|
|
150 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 28 jul 2013 - 13:29 | |
| |
|
| |
Joos 1456
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 28 jul 2013 - 13:34 | |
| |
|
| |
Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 28 jul 2013 - 13:35 | |
| [3] Ashdrop [3] Lightningbolt [0] Thunderbolt n_n Mhegh, klaarmaken voor de barbecue en om twee uur vertrekken >> Dan kan ik alleen via mijn gsm posten, of ik moest daar de laptop even in m'n handen krijgen x3 |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 28 jul 2013 - 14:01 | |
| Daar ging mn humeur zeg. >< Ik denk da k tumblr maar nie meer in de gaten ga houden, want ik word helemaal ziek van alle hate hate hate. Om zulke onzinnige dingen en ja oke, ik ben het ook nie eens met alles wat er gebeurd, maar sommige mensen gaan ver. Veeel te ver. En het is niet zo dat het me wat doet, maar ik raak er een beetje moe van om al die vuile zooi door te moeten spitten om de dingen te vinden die me wél wat aangaan.
*ragemomentje* |
|
| |
Stijn~ 59 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 28 jul 2013 - 14:09 | |
| Lionpelt heeft zulke epic ogen O_O |
|
| |
Esmee 183 Actief I'm as single as a dollar and I'm not looking for change.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 28 jul 2013 - 14:11 | |
| Ik ben de enige fucking mongool die depri wordt als we een nieuwe layout hebben |
|
| |
699 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 28 jul 2013 - 14:14 | |
| mijn neefje zit heel de tijd te zagen dat hij te weinig verjaardagscadeaus krijgt, terwijl ik me af vraag hoe al die dingen ooit in hun auto gaan passen |
|
| |
Kip 346 Actief Screaming is the most beautiful sound of the night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 28 jul 2013 - 14:15 | |
| Whoa o.o ik kom een paar dagen niet online en er is een nieuwe lay-out x3
Prachtig<3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 28 jul 2013 - 14:16 | |
| Vreselijk bedoel je zeker. Sorry mensen, ik ben weer de enige die lastig gaat doen |
|
| |
699 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 28 jul 2013 - 14:17 | |
| ik was zelf zo gewoon geraakt aan die oude lay out, maar deze is ook leuk ^^ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 28 jul 2013 - 14:19 | |
| Ik haat lichte kleuren op een forum, in het bijzonder wit. Daarom had ik altijd Evening Meadow ingesteld |
|
| |
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 28 jul 2013 - 14:20 | |
| - Elkkit schreef:
- Vreselijk bedoel je zeker.
Sorry mensen, ik ben weer de enige die lastig gaat doen De vorige wende je ook aan. |
|
| |
Maaike 1518 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 28 jul 2013 - 14:23 | |
| - Elkkit schreef:
- Ik haat lichte kleuren op een forum, in het bijzonder wit. Daarom had ik altijd Evening Meadow ingesteld
Deze is donkerder dan Evening Meadow hoor.. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 28 jul 2013 - 14:25 | |
| Nouja, ik vond die kleuren mooier. En ik wende er wel aan, maar ik was erg gesteld op die layout. Maar sorry, ik heb hier niet veel te zeggen over de layout want ik neem aan dat er vrij weinig zal veranderen door de mening van een iemand >.< |
|
| |
Maaike 1518 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 28 jul 2013 - 14:28 | |
| - Elkkit schreef:
- Nouja, ik vond die kleuren mooier. En ik wende er wel aan, maar ik was erg gesteld op die layout.
Maar sorry, ik heb hier niet veel te zeggen over de layout want ik neem aan dat er vrij weinig zal veranderen door de mening van een iemand >.< Nee, sorry. Hoe graag we het ook willen, we kunnen niet iedereen tevreden stellen. Probeer er maar het beste van te maken en voor je het weet ben je hier ook aan gewend. Het idee van Warrior Cats is bovendien nog steeds hetzelfde. (: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 28 jul 2013 - 14:30 | |
| T is wel de 3e keer ondertussen, maar ik zal me again aan proberen te passen dan :$ |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 28 jul 2013 - 14:33 | |
| Tja dat heb je hé. Soms moet een lay veranderen en als je daar moeite mee hebt kunnen wij het niet makkelijker maken. Dat was al te zien bij die switch, want die werkt dus nie meer. |
|
| |
Maaike 1518 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 28 jul 2013 - 14:34 | |
| - Elkkit schreef:
- T is wel de 3e keer ondertussen, maar ik zal me again aan proberen te passen dan :$
Dankje, en dit blijft voorlopig de laatste keer, I promise. Zoals ik al zei zaten er in de vorige gewoon teveel fouten. |
|
| |
Joos 1456
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 28 jul 2013 - 14:35 | |
| Plus dat ze er toch echt wel wat tijd in hebben gestopt, ze hebben het niet alleen maar voor zichzelf gedaan ^^" |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 28 jul 2013 - 14:36 | |
| Pff nou nog mooier, zit ik nog langer hiermee opgescheept. Maar ik snap dat niet iedereen tevreden kan zijn, al ben ik nogal vaak de dupe... But okay ik hou d'r over op |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|