Berenbos 256 Actief
| |
| Onderwerp: {Skullfur} I'm the dead {GZ} za 20 jul 2013 - 20:09 | |
| Ik weet het, hard afgepakt van Lis! mwhahaha sorry Lis... had geen inspi! Welcome, Gast, in dit topic waarin ik een aantal dingen zoek voor Skullfur.
Ik zoek een aantal dingen voor Skull, dus jullie kunnen me zeker helpen! Eerst even de korte verhalenlijn en ook een kort stukje van de geschiedenis. Wat vooraf ging Skullkit word geboren met haar broertjes en zusjes. Haar vader Cleverkiller is een gemene kat. Eerst was Skullkit bang voor hem maar toen hij haar broertjes, zusjes en moeder vermoorde vond ze hem best wel leuk. Nu Skullfur is een volwassen poes, die haar vader volledig heeft opgevolgd. Ze pest kittens, vermoord ze soms bijna, is altijd in een slecht humeur, ze is bijna slechter dan Cleverkiller zelfs. (En ze heeft zo'n afschuwelijke lach) Toekomst Skullfur mag met haar gedrag niet in de Clan blijven en na de familie reunie van haar vertrekt ze. Haar vader Cleverkiller is op dat zelfde moment vertrokken en ze achtervolgd hem. Maar ze kan hem niet bijhouden want tijdens de reunie hebben ze gevochten; 1 tegen 14 katten. Dat haal je niet. Als ze alleen achterblijft zal Destroy haar vinden. Ze worden verliefd en krijgen kittens. (wat nu volgt is nog onzeker) Ze word gevonden door een Twoleg en krijgt dus de naam Skull. Ze zit een paar maanden opgesloten en besluit dan naar de BloodClan te gaan, met haar kittens.
Dus om even duidelijk te maken wat ik zoek; Topics met katten die ze mag verwonden. liefst kittens. Ook ideetjes en zo zijn welkom.
Topics:
|
|
699 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {Skullfur} I'm the dead {GZ} za 20 jul 2013 - 20:25 | |
| ik heb Owlkit, maar Cleverkiller gaat zijn klauwen al door haar pels halen, maar anders heb ik wel wolftear |
|
Berenbos 256 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {Skullfur} I'm the dead {GZ} do 1 aug 2013 - 12:41 | |
| @Hanna; oké, ik zet je op mijn lijstje. Maak jij de topics aan. (Olwkit en Wolftear?) Allebei zou tof zijn. |
|
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!) 2917 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {Skullfur} I'm the dead {GZ} za 3 aug 2013 - 14:03 | |
| oké, maar liefst niet té erg, als het kan |
|
Hanna 95 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: {Skullfur} I'm the dead {GZ} za 3 aug 2013 - 14:25 | |
| |
|
| Onderwerp: Re: {Skullfur} I'm the dead {GZ} | |