|
|
320 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 23 jul 2013 - 21:17 | |
| Shrew x Roachkit? ;D Ze is bang om haar wat te vragen, maar als ze vraagt stopt ze niet meer xDD |
|
| |
Esmee 1926 Actief One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 23 jul 2013 - 21:17 | |
| - Longtail schreef:
- @Esmee; En ik kan Sandstorm wat meer Badass laten worden :3
Haha idd, ik ga haar karakter helemaal omgooien, of beter gezegd ik geef haar een karakter. Ze was zegmaar karakterloos |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 23 jul 2013 - 21:19 | |
| - Kestrelwing schreef:
- Ashpaw. schreef:
- Op Starling na heb ik al m'n topics afgewerkt, iemand er eentje? (: -liefst met Ash of Shrew-
Een redelijk gezellig topic tussen Shrew en Kestrel? :3 Sowieso is Shrew geen lieverdje tegen andere Clans, hoe het ook hoort x'D Dus ik kan niets beloven ^^" @Chris;; Sure, als jij wilt aanmaken (: |
|
| |
320 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 23 jul 2013 - 21:19 | |
| @Soof, okii, ik ga maken :'D |
|
| |
130 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 23 jul 2013 - 21:20 | |
| DP, sawrry D: Waar logeert Shrew, in de leaders den of de Nursey? xDD |
|
| |
Esmee 1926 Actief One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 23 jul 2013 - 21:21 | |
| - Ashpaw. schreef:
- Kestrelwing schreef:
- Ashpaw. schreef:
- Op Starling na heb ik al m'n topics afgewerkt, iemand er eentje? (: -liefst met Ash of Shrew-
Een redelijk gezellig topic tussen Shrew en Kestrel? :3 Sowieso is Shrew geen lieverdje tegen andere Clans, hoe het ook hoort x'D Dus ik kan niets beloven ^^"
@Chris;; Sure, als jij wilt aanmaken (: Achja, ik bedoel ook geen gevecht ^^ |
|
| |
So-of 777 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 23 jul 2013 - 21:24 | |
| - Roachkit schreef:
- DP, sawrry D:
Waar logeert Shrew, in de leaders den of de Nursey? xDD Nursery (: @Esmee;; Zo snel begint ze een gevecht ook weer niet x'3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 23 jul 2013 - 21:27 | |
| Beter x3 Lijkt me sneu om Kestrelwing, die net dankzij Dapplekit en Starling wat meer zin in het leven krijgt, half te laten vermoorden xD |
|
| |
130 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 23 jul 2013 - 21:46 | |
| Omg, im kreeg een serieus hartverzakking toen ik zag dat Maaike had gereageerd xDD |
|
| |
Tamar 88
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 23 jul 2013 - 21:47 | |
| - Ashpaw. schreef:
Ikkaah, met Shrew, het liefst :] Kies zelf maar, Willowsong, Vipertongue of Heronwing. Border Patrol met Vipertongue en Wolftail, dat wordt leuk :'] |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 23 jul 2013 - 21:50 | |
| - Vipertongue schreef:
- Ashpaw. schreef:
Ikkaah, met Shrew, het liefst :] Kies zelf maar, Willowsong, Vipertongue of Heronwing.
Border Patrol met Vipertongue en Wolftail, dat wordt leuk :'] Maakt mij niet zoveel uit ;D Als jij maar maakt x3 |
|
| |
Tamar 88
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 23 jul 2013 - 21:52 | |
| - Shrewstar schreef:
- Vipertongue schreef:
- Ashpaw. schreef:
Ikkaah, met Shrew, het liefst :] Kies zelf maar, Willowsong, Vipertongue of Heronwing.
Border Patrol met Vipertongue en Wolftail, dat wordt leuk :'] Maakt mij niet zoveel uit ;D Als jij maar maakt x3 No problem ;] Dan wordt het Viper. Die heeft langzaam aan een hekel aan Shrew, al heb ik geen idee waarom :'] Je zult het in eerste instantie niet merken, trouwens. |
|
| |
Chi 1455 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 23 jul 2013 - 21:55 | |
| - Vipertongue schreef:
- Shrewstar schreef:
- Vipertongue schreef:
- Ashpaw. schreef:
Border Patrol met Vipertongue en Wolftail, dat wordt leuk :'] Maakt mij niet zoveel uit ;D Als jij maar maakt x3 No problem ;] Dan wordt het Viper. Die heeft langzaam aan een hekel aan Shrew, al heb ik geen idee waarom :'] Je zult het in eerste instantie niet merken, trouwens. Hmm, nu begin ik te twijfelen of ik Wolf niet aardig laat doen tegen dr xD |
|
| |
Tamar 88
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 23 jul 2013 - 21:56 | |
| - Wolftail schreef:
- Vipertongue schreef:
- Shrewstar schreef:
- Vipertongue schreef:
- Ashpaw. schreef:
Border Patrol met Vipertongue en Wolftail, dat wordt leuk :'] Maakt mij niet zoveel uit ;D Als jij maar maakt x3 No problem ;] Dan wordt het Viper. Die heeft langzaam aan een hekel aan Shrew, al heb ik geen idee waarom :'] Je zult het in eerste instantie niet merken, trouwens. Hmm, nu begin ik te twijfelen of ik Wolf niet aardig laat doen tegen dr xD Topicje met die twee doen? Ik denk dat ze rond hetzelfde niveau liggen, ongeveer :'] |
|
| |
Chrissy 164 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 23 jul 2013 - 21:57 | |
| Dan moet Roachkit een topic waar ze haar proberen duidelijk te maken hoe slecht Shrew zogenaamd is xDD |
|
| |
Tamar 88
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 23 jul 2013 - 21:59 | |
| - Mistykit. schreef:
- Dan moet Roachkit een topic waar ze haar proberen duidelijk te maken hoe slecht Shrew zogenaamd is xDD
Dat zou wel een goed idee zijn :'] |
|
| |
Chi 1455 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 23 jul 2013 - 21:59 | |
| @Tamar; Mij goed!^-^ Wie maakt? |
|
| |
Tamar 88
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 23 jul 2013 - 22:01 | |