| ||Lol with cupcakes }} Setjesshopje | |
|
|
Lis 102 Actief
| |
| Onderwerp: Re: ||Lol with cupcakes }} Setjesshopje vr 26 jul 2013 - 11:32 | |
| Chrissy, Dat kan je toch ook gewoon veranderen? Of werk je niet met gimp/photoshop/_ ? Want dan kan je dat toch gewoon opslaan en openen, waardoor je nog alles kan veranderen aan die afbeelding?? |
|
| |
Chrissy 164 Actief
| |
| Onderwerp: Re: ||Lol with cupcakes }} Setjesshopje vr 26 jul 2013 - 12:30 | |
| nope, ik heb hem al geheel opgeslagen en gesloten dus kan niet veel meer veranderen, maar heb de kleine dingen al wel opgeslagen ;D |
|
| |
Esmee 1926 Actief One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.
| |
| Onderwerp: Re: ||Lol with cupcakes }} Setjesshopje vr 26 jul 2013 - 13:28 | |
| Haha, niet opgelet xD Maakt niet uit joh, er zijn er heel veel die het altijd zo schrijven ^^ |
|
| |
Loïs 105 Actief
| |
| Onderwerp: Re: ||Lol with cupcakes }} Setjesshopje vr 26 jul 2013 - 14:33 | |
| Ik weet niet heel zeker of hij nog open was maar ik telde maar 5 aanvraagjes, alleen misschien heb ik het fout. Kan je trouwens ook een gif in een normaal plaatje verweken? zo ja;
- Spoiler:
Naam account: Ducklingkit Randje: Het zelfde als wat ik nu heb Fontsoort: Sierlijk Wat? Onderschrift Naam erop: Ja Eventueel tekstje: - Foto(s) http://www.zelkovaragdolls.com/litter08.htm (Liever niet die ene waarbij zij haar poot opsteekt) en deze, deze, deze (Deze vind ik het leukst) of deze (Ik vind de derde het leukst maar ik vond het moeilijk kiezen, misschien kan jij gewoon kijken welke het makkelijkste is om te gebruiken) Effecten: Kan je de gifs in het normale plaatje verwerken? Extra's: -
[edit=Ik zie dat hij dicht is, sorry. Ik plaats hem later even opnieuw. Maar ik zou wel willen weten of je ook gifs in normale plaatjes kan bewerken, want dat zocht ik juist ] |
|
| |
Mai :3 35
| |
| Onderwerp: Re: ||Lol with cupcakes }} Setjesshopje ma 29 jul 2013 - 10:55 | |
| |
|
| |
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!) 2917 Actief
| |
| Onderwerp: Re: ||Lol with cupcakes }} Setjesshopje ma 29 jul 2013 - 10:57 | |
| @Daan, volgens mij zijn de aanmeldigen gesloten |
|
| |
Chriss 245 Actief
| |
| Onderwerp: Re: ||Lol with cupcakes }} Setjesshopje ma 29 jul 2013 - 11:04 | |
| Ik maak die van Daan en Melissa nog, en verder derest, morgen! De rest die zixh nu nog aanmeld maak i niet meer c: |
|
| |
Esmee 183 Actief I'm as single as a dollar and I'm not looking for change.
| |
| |
| |
Chrissy 164 Actief
| |
| Onderwerp: Re: ||Lol with cupcakes }} Setjesshopje wo 31 jul 2013 - 17:16 | |
| Iedereens setje komt er zo snel mogelijk aan: - Blueeyes:
@Esmee, jou setje maak ik nu, maar het kan nog wel ff duren want het was een manip ;] |
|
| |
260
| |
| |
| |
10 Actief
| |
| Onderwerp: Re: ||Lol with cupcakes }} Setjesshopje zo 4 aug 2013 - 1:18 | |
| |
|
| |
164 Actief
| |
| Onderwerp: Re: ||Lol with cupcakes }} Setjesshopje do 8 aug 2013 - 14:37 | |
| Sorry, maar deze aanmelding doe ik niet want ik had gezegd dat ik gesloten was. Alle setjes komen nog en dan sluit dit shoje even, ik heb er gewoon weinig zin in. |
|
| |
| Onderwerp: Re: ||Lol with cupcakes }} Setjesshopje | |
| |
|
| |
|