We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Esmee 183 Actief I'm as single as a dollar and I'm not looking for change.
CAT'S PROFILE Age: 4 Months young Gender: She-cat ♀ Rank:
Onderwerp: [Little search for my cutey] za 27 jul 2013 - 15:12
Hey!
Sinds een tijdje heb ik dit schatje aangemaakt <'3 Je snapt wel dat ik in elk geval wat dingen voor haar nodig heb, voordat ik de RPG instap. Voor de verandering heb ik eens gekozen voor een Windclan poesje. Ik zoek de volgende dingen voor haar:
-Verzorger (Warrior poes/kater die af en toe wat leuks met haar doet) -Vriend/in -Topics
Elkkit is nog niet zo zelfstandig. Ze blijft het liefste de hele dag bij haar verzorger. Dit kan natuurlijk niet, want die is zelf gewoon warrior. 's Nachts is ze bang voor enge geluiden en schaduwen, en vaak slaapt ze een hele nacht niet. De volgende dag zal ze de hele dag moe zijn. Dan ontmoet ze een andere kitten, die eigenlijk precies het tegenovergestelde van haar is. Door deze nieuwe vriend/in wordt Elkkit ook wat zelfstandiger.
Voor de verzorger en de vriend graag een echte aanmelding, topics zoek ik gewoon altijd :'D
xxx Esmee
I would tell you to go to hell, but I don't want to see you there
Elkkit
Member
Onderwerp: Re: [Little search for my cutey] zo 28 jul 2013 - 14:33
*Points*
Onderwerp: Re: [Little search for my cutey] ma 29 jul 2013 - 12:28
Ik heb Thornclaw wel als verzorger. Ze is erg aardig en begrijpt kittens volkomen. En ik heb Crowkit als vriendin. zie haar posts als je haar karakter wilt.
So won't you Save us, what we are, don't look clear, it's all uphill from here It's who we are Doesn't matter if we've gone too far Doesn't matter if it's all okay Doesn't matter if it's not our day
Song:
Memphis~Crowpaw'~Speedfire~Raggedkit.~Emrys~Owlfeather Pm's naar Memphis!
Crowpaw:
Elkkit
Member
Onderwerp: Re: [Little search for my cutey] ma 29 jul 2013 - 12:44
Zouden jullie allemaal een klein simpel lijstje willen maken? :3
Onderwerp: Re: [Little search for my cutey] ma 29 jul 2013 - 13:06
naam: Wolftear persoonlijkheid (korte inhoud): een zelfverzekerde, lieve poes, die veel van gezelschap houd. Ze is ook erg speels voor een warrior. vacht: Wolftear heefd een lange, gestreepte, grijze vacht. ogen: Ze heefd blauw-grijze ogen wil zijn: Verzorger foto
Onderwerp: Re: [Little search for my cutey] ma 29 jul 2013 - 13:09
Naam; Leafstorm What; Verzorger > pleegmoeder Why; Ze gaat dood, dat weet ik, maar ze krijgt zelf een nest kittens, en daar kan ze misschien in worden opgenomen. Dan ziet Leafstorm haar gewoon als haar eigen kitten, en dan ziet Elkkit haar als haar eigen moeder.
Snoopdog
Member
Stijn~ 33 Actief
CAT'S PROFILE Age: About 18 moons sukka Gender: Rank:
Onderwerp: Re: [Little search for my cutey] ma 29 jul 2013 - 13:11
Name: Parrotkit Gender: male Age: Unborn Personality [Short]: een verlegen kater die niet graag kletst. hij is meestal alleen aan het spelen Looks: een witte kat met donker bruine tabby vlekken over heel zijn lichaam My name: Stijn Bekendste account: Undertaker Wat: vriend