittens
Terug naar boven Ga naar beneden
Crowdance
Member
[Little search for my cutey] DPKsfdL
Izzaaaah!
340
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Crowdance
BerichtOnderwerp: Re: [Little search for my cutey]   [Little search for my cutey] Icon_minitimema 29 jul 2013 - 12:28

Ik heb Thornclaw wel als verzorger. Ze is erg aardig en begrijpt kittens volkomen. En ik heb Crowkit als vriendin. zie haar posts als je haar karakter wilt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elkkit
Member
[Little search for my cutey] 2agvib
Esmee
183
Actief
I'm as single as a dollar and I'm not looking for change.

CAT'S PROFILE
Age: 4 Months young
Gender: She-cat ♀
Rank:
Elkkit
BerichtOnderwerp: Re: [Little search for my cutey]   [Little search for my cutey] Icon_minitimema 29 jul 2013 - 12:44

Zouden jullie allemaal een klein simpel lijstje willen maken? :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Owlflight
Member
[Little search for my cutey] DPKsfdL
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!)
2917
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 39 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Owlflight
BerichtOnderwerp: Re: [Little search for my cutey]   [Little search for my cutey] Icon_minitimema 29 jul 2013 - 13:06

naam: Wolftear
persoonlijkheid (korte inhoud): een zelfverzekerde, lieve poes, die veel van gezelschap houd. Ze is ook erg speels voor een warrior.
vacht: Wolftear heefd een lange, gestreepte, grijze vacht.
ogen: Ze heefd blauw-grijze ogen
wil zijn: Verzorger
foto
Wolftear:
Terug naar boven Ga naar beneden
Pearleaf
Member
[Little search for my cutey] DPKsfdL
Amy
92

CAT'S PROFILE
Age: 10 moons
Gender:
Rank:
Pearleaf
BerichtOnderwerp: Re: [Little search for my cutey]   [Little search for my cutey] Icon_minitimema 29 jul 2013 - 13:09

Naam; Leafstorm
What; Verzorger > pleegmoeder
Why; Ze gaat dood, dat weet ik, maar ze krijgt zelf een nest kittens, en daar kan ze misschien in worden opgenomen. Dan ziet Leafstorm haar gewoon als haar eigen kitten, en dan ziet Elkkit haar als haar eigen moeder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Snoopdog
Member
[Little search for my cutey] DPKsfdL
Stijn~
33
Actief

CAT'S PROFILE
Age: About 18 moons sukka
Gender:
Rank:
Snoopdog
BerichtOnderwerp: Re: [Little search for my cutey]   [Little search for my cutey] Icon_minitimema 29 jul 2013 - 13:11

Name: Parrotkit
Gender: male
Age: Unborn
Personality [Short]: een verlegen kater die niet graag kletst. hij is meestal alleen aan het spelen
Looks: een witte kat met donker bruine tabby vlekken over heel zijn lichaam
My name: Stijn
Bekendste account: Undertaker
Wat: vriend
Terug naar boven Ga naar beneden
Swiftfur
Member
[Little search for my cutey] Wjdn2p
Dagmar
255
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Swiftfur
BerichtOnderwerp: Re: [Little search for my cutey]   [Little search for my cutey] Icon_minitimema 29 jul 2013 - 13:28

naam:Swiftfur
karakter: een lieve zachtaardige poes die houdt van kittens
wat:verzorger
Terug naar boven Ga naar beneden
Elkkit
Member
[Little search for my cutey] 2agvib
Esmee
183
Actief
I'm as single as a dollar and I'm not looking for change.

CAT'S PROFILE
Age: 4 Months young
Gender: She-cat ♀
Rank:
Elkkit
BerichtOnderwerp: Re: [Little search for my cutey]   [Little search for my cutey] Icon_minitimema 29 jul 2013 - 13:30

Dankje :]
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverkit,
Member
[Little search for my cutey] DPKsfdL
45

CAT'S PROFILE
Age: Unborn
Gender:
Rank:
Silverkit,
BerichtOnderwerp: Re: [Little search for my cutey]   [Little search for my cutey] Icon_minitimezo 4 aug 2013 - 13:25

Ik heb Silverkit als vriendin, ze zit in de windclan, maar moet nog wel geboren worden ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: [Little search for my cutey]   [Little search for my cutey] Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Little search for my cutey]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: