{Topics+Verhaallijnen gezocht}



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 {Topics+Verhaallijnen gezocht}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
Strawberry
Member
{Topics+Verhaallijnen gezocht} DPKsfdL
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Age: .: 50 Manen :.
Gender:
Rank:
Strawberry
BerichtOnderwerp: {Topics+Verhaallijnen gezocht}   {Topics+Verhaallijnen gezocht} Icon_minitimezo 21 jul 2013 - 18:55

Topiiiics~

Introductie

Ik probeer het eventjes opnieuw, omdat het oude topic een beetje een puinhoop geworden was.

Ik heb nu een handjevol katten, waarmee ik graag RPG en die ik ook graag actief wil hebben. Daarom zijn verhaallijnen en dergelijke zeker welkom. Ik ben altijd bereid om topicjes met mensen te doen van elke vorm en ik hoop dat andere mensen het ook leuk zouden vinden om topics met mij te voeren. Wees niet bang, vrees niet, bring it on met de topicjes. SPT zowel als lange posts, ik vind alles best. Ik kan het allebei wel. ^-^

Hieronder zijn mijn karakters met een korte beschrijving, voor een wat langere beschrijving over informatie zoals familie, partners whatever, verwijs ik je door naar mijn dropping. Mijn Dropping

Ik zal proberen om oude topics hier ook weer in te verwerken (Die nog actief waren). Maar als ik iets vergeet, stuur dan een PB of por me hier even. :'3


Thunderclan















KatTopics
Breakpaw
Een kater die altijd vrolijk en zorgeloos lijkt, maar toch stiekem wele en sinistere kant heeft als je goed kijkt.
-
-
-
Ferretwhisker
Een licht arrogante poes die altijd haar woordje wel klaar heeft en een ondeugend karakter.
Fireroar
-
-
Shockwave
Een charmante, rustige kater die een beetje bijdehand kan zijn, maar toch een goed hart heeft.
Algemeen Sharing Tongues
Nightwish
-
Strawberry
Een rustige poes met een vriendelijk karakter en een slecht zelfvertrouwen.
Hawkscream
Lostpath
Twirlfang
Vixenkit
Een nieuwsgierig klein poesje die speels en een beetje slecht van vertrouwen
Swiftkit
-
-


Riverclan











KatTopics
Appleblossom
Een erg verlegen en teruggetrokken poesje, die ondanks dat erg lief is.
Honeyspots
Lostvoice + Stormstar
Pantherfur
Ashlily
Een ongelukkige poes met depressieve neigingen, die erg teruggetrokken is
Bravesoul
Smellpaw
-
Timedance
Een vriendelijke, zelfverzekerde poes die erg charmant en glad kan zijn.
Violetkit
-
-


Windclan













KatTopics
Emberstorm
Een erg scherpe poes met een tong als een mes, wie altijd haar mening wel klaar heeft.
-
-
-
Frostpaw
Een vrolijk katertje die erg enthousiast en ambitieus van karakter is. Toch stiekem onzeker.
Silverpaw
Wildride, Irispaw, Timberpaw
-
Skyheart
Een rustige kater die wat uit zijn schulp kruipt, na zijn leven lang in de schaduw gestaan te hebben van zijn broer, Inkmask.
Skullfur, Irispaw
-
-
Winterhare
Een ietwat afstandelijke poes die toch erg beleefd is. Licht nerveus in haar handelen.
Tigerpelt
Wolfkit
-


Shadowclan













KatTopics
Mockingpaw
Een rustige kater die een zekere desinteresse uitstraalt en wie zich niet vaak met anderen bemoeit.
Blessedpaw
-
-
Smokebreath
Een erg chagrijnige, pessimistische kater die zich geen blad voor de mond neemt.  Medicine cat van de Shadowclan.
Kruidenpatrouille (Komt)
Patrols
Mistypaw
Snowypaw
Een ietwat schuw poesje die neigt naar wantrouwen, toch erg lief van karakter.
Ashpaw
Bulletpaw
Frostlake
Nightpaw
Wonderland
Een dromerige poes die kalm in het leven staat. Ze zal eerder meebuigen dan breken.
Cinderflame
Frostlake
Lionpelt
Lonewolf
Perishblossom


Skyclan









KatTopics
Burnedpaw
Een getraumatiseerd, verbrand poesje die de wereld erg wantrouwt. Gaat later naar Thunderclan.
Yarrowpaw
-
-
Dogdance
Een poes met een scherpe tong die op het ritme van haar eigen trommel loopt. Gaat later naar Thunderclan
Silverfang
-
-


Bloodclan









KatTopics
Enigma
Een blinde, maar toch erg slimme kitten. Is nog niet geboren, je kunt wel topics reserveren.
-
-
-
Phantom
Een kille, berekenende kater die niet boven moorden staat. Heeft ook een handje van het verleiden en manipuleren van katten.
Aquila
Silent
-


Kittypets







KatTopics
Peppermint
Een naïeve poes die nauwelijks buiten komt. Ietwat verlegen van karakter.
Maryl
-
-


Afgemaakte topics


Hier houd ik bij hoeveel topics ik afgemaakt heb sinds mijn vorige topic zoek topic. De rest ervan is nog bezig of inactief geraakt. Bij inactieve topics ga ik ervan uit dat ik voor het laatst gereageerd heb, als dit niet het geval is, stuur dan even een PM.

Thunderclan
0x Breakpaw
0x Ferretwhisker
1x Shockwave
3x Strawberry
0x Vixenkit

Riverclan
1x Appleblossom
0x Ashily
0x Timedance

Riverclan
0x Emberstorm
2x Frostpaw
0x Skyheart
0x Winterhare

Shadowclan
1x Mockingpaw
3x Smokebreath
3x Snowypaw
1x Wonderland

Skyclan
0x Burnedpaw
0x Peppermint

Bloodclan
0x Enigma
0x Phantom

Kittypet
0x Peppermint



Laatst aangepast door Strawberry op vr 2 aug 2013 - 23:44; in totaal 21 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Blessedpaw
Member
{Topics+Verhaallijnen gezocht} DPKsfdL
84
Actief

CAT'S PROFILE
Age: » Seven moons
Gender:
Rank:
Blessedpaw
BerichtOnderwerp: Re: {Topics+Verhaallijnen gezocht}   {Topics+Verhaallijnen gezocht} Icon_minitimezo 21 jul 2013 - 20:31

Twirlfang en Straw moeten nog eens een topic~
Terug naar boven Ga naar beneden
Strawberry
Member
{Topics+Verhaallijnen gezocht} DPKsfdL
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Age: .: 50 Manen :.
Gender:
Rank:
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: {Topics+Verhaallijnen gezocht}   {Topics+Verhaallijnen gezocht} Icon_minitimezo 21 jul 2013 - 20:44

Prima^^ Wil je in het open topic reageren, of een totaal nieuwe?
Terug naar boven Ga naar beneden
Badgerpaw.
Member
{Topics+Verhaallijnen gezocht} DPKsfdL
Stijn
19
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons.
Gender:
Rank:
Badgerpaw.
BerichtOnderwerp: Re: {Topics+Verhaallijnen gezocht}   {Topics+Verhaallijnen gezocht} Icon_minitimezo 21 jul 2013 - 20:46

Aquila x Phantom?
two seducers together, that would be fun.
Terug naar boven Ga naar beneden
Strawberry
Member
{Topics+Verhaallijnen gezocht} DPKsfdL
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Age: .: 50 Manen :.
Gender:
Rank:
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: {Topics+Verhaallijnen gezocht}   {Topics+Verhaallijnen gezocht} Icon_minitimezo 21 jul 2013 - 20:50

Phantom gaat niet zomaar kitties verleiden hoor, alleen als hij zeker weet dat hij er voordeel uit kan trekken xD Verder is t prima. Maak jij? Of moet ik? Zit nu wel op m'n tablet, dus er zullen nu even geen lange postjes komen. ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Aquila
Member
{Topics+Verhaallijnen gezocht} DPKsfdL
Stijn.
274
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons.
Gender:
Rank:
Aquila
BerichtOnderwerp: Re: {Topics+Verhaallijnen gezocht}   {Topics+Verhaallijnen gezocht} Icon_minitimezo 21 jul 2013 - 20:51

ik maak wel hoor ^^
een SPT?
Terug naar boven Ga naar beneden
Strawberry
Member
{Topics+Verhaallijnen gezocht} DPKsfdL
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Age: .: 50 Manen :.
Gender:
Rank:
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: {Topics+Verhaallijnen gezocht}   {Topics+Verhaallijnen gezocht} Icon_minitimezo 21 jul 2013 - 20:53

Is goed^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Aquila
Member
{Topics+Verhaallijnen gezocht} DPKsfdL
Stijn.
274
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons.
Gender:
Rank:
Aquila
BerichtOnderwerp: Re: {Topics+Verhaallijnen gezocht}   {Topics+Verhaallijnen gezocht} Icon_minitimezo 21 jul 2013 - 21:22

http://warriorcats.bigforumpro.com/t12387-lets-play-a-game-that-s-called-hide-and-seek-phantom-spt

hier is ie, sorry ik ben een beetje inspi loos moet weer inkomen met Aquila.
Terug naar boven Ga naar beneden
Roachkit
Member
{Topics+Verhaallijnen gezocht} DPKsfdL
130
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 3 MOONS
Gender:
Rank:
Roachkit
BerichtOnderwerp: Re: {Topics+Verhaallijnen gezocht}   {Topics+Verhaallijnen gezocht} Icon_minitimezo 21 jul 2013 - 21:28

Panther reageer ik wel binnenkirt mee ;D
Verder wil ik eventueel met Mistykit x Smokebreath een topc nadat ze even in de Med. Cats den heeft gelegen xdd
alleen als je tijd hebt natuurlijk ;D
Voor de rest denk ik ff na, weet weinig accs xdd
Terug naar boven Ga naar beneden
Strawberry
Member
{Topics+Verhaallijnen gezocht} DPKsfdL
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Age: .: 50 Manen :.
Gender:
Rank:
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: {Topics+Verhaallijnen gezocht}   {Topics+Verhaallijnen gezocht} Icon_minitimezo 21 jul 2013 - 21:29

Ik zal het topic van Aquila en Pantherfur weer op de lijst zetten. Geeft verder naar een gil wanneer je nog meer topics hebt x'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Bravesoul
StarClan
{Topics+Verhaallijnen gezocht} DPKsfdL
Daan
1331
Actief

CAT'S PROFILE
Age: immortal
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Bravesoul
BerichtOnderwerp: Re: {Topics+Verhaallijnen gezocht}   {Topics+Verhaallijnen gezocht} Icon_minitimezo 21 jul 2013 - 22:49

Ik zal binnenkort btw posten op Frost x Snowy, was dit weekend weg :} En mag ik een verhaallijntje in PM sturen over Shockwave? Heb een soort van ideetje x'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Strawberry
Member
{Topics+Verhaallijnen gezocht} DPKsfdL
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Age: .: 50 Manen :.
Gender:
Rank:
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: {Topics+Verhaallijnen gezocht}   {Topics+Verhaallijnen gezocht} Icon_minitimezo 21 jul 2013 - 23:42

Stuur maar~ En ik zal hem er weer bij zetten. Het topic tussen Wonderland en Frostlake gaat ook door?
Terug naar boven Ga naar beneden
Bravesoul
StarClan
{Topics+Verhaallijnen gezocht} DPKsfdL
Daan
1331
Actief

CAT'S PROFILE
Age: immortal
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Bravesoul
BerichtOnderwerp: Re: {Topics+Verhaallijnen gezocht}   {Topics+Verhaallijnen gezocht} Icon_minitimezo 21 jul 2013 - 23:44

Ja daar moet ik morgen ook nog reageren :}
Terug naar boven Ga naar beneden
Strawberry
Member
{Topics+Verhaallijnen gezocht} DPKsfdL
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Age: .: 50 Manen :.
Gender:
Rank:
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: {Topics+Verhaallijnen gezocht}   {Topics+Verhaallijnen gezocht} Icon_minitimema 22 jul 2013 - 0:00

Prima^-^

Ik zie je PB'tje sowieso wel een keer voorbij komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sketch
Member
{Topics+Verhaallijnen gezocht} DPKsfdL
Tamar
280

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender:
Rank:
Sketch
BerichtOnderwerp: Re: {Topics+Verhaallijnen gezocht}   {Topics+Verhaallijnen gezocht} Icon_minitimema 22 jul 2013 - 0:05

Heb je misschien zin in een verhaallijntje met een Kittypet?
Ik moet Maryl weer eens actief zien te krijgen, en dit lijkt me een perfecte kans :]
Terug naar boven Ga naar beneden
Strawberry
Member
{Topics+Verhaallijnen gezocht} DPKsfdL
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Age: .: 50 Manen :.
Gender:
Rank:
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: {Topics+Verhaallijnen gezocht}   {Topics+Verhaallijnen gezocht} Icon_minitimema 22 jul 2013 - 0:09

Ja hoor^^ Kom maar op~!
Terug naar boven Ga naar beneden
Sketch
Member
{Topics+Verhaallijnen gezocht} DPKsfdL
Tamar
280

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender:
Rank:
Sketch
BerichtOnderwerp: Re: {Topics+Verhaallijnen gezocht}   {Topics+Verhaallijnen gezocht} Icon_minitimema 22 jul 2013 - 0:13

Ik heb alleen nog geen enkel idee ^,^'
Welke katten heb je vrij voor een erhaallijntje op het moment, en welke zie je er wel voor aan om een kittypet een kans te geven?
Terug naar boven Ga naar beneden
Strawberry
Member
{Topics+Verhaallijnen gezocht} DPKsfdL
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Age: .: 50 Manen :.
Gender:
Rank:
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: {Topics+Verhaallijnen gezocht}   {Topics+Verhaallijnen gezocht} Icon_minitimema 22 jul 2013 - 0:19

Ik heb er sowieso een kittypet tussen staan xD Peppermint is een Kittypet, die der huis eigenlijk niet uitdurft xD

Verder... err... Appleblossom is lief tegen alles en iedereen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sketch
Member
{Topics+Verhaallijnen gezocht} DPKsfdL
Tamar
280

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender:
Rank:
Sketch
BerichtOnderwerp: Re: {Topics+Verhaallijnen gezocht}   {Topics+Verhaallijnen gezocht} Icon_minitimema 22 jul 2013 - 0:21

Laten we dan misschien maar gewoon wat met Pepermint doen :')
Ik pm je anders wel even.
Terug naar boven Ga naar beneden
Strawberry
Member
{Topics+Verhaallijnen gezocht} DPKsfdL
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Age: .: 50 Manen :.
Gender:
Rank:
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: {Topics+Verhaallijnen gezocht}   {Topics+Verhaallijnen gezocht} Icon_minitimema 22 jul 2013 - 0:22

Is prima!^-^
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: {Topics+Verhaallijnen gezocht}   {Topics+Verhaallijnen gezocht} Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
{Topics+Verhaallijnen gezocht}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: