|
|
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 24 jul 2013 - 0:56 | |
| K voel me redelijk loner nu, maar das morgen al weer over lol xD
Maartoch, nu heb ik tijd om in me eentje te gaan lopen huilen in n hoekje omdat k nog niet over het einde van FFXIII-2 heen ben. |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 24 jul 2013 - 0:57 | |
| Ik snap echt niet hoe iemand zo erg ondersteboven kan zijn van een game en zo erg verslaafd Waz (A) x'D |
|
| |
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 24 jul 2013 - 0:59 | |
| Ga maar FFXIII enzo spelen. I swear, k hou van die chars alsof t mn eigen vrienden zijn en ik alles met ze meegemaakt heb. Plus het feit dat ik, als ik iets leuk vind, echt heel erg in een verhaal kan gaan zitten. |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 24 jul 2013 - 1:01 | |
| Ik heb geen playstation :') Gaat 'm niet worden. En ik kan nooit zo heel erg gehecht raken aan games x'D Dan houdt 't snel op. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 24 jul 2013 - 1:03 | |
| FF is wel bijzonder hoor. XD Maar geen playstation hebben is idd onhandig. Al kan je X welmdownloaden voor pc volgensmij. |
|
| |
Chi 544 Actief
| |
| Ik raak alleen gehecht aan series... Té gehecht naar m'n zin. *Kijkt met schuin oog naar True Blood* xD Maar games, alleen wanneer er echt 'n goed verhaal achter zit |
|
| |
Tamar 88
| |
| Ow, dat topic met Tallstar... Dat je het flikt om zo tegen je leider uit te varen...
Aw, Waz... Dan is het vast heel erg als ik zeg dat ik jog nooit van die game gehoord heb, hea...? |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 24 jul 2013 - 1:04 | |
| Tamar@ Ja, ik was ook verbaasd en ook mild geïrriteerd erdoor xD En ik zou maar vluchten voordat Waz je helemaal gefandomiseerd heeft xD
Chi@ Daar kan ik wél inkomen -schuin oog naar Pandora Hearts- |
|
| |
Romy 6 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 24 jul 2013 - 1:06 | |
| |
|
| |
Tamar 88
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 24 jul 2013 - 1:06 | |
| - Strawberry schreef:
- Tamar@ Ja, ik was ook verbaasd en ook mild geïrriteerd erdoor xD En ik zou maar vluchten voordat Waz je helemaal gefandomiseerd heeft xD
Chi@ Daar kan ik wél inkomen -schuin oog naar Pandora Hearts- O gosh... *runs for life* Daar kan ik ook wel inkomen... Iemand hier die Once Upon A Time kijkt? c: |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 24 jul 2013 - 1:07 | |
| Hahaha lol. Tuurlijk hoeft nie iedereen ervan gehoord te hebben, maar SE heeft me helemaal in zn greep. Ik ben nog nooit zo lang en zo heftig ergens fan van geweest. XD damn u Square Enix. |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 24 jul 2013 - 1:08 | |
| We merken het ja, Wazje (A) |
|
| |
Tamar 88
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 24 jul 2013 - 1:10 | |
| Alleen maar leuk toch? Ik w as vroeger diehard Winxfan... |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 24 jul 2013 - 1:15 | |
| Wist je dat alle WinxClub afleveringen in het NL op Youtube staan? Ik ben nog steeds diehard Digimon fan xD www.medabots.nl Deze site heeft van allerlei cartoons de Nederlandse series:'D Pokémon, Digimon, Medabots, Spongebob, Boze bevers, Hey Arnold, Galaktic Football... Noem maar op :'D |
|
| |
Tamar 88
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 24 jul 2013 - 1:17 | |
| - Strawberry schreef:
- Wist je dat alle WinxClub afleveringen in het NL op Youtube staan?
Ik ben nog steeds diehard Digimon fan xD www.medabots.nl Deze site heeft van allerlei cartoons de Nederlandse series:'D Pokémon, Digimon, Medabots, Spongebob, Boze bevers, Hey Arnold, Galaktic Football... Noem maar op :'D Daar moet ik echt eens op kijken. Ik keek vroeger altijd Hey Arnold en Pokemon :') |
|
| |
Chi 544 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 24 jul 2013 - 1:17 | |
| - Strawberry schreef:
- Wist je dat alle WinxClub afleveringen in het NL op Youtube staan?
Ik ben nog steeds diehard Digimon fan xD www.medabots.nl Deze site heeft van allerlei cartoons de Nederlandse series:'D Pokémon, Digimon, Medabots, Spongebob, Boze bevers, Hey Arnold, Galaktic Football... Noem maar op :'D Ik keek die serie, totdat ik plots te horen kreeg dat ze gingen stoppen, halverwege een seizoen ;A; |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 24 jul 2013 - 1:20 | |
| Ze hebben het tweede seizoen niet hoor Chi, alleen de eerste D;
Tamar@ Zeker doen!^-^ |
|
| |
Tamar 88
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 24 jul 2013 - 1:21 | |
| Ik denk dat ik maar eens ga slapen... Morgen weer stallen mesten in de hitte, heerlijk... Als het nu niet zo warm was, dan had ik kunnen rijden...
Bedankt voor de site Babs! |
|
| |
Chi 544 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 24 jul 2013 - 1:24 | |
| - Strawberry schreef:
- Ze hebben het tweede seizoen niet hoor Chi, alleen de eerste D;
Tamar@ Zeker doen!^-^ En stiekem had ik het zelfs over het derde..xD |
|
| |
Tamar 88