|
|
x 854 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 23 jul 2013 - 9:54 | |
| @Vikk, okii ;D Wie maakt?
Nieuw setje :'DD |
|
| |
Bo ~ 271 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 23 jul 2013 - 9:54 | |
| - Cinderflame schreef:
- Dapplekit schreef:
- @Vik; *wijst naar topic's Snowrose x Longtail & Guidetti x Flowerrain* :'3
Weet ik (; ik post voor de middag, heb tocht tijd nu (; Oke :3 Ik dacht ik remind je er aan xD *oke Booo Faaaal. Je praat Nederlands-Engels xd Like een 2e taal. RIGHT. Ik doe iets van Codeswitchen ofzo xd*EDIT;; @Chriss; Awesum :3 |
|
| |
Tamar 39
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 23 jul 2013 - 9:56 | |
| - Cinderflame schreef:
- Destroy schreef:
- Cinderflame schreef:
- Destroy schreef:
- Cinderflame schreef:
- Maryl schreef:
- Wil iemand een een topicje met Willowsong?
Ik wil wel, welke clan? Shadowclan. Met Cinderflame, Fairywren of Falconkit?
@Chriss, Ik heb geen bloodclan, maar wel rogue...? Met welke jij meer inspiratie hebt, op het moment ;] Neem misschien Cinder, heb niet echt het meest inspi met haar, maar zij is het inactiefst (; Wie maakt?
@Chriss Met James dan? Wil jij maken? Ik moet nog posten op wat andere topicjes. |
|
| |
x 854 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 23 jul 2013 - 9:57 | |
| |
|
| |
Bo ~ 271 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 23 jul 2013 - 9:59 | |
| Ik had gister dit setje voor Dapple gemaakt <'3 Ik vind zijn ava zo cute <333 |
|
| |
Viktor 240 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 23 jul 2013 - 10:00 | |
| - Destroy schreef:
- Cinderflame schreef:
- Destroy schreef:
- Cinderflame schreef:
- Destroy schreef:
- Cinderflame schreef:
- Maryl schreef:
- Wil iemand een een topicje met Willowsong?
Ik wil wel, welke clan? Shadowclan. Met Cinderflame, Fairywren of Falconkit?
@Chriss, Ik heb geen bloodclan, maar wel rogue...? Met welke jij meer inspiratie hebt, op het moment ;] Neem misschien Cinder, heb niet echt het meest inspi met haar, maar zij is het inactiefst (; Wie maakt?
@Chriss Met James dan? Wil jij maken? Ik moet nog posten op wat andere topicjes. Oke, is goed, maar het kan wel nog even duren, ik moet ook nog een paar posts @Chriss Kan jij maken? Kan ik even de andere posts afwerken (; Mooi setje trouwens (; @Bo Die van Long x Snow zou ik zijn vergeten, maar die van Flower zou ik wel hebben gedaan (; ook mooi setje voor Dapple (; |
|
| |
Chriss 245 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 23 jul 2013 - 10:01 | |
| Dapplekit is echt cute xD Zijn neus <'33 Leuke ava trouwens :'D
@Vikk, okaay, ff posten op Icoon, dan zal ik voor Shiva maken ;D |
|
| |
Bo ~ 271 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 23 jul 2013 - 10:06 | |
| @Vik; Hahaha xD Goed dat ik je dan had geremind :'3 + Thanks (: @Chriss; Jup xD But he's cute :3 |
|
| |
Esmee 1926 Actief One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 23 jul 2013 - 10:09 | |
| Lol Bo, denkt Dapple dat Kestrelwing zijn echte vader is? x'D |
|
| |
Bo ~ 271 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 23 jul 2013 - 10:13 | |
| |
|
| |
Esmee 1926 Actief One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 23 jul 2013 - 10:16 | |
| - Dapplekit schreef:
- Jup :3
Waha, hoe moet ie dat nu gaan uitleggen? T is tenslotte ook niet echt leuk als je een broertje van Darkfire zou zijn. Nu weet Dapple dat nog niet, maar dat zullen anderen hem wel vertellen :'D -------- Ojee, Starlingkit zit te kletsen over Gravelkit (zeer onaardige) waar zijzelf niet bij is. En Kestrelwing vindt allebei aardig D: |
|
| |
Bo ~ 271 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 23 jul 2013 - 10:17 | |
| - Kestrelwing schreef:
- Dapplekit schreef:
- Jup :3
Waha, hoe moet ie dat nu gaan uitleggen? T is tenslotte ook niet echt leuk als je een broertje van Darkfire zou zijn. Nu weet Dapple dat nog niet, maar dat zullen anderen hem wel vertellen :'D -------- Ojee, Starlingkit zit te kletsen over Gravelkit (zeer onaardige) waar zijzelf niet bij is. En Kestrelwing vindt allebei aardig D: Dat zal hem niks boeien x3 Hij ziet hem als vader, Zolang hij maar aardig is :3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 23 jul 2013 - 10:19 | |
| Haha oke, ik laat dit helemaal Shock effect zijn, ik zie wel wanneer Kestrelwing het hem verteld |
|
| |
x 854 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 23 jul 2013 - 10:22 | |
| |
|
| |
Viktor 240 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 23 jul 2013 - 10:24 | |
| @Chriss, Jij hebt toch ook Honeyblossom? Of ben ik verkeerd...? Ik post straks, eerst nog een aantal andere posts doen (; |
|
| |
x 854 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 23 jul 2013 - 10:24 | |
| Jup alleen ik heb geen leuke plaatjes voor haar xD Warom? |
|
| |
Viktor 240 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 23 jul 2013 - 10:25 | |
| Zou je misschien nog een trainingstopic met haar apprentice (Whisperpaw) willen...? (; |
|
| |
x 854 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 23 jul 2013 - 10:26 | |
| Oowh ja xDD Zal ff nieuw setje maken en gaa weer op haar posten, eerst ff mn aquarium doen ;D |
|
| |
Viktor 240 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 23 jul 2013 - 10:27 | |
| - Shiva schreef:
- Oowh ja xDD
Zal ff nieuw setje maken en gaa weer op haar posten, eerst ff mn aquarium doen ;D Haha, oke, je moet je niet haasten hoor, ik heb nu nog genoeg post werk voorlopig xD |
|
| |
x 854 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 23 jul 2013 - 10:28 | |
| - Cinderflame schreef:
- Shiva schreef:
- Oowh ja xDD
Zal ff nieuw setje maken en gaa weer op haar posten, eerst ff mn aquarium doen ;D Haha, oke, je moet je niet haasten hoor, ik heb nu nog genoeg post werk voorlopig xD Okii, dan ga in mn nieuwe aquarium installeren :'D |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|