[!GEKOZEN!] Leafstorm x Blithesoul - Pagina 3



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 [!GEKOZEN!] Leafstorm x Blithesoul

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ducklingkit
Member
[!GEKOZEN!] Leafstorm x Blithesoul - Pagina 3 DPKsfdL
Loïs
105
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10 Weeks now.
Gender:
Rank:
Ducklingkit
BerichtOnderwerp: Re: [!GEKOZEN!] Leafstorm x Blithesoul   [!GEKOZEN!] Leafstorm x Blithesoul - Pagina 3 Icon_minitimewo 7 aug 2013 - 23:19

http://www.zelkovaragdolls.com/034.htm

Is dit ook mogelijk? Ik hoop het echt heeeel erg want bij deze is het veel makkelijker om een oudere versie te vinden. Aangezien deze bij de fokker blijft komen hier meer foto's van en het past ook veel beter bij het karakter. Dus ik heb het liefst dat ik deze kan gebruiken, want voor die andere een volwassen versie te vinden is gewoon vreselijk moeilijk Wink

[edit=Deze is misschien beter aangezien deze geen tabby-achtige streepjes heeft.
http://www.zelkovaragdolls.com/033.htm
Terug naar boven Ga naar beneden
Leafheart
StarClan
[!GEKOZEN!] Leafstorm x Blithesoul - Pagina 3 DPKsfdL
Sarah
296
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 manen
Gender:
Rank:
Leafheart
BerichtOnderwerp: Re: [!GEKOZEN!] Leafstorm x Blithesoul   [!GEKOZEN!] Leafstorm x Blithesoul - Pagina 3 Icon_minitimedo 8 aug 2013 - 14:35

Hier is mijn aanmelding:


Dotkit
Dotkit
Windclan|Poes|Kitten


Algemene info
-----------------
Clan: Windclan
Clanleader: Hollystar
Leeftijd: Unborn
Geslacht: Poes
Naam: Dotkit
Eerdere namen: /
Toekomstige namen: Dotpaw, Dotspot
Rang: Kitten
Eerdere rangen: /
Toekomstige rangen: Apprentice, warrior, deputy? Leader? Medicine cat (apprentice)?


Familie
-----------------
Moeder: Leafstorm
Vader: Blithesoul
Broers: ?
Zussen: ?
Overige familie: ?

Innerlijk
-----------------
Dotkit is een actieve ietwat opstandige kitten. Ze luistert niet echt naar haar ouders. Ze gaat vaak op avontuur en sleurt dan haar broertjes en zusjes mee. Zo komt ze vaak in de problemen. Ze heeft erg veel energie, wat erg vermoeiend zal zijn voor haar mentor.

Uiterlijk
-----------------
Dotkit is een mooie calico poes, met een lange vacht. Ze heeft mooie bruine ogen en een roos neusje. Ze is opvallend klein voor haar leeftijd maar ze staat hoog op haar poten, waardoor het lengteverschil met haar broertjes en zusjes niet zo groot is.

Over mij
-----------------
Naam: Sarah
Bekendste account: Leafheart
Andere accounts: Goldenkit, Dogfang, Merida
Hobby's: Tekenen, rpg'en, lezen, surfen(op internet),...
Voorbeeldpost: Het was stralend weer en de zon scheen helder over het camp. Dotkit trippelde rusteloos rond. Hier en daar zaten groepjes katten gezellig te praten. Ze zocht iemand die met haar wou spelen. De meeste kittens zaten echter in de koele nursery en wouden niet naar buiten omdat het te warm was. Dus liep de kleine calico poes alleen rond in het camp, en zocht ze iets om te doen. Misschien was er ergens een apprentice die haar wat trucjes wou leren of een elder die een spannend verhaal had.
Motivatie: Ik vind Leafstorm een leuk karakter, en zou het erg leuk vinden om een kitten te mogen spelen van haar nestje.


Met dank aan Babs voor de codes van de cheet



Terug naar boven Ga naar beneden
Hollywood
Member
[!GEKOZEN!] Leafstorm x Blithesoul - Pagina 3 DPKsfdL
Viktor
17
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 26 moons old
Gender:
Rank:
Hollywood
BerichtOnderwerp: Re: [!GEKOZEN!] Leafstorm x Blithesoul   [!GEKOZEN!] Leafstorm x Blithesoul - Pagina 3 Icon_minitimevr 9 aug 2013 - 18:22

@Melissa
Ja hoor, dat uiterlijk is mogelijk (;
Terug naar boven Ga naar beneden
Ducklingkit
Member
[!GEKOZEN!] Leafstorm x Blithesoul - Pagina 3 DPKsfdL
Loïs
105
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10 Weeks now.
Gender:
Rank:
Ducklingkit
BerichtOnderwerp: Re: [!GEKOZEN!] Leafstorm x Blithesoul   [!GEKOZEN!] Leafstorm x Blithesoul - Pagina 3 Icon_minitimeza 10 aug 2013 - 14:33

[!GEKOZEN!] Leafstorm x Blithesoul - Pagina 3 Flli86


»M e«
Real name: Melissa
Actieve accounts: Batkit, Hummingkit, Firekit'
Leeftijd: 13 jaar
RPG ervaring: Veel meer dan een jaar inmiddels, maar ik begon al met best lange posts volgens mij (niet dat die heel goed waren ofzo)
Motivatie: Laat ik maar eens beginnen met het feit dat ik Leafstorm altijd al leuk vond en Blithesoul ook heel erg cool <3 een van de kittens spelen lijkt mij echt geweldig. Het hele verhaallijn is erg goed uitgewerkt enzo, net zoals het hele idee. Aangezien ik gewoon beter met verdrietige karakters post en ook meer inspiratie heb leek het me leuk. Eerst twijfelde ik nog, maar door de ideeën die ik nu met mijn karakter heb ben ik er zeker over dat ik me aanmeld. Ik ben echt gek op haar karakter in ik vind haar nu al cool. Ik ga dan ook echt mijn best met deze aanmelding doen, aangezien ik deze kans maar een keer krijg, en ik vreselijk graag een kitten wil bespelen. Ik post momenteel veel met Batkit, die is dan ook mijn hoofdaccount aangezien ik met haar altijd wel inspiratie heb. Fadingkit zal waarschijnlijk ook wel een hoofdaccount worden, want met dit soort karakter gaat posten ook altijd goed. Voor de rest hou ik Hummingkit, Firekit' en als het kan en als ik ook tijd heb Icespirit actief.
Iets wat je zeker moet weten: Ik weet het, ik post dit bij elke aanmelding, maar ik doe het omdat ik hier nog weinig heb gepost, en ik ben hier ook nog niet vreselijk lang.Ik ben hier nog niet mega lang en ik heb hier weinig gepost (met Solarsoul), maar ik ben echt geen beginner. Ik sta bekend als Alpha Vìra, de Tundra Pack leider op Serigala. Ik ben daar nu ook actief. Maar ik post daar momenteel wel wat minder
Blijf ik actief: Ja, C:

~~~~~~~~~~~~~~~~

» G e n e r a l «
Current Name; Fadingkit (kan eventueel veranderen)
Former Names; -
Future names: Fadingpaw - Fadinglight(s)/hope/fear/glow/tear(s)/voice/falcon/ferret - Fadingstar(?)
Nickname: Fading
Gender; Female
Age; Unborn
Mother: Leafstorm
Father: Blithesoul
Siblings; Pearkit and... ?
Partner; Single
Crush; None

Lifestyle; Clancat
Clanleader: Holystar
Current Clan; Windclan
Former Clan; Unborn
Future Clan; Starclan(?) Darkforest (?)
Current Rank; Kit
Former Ranks; None
Future Ranks; Apprentice - Warrior - Deputy(?) - Leader(?) - Elder (?)
Mentor: None
Former Mentor; None
Current Apprentice; None
Former Apprentice; None
Birht place: Windclan camp, Nursery
Birth season: Leaf-bare (?)

~~~~~~~~~~~~~~~~~

» O u t s i d e «
{K i t t e n}
Fur; Beige
Coat Length; halflong
Pattern; Blue Mitted Mink
Eyes; Bright darkblue
Nose Color; Pink
Pawpads: Pink
Built; Big, strong
{ K i t t e n } Fading wordt geboren als een donker beige kitten met wat donkere plekken op haar kop. Als ze ouder wordt wordt haar vachtkleur wat lichter en grijzer. Haar ogen zijn in het begin heel donker van kleur maar ook die worden iets lichter als ze ouder wordt. Ze is groot en ziet er sterk en gezond uit. Maar als haar moeder sterft zal ze mager en slap.
Extraordinary Things; None

{A p p r e n t i c e}
Fur; Beige
Coat Length; Halflong
Pattern; Blue Mitted Mink with white chest, belly and paws
Eyes; Light blue with some green
Nose Color; Pink
Pads color: Dark pink
Built; Big, skinny
{ A p p r e n t i c e } In haar Apprentice tijd is ze duidelijk mager en zwak. Haar vacht ziet er niet echt gezond uit waardoor het meteen al duidelijk is dat ze niet zo veel om haar verzorging geeft. Aan de vachtkleur is weinig veranderd, behalve dan dat het wat lichter is. Het is wel langer, waardoor het minder zichtbaar is dat ze zo mager is. Haar ogen zijn wel iets groener geworden, waardoor het zichtbaar is dat die later volledig groen worden.
Extraordinary Things; She is very skinny and weak

{W a r r i o r}
Fur; Beige
Coat Length; Long
Pattern; Blue Mitted Mink
Eyes; Light apple green
Nose Color; Pink
Pads color: Dark Pink
Built; Very big
{ W a r r i o r } Haar vacht is nog steeds wat beige achtig van kleur, maar nu langer. Haar ogen zijn ook wat veranderd en hebben nu een soort appelgroene kleur. Voor de rest is het een grote poes, ze ziet er wat mollig uit, maar onder haar vacht is ze echter mager. Ondanks haar grote is ze niet echt bijzonder veel gespierd en haar conditie is ook nog steeds wat slechter dan gewoon.
Extraordinary Things; She is still skinny

~~~~~~~~~~~~~~~~

» I n s i d e «
General (voor dood moeder): Voor Leafstorms dood is het een redelijk vrolijke kitten die niet in Starclan geloofd. Ze is lief en verstandig. Fading denk goed na voordat ze iets doet en probeert gevaar te vermijden. Zelf is ze dapper en zou ze andere zonder enkele angst redden. Hoewel ze soms wel bang is verbergt ze dat, net zoals verdriet. In de ogen van andere is ze sterk en zal je haar niet snel laten huilen. Maar echter kijken die enkel naar haar buitenkant. Want van binnen is ze makkelijk om te raken en pijn te doen. Fading is dan ook gevoelig voor gepest worden, maar laat niets merken waardoor niemand door heeft hoe erg het pijn bij haar doet. echter heeft ze weinig vijanden en zal ze eerder wat populair worden vanwege haar vriendelijkheid. Echt vrienden zal ze je niet snel tot waarschijnlijk nooit noemen, maar ze zal wel heel veel voor je over hebben als ze je mag. Als ze je niet mag blijft ze ook wel vriendelijk. Maar als je gemeen tegen haar doet kan ze ook wel redelijk gemeen zijn, ze heeft veel uithoudingsvermogen, waardoor ze soms door gaat totdat je opgeeft. Hierdoor kan ze andermans leven behoorlijk vervelend maken. in andere woorden, ze is gewoon een lief, dapper en leuk poesje die zichzelf makkelijk kan verdedigen.
General (na dood moeder): De dood van haar moeder zal een gigantische schok voor haar zijn, vooral door het feit dat zij het had kunnen voorkomen. Aangezien ze wist dat het niet mocht had ze de andere misschien terug kunnen roepen om niet mee te gaan. Maar op een of andere manier voelde ze zich gedwongen. Fading voelt zich dan ook vreselijk schuldig en naar, want ze denkt dat het haar schuld was. Hierdoor zal ze ook bang worden dat iemand dat merkt. Ze begint dan ook steeds meer te geloven dat het door haar komt, daarom durft ze niet meer echt contact te maken. Met als gevolg dat ze stil is en niets meer zegt. Zodra je contact wilt maken zal ze vluchten, meestal komt ze weer terug na een tijdje. Maar ze zal wel steeds banger worden. Uiteindelijk wordt het haar te veel, ze gaat naar haar vader en vraagt hem om hulp. Want ze weet dat het niet langer zo door kan gaan.

Personality (Na moeders dood):
{ D o e s n 't . T a l k } De dood van Leafstorm raakt haar hard, zo hard dat ze niet meer wil praten en weg vlucht als iemand dat wel wil. Daarom al ze al haar vrienden verliezen, niemand begrijpt haar en waarom ze dat doet, daarom zal iedereen haar uiteindelijk een beetje negeren. Hoewel ze enkel tegen iets tegen de gene die ze goed kent zegt zal dat weinig zijn, waardoor niemand er achter komt hoe ze zich voelt.

{ S a d . a n d . L o n e l y } Doordat iedereen haar in de steek laat zal ze zich elke dag eenzamer voelen, Uiteindelijk zal dat dan ook te veel worden. Dan gaat ze naar haar vader. De enige waar ze wel normaal tegen durft te praten. Maar een antwoordt geven op de vraag 'Waarom praat je niet?' doet ze niet. Het enige wat ze laat blijken is hoeveel de dood van Haar moeder haar heeft geraakt. Voor de dood was haar moeder erg belangrijk voor haar.    

{ F e e l i n g . G u i l t y } Na Leafstorms dood voelt ze zich vreselijk schuldig. Voor haar gevoel is het haar fout. Ondanks dat de queen die hun verzorgde hun weg liet wist zij dat het niet mocht. Dat is dan ook een van de reden van haar verdriet. Zij denkt dat het haar fout is, en dat gevoel wordt steeds erger, aangezien ze er steeds aan terug denkt. Ze probeert contact ook te vermijden en wil vluchten, want ze is bang dat iemand daar achter komt. Ze wegert dan ook om te praten om dat te voorkomen.

Important: Ik ben van plan om dit haar basis te laten zijn. Ze zal ongeveer zo zijn, maar in de RPG zal ik haar nog verder uitwerken. Sommige dingen zulken later niet meer kloppen, maar als kitten is ze ongeveer dit

favorite season: New-leaf
Likes: Her dad, being alone, night, stars
Dislikes: Talking, death, company, pain, murderers, daylight, other predators, herself, Thunder
Fear: Losing family, contact, Thunder and other hard noice

~~~~~~~~~~~~~~~~

» S k i l l s «
Sociaal
Vriendelijk: ✦✦✦✦✧
Omgang met andere Kits: ✦✦✦✦✧
Buiten de clan: ✦✦✧✧✧
Omgang met Elders: ✦✦✦✧✧
Binnen de clan: ✦✦✦✦✧

Zintuigen en algemeen
Snelheid: ✦✦✦✦✧
Behendigheid: ✦✦✦✦✦
Evenwicht: ✦✦✦✦✧
Zicht: ✦✦✦✦✧
Kracht: ✦✦✦✧✧
Doorzettingsvermogen: ✦✦✦✦✧
Geduld: ✦✦✦✦✧
Gehoor: ✦✦✦✧✧
Onzekerheid/gevoeligheid: ✦✦✧✧✧
Angst: ✦✦✧✧✧

Overig
Jacht: ✦✦✦✧✧
Zwemmen: ✦✦✧✧✧
Klimmen: ✦✦✦✦✧
Vechten: ✦✦✧✧✧
Bescherming: ✦✦✦✧✧
Sluipen: ✦✦✦✧✧
Kennis van natuur: ✦✦✦✧✧
Kennis van natuur en andere dieren: ✦✦✧✧✧
Kennis van Twolegs: ✧✧✧✧✧
Extraordinary Things; None

Na de dood van haar moeder:

~~~~~~~~~~~~~~~~

» A w a r d s «
In RPG: None
Out of RPG: None

~~~~~~~~~~~~~~~~

» P o s t «
VB post kit voor de dood van Leafstorm:

VB post kit na de dood van Leafstorm:

~~~~~~~~~~~~~~~~

» S e t j e «
Ik denk niet dat ik die van Warrior gebruik
Kit:
Apprentice:
Warrior:

~~~~~~~~~~~~~~~~

» I d e a s «

Ik heb best veel plannen met haar en deze staan hier allemaal op een rijtje :)Sommige kunnen misschien niet, maar dat bekijken we wel C: Alles wat schuin gedrukt is weet ik nog niet zeker.

1.Ze wordt als eerste geboren (als dat kan) waardoor ze voor haar gevoel verantwoordelijk is voor alles wat er met haar familie gebeurd. Hierdoor is ze wat voorzichtig en heel erg beschermend. Toch houd ze ook wel van spanning, maar als er iets mis gaat doet ze er alles aan om dat weer terug te draaien.
2. Voor de dood van Leafstorm heeft Fading veel vrienden, ze is best populair enzo, ook heeft ze een hele sterke band met haar moeder. Maar als die dood gaat stort haar wereld in. Ze wil als kitten alles een beetje beschermen en ze voelt dus dat ze verantwoordelijk is voor alles wat er met haar familie gebeurd. Daarom kruipt ze weg in een hoekje, ze praat niet meer, eet niet meer en wil het liefst stoppen met haar leven, ook al haar vrienden gaan een beetje bij haar weg. Hierdoor gaat ze veel naar haar vader, de enige waar ze wel tegen praat. Daardoor wordt hun band vreselijk sterk, maar ze zal haar moeder niet vergeten.
3. Als ze een mentor krijgt zegt ze nog steeds niets waardoor haar trainingen moeilijk gaan. Maar uiteindelijk weet haar mentor haar vertrouwen te winnen, ook tegen deze zal ze wat meer praten. Uiteindelijk na een lange tijd wordt ze warrior.
4. Als warrior is ze nog steeds wel afstandelijk en op zichzelf. Ook is ze nog steeds verdrietig en probeert ze vaak zelfmoord te plegen. Tot en een van haar vrienden/familie leden in gevaar komt door iets. Fading zal meteen klaar zijn om hem/haar te redden. Het lukt, maar echter loopt het niet voor beide goed af. Fading raakt tijdens het gevecht met een roofdier/Bloodclanner zwaar gewond en verliest een poot/haar zicht (?) Hierdoor zal ze elder worden op vroege leeftijd. Daar zal eindelijk weer wat contact maken.
5. In het begin zal ze een sterke band met Leafstorm hebben en een veel minder sterke met Blithesoul, die vertrouwt ze toch minder. Maar als Leafstorm een tijdje dood is en ze voelt zich alleen zal dit volledig veranderen, Ze zal dan een bijzonder hechte band met Blithesoul krijgen.

» R e l a t i o n s h i p s «

• Unsure
• Like
• Friend
• Best friend
• Crush
• Partner
• Family
• Don't like
• Hate
• Enemy

Leafstorm
Blithesoul


Laatst aangepast door Ducklingkit op zo 25 aug 2013 - 0:04; in totaal 18 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Aurum
Member
[!GEKOZEN!] Leafstorm x Blithesoul - Pagina 3 DPKsfdL
Bunny
456
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 56 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Aurum
BerichtOnderwerp: Re: [!GEKOZEN!] Leafstorm x Blithesoul   [!GEKOZEN!] Leafstorm x Blithesoul - Pagina 3 Icon_minitimeza 10 aug 2013 - 17:44

Chasinghope klinkt wel mooi :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Tiffany
Member
[!GEKOZEN!] Leafstorm x Blithesoul - Pagina 3 DPKsfdL
164
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 3 moons.♥
Gender:
Rank:
Tiffany
BerichtOnderwerp: Re: [!GEKOZEN!] Leafstorm x Blithesoul   [!GEKOZEN!] Leafstorm x Blithesoul - Pagina 3 Icon_minitimeza 10 aug 2013 - 20:26

Mijn aanmelding komt nog :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Ducklingkit
Member
[!GEKOZEN!] Leafstorm x Blithesoul - Pagina 3 DPKsfdL
Loïs
105
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10 Weeks now.
Gender:
Rank:
Ducklingkit
BerichtOnderwerp: Re: [!GEKOZEN!] Leafstorm x Blithesoul   [!GEKOZEN!] Leafstorm x Blithesoul - Pagina 3 Icon_minitimedi 13 aug 2013 - 14:58

Mijn aanmelding is bijna af, er moet alleen nog een vb post bij, het karakter moet nog een beetje afgemaakt worden en ik moet alles nog even door lezen Smile Hij staat er wel alvast Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Aurum
Member
[!GEKOZEN!] Leafstorm x Blithesoul - Pagina 3 DPKsfdL
Bunny
456
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 56 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Aurum
BerichtOnderwerp: Re: [!GEKOZEN!] Leafstorm x Blithesoul   [!GEKOZEN!] Leafstorm x Blithesoul - Pagina 3 Icon_minitimedi 13 aug 2013 - 15:12

tegen die aanmelding kan ik niet tegenop :O
Terug naar boven Ga naar beneden
camarovi
Member
[!GEKOZEN!] Leafstorm x Blithesoul - Pagina 3 DPKsfdL
✻Mart✻
364

CAT'S PROFILE
Age: 12 maand
Gender:
Rank:
camarovi
BerichtOnderwerp: Re: [!GEKOZEN!] Leafstorm x Blithesoul   [!GEKOZEN!] Leafstorm x Blithesoul - Pagina 3 Icon_minitimedo 15 aug 2013 - 22:27





|General|
Name: Eclipsekit
Future names: Eclipsepaw, Eclipse(?), Eclipsestar (?)
Gender: Male
Age: Unborn
Clan: WindClan
Rang: Kit
Future Ranks: Apprentice, Warrior, Deputy(?), Leader(?), Elder


|Outside|
Fur: Redelijk kort, zwart met wit
Eyes: groen
Paws: Roze, met donkerbruine vlekken
Nose: lichtroze
Build: redelijk klein, tenger maar gespierd
Picture: http://www.fantom-xp.com/nl_20_~_Black-white_kitten.html


|Inside|
Uncertain
Als kit is Eclipse erg onzeker, en hij twijfelt vaak over zichzelf. Gelukkig leert hij als apprentice daarmee om te gaan en als warrior groeit hij uit tot een zelfzekere, sterke krijger.

Loyal
Eclipsekit is erg loyaal, de Clan gaat voor hem boven alles, en als je eenmaal zijn vriend bent, staat hij altijd voor je klaar.


|Skills|
Omgang: ●●ооо
Snelheid: ●●●●●
Behendigheid: ●●●●о
Vechten: ●●●оо
Zicht: ●●●оо
Gehoor: ●●●оо
Reuk: ●●ооо
Jacht: ●●●●о
Zwemmen: ооооо
Klimmen: ●●●●о


|About Myself|
Naam: Marte
Leeftijd: 13
Bekendste  account: Camarovi
RPG ervaring: 11 maand
Motivatie: Ik heb erg veel zin om met Eclipsekit te posten, en ik zit nu al een hele vakantie te denken over een nieuw account, dus het moest er maar eens van komen. Ik wou al lang een kat spelen die al vanaf zijn geboorte in de RPG zit, en in de WindClan. Eclipsekit komt er sowieso, maar het liefst toch mét ouders.


Laatst aangepast door camarovi op di 20 aug 2013 - 19:35; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Ducklingkit
Member
[!GEKOZEN!] Leafstorm x Blithesoul - Pagina 3 DPKsfdL
Loïs
105
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10 Weeks now.
Gender:
Rank:
Ducklingkit
BerichtOnderwerp: Re: [!GEKOZEN!] Leafstorm x Blithesoul   [!GEKOZEN!] Leafstorm x Blithesoul - Pagina 3 Icon_minitimevr 16 aug 2013 - 18:46

De aanmelding is klaar! Very Happy Ik denk dat ik alles nu gewoon zo laat en ook niets meer verander. Ik controleer nog even op spellingfouten, maar dat is alles Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Owlflight
Member
[!GEKOZEN!] Leafstorm x Blithesoul - Pagina 3 DPKsfdL
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!)
2917
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 39 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Owlflight
BerichtOnderwerp: Re: [!GEKOZEN!] Leafstorm x Blithesoul   [!GEKOZEN!] Leafstorm x Blithesoul - Pagina 3 Icon_minitimevr 16 aug 2013 - 19:34

moet ik een voorbeeldpost maken?
Terug naar boven Ga naar beneden
James
Member
[!GEKOZEN!] Leafstorm x Blithesoul - Pagina 3 Tumblr_n48lv3KKjg1tz3qg4o2_250
Viktor
1058
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
James
BerichtOnderwerp: Re: [!GEKOZEN!] Leafstorm x Blithesoul   [!GEKOZEN!] Leafstorm x Blithesoul - Pagina 3 Icon_minitimevr 16 aug 2013 - 19:37

Vp mag altijd maar is niet noodzakelijk, alvast bedankt iedereen die een aanmelding heeft gemaakt ;3
Terug naar boven Ga naar beneden
camarovi
Member
[!GEKOZEN!] Leafstorm x Blithesoul - Pagina 3 DPKsfdL
✻Mart✻
364

CAT'S PROFILE
Age: 12 maand
Gender:
Rank:
camarovi
BerichtOnderwerp: Re: [!GEKOZEN!] Leafstorm x Blithesoul   [!GEKOZEN!] Leafstorm x Blithesoul - Pagina 3 Icon_minitimezo 18 aug 2013 - 12:46

Ik heb Eclipsekit's karakter nog een beetje verandert
Terug naar boven Ga naar beneden
Layra
Member
[!GEKOZEN!] Leafstorm x Blithesoul - Pagina 3 DPKsfdL
12
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender:
Rank:
Layra
BerichtOnderwerp: Re: [!GEKOZEN!] Leafstorm x Blithesoul   [!GEKOZEN!] Leafstorm x Blithesoul - Pagina 3 Icon_minitimezo 18 aug 2013 - 15:05

Ik heb Finchkits skills wat aangepast Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Ducklingkit
Member
[!GEKOZEN!] Leafstorm x Blithesoul - Pagina 3 DPKsfdL
Loïs
105
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10 Weeks now.
Gender:
Rank:
Ducklingkit
BerichtOnderwerp: Re: [!GEKOZEN!] Leafstorm x Blithesoul   [!GEKOZEN!] Leafstorm x Blithesoul - Pagina 3 Icon_minitimezo 18 aug 2013 - 16:04

Bij motivatie is ook weer wat veranderd. Ik ben van plan om veeeel meer accounts actief te houden Smile

Sorry dat ik hier steeds post als er een verandering is als dat irritant is, ik doe gewoon echt mijn best enzo. Aangzien ik Fading geweldig vind en dit echt bij haar past. Sowieso kost posten hier toch niet veel tijd wat ik met Batkit heb gemerkt. Het is voor mij dus mogelijk om veel accounts actief te houden en dat wilde ik er nog even bij zetten
Terug naar boven Ga naar beneden
Featherleaf
Member
[!GEKOZEN!] Leafstorm x Blithesoul - Pagina 3 DPKsfdL
Charlie O.0
173
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender:
Rank:
Featherleaf
BerichtOnderwerp: Re: [!GEKOZEN!] Leafstorm x Blithesoul   [!GEKOZEN!] Leafstorm x Blithesoul - Pagina 3 Icon_minitimedi 20 aug 2013 - 21:15

Ik wou even kijken of deze kleur mogelijk was (voor ik me ga aanmelden)?
[!GEKOZEN!] Leafstorm x Blithesoul - Pagina 3 C1761924-1377026024950423large
Terug naar boven Ga naar beneden
James
Member
[!GEKOZEN!] Leafstorm x Blithesoul - Pagina 3 Tumblr_n48lv3KKjg1tz3qg4o2_250
Viktor
1058
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
James
BerichtOnderwerp: Re: [!GEKOZEN!] Leafstorm x Blithesoul   [!GEKOZEN!] Leafstorm x Blithesoul - Pagina 3 Icon_minitimedi 20 aug 2013 - 21:23

Op de rand volgens mij, maar het kan nog, als de oogkleur blauw of groen is, is het goed voor mij (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Featherleaf
Member
[!GEKOZEN!] Leafstorm x Blithesoul - Pagina 3 DPKsfdL
Charlie O.0
173
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender:
Rank:
Featherleaf
BerichtOnderwerp: Re: [!GEKOZEN!] Leafstorm x Blithesoul   [!GEKOZEN!] Leafstorm x Blithesoul - Pagina 3 Icon_minitimewo 21 aug 2013 - 12:04






"Your time will come if you wait for it, if you wait for it
It's hard, believe me... I've tried
But I keep coming up short"


General
_______________________________________________________

Current name: Sootkit
Future names: Sootpaw, Sootflare
Gender: Male
Parents: Leafstorm x Blithesoul
Age: Unborn
Current rank: Kit
Future ranks: Apprentice, Warrior
Current Clan: WindClan
Lifestyle: Clancat
Siblings: ?



Outside
________________________________________________________

Fur: Licht grijs
Pattern: Geen
Length fur: Halflang
Eyes: Groen
Nose: Roodbruin
Build: Hij is niet zo groot, maar elegant en smal gebouwd. Daardoor is hij niet echt sterk.



Inside
________________________________________________________

[Betweterig][Arrogant][Veel Zelfvertrouwen][Eigenzinnig]

Algemeen :: Sootkit heeft altijd al een hoge eigendunk gehad. Hij is aardig arrogant en wilt niet geloven dat anderen beter zijn dan hem. Ook twijfelt hij nooit aan zichzelf, zijn ideeën zijn de beste en dus volgt hij die ook. Hij probeert anderen altijd te verbeteren. Soms is dit goed bedoeld, maar soms probeert hij ook gewoon gemeen te zijn. Eigenlijk is Sootkit goed in stemmingen en gevoelens peilen, maar als hij jong is gebruikt hij dit enkel om een gemene opmerking te maken.


Kit :: Door zijn kleine gestalte leert Sootkit snel van zich afbijten. De (speel)gevechten met de andere kits kan hij meestal niet halen, dus hij geeft een gemene opmerking en zoekt een verstopplek. Hij trekt zich niets aan van wat anderen denken. Ook krijgt hij geregeld op zijn kop door de bevelen van oudere katten niet te volgen en nooit te luisteren. Hij is heel erg gesteld op zijn familie, maar laat dit enkel aan Blithesoul merken.
[*Na dood Leafstorm  Hij is verschrikkelijk geraakt door de dood van zijn moeder, maar laat dit niet merken. Rest wordt uitgevogeld in RPG...]

Apprentice :: Sootpaw leert zijn behendigheid gebruiken in de strijd en gaat deze minder uit de weg. Door zijn training heen leert hij meer respect hebben voor katten die ouder zijn dan hem, maar hij blijft toch eigenzinnig. Altijd zijn eigen idee willen volgen, en als dat niet goedkomt, kan hij altijd wel een reden bedenken om eruit te komen.

Warrior :: Zijn vechten is veel verbeterd, ook al is zijn kracht minder ontwikkeld. Ook is hij nu minder arrogant dan vroeger, en kan als hij in een goede bui is weleens luisteren naar anderen. Hij moet niets hebben van vreemden, maar voor zijn familie en vrienden zou hij door het vuur gaan



Skills
________________________________________________________

Kracht
°°°

Behendigheid
°°°°

Jagen
°°°

Snelheid
°°°

Reukvermogen
°°

Gehoor
°°°

Zicht
°°°

Slimheid
°°°°°

Reactievermogen
°°°°

Klimmen
°°°°


About me
________________________________________________________

Name: Charlie
Age: 15
(Best-known) Accounts: Featherleaf, Rainfall, Gingerpaw
Promise to stay active: Absoluut! I just ♥️ Sootflare!
Motivation: Ik vind dit gewoon een awesome karakter, en ik wil al zo lang een WindClan kat spelen. Met Sootflare heb ik gewoon zo veel inspiratie Razz

Voorbeeldpost
________________________________________________________

Hier is ie:


Photo's:


Laatst aangepast door Featherleaf op vr 23 aug 2013 - 13:00; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
James
Member
[!GEKOZEN!] Leafstorm x Blithesoul - Pagina 3 Tumblr_n48lv3KKjg1tz3qg4o2_250
Viktor
1058
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
James
BerichtOnderwerp: Re: [!GEKOZEN!] Leafstorm x Blithesoul   [!GEKOZEN!] Leafstorm x Blithesoul - Pagina 3 Icon_minitimewo 21 aug 2013 - 21:15

De aanmeldingen gaan zondagavond worden gesloten, maandag gaan Daan en ik de kittens kiezen (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Leafstorm
StarClan
[!GEKOZEN!] Leafstorm x Blithesoul - Pagina 3 DPKsfdL
Daan :3
737
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Forever 28 moons
Gender:
Rank:
Leafstorm
BerichtOnderwerp: Re: [!GEKOZEN!] Leafstorm x Blithesoul   [!GEKOZEN!] Leafstorm x Blithesoul - Pagina 3 Icon_minitimezo 25 aug 2013 - 15:00

We hebben gekozen!
Eigenlijk zouden we het morgen pas bekend maken, maar we konden gewoon niet wachten met kiezen. Een aantal waren voor ons vanaf het begin al duidelijk, en over sommige hebben we heel veel getwijfeld. Het nest bestaat uiteindelijk uit 6 kittens, waarvan 2 katertjes en 4 poesjes. Ik meldt hierbij wel meteen dat het nog even duurt voordat de kittens worden geboren, want we willen nog een paar topics doen tussen Leaf x Blithe. De accounts mogen al worden aangemaakt, aangemeld bij WindClan etc, maar dus nog niet posten. Viktor en ik spelen voor de duidelijk allebei een kitten.

En we hebben gekozen voor *pampampam*:

Xx Daan(Leafstorm) & Viktor(Blithesoul)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: [!GEKOZEN!] Leafstorm x Blithesoul   [!GEKOZEN!] Leafstorm x Blithesoul - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[!GEKOZEN!] Leafstorm x Blithesoul
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: