Ceremonie 20//7//13 - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 Ceremonie 20//7//13

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Willowsong
Member
Ceremonie 20//7//13 - Pagina 2 DPKsfdL
Tamar
26

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender:
Rank:
Willowsong
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie 20//7//13   Ceremonie 20//7//13 - Pagina 2 Icon_minitimema 22 jul 2013 - 23:15

Willowleaf was die ochtend al vroeg wakker geworden, nog voor de zon haar eerste stralen verkennend over het Camp liet glijden. Ze had zelfs al wat gejaagd en wat prooi naar de Elders gebracht, niet wetende dat er vanaf die dag eentje meer zou zijn. 'Leden van de ShadowClan,' glamde de stem van Shrewstar over het ShadowClan Camp. 'Laat iedereen die in staat is zijn eigen prooi te vangen zich verzamelen voor een Clanceremonie!' Willow spitste haar oren, en wandelde snel naar de hoge rots, waar de zwart witte gedaante plaats had genomen en klaar zat om de Clan toe te spreken.

'Het is weer tijd voor een Clanceremonie, de Clan moet weer worden opgebouwd door het heftige gevecht in de afgelopen Moon.' De lapjespoes knikte, zonder het zelf te merken. Shrewstar nam een hap lucht, voor ze verder sprak. 'Voordat ik Mentors verwijs aan de nieuwe Apprentices heb ik wat belangrijkers om te melden. In de tijd dat ShadowClan in deze vreselijk tijd zat was er een kat die trouw aan mijn zijde stond. Daarom wil ik haar ook een daad terug bewijzen,' Sprak de poes, en liet haar blik over de menigte onder haar glijden. 'Innerghost, ik benoem je tot nieuwe Deputy van ShadowClan. Ik weet zeker dat je het goed zult doen.' De lapjespoes zocht Innerghost met haar ogen, een eerbiedige blik onstond in haar ogen terwijl ze naar de poes knikte. Ze zou het goed gaan doen. 'En nu gaan we verder met de ceremonie,' Sprak de Clanleader met een glimlach. 'Ashpaw, door absentie van jouw Mentor zal ik je Killermoon aanwijzen als nieuwe Mentor. Ik wens jullie beiden succes. Ook Moonpaw zal een nieuwe Mentor toegewezen krijgen, dit zal Dreamwish zijn. Timesong, ik vertrouw jou Mockingpaw toe als Apprentice. Verzorg zijn training goed.' De poes knikte naar het viertal katten. 'Crushfall, jij zal Adderpaw onder je hoede krijgen en Iciclepaw, jij krijgt Splashwater als Mentor toegewezen. Blessedpaw zal haar training vervolgen met Ironsoul als Mentor. En Nightpaw zal Woltail als Mentor krijgen.' Shrewstar hield zich een moment in, en de poes keek onwillekeurig wat bezorgt naar haar Leader. 'Ravenclaw, jij zal de trainingen van Fawnpaw onderhouden en Burnsoul die van Whitepaw. Strugglepaw, jij zal getraind worden door Cinderflame. Whitefang jij zult de trainingen van Bulletpaw onder je krijgen en Russetpaw jij zult de lessen krijgen van Undertaker. Spottedpelt jij zal Badgerpaw als Apprentice krijgen en Maskpaw van Splitfire. En ten slotte zal Undertaker zijn tweede Apprentice krijgen en dat zal Hollypaw zijn. Dan is er ook nog slecht nieuws, Amberpaw zal door zijn blindheid niet meer verder kunnen met zijn trainingen, hierdoor zal hij direct naar de Elders Den worden verwezen. Over zijn nieuwe naam zal later worden gesproken.' Willowsong zocht de Apprentice met haar ogen. Om als Warrior een Elder te worden was een ding, maar om het als Apprentice al te worden was wel heel sneu... 'Dit was de Clanceremonie, jullie mogen aan.' Met een zwiep van haar staart sloot Shrewstar de Ceremonie af, en Willowsong stond rustig op, en liep in de richting van de prooistapel.

Terug naar boven Ga naar beneden
Cinderflame
Member
Ceremonie 20//7//13 - Pagina 2 DPKsfdL
Viktor
240
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Cinderflame
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie 20//7//13   Ceremonie 20//7//13 - Pagina 2 Icon_minitimedi 23 jul 2013 - 11:32

Cinderflame
De grijze Shadowclan poes schrokte snel een muis naar binnen, maar net voor ze het kamp uit kon trippelen, hoorde ze de bekende stem van de nieuwe Shadowclan leader die door het kamp galmde; 'Leden van de Shadowclan' De poes stopte en keerde zich terug om naar de open plek van het kamp. 'Laat iedereen die in staat is zijn eigen prooi te vangen zich verzamelen voor een Clanceremonie!' miauwde Shrewstar dan. De grijze poes ging zitten en luisterde geintereseerd naar wat de gevlekte queen en leader zou melden. 'Het is weer tijd voor een Clanceremonie, de Clan moet weer worden opgebouwd door het heftige gevecht in de afgelopen Moon.' Zonder er zelfs maar nog te moeten over nadenken wist Cinderflame al dat het te maken had met Rushspirit, er was heel wat gebeurt de afgelopen tijd. 'Voordat ik Mentors verwijs aan de nieuwe Apprentices heb ik wat belangrijkers om te melden.' ging Shrewleap door. Met veel interesse keek de grijze poes naar de gevlekte queen. 'In de tijd dat ShadowClan in deze vreselijk tijd zat was er een kat die trouw aan mijn zijde stond. Daarom wil ik haar ook een daad terug bewijzen. Innerghost, ik benoem je tot nieuwe Deputy van ShadowClan. Ik weet zeker dat je het goed zult doen. een blije glimlach kwam bij de warrior. Ze wist prima dat Innerghost deze rang meer dan wie dan ook verdiende. 'En nu gaan we verder met de ceremonie. Ashpaw, door absentie van jouw Mentor zal ik je Killermoon aanwijzen als nieuwe Mentor. Ik wens jullie beiden succes. Ook Moonpaw zal een nieuwe Mentor toegewezen krijgen, dit zal Dreamwish zijn. Timesong, ik vertrouw jou Mockingpaw toe als Apprentice. Verzorg zijn training goed.' De aandacht van Cinderflame ws nu gericht op de nieuwe apprentice's en hun mentoren. Pas als Shrewstar doorging, was haar aandacht terug op de Shadowclan leader gericht. 'Crushfall, jij zal Adderpaw onder je hoede krijgen en Iciclepaw, jij krijgt Splashwater als Mentor toegewezen. Blessedpaw zal haar training vervolgen met Ironsoul als Mentor. En Nightpaw zal Woltail als Mentor krijgen. Ravenclaw, jij zal de trainingen van Fawnpaw onderhouden en Burnsoul die van Whitepaw. Strugglepaw, jij zal getraind worden door Cinderflame. Whitefang jij zult de trainingen van Bulletpaw onder je krijgen en Russetpaw jij zult de lessen krijgen van Undertaker.' Een zeer geamuseerde glimlach verscheen op haar gezicht. Ergens was de warrior wel trots dat de nieuwe leader haar een apprentice had toegewezen. Vervolgens zag ze hoe de apprentice naar haar toe kwam getrippeld. Rustig raakte Cinderflame de neus van de gevlekte apprentice aan. 'Gefeliciteerd Strugglepaw' fluisterde ze. 'We starten morgen we met de trainingen, zorg ervoor dat je goed bent uitgerust.' vervolgde ze vriendelijk. Cinderflame hoorde hoe Shrewstar vervolgens de ceremonie afsloot.

Fairywren
komt eraan ~

Falconkit
Komt eraan ~
Terug naar boven Ga naar beneden
Astralkit
Member
Ceremonie 20//7//13 - Pagina 2 DPKsfdL
150
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age:
Gender: She-cat ♀
Rank:
Astralkit
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie 20//7//13   Ceremonie 20//7//13 - Pagina 2 Icon_minitimevr 26 jul 2013 - 18:09


Burnsoul lang lekker te dutten toen de stem van Shrewleaf over het kamp galmde. Wat versuft hief hij zich overeind terwijl een geeuw uit zijn mond ontsnapte. Hij gaf zijn poot nog een lik waarna de zwart-witte kater de den verliet.  Hij besefte pas dat er een ceremonie te wachten stond en versnelde zijn pas. Hij wou niet  laat komen op de ceremonie., hij vond ceremonies altijd leuk, al was er soms slecht nieuws. Hij twijfelde of hij misschien een apprentice zou krijgen. Bij de vorige ceremonie had hij het gevoel dat hij nog niet klaar was voor het mentorschap van een apprentice op zich te nemen maar deze keer was het anders. Hij was er klaar voor en hield er stand bij, deze keer wel. “Het is weer tijd voor een Clanceremonie, de Clan moet weer worden opgebouwd door het heftige gevecht in de afgelopen Moon.”  Riep Shrewleap luid over het kamp. Een koude rilling ging over zijn ruggengraat toen er ook maar over gepraat werd. Hij wist dat het elke clan kon overkomen maar hij had zich een hele tijd afgevraagd waarom net de Shadowclan. Hij had nog steeds geen logisch antwoord gevonden maar had zich erover gezet en geprobeerd het te vergeten. Maar het was tevergeefs geweest, hij kon zich er gewoon niet overzetten. Hij schoof de gedachten van hem weg en concentreerde zich weer op de ceremonie.  “Voordat ik Mentors verwijs aan de nieuwe Apprentices heb ik wat belangrijkers om te melden. In de tijd dat ShadowClan in deze vreselijk tijd zat was er een kat die trouw aan mijn zijde stond. Daarom wil ik haar ook een daad terug bewijzen, Innerghost, ik benoem je tot nieuwe Deputy van ShadowClan. Ik weet zeker dat je het goed zult doen.” Miauwde Shrewleap met een glimlach naar de zwart-witte poes.  Zo nieuwsgierig als hij was, zocht hij Innerghost tussen de menigte. Hij was er zich van bewust dat Innerghost een goede Deputy zou zijn. “En nu gaan we verder met de ceremonie,” Het begon. “Ashpaw, door absentie van jouw Mentor zal ik je Killermoon aanwijzen als nieuwe Mentor. Ik wens jullie beiden succes.”  Zei Shrewleap waarna ze knikte naar de twee katten. “Ook Moonpaw zal een nieuwe Mentor toegewezen krijgen, dit zal Dreamwish zijn. Timesong, ik vertrouw jou Mockingpaw toe als Apprentice. Verzorg zijn training goed. Crushfall, jij zal Adderpaw onder je hoede krijgen en Iciclepaw, jij krijgt Splashwater als Mentor toegewezen. Blessedpaw zal haar training vervolgen met Ironsoul als Mentor. En Nightpaw zal Woltail als Mentor krijgen.”  Shrewleap zweeg even, alsof ze even op adem wilde komen. Burnsoul oren hingen naar wat naar beneden toen zijn hoop op een apprentice leek te vervlogen. Het waren best al veel Mentors die een Apprentice kregen toegenomen dat het leek alsof het hier al stopte. Maar Shrewleap ging voort en Burnsoul spitste zijn oren weer. “Ravenclaw, jij zal de trainingen van Fawnpaw onderhouden en Burnsoul die van Whitepaw. Strugglepaw, jij zal getraind worden door Cinderflame. Whitefang jij zult de trainingen van Bulletpaw onder je krijgen en Russetpaw jij zult de lessen krijgen van Undertaker.” Sprak Shrewleap. Burnsoul kon wel gaan springen van geluk maar dat leek buiten zijn teruggetrokkenheid gerekend. Hij had Whitepaw als apprentice tegewezen en sprong naar voren. Hij raakte het neusje van de witte poes even aan en knikte naar haar. Hij ging terug zitten en luisterde verder. “Spottedpelt jij zal Badgerpaw als Apprentice krijgen en Maskpaw van Splitfire. En ten slotte zal Undertaker zijn tweede Apprentice krijgen en dat zal Hollypaw zijn. Dan is er ook nog slecht nieuws, Amberpaw zal door zijn blindheid niet meer verder kunnen met zijn trainingen, hierdoor zal hij direct naar de Elders Den worden verwezen. Over zijn nieuwe naam zal later worden gesproken.” Sprak Shrewleap vanaf de rots. Medeleven was te vinden in Burnsoul ogen, hij had gehoopt dat er geen slecht nieuws was maar dat werd hem blijkbaar niet gegund.  “Dit was de Clanceremonie, jullie mogen aan.” Met een zwiep van haar staart sloot hun Leader de Ceremonie af en sprong van de rots af. Burnsoul hief zichzelf overeind en zocht Whitepaw tussen de menigte. Het was niet echt moeilijk om een witte poes te vinden tussen de menigte dus kwam hij al snel uit bij de poes. Zijn amberkleurige ogen zochten die van de poes op en een paar seconden hield ze haar blik vast. “Gefeliciteerd, Whitepaw. Ik hoop dat jij even blij bent als ik met jouw als apprentice.”Miauwde hij vriendelijk naar het witte poesje. “Zie ik je morgen dan voor het verkennen van het territoruim?” vervolgde hij waarna hij zich omdraaide en terug naar zijn den liep.
Terug naar boven Ga naar beneden
Innerstar
StarClan
Ceremonie 20//7//13 - Pagina 2 R0nBhw9
Nathalie
4728
Afwezig
"True leader don't create followers, they create more leaders"

"My silience could mean that you're not worth the argument"

CAT'S PROFILE
Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan
Gender: She-cat ♀
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie 20//7//13   Ceremonie 20//7//13 - Pagina 2 Icon_minitimeza 17 aug 2013 - 12:48


Nog lang niet waren alle wonden geheeld, het gevecht tegen de beruchte Rushspirit en Stunspore zaten nog vers in haar geheugen. Wonden waren er ook nog duidelijk van de te zien, al was er niks waar de poes zich druk om hoefde te maken. De poes was al vroeg op, gewoon om dat ze sowieso al niet goed slapen kon.
Ze had zich druk bezig gehouden met de clan, na de aanval, na al het gedoe. En nu waren die vreselijke monsters van een katten weg, voor goed weg.
“Leden van de ShadowClan. Laat iedereen die in staat is zijn eigen prooi te vangen zich verzamelen voor een Clanceremonie!” Innerghost spitste haar oren bij het horen van een maar al te bekende stem. De nieuwe leader van Shadowclan sprak. Innerghost hief haar kop en liep naar de highrock van Shadowclan. Shrewleap, nu Shrewstar was leader geworden van de clan. En ze had het verdiend vond Innerghost.
“Het is weer tijd voor een Clanceremonie, de Clan moet weer worden opgebouwd door het heftige gevecht in de afgelopen Moon.” Innerghost keek afwachtend naar Shrewstar. Ze wist ook dat de clan een nieuwe Deputy nodig had. Bedenkelijk keek Innerghost de clan rond, Timesong? Frostlake? Wolftail... Nee, hem betwijfelde ze, omdat Shrewstar en Wolftail zo vaak ruzie hadden... Maar Starclan kon hem gekozen hebben.
“Voordat ik Mentors verwijs aan de nieuwe Apprentices heb ik wat belangrijkers om te melden.” Innerghost spitste haar oren en luisterde aandachtig. Ze wist wel wat er komen ging. “In de tijd dat ShadowClan in deze vreselijk tijd zat was er een kat die trouw aan mijn zijde stond. Daarom wil ik haar ook een daad terug bewijzen,” weerklonk Shrewstars miauw. Haar? Ze vernauwde haar ogen kort. “Innerghost, ik benoem je tot nieuwe Deputy van ShadowClan. Ik weet zeker dat je het goed zult doen.” Innerghost zat als aan de grond genageld van verassing. Ik? Ze vermande zich en stond op. Ze hief haar kop in de lucht en keek de clan rond. Ze trippelde naar voren en ging naast Shrewstar zitten terwijl ze respect vol haar kop boog. Haar blik gleed over de clan. "Dit is mij een eer, en ik zal mijn best doen een goede Deputy te zijn!" Sprak ze met een heldere, sterke stem. Ze boog haar kop, en liet het gejuich van de clan haar oren binnen dringen. Ze zou er alles aan doen haar clan te beschermen en het juiste pad op te brengen als Deputy. Dit was haar taak.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie 20//7//13   Ceremonie 20//7//13 - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ceremonie 20//7//13
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp-
Ga naar: