|
Cynthia 89
| |
| Onderwerp: Warriors den za 29 mei 2010 - 14:03 | |
| Mintwhisker sloop door het gras. Ze snoof in de lucht en rook een muis. Ze ging in de sluiphouding staan en sloop naar de muis toe en sprong. Net voordat ze bij de muis was rende het diertje weg. Mintwhisker rende er snel achteraan. Ze was er nu bijna, ze had hem bijna te pakken...
Ze werd wakker, ze zag dat ze in de warriors den was. Het was maar een droom dacht ze. Ze had de muis wel bijna te pakken. Ze keek om zich heen. Een paar warriors lagen nog te slapen. Ze stond op en liep stil langs de nesten heen. Toen ze buiten was knipperde ze even haar ogen tegen het velle zonlicht. Wat zou ze vandaag eens gaan doen? Haar maag rommelde, ze kon beter eerst wat gaan eten. Ze liep naar de plek waar de prooi lag en nam wat te eten. Ze liep er daarna mee terug naar de warriors den. Daar ging ze liggen en ging eten. |
|
| |
Babs 420
| |
| Onderwerp: Re: Warriors den za 29 mei 2010 - 14:10 | |
| Emberstorm snorde zachtjes in haar slaap, ze droomde. Af en toe trok ze lichtjes met haar poot. Haar ademhaling was rustig en regelmatig, ze sliep erg diep. Ze opende haar ogen met een chagrijnige blik toen een poot in haar gezicht kwam. Licht verdwaasd keek ze om zich heen en duwde de poot uit haar gezicht. Ze deed geen enkele moeite om voorzichtig te doen om ervoor te zorgen dat de slapende kat aan wie de poot toebehoorde kon blijven slapen. Nu ze toch wakker was strekte ze zich uit en stond op. Ze stapte naar buiten en kneep haar ogen even half dicht tegen de zon. Een goeiemorgen mompelend liep ze langs Mintwhisker en pakte een muis van de prooistapel. Zwijgend ging ze bij de warriors den liggen en hapte in de muis. |
|
| |
Cynthia 89
| |
| Onderwerp: Re: Warriors den za 29 mei 2010 - 14:20 | |
| Mintwhisker keek even op van haar eten, Emberstorm was bij haar komen zitten. "Goedemorgen Emberstorm." Zei ze en ging weer verder met eten. Ze at haar eten rustig op. Nadat ze het op had ging ze zichzelf likken. Ze vroeg zich nog steeds af wat ze vandaag zou kunnen doen. Misschien had Emberstorm een idee. "Weet jij iets om vandaag te kunnen doen?" Vroeg ze aan Emberstorm. Ze hoopte dat het iets leuk zou zijn. Ze had vandaag niet veel zin in jagen, maar als het moest zou ze het wel doen. Misschien konden ze samen een patrouille doen langs de grens met een clan. Dan is nog wel de vraag welke grens. |
|
| |
Babs 420
| |
| Onderwerp: Re: Warriors den za 29 mei 2010 - 14:31 | |
| Emberstorm negeerde Mintwhiskers vraag even, eerst haar eten opeten, daarna pas vragen beantwoorden vond ze. Dus at ze. Haar eten was al vlug op en ze keek op. Even haalde ze haar poot over haar snuit. 'Ik weet het niet, misschien worden we wel op een grens patrouille gestuurd, maar ja, zoals ik al zei, ik weet het niet.' Zei ze rustig terwijl ze zich verder waste. Na die nederlaag tegen de muizen gister had ze niet echt veel zin om te gaan jagen. Misschien was een patrouille dan toch de beste optie. |
|
| |
Cynthia 89
| |
| Onderwerp: Re: Warriors den za 29 mei 2010 - 14:37 | |
| "Ik hoop dat we op een patrouille mogen." Zei Mintwhisker. Gister was er weinig prooi om te vangen en vandaag was het waarschijnlijk al niet veel beter. Ze hoopte niet dat er al een patrouille weg was zodat zij nog moesten wachten. Ze wilde het liefst nu iets doen, maar ze wist niet wat. Ze likte haar poot en ging zichzelf maar wassen, ze had toch niks anders te doen en Emberstorm had ook geen idee. Deze ochtend bleef waarschijnlijk saai of er moest ineens wat gebeuren. Daar hoopte ze eigenlijk op, maar dan moest het wel goed nieuws zijn in plaats van slecht nieuws. |
|
| |
Babs 420
| |
| Onderwerp: Re: Warriors den za 29 mei 2010 - 14:42 | |
| Emberstorm likte rustig langs haar poot en wreef die langs haar wang. Even keek ze opzij naar Mintwhisker. Die verveelde zich vast ook. Ze gaapte even diep. De ochtend was saai. 'Volgens mij is er geen patrouille op pad, dus wij kunnen wel gaan.' Zei ze luchtig. 'Als het mag natuurlijk.' |
|
| |
Cynthia 89
| |
| Onderwerp: Re: Warriors den za 29 mei 2010 - 14:47 | |
| Mintwhisker vond het een goed idee, maar ze moesten het eerst aan iemand vragen. Maar aan wie? Ze keek om zich heen, maar zag geen warrior. Ze vond het jammer. "Ik vind het een goed idee, maar ik zie niemand waar we het aan kunnen vragen heb jij een idee?" vroeg ze aan Emberstorm. Ze hoopte dat zij wel een idee had, maar ze wist het niet zeker. Ze konden het ook gewoon aan tallstar vragen, maar misschien lag die nog te slapen. Ze had echt geen idee meer. |
|
| |
Babs 420
| |
| Onderwerp: Re: Warriors den za 29 mei 2010 - 14:55 | |
| Emberstorm haalde haar schouders opnieuw op. 'Ik zou geen idee hebben, we zijn de enige 2 die wakker zijn.' Zei ze. 'Ik denk niet dat Tallstar er blij mee zal zijn als we hem wakker maken omdat wij zo graag op patrouille willen.' Voegde ze er aan toe. Ze sloeg haar staart rustig om haar poten heen. Ze sloot haar ogen even en genoot van de zon die op haar vacht viel. |
|
| |
Cynthia 89
| |
| Onderwerp: Re: Warriors den za 29 mei 2010 - 14:59 | |
| Mintwhisker had echt geen idee meer. Ze konden natuurlijk ook gewoon uit het kamp gaan en gewoon wat gaan lopen. Dat was ook nog een idee en ondertussen konden ze net doen asof ze een patrouille waren. Hiervoor hadden ze geen toetemming nodig. Ze waren immers warriors. "We kunnen ook gewoon uit het kamp gaan en wat gaan wandelen. We kunnen dan ook gewoon langs de grens lopen." zei Mintwhisker. Ze konden dan wel weg uit het kamp en misschien kwamen ze nog iets tegen wat interessant is. |
|
| |
Babs 420
| |
| Onderwerp: Re: Warriors den za 29 mei 2010 - 15:12 | |
| Emberstorm keek verrast op. Dat was nog niet eens zo'n slecht idee. Ze knikte kort. 'Ik vind het prima' Zei ze rustig en ze sprong op. Ze rekte zich nog even ontspannen uit en gaapte diep. Ze was al bijna wakker. Ze keek naar de ingang van het kamp, wie weet wat er allemaal bij de grenzen gebeurde. Het was in ieder geval beter dan in het kamp zitten luieren. Nu deden ze op z'n minst nog iets nuttigs of niet dan? Ze schudde zich nog even uit om de laatste slaap uit haar kop te schudden en liep toen in de richting van de ingang van het kamp. Even keek ze over haar schouder naar Mintwhisker. 'Kom je?' |
|
| |
Cynthia 89
| |
| Onderwerp: Re: Warriors den za 29 mei 2010 - 15:21 | |
| "Ik kom." Zei Mintwhisker. Ze liep naar Emberstorm toe en liep achter haar aan het kamp uit. Buiten het kamp stond een harde wind. De wind waaide haar haren strak naar achteren en als ze de wind in de rug had naar voren. Ze snoof de lucht op. Het was heerlijk om even buiten het kamp te zijn. Waar zouden ze eerst naartoe gaan? De grens met Shadowclan? of een andere grens? Bij de grens met shadowclan was vast wel iets te beleven. Dat is meestal wel zo, maar ze konden ook naar een andere grens gaan. Ze besloot om het aan Emberstorm te vragen "welke grens zullen we nemen?" vroeg ze. |
|
| |
Babs 420
| |
| Onderwerp: Re: Warriors den za 29 mei 2010 - 15:35 | |
| Emberstorm stapte het kamp uit en ademde diep in. Ze sloot haar ogen genietend en ontspande zich. Ze klauwde even in de aarde en rekte zich opnieuw uit. De wind trok aan haar vacht en nam allerlei geuren mee. Omdat het land zo plat was kon ze ver kijken. Pas na een tijdje leek ze zich te beseffen dat Mintwhisker een vraag had gesteld. 'Uhm.. Rivierclan grens?' Probeerde ze. De Rivierclan was minder agressief dan de schaduwclan, ze had geen zin om in de problemen te raken met een andere clan, zeker niet nu ze met z'n tweeën waren.
Laatst aangepast door Emberstorm op za 29 mei 2010 - 15:49; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Cynthia 89
| |
| Onderwerp: Re: Warriors den za 29 mei 2010 - 15:42 | |
| Mintwhisker vond het een goed besluit. Ze waren immers maar met z'n tweeën. "Ik vindt het goed." Zei ze en liep alvast in de richting van de grens met de Riverclan. Ze keek even achterom om te kijken of Emberstorm volgde en liep daarna verder. Het was een eind, maar ze waren er nu al bijna. Ze kon de sterke geuren van de grens al ruiken. Aan de ene kant hoopte ze dat ze geen katten tegen zouden komen, maar aan de andere kant ook weer wel. Het zou leuk zijn als er iets gebeurde. Ze liep nog even door en daarna ging ze stil staan. Ze ging zitten en keek voor haar uit. De grens was maar een paar staartlengtes bij haar vandaan. |
|
| |
89
| |
| Onderwerp: Re: Warriors den ma 9 aug 2010 - 19:57 | |
| Rainbelly werd net wakker. Ze strekte zich langzaam uit en keek om zich heen. He, dat is vreemd, net lagen Mintwhisker en Emberstorm toch nog naast mij? dacht ze. Ze zijn vast gewoon op de open plek aan het eten. Zelf had ze ook honger gekregen door de gedachte aan eten. Ze kwam het hol uit en liep rechtstreeks naar stapel verse prooi. De open plek was helemaal verlaten, er was niemand. Tallstar slaapt vast nog, dacht Rainbelly. Ze wilde net een konijn van de stapel pakken toen ze ineens de geuren van Mintwhisker en Emberstorm in de richting van de doorntunnel rook. Ze trippelde vlugjes naar de tunnel terwijl ze aan het denken was. Maar Tallstar is nog niet wakker! niemand heeft hun het bevel gegeven om op patrouille te gaan. Zelf had Rainbelly ook best zin om op patrouille te gaan dus ze glipte het kamp uit om Mintwhisker en Emberstorm te gaan zoeken. Het mag vast wel anders zijn ze niet gegaan, dacht Rainbelly terwijl ze over een grote steen sprong. De geuren van de warriors lijdden haar naar de grens van de Riverclan. Door de struiken zag ze de pelzen van Emberstorm en Mintwhisker. Rainbelly stapte door de struiken en zei: "Hallo Mintwhisker, Hallo Emberstorm! Is er nog plek voor mij in de patrouille?" |
|
| |
| Onderwerp: Re: Warriors den | |
| |
|
| |
|