| GZ: Familie, vrienden (Bloodclan) | |
|
Amy 43 Actief
| |
| Onderwerp: GZ: Familie, vrienden (Bloodclan) di 23 jul 2013 - 18:38 | |
| Hey, ik heb een nieuw accountje, genaamd Merida. Ik wacht op acceptatie in Bloodclan. Haar karakter en uiterlijk staan nog niet vast, maar ik was van plan om het een gemene, bloeddorstige opstandige kitten te maken. Met rode ogen en een zwarte vacht. maar zoals gezegd, het staat nog niet vast. Nu zoek ik nog ouders, en eventueel vrienden enzo. als je ouder wil zijn, wil je dan alsjeblieft dit lijstje invullen? Moeder: Vader: Andere kittens: Uiterlijk/karakter ouders: Als je een vriend ofzo wilt zijn, gil dan dat je een vriend wil zijn bedankt, |
|
| |
Amy 43 Actief
| |
| Onderwerp: Re: GZ: Familie, vrienden (Bloodclan) do 25 jul 2013 - 19:19 | |
| |
|
| |
Laurierblad 86 Actief
| |
| Onderwerp: Re: GZ: Familie, vrienden (Bloodclan) do 25 jul 2013 - 21:31 | |
| Mag je ook een zus of broer spelen? |
|
| |
Hanna! 118 Actief
| |
| Onderwerp: Re: GZ: Familie, vrienden (Bloodclan) do 25 jul 2013 - 21:55 | |
| ik heb Shimmerclaw wel, als vriendin |
|
| |
Sarah 296 Actief
| |
| Onderwerp: Re: GZ: Familie, vrienden (Bloodclan) vr 26 jul 2013 - 13:43 | |
| @Marik, tuurlijk ^^ @Nightwisper leuk, ze staat op mijn lijstje :3 welk karakter heeft ze?
|
|
| |
699 Actief
| |
| Onderwerp: Re: GZ: Familie, vrienden (Bloodclan) vr 26 jul 2013 - 14:12 | |
| Shimmerclaw: ze is over het algemeen vriendelijk, is graag alleen, maar ze kan ook een erg scherpe tong hebben en erg gemeen doen. |
|
| |
Sarah 296 Actief
| |
| Onderwerp: Re: GZ: Familie, vrienden (Bloodclan) vr 26 jul 2013 - 14:40 | |
| Lijkt me leuk :3 nog iemand voor ouders ofzo? eventueel een pleegmoeder mag ook |
|
| |
Laurierblad 86 Actief
| |
| Onderwerp: Re: GZ: Familie, vrienden (Bloodclan) vr 26 jul 2013 - 16:43 | |
| Naam: Silverlight wat: zusje Kleur vacht: wit kleur ogen: blauw Karakter: lief aardig en speels ze slaapt in de dag en is op in de nacht en zingt een liedje om andere wakker te maken en met ze te gaan spelen. Vaak denkt ze niet goed na en doet haar eigen wil. Ps: nieuw acc die ik aanmaak
|
|
| |
Sarah 296 Actief
| |
| Onderwerp: Re: GZ: Familie, vrienden (Bloodclan) vr 26 jul 2013 - 18:51 | |
| leuk, ongeveer compleet het tegengestelde als Merida ^^ Lijkt me leuk om te doen. |
|
| |
| Onderwerp: Re: GZ: Familie, vrienden (Bloodclan) | |
| |
|
| |
|