|
|
Tamar 88
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 23 jul 2013 - 22:34 | |
| - Strife schreef:
- Vipertongue schreef:
- Strife schreef:
- Op een of andere manier voel ik me nu heel erg blij en kut tegelijk. xD
Blij is goed, waarom dat andere? Ik en Waz hadden iets heel erg zieligs gekeken waardoor we keihard hebben gejankt, en dat vind ik nogsteeds zielig. xD En gewoon wat dingetjes thuis enzo die er altijd wel zijn. Aw.. Mmm, daar kan ik je niet mee helpen, vrees ik. |
|
| |
Stijn~ 118 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 23 jul 2013 - 22:37 | |
| good night see you tomorrow ^^ |
|
| |
Chrissy 164 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 23 jul 2013 - 22:42 | |
| - Arme Misty D::
0 moons-2 moons Het was een heldere nacht, de uilen kraste door het bos. Een kreet kwam uit de nursey en een bekend gezicht kwam maar al te snel te voorschijn. "Rustig maar," klonk het en er werd een pakje kruiden voor geschoven. De jonge poes had moeite met de geboorte, en bij de eerste kitten verloor ze al te veel bloed. "Penutkit" miauwde ze hijgend en met moeite maar de medicine cat schudde haar kop. De kitten had de geboorte niet overleefd. Algauw kwamen de volgende weeën en weer kwam er een kitten. De poes bekeek de kitten goed, deze ademde en leek in het maanlicht grijs. "Mistykit." miauwde ze en ze nam wat medicijnen. Na een lange tijd kwam de laatste kit, Ivykit. De moeder overleefde de geboorte en had nog twee kits, ze moest alleen de Med. cats den in. Mistykit en Ivykit waren toen veel te vinden bij hun vader, Brokenrock. Hij behandelde hun vriendelijk en liet ze veel vechtkunstjes en jaagkunstjes zien. Ze had een geweldige tijd bij hem, maar op een dag konden ze niet. Hij ging met hun moeder lopen. Maar die avond kwam er geen terug. De jonge Mistykit, die mmers niet grijs was, sloop het kamp uit, gevolgd door haar zusje, Ivykit. Alleen al dichtbij drong een bekende geur hun neus binnen, gevolgd door een geur van bloed. De kittens schrokken en staarde naar het schouwspel. Een das viel hun ouders aan toen ze te dichtbij zijn nest kwamen en vertrok na hun gedood te hebben. Misty sprong op haar ouders af en de tranen gleden, stuk voor stuk haar ogen uit. "Mammy, pappy, dit is geen leuk spelletje!" piepte ze, maar ze wist al te goed dat ze de StarClan gejoint hadden. Ivykit liep, ze was al zo lichtgeraakt, richting hun ouders en stortte neer op haar moeder, de tranen maakte haar vacht nat. De kittens hadden alleen elkaar en drukte tegen elkaar aan, terwijl het langzaam later werd. Rond middernacht werden ze, totaal verslagen, gevonden en meteen naar het kamp gebracht. De rest van die moons waren ze vreselijk verdrietig en kwamen hun nest niet uit. En toen kwam het ergste nog, die bitch van een pleegmoeder...
3-5 moons Hun pleegmoeder keek niet naar hun om, ze was te veel in verdriet door de dood van haar eigen kit. De twee kits waren amper nog in de nursey te vinden en 's nachts duwde de pleegmoeder ze hardhandig weg en hadden ze alleen elkaar nog om warm te blijven. Ze gingen soms zelfs naar andere queens, die ze wel lieftallig opnamen. Tot op die nacht, 4 moons beide. Het was een koude nacht en ze kropen tegen de vacht van hun pleegmoeder aan. Die werd zo woedend dat ze haar klauw liet uitschieten. Ivykit was zwaargewond en moest met spoed de Medicine cats den in. Ze was in haar buikje geraakt en Mistykit was alleen nog bij haar te vinden. Ze herstelde langzaam, maar door een afwijking kon ze nooit warrior worden.
6 moons Mistykit glipte op haar 6 moon het kamp uit en kwam toevallig de kater, Cleverkiller, tegen. Hij verwondde haar zo zwaar dat nu zij in de Medicine cats den ligt. Haar zusje Ivykit was elder geworden onder de naam Brokenbelly.
|
|
| |
Chi 1455 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 23 jul 2013 - 22:49 | |
| Ik ga The Water Horse nog 'es zien, memories memories<3
|
|
| |
Chrissy 164 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 23 jul 2013 - 22:51 | |
| - Shrewstar schreef:
- Oh yo! Bij 15000 duimpjes gaan Dylan en Mert een spookstad in, DAT IS EEN MUST D:
Wait, echt? Geniaal xDD |
|
| |
marijn 1560 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 23 jul 2013 - 23:02 | |
| k ga denk ik weer eens tekenen op GIMP maar dan niet mooi >.< If you want, kan ik join.me aanzetten ^^ |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 23 jul 2013 - 23:04 | |
| - Mistykit. schreef:
- Shrewstar schreef:
- Oh yo! Bij 15000 duimpjes gaan Dylan en Mert een spookstad in, DAT IS EEN MUST D:
Wait, echt? Geniaal xDD I KNOW :'D Jammer dat ik geen Youtube account heb, anders had ik allang een duimpje gegeven. Maar ze hebben over de 60000 abonnee's dus dat komt wel goed >:3 |
|
| |
130 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 23 jul 2013 - 23:05 | |
| - Shrewstar schreef:
- Mistykit. schreef:
- Shrewstar schreef:
Wait, echt? Geniaal xDD I KNOW :'D Jammer dat ik geen Youtube account heb, anders had ik allang een duimpje gegeven. Maar ze hebben over de 60000 abonnee's dus dat komt wel goed >:3 Dylan speelt toch ook bij Marokkaan geeft rijles? En Gerrit :'D Maar ik hoop dat ze er in gaan (: |
|
| |
Tamar 88
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 23 jul 2013 - 23:05 | |
| - Shrewstar schreef:
- Mistykit. schreef:
- Shrewstar schreef:
Wait, echt? Geniaal xDD I KNOW :'D Jammer dat ik geen Youtube account heb, anders had ik allang een duimpje gegeven. Maar ze hebben over de 60000 abonnee's dus dat komt wel goed >:3 Ze hebben al over de 90.000 thumbs, so... Ik denk dat het wel goedkomt :'] - Of ik moet verkeerd kijken... - |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 23 jul 2013 - 23:08 | |
| - Roachkit schreef:
- Shrewstar schreef:
- Mistykit. schreef:
- Shrewstar schreef:
Wait, echt? Geniaal xDD I KNOW :'D Jammer dat ik geen Youtube account heb, anders had ik allang een duimpje gegeven. Maar ze hebben over de 60000 abonnee's dus dat komt wel goed >:3 Dylan speelt toch ook bij Marokkaan geeft rijles? En Gerrit :'D Maar ik hoop dat ze er in gaan (: Uhu een paar keer x'D Ik vind die met de Turk wel het coolste x3 En bij Dylan's kanaal komt Gerrit er ook in voor, die is echt irritant zeg D: |
|
| |
130 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 23 jul 2013 - 23:10 | |
| Idd, die turk is echt geweldig. "Nederlanders houden van drie dingen... Zon, maan en turks eten-" "Zondag, maandag en Donerdag xDD"
En met gerrit, i don'T saw xDD |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 23 jul 2013 - 23:12 | |
| - Roachkit schreef:
- Idd, die turk is echt geweldig. "Nederlanders houden van drie dingen... Zon, maan en turks eten-" "Zondag, maandag en Donerdag xDD"
En met gerrit, i don'T saw xDD Of met Gerrit dat hij gaat sporten en dat hij dan zo'n Dunlop blikje heeft en zegt 'Je bent best dik hoor, ze moeten je Diklop noemen' Ik ging helemaal stuk x'DD |
|
| |
Bo~ 254 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 23 jul 2013 - 23:13 | |
| Ik kijk VAAAAAAGE dingen op TV xD |
|
| |
130 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 23 jul 2013 - 23:14 | |
| - Shrewstar schreef:
- Roachkit schreef:
- Idd, die turk is echt geweldig. "Nederlanders houden van drie dingen... Zon, maan en turks eten-" "Zondag, maandag en Donerdag xDD"
En met gerrit, i don'T saw xDD Of met Gerrit dat hij gaat sporten en dat hij dan zo'n Dunlop blikje heeft en zegt 'Je bent best dik hoor, ze moeten je Diklop noemen' Ik ging helemaal stuk x'DD Hahahaha idd :'D Of dat vriendinneke van hem. "Hallo Isabella Jessica Rosalisa de Kosta Sanchez, je spreekt met je vriendje, Gerrit. Ja ik hou ook van jou, dag," maar later werd hij best el irritant xDD |
|
| |
« Daan » 1370 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 23 jul 2013 - 23:14 | |
| @Soof, waar hebben jullie het over x'D |
|
| |
Tamar 88
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 23 jul 2013 - 23:15 | |
| @Roach, wil je een topicje Roach x Viper? c: |
|
| |
130 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 23 jul 2013 - 23:17 | |
| Ofcourse ;D Maak jij ff, ik ga ff Gerrit kijken ;D Lig nog steed shelemaal dubbel bij Gerrit leert dansen, romantisch xDD Of Russisch xDD |
|
| |
Tamar 88
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 23 jul 2013 - 23:21 | |
| |
|
| |
» Quinty «3 « 682 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 23 jul 2013 - 23:24 | |
| Iedereen gaat slapen. Ik wil ook gaan slapen .w.
Eerst die kaart afmaken //sigh |
|
| |
130 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 23 jul 2013 - 23:24 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|