|
130 Actief
| |
| Onderwerp: [GZ] MOMMA ma 22 jul 2013 - 14:05 | |
| Hello, Ik zoek voor mn jonge Roachkit een pleegmoeder, het liefst d zus van haar eigen moeder. Haar moeder is op haar 1 levensmaan spoorloos verdwenen, maar die is door de drukte van het aantal kittens gevlucht en een rogue geworden. Haar zus, die je helemaal zelf mag aankleden, besloot pleegmoeder te worden. Ik zoek de pleegmoeder, de zus van haar eigen moeder. Ze mag helemaal aangekleed worden zoals je zelf wilt. Dan zusjes en broertjes, maak maar een aanmelding en ik kies er een paar. De echte moeder, ondanks dat die niet noodzakelijk is. Dan nog wat topics voor deze poes. Ik heb al een open topic waar je gerust mee mag doen, en twee gesloten topics. Nu mag je schrijven of het een privétopic is of dat er gewoon katten in mogen springen.
-http://warriorcats.bigforumpro.com/t12394-i-m-leader-roachstar-but-who-is-my-deputy-open -http://warriorcats.bigforumpro.com/t12390-my-friend-make-that-move -http://warriorcats.bigforumpro.com/t12397-spt-sharpkit-party-like-a-beast
MOMS: Gleampool met Nightspots
SIBLINGS: Undertaker met Hardkit {Gekozen!}
Beschouw dit als een kittenaanmelding en kleed het mooi aan, maar je mag natuurlijk ook een gewoon lijstje maken, ik vind het prima. De kleuren kunnen elke kant op gaan want de vader is overleden dus daar heb ik geen specifiek uiterlijk voor. Andere familie mag natuurlijk ook altijd, zoals nichtje, neefje, tante, oma, opa ect.
Laatst aangepast door Roachkit op di 23 jul 2013 - 12:13; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
699 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] MOMMA ma 22 jul 2013 - 14:38 | |
|
about Nightspot Naam: Nightspot leeftijd: 16 moons Bekendste account: Gleampool, i tink Geslacht: poes Vacht: lichtgrijs, halflang Ogen: lichtgroen. Bouw: ze is een steviggeboude, maar toch slanke poes.
Karakter: Nightspot heefd een zacht karakter. Ze is vriendelijk, een beetje teruggetrokken en kan goed geheimen bewaren. Ze is bang voor honden, twolegs en alles dat haar, haar vrienden of het Shadowclan teritorium bedrijgd. Ze voeld zich snel verandwoordelijk voor iets en is erg zorgzaam. Wil zijn: pleegmoeder Extra: Ze was mijn eerste acc, maar is nooit actief geworden.
about me
Naam: Hanna bijnamen: Hannanas, Hannibal leeftijd:12, bijna 13 jaar. Ik hou van: Tekenen, lezen, wandelen, dieren en natuurlijk warrior cats. Ik haat: Sla, kabeljau en sommige mensen bij mij op school. (ik zal maar geen namen noemen) RPG-ervaring: Ongeveer drie of vier maanden.
Laatst aangepast door Gleampool op ma 22 jul 2013 - 14:50; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
~.~ Chrissy & Lis 185
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] MOMMA ma 22 jul 2013 - 14:48 | |
| Ik zet je op mn mentale lijstje (je wilt pleegmoeder worden toch? |
|
| |
699 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] MOMMA ma 22 jul 2013 - 14:50 | |
| ja, dat was ik er vergeten bij te zetten |
|
| |
Stijn. 274 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] MOMMA ma 22 jul 2013 - 21:00 | |
| GeneralName: Hardkit Future names: Hardpaw, Hardcore Gender: male Age: unknown Fur color: wit Fur pads: een bruin masker en bruine voetjes Eye color: fel blauw Picture(s): http://fc03.deviantart.net/fs71/f/2011/069/9/2/92c8b9e88b8dc4c02c26aa5686724584-d3bcd7q.jpghttp://th02.deviantart.net/fs71/PRE/f/2011/009/c/2/c2ed1098ea10de415b8a12315de37d2d-d36rp3v.jpgCharacter: Hardcore kan soms een vervelend mannetje zijn. hij schreeuwt vaak om niks, of hij duwt 'perrongeluk' een andere kitten om. hij kan ook erg aardig zijn, maar daardoor komt hij soms slijmerig over. hij kan behoorlijk chagrijnig worden en is dan niet aanspreekbaar. Hardcore probeert nooit een emotie te tonen dit lukt hem niet altijd. hij komt vaak in gevechten terecht gewoon omdat hij het heerlijk vind om anderen zo zeer te pushen dat ze agressief worden. dit zal niet altijd aanhouden. als hij warrior word is hij een beetje gestopt met het pesten, hij vecht wel veel maar zo zit hij nou eenmaal in elkaar. hij leert zich uiteindelijk wel in te houden. My name: Stijn Bekendste account: Undertaker of Aquila Motivatie: ik wil al tijden weer eens een kitten spelen. ik heb echt iets met Shadowclan en boze karakters. het leek me gewoon heerlijk om met hem te beginnen. |
|
| |
Chrissy 164 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] MOMMA di 23 jul 2013 - 8:03 | |
| Ik zet je op m'n mentale lijstje en bedankt voor het aanmelden ;D |
|
| |
130 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] MOMMA di 23 jul 2013 - 10:48 | |
| Ik denk dat niemand anders zich aanmeld dus Hardcore is alvast gekozen. Tot 30-7-2013 kun je je aanmelden voor pleegmoeder en siblings. Topics mogen gewoon nog. |
|
| |
Stijn~ 18 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] MOMMA di 23 jul 2013 - 11:37 | |
| jeeah bedankt!!
dit is'm ^^ |
|
| |
130 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] MOMMA di 23 jul 2013 - 11:50 | |
| Okii, nice. Dan gelijk een topic? |
|
| |
Stijn~ 18 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] MOMMA di 23 jul 2013 - 11:59 | |
| |
|
| |
Chris_is_a_penguin 430
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] MOMMA di 23 jul 2013 - 11:59 | |
| ~Hier komt een aanmelding van mij voor sibling c: ~ |
|
| |
122 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] MOMMA di 23 jul 2013 - 12:02 | |
| Ik wil niet vervelend doen, maar volgens mij is er al een hardcore D: |
|
| |
130 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] MOMMA di 23 jul 2013 - 12:05 | |
| Jup, nu je het zgt. Hardcore bestaat al. Stijn, eehm jij, ben zelf ff bezig met mn vissen ;D |
|
| |
Stijn~ 18 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] MOMMA di 23 jul 2013 - 12:07 | |
| @Plumkit Ohw... @Roachkit ik maak hem wel. |
|
| |
Stijn~ 18 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] MOMMA di 23 jul 2013 - 12:18 | |
| |
|
| |
130 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] MOMMA di 23 jul 2013 - 12:21 | |
| |
|
| |
Stijn~ 18 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] MOMMA di 23 jul 2013 - 12:22 | |
| Omg stupid me ik ga het even veranderen. |
|
| |
130 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] MOMMA di 23 jul 2013 - 14:59 | |
| De aanmeldtijd gaat inplaats van 30-7-2013 nar 26-07 want ik wil voor ik weg ga nog ff met haar siblings en pleegmoeder rpg'en ;D Dus dan kies ik! |
|
| |
Chrissy 164 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] MOMMA vr 26 jul 2013 - 12:06 | |
| Aangezien niemand zih meer aanmeld wordt Wolfkit // Chriss kitt en pleegmoeder blijft nog even open staan ;D |
|
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] MOMMA | |
| |
|
| |
|