[SPT] Got to do this right now [Limepaw] - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 [SPT] Got to do this right now [Limepaw]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Shrewstar
StarClan
[SPT] Got to do this right now [Limepaw] - Pagina 2 DPKsfdL
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Age: No need to count anymore.
Gender:
Rank:
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: [SPT] Got to do this right now [Limepaw]   [SPT] Got to do this right now [Limepaw] - Pagina 2 Icon_minitimewo 24 jul 2013 - 22:28

En het sluipen begon. Het was heel goed voor een jonge Apprentice en Shrew was zeker trots op Limepaw. Alleen de afsprong had nog wel wat verbeterpunten, maar het twijgje werd gepakt. "Goed gedaan, echt waar." Zei Shrewstar met een trotse hint in haar stem. "Maar ik ga je meteen in het diepe gooien, je volgende opdracht is om een muis te vangen voor me, je mag zo ver gaan als je wilt, maar maak het niet te laat. Je hebt maar één kans, dus probeer het meteen goed te doen. Ik blijf hier wachten en als het je niet lukt zal ik met je meegaan en je helpen."
Terug naar boven Ga naar beneden
Limetear
Member
[SPT] Got to do this right now [Limepaw] - Pagina 2 DPKsfdL
Tara
136
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Limetear
BerichtOnderwerp: Re: [SPT] Got to do this right now [Limepaw]   [SPT] Got to do this right now [Limepaw] - Pagina 2 Icon_minitimewo 24 jul 2013 - 23:43


"Goed gedaan, echt waar." Limepaw glimlachte met het twijgje nog in haar mond. "Maar ik ga je meteen in het diepe gooien, je volgende opdracht is om een muis te vangen voor me, je mag zo ver gaan als je wilt, maar maak het niet te laat. Je hebt maar één kans, dus probeer het meteen goed te doen. Ik blijf hier wachten en als het je niet lukt zal ik met je meegaan en je helpen." Limepaw slikte. Ze spuugde het twijgje uit en knikte. Ze draaide zich om en liep het bos in. Ze liet de geuren haar bekruipen, en probeerde te herinneren hoe muis rook op de prooistapel. Ze zocht een geur en probeerde met wat moeite de locatie te bepalen. Ze liet zich in sluiphouding zakken en sloop er zo zacht mogelijk naartoe. Ze probeerde haar poten lichtelijk te houden. Ze hield haar kop iets omhoog om te kijken waar de muis was. Het was een muis van normale grootte, wat haar verbaasde voor deze tijd. Ze sloop er naartoe en sprong erop. Maar de muis had haar al geroken, en was al weg. Ze probeerde haar woede in te halen, om geen tijd te rekken. Ze probeerde weer een geur op te pikken en deed hetzelfde als eerst, maar dit keer kwam de muis tot stilstand, wat snel veranderde. Ze probeerde hem te pakken. Maar de muis glipte net door haar poten heen, en ze stormde er achteraan. Haar poten zoefden door de bladeren. Ze hapte naar de muis en beet in de staart. Ze muis krulde en probeerde zich los te maken. Snel trok ze hem met haar poten binnen en beet hem door. Ze hijgde. Haar eerste muis! Het prooidier hing slap in haar bek, amper levend. Ze trippelde ze legde het neer om te bekijken. Dit was een wat kleinere muis, maar nog eetbaar. Ze pakte hem op en liep ermee naar Shrewstar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shrewstar
StarClan
[SPT] Got to do this right now [Limepaw] - Pagina 2 DPKsfdL
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Age: No need to count anymore.
Gender:
Rank:
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: [SPT] Got to do this right now [Limepaw]   [SPT] Got to do this right now [Limepaw] - Pagina 2 Icon_minitimedo 25 jul 2013 - 13:11

De Apprentice knikte en verdween om te gaan jagen. Oké, dan zou ze wel eventjes alleen blijven. Ongeïnteresseerd begon ze haar omgeving te bekijken, maar kon niets vinden wat haar blik echt vasthield. Dus begon ze zichzelf maar schoon te maken en al snel kwam Limepaw tevoorschijn, ze liet een muisje voor haar poten vallen. Impressed knikte de Leader en keek haar Apprentice weer aan. "Heel goed gedaan, alleen denk ik dat je het nog net op het nippertje is gelukt? Maar een gevangen prooi, is een gevangen prooi. Heel goed. En om de les af te sluiten kan ik je nog wel wat geuren laten kennen." Ze stond op en deed een paar passen verder in het territorium. Ja. Hier stroomden wel meerdere geuren, waaronder de nog wat oude geur van de vos. "Kom maar hier staan en traceer de geuren. Welke herken je en welke ruiken vreemd?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Limetear
Member
[SPT] Got to do this right now [Limepaw] - Pagina 2 DPKsfdL
Tara
136
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Limetear
BerichtOnderwerp: Re: [SPT] Got to do this right now [Limepaw]   [SPT] Got to do this right now [Limepaw] - Pagina 2 Icon_minitimedo 25 jul 2013 - 13:28

"Heel goed gedaan, alleen denk ik dat je het nog net op het nippertje is gelukt? Maar een gevangen prooi, is een gevangen prooi. Heel goed. En om de les af te sluiten kan ik je nog wel wat geuren laten kennen." Limepaw knikte. Ze stond op en deed een paar passen verder in het territorium. "Kom maar hier staan en traceer de geuren. Welke herken je en welke ruiken vreemd?" Ze snoof de geuren op. Ze rook een zachte geur van konijn, maar er was ook een geur die ze niet kende. "Ik ruik een heel klein beetje konijn en nog wat verdere prooigeuren. Maar.. Een geur ken ik niet echt.. Het ruikt.. Vreemd. Het stinkt. Wat is dat?" Vroeg ze haar mentor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shrewstar
StarClan
[SPT] Got to do this right now [Limepaw] - Pagina 2 DPKsfdL
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Age: No need to count anymore.
Gender:
Rank:
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: [SPT] Got to do this right now [Limepaw]   [SPT] Got to do this right now [Limepaw] - Pagina 2 Icon_minitimevr 26 jul 2013 - 13:37

"Ik ruik een heel klein beetje konijn en nog wat verdere prooigeuren. Maar.. Een geur ken ik niet echt.. Het ruikt.. Vreemd. Het stinkt. Wat is dat?" Shrewstar glimlachte, Limepaw had de meeste prooigeuren wel onder de knie. "Het konijn is inderdaad goed, ik zou alleen nog even oefenen op de andere prooidieren, omdat je wel moet weten op wát je jaagt. Voor elk prooidier moet je namelijk wel je jachttechniek aanpassen. En die vreemde geur, dat is vos. Maar daar hoef je je geen zorgen over te maken, die wordt weggejaagd zodra de geur ook maar een beetje sterker wordt." Ze stond weer op. "Ik denk dat dat alles is wat ik je tot nu toe kan leren. Als opdracht wil ik dat je probeert een eekhoorn te vangen en die aan me laat zien. Ik vond de eerste les echt heel erg goed gaan en ik hoop dat ik je zo snel mogelijk uitgebreidere lessen kan geven. Je mag nu de rest van de middag vrij nemen en oefenen op de dingen die ik je heb geleerd."
Terug naar boven Ga naar beneden
Limetear
Member
[SPT] Got to do this right now [Limepaw] - Pagina 2 DPKsfdL
Tara
136
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Limetear
BerichtOnderwerp: Re: [SPT] Got to do this right now [Limepaw]   [SPT] Got to do this right now [Limepaw] - Pagina 2 Icon_minitimevr 26 jul 2013 - 13:52

"Het konijn is inderdaad goed, ik zou alleen nog even oefenen op de andere prooidieren, omdat je wel moet weten op wát je jaagt. Voor elk prooidier moet je namelijk wel je jachttechniek aanpassen. En die vreemde geur, dat is vos. Maar daar hoef je je geen zorgen over te maken, die wordt weggejaagd zodra de geur ook maar een beetje sterker wordt." Ze stond weer op. "Ik denk dat dat alles is wat ik je tot nu toe kan leren. Als opdracht wil ik dat je probeert een eekhoorn te vangen en die aan me laat zien. Ik vond de eerste les echt heel erg goed gaan en ik hoop dat ik je zo snel mogelijk uitgebreidere lessen kan geven. Je mag nu de rest van de middag vrij nemen en oefenen op de dingen die ik je heb geleerd." Limepaw knikte. "Is goed Shrewstar." Ze knikte Shrewstar gedag en ging wat verder het territorium in. Oefenen op alles wat ze vandaag had geleerd. Ze hoopte op de tweede les, en wat ze dan zou kunnen leren.

-Limepaw is uit het topic-
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: [SPT] Got to do this right now [Limepaw]   [SPT] Got to do this right now [Limepaw] - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[SPT] Got to do this right now [Limepaw]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory-
Ga naar: