| {Clever} _~Killing wonder~_ {GZ} | |
|
Lis 35 Actief
| |
| Onderwerp: {Clever} _~Killing wonder~_ {GZ} za 20 jul 2013 - 19:51 | |
| Welcome, Gast, in dit topic waarin ik een aantal dingen zoek voor Cleverkiller.
Ik zoek een aantal dingen voor Clé, dus jullie kunnen me zeker helpen! Eerst even de korte verhalenlijn en ook een kort stukje van de geschiedenis. Wat vooraf ging Cleverkiller is de partner van een mooie, vriendelijke dame uit de WindClan. Op een dag komt ze hem vertellen dat ze zwanger is, en eerst freakt Clé helemaal, maar na een paar dagen leert hij ermee leven. Hij pakt de opvoeding niet het beste aan, en wordt snel kwaad, doet de kittens pijn, leert ze andere te vermoorden, maar enkel Skullkit vind dat leuk. Hij besluit de andere kittens te vermoorden, en gaat zich focussen op de slechtste opvoeding ooit, voor Skull. De partner van Clever gaat daar niet mee akkoord, en raakt geïrriteerd. Uiteindelijk werkt hij ook haar naar StarClan. Nu Skullfur is een volwassen poes,, die haar vader volledig heeft opgevolgd. Ze pest kittens, vermoord ze soms bijna, is altijd in een slecht humeur, ze is bijna slechter dan Cleverkiller zelfs. Hij heeft natuurlijk wel zijn hobby niet opgegeven, en helpt katten nog steeds van hun geluk weg. Hij heeft het vooral gemunt op kittens die bijna Apprentice gaan worden, of Apprentices die nog niet zo lang Apprentice zijn. Het maakt hem totaal niet uit of andere hem slecht vinden, dat vind hij net leuk, net als hij het zelfvertrouwen van katten wegnemen ook heel leuk vind. Toekomst Clé mag wegens zijn gedrag natuurlijk niet in de Clan blijven,, dus hij wordt uit de Clan geschopt, of hij loopt zelf weg en komt het Camp nooit meer binnen (nog niet zeker). Skullfur gaat hem daarna achterna komen, dus dan hebben jullie minder last van deze zieke katten. Hij gaat dan als Rogue leven, zodat hij nog meer kan toeslaan, ook in andere Clans.
Dus om even duidelijk te maken wat ik zoek; Topics met katten die hij mag verwonden. Clever is geaccepteerd in de WindClan, maar zijn naam is gewoon nog niet gekleurd, so don't worry about that c; Ook ideetjes en zo zijn welkom.
Topics: - Owlkit~
Meld je dus maar als je wilt c:
Greatz! Lis x |
|
| |
Tamar 39
| |
| Onderwerp: Re: {Clever} _~Killing wonder~_ {GZ} za 20 jul 2013 - 20:47 | |
| Ik heb Duskpaw wel? Ze mag niet dood, daar zijn al plannen voor c: |
|
| |
Lis 35 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {Clever} _~Killing wonder~_ {GZ} za 20 jul 2013 - 21:54 | |
| Okay c: Ik zal wel maken, ik zal het dan wel morgen pas kunnen doen hé... de link zet ik dan hier gewoon c;
Nog iemand? C: |
|
| |
Hanna! 92 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: {Clever} _~Killing wonder~_ {GZ} za 20 jul 2013 - 22:24 | |
| ik wil wel niet dat Owlkit echt ernstig gewond is |
|
| |
Liz 668 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: {Clever} _~Killing wonder~_ {GZ} zo 21 jul 2013 - 1:16 | |
| Ik wil wel een topic met Flaredance , (ex) skyclanner Ze mag aardig wat wonden krijgen maar NIET levensbedreigend of dood |
|
| |
Lis 35 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {Clever} _~Killing wonder~_ {GZ} zo 21 jul 2013 - 8:56 | |
| Oké, ik zal topic van Flaredance ook aanmaken? Ik begin er meteen mee,, en ik zal erop letten dat ik beide niet te erg verwond c; |
|
| |
Liz 668 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: {Clever} _~Killing wonder~_ {GZ} zo 21 jul 2013 - 14:21 | |
| Ik vind het goed ^^ 'nd je mag er wel erg verwonden maar niet iets wat der der hele leven nog meegaat ofs. en dat ze nog fatsoenlijk kan lopen xD |
|
| |
699 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {Clever} _~Killing wonder~_ {GZ} zo 21 jul 2013 - 14:25 | |
| owlkit mag wel een gewonde poot en veel schrammen en een aantal wonden hebben, maar niet erger^^ |
|
| |
Lis 102 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {Clever} _~Killing wonder~_ {GZ} zo 21 jul 2013 - 18:25 | |
| Okay, komt voor elkaar! c: |
|
| |
320 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {Clever} _~Killing wonder~_ {GZ} zo 21 jul 2013 - 18:31 | |
| Ik had plannen met Mistykit dat ze heel lang in de Med. Cats den zou liggen doordat ze werd aangevallen dus dit is een goede kans! Mistykit mag zwaar verwond worden zodt ze ongeveer 4 moons in de Med. Cats den ligt maar ze moet wel warrior worden ;D Dus is dat okay? |
|
| |
kippiestein, but just Kip is fine 483 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {Clever} _~Killing wonder~_ {GZ} ma 22 jul 2013 - 20:21 | |
| Ik heb Poisonkit als iemand die Cleverkiller kan pesten :3 Zou jij willen openen? Zit in Italië met slecht internet en weinig tijd ^^" |
|
| |
10 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {Clever} _~Killing wonder~_ {GZ} ma 22 jul 2013 - 21:02 | |
| Ik heb Silhouettekit voor iets anders?
Als je benieuwd bent, pm ik het wel. |
|
| |
kippiestein, but just Kip is fine 483 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {Clever} _~Killing wonder~_ {GZ} ma 22 jul 2013 - 22:17 | |
| Miss dat als er iets met Silhouettekit 'gebeurt' Poisonkit kan mee doen? ^^ aangezien ze alles doet wat Sihouettelkit zegt ^^ Kijk maar of je het wil =) |
|
| |
| Onderwerp: Re: {Clever} _~Killing wonder~_ {GZ} | |
| |
|
| |
|