|
|
Chriss 245 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 22 jul 2013 - 15:57 | |
| Okii ;D Maak ook een ShadowClan kitten ;D Die zijn cool xD Ik heb daar nu 3 actieve katjes, en de rest is best inactief :'D |
|
| |
Tamar 280
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 22 jul 2013 - 16:00 | |
| - Icoon schreef:
- Okii ;D
Maak ook een ShadowClan kitten ;D Die zijn cool xD Ik heb daar nu 3 actieve katjes, en de rest is best inactief :'D Yeah, een SC kitten is een goed idee. Maar dan wordt het een jongen apprentice, denk ik. |
|
| |
Chriss 245 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 22 jul 2013 - 16:00 | |
| |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 22 jul 2013 - 16:02 | |
| Ik heb voor Starling ook maar één dingetje gepland, de rest is allemaal vanzelf gegaan x'D
Eerst zou het een vriendelijk verlegen poesje worden, niet dus >:3 |
|
| |
Chriss 245 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 22 jul 2013 - 16:03 | |
| - Shrewstar schreef:
- Ik heb voor Starling ook maar één dingetje gepland, de rest is allemaal vanzelf gegaan x'D
Eerst zou het een vriendelijk verlegen poesje worden, niet dus >:3 Hahaha, Starling verlegen xDD Niet echt xDD |
|
| |
Tamar 280
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 22 jul 2013 - 16:03 | |
| - Shrewstar schreef:
- Ik heb voor Starling ook maar één dingetje gepland, de rest is allemaal vanzelf gegaan x'D
Eerst zou het een vriendelijk verlegen poesje worden, niet dus >:3 Wait, zou Starling vriendelijk en verlegen worden? Haha, over shock gesproken. |
|
| |
Cees C: 1120 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 22 jul 2013 - 16:04 | |
| - Shrewstar schreef:
Eerst zou het een vriendelijk verlegen poesje worden, niet dus >:3 Whut? :'D Vriendelijk en verlegen? *Stares at topic Milky x Starling* |
|
| |
Chriss 245 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 22 jul 2013 - 16:09 | |
| |
|
| |
699 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 22 jul 2013 - 16:11 | |
| |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 22 jul 2013 - 16:11 | |
| - Timefall schreef:
- Shrewstar schreef:
Eerst zou het een vriendelijk verlegen poesje worden, niet dus >:3 Whut? :'D Vriendelijk en verlegen? *Stares at topic Milky x Starling* Bij d'r kittenaanmelding ja x'D Waar was ik mee bezig? D:Maar nu is ze veel awesomer >:3 |
|
| |
Tamar 280
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 22 jul 2013 - 16:13 | |
| |
|
| |
Esmee 544 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 22 jul 2013 - 16:16 | |
| Kestrel en Starling meten dringend weer een topic, of ik moet dringend op dat ene topic reageren |
|
| |
Chriss 245 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 22 jul 2013 - 16:16 | |
| |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 22 jul 2013 - 16:17 | |
| - Wingpaw schreef:
- Kestrel en Starling meten dringend weer een topic, of ik moet dringend op dat ene topic reageren
Jouw keuze, ik heb wel weer zin om met d'r evil te zijn x'D |
|
| |
Tamar 280
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 22 jul 2013 - 16:17 | |
| |
|
| |
Esmee 544 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 22 jul 2013 - 16:19 | |
| - Shrewstar schreef:
- Wingpaw schreef:
- Kestrel en Starling meten dringend weer een topic, of ik moet dringend op dat ene topic reageren
Jouw keuze, ik heb wel weer zin om met d'r evil te zijn x'D Tsja, eigenlijk hoopte ik dat ze Kestrel meer als een vriend zou gaan zien in plaats van evil tegen hem te doen x'3 |
|
| |
»Quinty« 1016 Actief I've never been good enough
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 22 jul 2013 - 16:24 | |
| Ik heb nog een plannetje voor een vrolijke, hypere apprentice die diep van binnen eigenlijk zwaar depressief is en vaker aan zelfmoord denkt dan dat je "prooi" zegt in één topic x'D |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 22 jul 2013 - 16:28 | |
| - Wingpaw schreef:
- Shrewstar schreef:
- Wingpaw schreef:
Jouw keuze, ik heb wel weer zin om met d'r evil te zijn x'D Tsja, eigenlijk hoopte ik dat ze Kestrel meer als een vriend zou gaan zien in plaats van evil tegen hem te doen x'3 Ik bedoel ook evil mét hem >:3 |
|
| |
Esmee 544 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 22 jul 2013 - 16:30 | |
| - Ashpaw. schreef:
- Wingpaw schreef:
- Shrewstar schreef:
- Wingpaw schreef:
Jouw keuze, ik heb wel weer zin om met d'r evil te zijn x'D Tsja, eigenlijk hoopte ik dat ze Kestrel meer als een vriend zou gaan zien in plaats van evil tegen hem te doen x'3 Ik bedoel ook evil mét hem >:3 Aha, that's better x3 Maar niet te erg eerst hoor, dan denkt Kestrelwing dat hij het voorbeeld was voor Darkfire en dan gaat ie zelfmoord plegen ofzo xD (Kort overzicht van hetgeen wat er dan gebeurd) |
|
| |
Tamar 280
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 22 jul 2013 - 16:30 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |