Fox banning [Frostlake&Minnowleaf][SPT] - Pagina 2

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Fox banning [Frostlake&Minnowleaf][SPT]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Minnowleaf
Member
Fox banning [Frostlake&Minnowleaf][SPT] - Pagina 2 DPKsfdL
Chi
194
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Minnowleaf
BerichtOnderwerp: Re: Fox banning [Frostlake&Minnowleaf][SPT]   Fox banning [Frostlake&Minnowleaf][SPT] - Pagina 2 Icon_minitimewo 24 jul 2013 - 12:03

Minnowleaf keek Shrewstar even vragend aan toen ze vroeg wie als eerste de vos wou afleiden. De poes wist toch dat zij dat het liefste wou doen? En daarbij, Minnowleaf had Shrewstar geïnformeerd over het feit dat er een vos was. Al gauw verbande de rode poes al die gedachten uit haar hoofd en veranderde ze haar vragende blik voor een neutrale. Shrewstar deed gewoon d'r job. "Ik." Miauwde ze tenslotte maar, waarna ze een klein stapje naar voren nam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shrewstar
StarClan
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: Fox banning [Frostlake&Minnowleaf][SPT]   Fox banning [Frostlake&Minnowleaf][SPT] - Pagina 2 Icon_minitimewo 24 jul 2013 - 12:36

Ze zag direct dat Frostlake de eer aan Minnowleaf gaf en die deze ook aanpakte. "Ik." Shrewstar knikte hierop. "Oké, Minnowleaf, je geeft een teken zodra je vermoeid begint te worden. Ga alstjeblieft niet de held uithangen, want een vos is zeker veel sneller dan een kat, dus wanneer het teken gegeven is neemt Frostlake je plek over en ik zal het laatste stuk doen. Maar wat doen we bij het Thunderpath? Oversteken? Want ik denk niet dat ik me kan omdraaien en me meteen in het gevecht stort."
Frostlake
StarClan
« Daan »
1370
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Frostlake
BerichtOnderwerp: Re: Fox banning [Frostlake&Minnowleaf][SPT]   Fox banning [Frostlake&Minnowleaf][SPT] - Pagina 2 Icon_minitimewo 24 jul 2013 - 13:11

Hij keek nog altijd naar Minnowleaf. "Ik." Miauwde ze tenslotte en Shrewstar knikte. "Oké, Minnowleaf, je geeft een teken zodra je vermoeid begint te worden. Ga alstjeblieft niet de held uithangen, want een vos is zeker veel sneller dan een kat, dus wanneer het teken gegeven is neemt Frostlake je plek over en ik zal het laatste stuk doen. Maar wat doen we bij het Thunderpath? Oversteken? Want ik denk niet dat ik me kan omdraaien en me meteen in het gevecht stort." De hersenen van Frostlake hadden tijdens dit verhaal al een plannetje bedacht. ''Wat nu als jij het Thunderpath dan oversteekt, en dan springen Minnowleaf en ik, ieder van een andere zei, op de vos af?'' Miauwde hij, en keek toen vragend naar beide poezen. Het was een risico, zeker voor Shrewstar, omdat ze moest oversteken, en ze kon niet wachten omdat de vos haar op de hielen zat.
Minnowleaf
Member
Chi
194
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Minnowleaf
BerichtOnderwerp: Re: Fox banning [Frostlake&Minnowleaf][SPT]   Fox banning [Frostlake&Minnowleaf][SPT] - Pagina 2 Icon_minitimewo 24 jul 2013 - 17:14

Ze vernauwde haar ogen even toen Shrewstar zei dat ze niet de held moest liggen uithangen. Had Minnowleaf dan gezegd dat ze dat ging doen, nee toch? De poes schudde die gedachte van haar af en knikte. Ze dacht even na over de vraag die de poes had gesteld. Maar nog voordat ze de kans kreeg iets te bedenken, luidde Frostlake zijn stem al. ''Wat nu als jij het Thunderpath dan oversteekt, en dan springen Minnowleaf en ik, ieder van een andere zei, op de vos af?'' Afkeurend schudde Minnowleaf haar kopje. Als Shrewstar overreden werd dan zaten ze weer zonder leader. En ze wou daarnaast gewoon niet dat Shrew iets overkwam. "Dat is de riskant." Miauwde ze zachtjes, voor het geval dat de vos ergens in de buurt was.
Shrewstar
StarClan
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: Fox banning [Frostlake&Minnowleaf][SPT]   Fox banning [Frostlake&Minnowleaf][SPT] - Pagina 2 Icon_minitimewo 24 jul 2013 - 20:34

''Wat nu als jij het Thunderpath dan oversteekt, en dan springen Minnowleaf en ik, ieder van een andere zei, op de vos af?'' Shrewstar haalde haar schouders op en richtte haar blik op Minnowleaf, die haar kop hevig stond te schudden. "Dat is de riskant." Shrewstar keek wat geschrokken naar de poes. "Heb jij dan een ander idee?" Vroeg Shrewstar dan maar, omdat ze niet erg veel tijd hadden, wie weet zat de vos nu al op het spoor van het kamp.
Minnowleaf
Member
Chi
194
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Minnowleaf
BerichtOnderwerp: Re: Fox banning [Frostlake&Minnowleaf][SPT]   Fox banning [Frostlake&Minnowleaf][SPT] - Pagina 2 Icon_minitimewo 24 jul 2013 - 21:09

"Heb jij dan een ander idee?" Minnowleaf trok even één van haar wenkbrauwen op. De poes mocht toch wel iets meer compassie tonen, Minnowleaf maakte zich alleen maar zorgen om haar. "Het is te riskant, het zou zonde zijn dat we onze leader verloren aan een stomme vos, niet?" Begon ze, koeler dan voorheen. Maar hierna zuchtte ze eventjes en keek ze beide katten ietwat vragend aan. "Maar als het niet anders kan, dan moet het maar zo." Ze haalde eventjes haar schouders op en keek Shrewstar bezorgd aan.

Sorry dat ik even voor Frostlake postte, maar het leek me handig dat ze de vraag al beantwoordde:3
Frostlake
StarClan
« Daan »
1370
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Frostlake
BerichtOnderwerp: Re: Fox banning [Frostlake&Minnowleaf][SPT]   Fox banning [Frostlake&Minnowleaf][SPT] - Pagina 2 Icon_minitimevr 26 jul 2013 - 11:31

De zwarte kater luisterde naar het gesprek van de twee poezen. "Het is te riskant, het zou zonde zijn dat we onze leader verloren aan een stomme vos, niet?" Miauwde Minnowleaf koeltjes op een eerdere vraag van Shrewstar. "Maar als het niet anders kan, dan moet het maar zo." Hij zag de bezorgde blik in Minnowleafs ogen. ''Ik ga wel als laatste en steek het Thunderpath over,'' besloot de kater vervolgens en wierp een koele blik op beide poezen. ''Kom, we moeten nú gaan!'' Hij keek vragend naar Shrewstar.
Shrewstar
StarClan
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: Fox banning [Frostlake&Minnowleaf][SPT]   Fox banning [Frostlake&Minnowleaf][SPT] - Pagina 2 Icon_minitimevr 26 jul 2013 - 13:28

Misschien dat ze wat te hard voor Minnowleaf was geweest, maar de Clan stond nu wel deels op het spel en ze hadden geen uren de tijd. "Het is te riskant, het zou zonde zijn dat we onze leader verloren aan een stomme vos, niet?" Het was duidelijk te merken dat haar toon wat veranderd was, maar Shrewstar kon haar woorden niet plots terugdraaien. "Maar als het niet anders kan, dan moet het maar zo." Frostlake sprak na een tijdje ook weer. ''Ik ga wel als laatste en steek het Thunderpath over,'' Meteen schudde Shrew haar kop. ''Kom, we moeten nú gaan!'' Vervolgens werd een blik op haar gericht. "Nee, Frostlake, het leven van een Warrior is niet veel specialer dan het leven van een Clanleader. Ik heb misschien meer ervaring met het oversteken van het Thunderpath en ik verzeker jullie ervan dat ik er levend vanaf kom. Ik weet hoe ik de monsters het beste kan ontwijken." Ze stond met een zwiep van haar staart op en keek beide Warriors serieus aan, geen tegenspraak meer duldend. "Dus, Minnowleaf gaat als eerste, vervolgens Frostlake en ik zal het laatste stuk doen. Zorg ervoor dat jullie mij en de vos ingehaald hebben vóór het Thunderpath, zodat de vos me niet op de hielen zit daar. Oké?"
Minnowleaf
Member
Chi
194
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Minnowleaf
BerichtOnderwerp: Re: Fox banning [Frostlake&Minnowleaf][SPT]   Fox banning [Frostlake&Minnowleaf][SPT] - Pagina 2 Icon_minitimevr 26 jul 2013 - 17:37

Ze keek ietwat verbaasd naar Frostlake die zich opofferde. Maar toen Shrew dat aanbod weigerde, kon ze het toch niet laten even haar wenkbrauwen op te halen. "Nee, Frostlake, het leven van een Warrior is niet veel specialer dan het leven van een Clanleader. Ik heb misschien meer ervaring met het oversteken van het Thunderpath en ik verzeker jullie ervan dat ik er levend vanaf kom. Ik weet hoe ik de monsters het beste kan ontwijken." Ze haalde haar schouders even op en keek beide katten met een serieuze blik aan. Het zou wel. "Dus, Minnowleaf gaat als eerste, vervolgens Frostlake en ik zal het laatste stuk doen. Zorg ervoor dat jullie mij en de vos ingehaald hebben vóór het Thunderpath, zodat de vos me niet op de hielen zit daar. Oké?" Ze knikte en sloeg even wild met haar rode staart. "Oké, dus ik lok 'm naar het Thunderpath, ergens onderweg neemt Frostlake het van me over en op het einde neem jij het over van Frostlake?" Ze wist dat haar zins opbouw niet helemaal correct was, maar ze wou snel handelen. Deze vos waarover ze het hadden kon elk moment uit de struiken springen, en ze was dan toch eerder een voorstander van het plan.
Frostlake
StarClan
« Daan »
1370
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Frostlake
BerichtOnderwerp: Re: Fox banning [Frostlake&Minnowleaf][SPT]   Fox banning [Frostlake&Minnowleaf][SPT] - Pagina 2 Icon_minitimezo 28 jul 2013 - 19:01

Frostlake knikte nadat de poezen de volgoorde nog eens herhaalden voor zichzelf. Zijn groene blik was op Minnowleaf gericht, en hij stond klaar om samen met Shrewstar richting het Thunerpath te gaan. Opeens zag hij een rode staart in de verte, dat was 'm! ''Daar,'' siste hij tegen Minnowleaf, en wachtte af.

- Echt flutjes, maar kunnen we dit topic voor donderdag afkrijgen, dan ga ik namelijk 3 weken op vakantie..
Shrewstar
StarClan
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: Fox banning [Frostlake&Minnowleaf][SPT]   Fox banning [Frostlake&Minnowleaf][SPT] - Pagina 2 Icon_minitimezo 28 jul 2013 - 19:05

"Oké, dus ik lok 'm naar het Thunderpath, ergens onderweg neemt Frostlake het van me over en op het einde neem jij het over van Frostlake?" Ja, nu was het correct. Plots hoorde ze Frostlake weer. ''Daar,'' Haar vacht begon wat te prikkelen bij het zien van de rode vacht. "Minnowleaf, roep iets zodra je denkt dat je het niet meer aan kan. Ga maar." Sprak de zwartwitte poes en knikte naar de Warrior. Vervolgens balanceerde ze op haar hielen zodat ze mee kon rennen zodra Minnowleaf van start ging.

OOC; Ik wil echt niets overhaasten hiermee, ik post zo snel mogelijk, maar de inhoud heb ik liever niet in hele snelle stukken :/
Minnowleaf
Member
Chi
194
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Minnowleaf
BerichtOnderwerp: Re: Fox banning [Frostlake&Minnowleaf][SPT]   Fox banning [Frostlake&Minnowleaf][SPT] - Pagina 2 Icon_minitimema 29 jul 2013 - 18:41

Toen ze de stem van Frostlake "Daar," hoorde zeggen, hield ze even haar adem in en keek ze de kant op die Frostlake bedoelde. Een felle oranje kleur betrad haar zichtveld. Nu pas voelde ze de zenuwen in haar buik prikken, maar alsnog keek ze vastberaden naar Shrewstar toen deze begon te spreken. "Minnowleaf, roep iets zodra je denkt dat je het niet meer aan kan. Ga maar." Ze knikte, en nog geen seconde later schoot ze vooruit. De vos keek op, en zodra die haar eigen rode vacht zag snelde het beest achter haar aan. Haar voeten raakten steeds sneller de aardbodem aan, en nog voordat ze het wist liet ze de twee andere katten achter zich. Echter wist ze wel dat die sowieso in aankomst waren, en dat wanneer ze niet meer kon Frostlake het van haar over zou nemen. Zacht gehijg kwam nu al voort vanuit haar mond, maar nog altijd gierde adrenaline door haar aderen heen.
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Fox banning [Frostlake&Minnowleaf][SPT]   Fox banning [Frostlake&Minnowleaf][SPT] - Pagina 2 Icon_minitime

Fox banning [Frostlake&Minnowleaf][SPT]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Boundaries :: Thunderpath-
Ga naar: