Algemene Onzin Topic - Pagina 17

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 33 ... 50  Volgende
Astralkit
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 17 DPKsfdL
150
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Astralkit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 17 Icon_minitimezo 28 jul 2013 - 13:29

Terug naar boven Ga naar beneden
Dotpaw
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 17 2qiqr8x

Joos
1456

CAT'S PROFILE
Rank:
Dotpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 17 Icon_minitimezo 28 jul 2013 - 13:34

Burnsoul schreef:
ja door Harebell, http://warriorcats.bigforumpro.com/t11788-aanmelding-medicine-cat-apprentice-shadowclan Ik had hem dus al eerder geclaimt ^^"

Dus je gaat dat acc aanmaken?
Littlestream
Member
Chi
3520
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 17 Icon_minitimezo 28 jul 2013 - 13:35

[3] Ashdrop
[3] Lightningbolt
[0] Thunderbolt
n_n
Mhegh, klaarmaken voor de barbecue en om twee uur vertrekken >>
Dan kan ik alleen via mijn gsm posten, of ik moest daar de laptop even in m'n handen krijgen x3
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Algemene Onzin Topic - Pagina 17 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 17 Icon_minitimezo 28 jul 2013 - 14:01

Daar ging mn humeur zeg. ><
Ik denk da k tumblr maar nie meer in de gaten ga houden, want ik word helemaal ziek van alle hate hate hate. Om zulke onzinnige dingen en ja oke, ik ben het ook nie eens met alles wat er gebeurd, maar sommige mensen gaan ver. Veeel te ver. En het is niet zo dat het me wat doet, maar ik raak er een beetje moe van om al die vuile zooi door te moeten spitten om de dingen te vinden die me wél wat aangaan.

*ragemomentje*
Lionpelt
Member
Stijn~
59
Actief

CAT'S PROFILE
Lionpelt
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 17 Icon_minitimezo 28 jul 2013 - 14:09

Lionpelt heeft zulke epic ogen O_O
Elkkit
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 17 2agvib
Esmee
183
Actief
I'm as single as a dollar and I'm not looking for change.

CAT'S PROFILE
Rank:
Elkkit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 17 Icon_minitimezo 28 jul 2013 - 14:11

Ik ben de enige fucking mongool die depri wordt als we een nieuwe layout hebben
Gleampool
Member
699
Actief

CAT'S PROFILE
Gleampool
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 17 Icon_minitimezo 28 jul 2013 - 14:14

mijn neefje zit heel de tijd te zagen dat hij te weinig verjaardagscadeaus krijgt, terwijl ik me af vraag hoe al die dingen ooit in hun auto gaan passen
Cyanide
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 17 Tumblr_on4cz9W9601voc1nyo1_250
Kip
346
Actief
Screaming is the most beautiful sound of the night

CAT'S PROFILE
Rank:
Cyanide
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 17 Icon_minitimezo 28 jul 2013 - 14:15

Whoa o.o ik kom een paar dagen niet online en er is een nieuwe lay-out x3

Prachtig<3
Elkkit
Member
Esmee
183
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Elkkit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 17 Icon_minitimezo 28 jul 2013 - 14:16

Vreselijk bedoel je zeker.
Sorry mensen, ik ben weer de enige die lastig gaat doen
Gleampool
Member
699
Actief

CAT'S PROFILE
Gleampool
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 17 Icon_minitimezo 28 jul 2013 - 14:17

ik was zelf zo gewoon geraakt aan die oude lay out, maar deze is ook leuk ^^
Elkkit
Member
Esmee
183
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Elkkit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 17 Icon_minitimezo 28 jul 2013 - 14:19

Ik haat lichte kleuren op een forum, in het bijzonder wit. Daarom had ik altijd Evening Meadow ingesteld
Firedance
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 17 Icon_minitimezo 28 jul 2013 - 14:20

Elkkit schreef:
Vreselijk bedoel je zeker.
Sorry mensen, ik ben weer de enige die lastig gaat doen

De vorige wende je ook aan.
Littlewish
Member
Maaike
1518
Actief

CAT'S PROFILE
Littlewish
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 17 Icon_minitimezo 28 jul 2013 - 14:23

Elkkit schreef:
Ik haat lichte kleuren op een forum, in het bijzonder wit. Daarom had ik altijd Evening Meadow ingesteld

Deze is donkerder dan Evening Meadow hoor..
Elkkit
Member
Esmee
183
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Elkkit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 17 Icon_minitimezo 28 jul 2013 - 14:25

Nouja, ik vond die kleuren mooier. En ik wende er wel aan, maar ik was erg gesteld op die layout.
Maar sorry, ik heb hier niet veel te zeggen over de layout want ik neem aan dat er vrij weinig zal veranderen door de mening van een iemand >.<
Littlewish
Member
Maaike
1518
Actief

CAT'S PROFILE
Littlewish
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 17 Icon_minitimezo 28 jul 2013 - 14:28

Elkkit schreef:
Nouja, ik vond die kleuren mooier. En ik wende er wel aan, maar ik was erg gesteld op die layout.
Maar sorry, ik heb hier niet veel te zeggen over de layout want ik neem aan dat er vrij weinig zal veranderen door de mening van een iemand >.<

Nee, sorry. Hoe graag we het ook willen, we kunnen niet iedereen tevreden stellen. Probeer er maar het beste van te maken en voor je het weet ben je hier ook aan gewend. Het idee van Warrior Cats is bovendien nog steeds hetzelfde. (:
Elkkit
Member
Esmee
183
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Elkkit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 17 Icon_minitimezo 28 jul 2013 - 14:30

T is wel de 3e keer ondertussen, maar ik zal me again aan proberen te passen dan :$
Firedance
WazBeer
12040
Actief

CAT'S PROFILE
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 17 Icon_minitimezo 28 jul 2013 - 14:33

Tja dat heb je hé. Soms moet een lay veranderen en als je daar moeite mee hebt kunnen wij het niet makkelijker maken. Dat was al te zien bij die switch, want die werkt dus nie meer.
Littlewish
Member
Maaike
1518
Actief

CAT'S PROFILE
Littlewish
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 17 Icon_minitimezo 28 jul 2013 - 14:34

Elkkit schreef:
T is wel de 3e keer ondertussen, maar ik zal me again aan proberen te passen dan :$

Dankje, en dit blijft voorlopig de laatste keer, I promise. Zoals ik al zei zaten er in de vorige gewoon teveel fouten.
Dotpaw
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 17 2qiqr8x

Joos
1456

CAT'S PROFILE
Rank:
Dotpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 17 Icon_minitimezo 28 jul 2013 - 14:35

Plus dat ze er toch echt wel wat tijd in hebben gestopt, ze hebben het niet alleen maar voor zichzelf gedaan ^^"
Elkkit
Member
Esmee
183
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Elkkit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 17 Icon_minitimezo 28 jul 2013 - 14:36

Pff nou nog mooier, zit ik nog langer hiermee opgescheept. Maar ik snap dat niet iedereen tevreden kan zijn, al ben ik nogal vaak de dupe...
But okay ik hou d'r over op
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 17 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 17 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 33 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: